Geen enkele aansluiting bij haar leeftijdsgroepquote:
Die weet het ook dramatisch te brengenquote:
De matin vibequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
En hoezo mag Marciano rondlopen om zijn spierballen te showen
Vanmiddag 4 uurquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir wil weer eens zijn 24 uur aanvragen.
Heeft ie gister al gedaan. .. 16:00quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir wil weer eens zijn 24 uur aanvragen.
quote:
Wow nice! Zijn we nog sneller van hem af!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ie gister al gedaan. .. 16:00
Waar is de smiley van Pinokkioquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik heb 2,5 maand een superleuke tijd gehad....
Verrassend genoeg wist hij er wel al wat over. Bijvoorbeeld wanneer het gemaakt is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Sociologica het volgende:
Marciano komt ff info over het doek bij de rest ophalen zonder er zelf echt naar te kijken
Lekker eerlijk en oprecht!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En al zijn inktvlekken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groepquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan beginnnen ze er niet eens aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Seattle het volgende:
Leuk om eens een verdienopdracht van 100 euro te doen. Hele Nachtwachtl natekenen voor 100 euro
Als ze slim is gebruikt ze dat tegen hem, kan hij voelen hoe leuk het is om je niet vrij te kunnen bewegen maar steeds rekening moet houden met wat de ander vindtquote:
Sommige stukken is gewoon een zwarte waasquote:
Surequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor mij geld hetzelfde voor aliciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groep
Hij is in camouflagequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:43 schreef Ireth het volgende:
Het is dat Marciano een witte broek aan heeft,met al die tattoos op zijn rug valt hij helemaal weg tegen de Nachtwacht
Voor 100 euro komen ze hun bed niet uit. Letterlijk. Verwende apen zijn hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan beginnnen ze er niet eens aan
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemtquote:
Mirthe voor niks de hele dag aan het studeren geweestquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Mooi wel " overnemen".quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemt
Die jongen heeft geen enkele eigen persoonlijkheid
Hij is natuurlijk wel de lichtexpertquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Erik was met een heel wetenschappelijke blik het schilderij aan het ontleden
De schaduw etc..
Dat schilderij is in maanden geschilderd
De schaduw is niet meegenomen
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
Zij mag niks en hij mag zich vrij bewegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!
Niemand die het bedenktquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel de lichtexpert
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die het bedenktdat er willekeurige schaduwen opstaan omdat het geen foto is
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
De schaduw etc..
Wat heeft matin geleerd dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Martin : je leert hier veel van andere mensen
Denk niet dat Nadir het jatten afgeleerd heeft
Ach in die supermarkt valt dat toch niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Och johhhh dat moet Alicia zeggen stuk chagrijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies even JW affikken over het puzzelen.
JW : Ik heb geen minuut gedacht dat we het konden halen.
Alies : Dat is waar het mis gaat, door jouw energie, dat spoelt de hele loods door.
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Dat met twee mensen in een eenpersoonsbed niet fijn slaapt.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'
Ik denk nepvrolijk om haar overdreven big smile aan hem tentoon te stellen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk .. Alies is alleen vrolijk als ze bij GJ zit.
[ afbeelding ]
Zoals ik het ooit begrepen heb zit er zeker schaduw in maar is dit niet allemaal van dezelfde zijde( dat zou werkelijk een kunst zijn aangezien er heel lang is gedaan over het schilderen en je nooit dezelfde schaduw krijgt )quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.
En ook bij de Nachtwacht zijn er hele verhandelingen geschreven over de lichtval, de schaduwen, de kant waar het licht vandaan komt enz.
dus zo gek is het idee van Erik niet
Maddy draait ook ietwat doorquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maddy weet ook niet meer of ze het nog langer trekt.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef Sociologica het volgende:
Claimt GJ nou dat hij de hele nacht wakker is gebleven tegen Babs?
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Babbel zit ook alweer bij prinses alicia
De tandartsquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Jasper heeft kiespijn.. tsja hoe lost Febo dat op
Al dik 1 week, ik denk dat die kies er eerdaags uitvalt....quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het heeft weinig kleuren en is veel donkerder dan het origineel,quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
De schaduw etc..
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het ietwat ziekelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..
De UTO tandarts, met zijn mobiele boorinstallatiequote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De tandarts
Hij heeft gisteren 4 ibu achter elkaar genomen
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to knowquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Lijkt me eigenlijk wel logisch bij echte problemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.
Preciesquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.
als je maar hard genoeg dreigt met opstappen, komt de febo je wel tegemoet.
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbusquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Die krijgt extra papjes van matinquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
Marcia weer alles controleren of alles eerlijk gaat, die staat er altijd bij, behalve bij de afwas, de zuiger en de wasmachine..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |