met barsten in het glas ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jan Steen was ook wel treffend geweest.
Tafelblad.quote:
Gelijk ook een -punt,ze heeft hem het de vorige keer uit zijn hoofd gepraat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet zegt net ook : Laat Nadir maar lekker gaan, hij doet toch geen ene moer. Punten voor Janet.
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:16 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat nadir doet is zichzelf geweldig vinden.... en te goed en te gevoelig voor de mensheid
Verrek ja!quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
deed ik maar was te laat in vorige cosquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
quote:
Er ligt nu ook iemand boven Jeff en dat leek op Wendy waarbij Alicia namelijk bij Babs ligtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
deed ik maar was te laat in vorige cos
Zag het ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
Het is nog vroeg Lotte.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet blijft nog wakker omdat ze iets verwacht maar de kans wordt erg klein nu. God damnit.
Mooiequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel enigszins trots op die spontane TT trouwens
Het vloog als Roadrunner voorbij jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo zie je het amper, maar ik zag duidelijk wat lopen
mijn antwoord was ..dat het niet van hem kwam,maar febo had dit gezegd voor die nachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |