quote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vinden
Bijna!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
Dacht dat het woensdag was. Viel dat ff tegen
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
Jij bent niet de baas van mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Voor jou geen baksteen. Wel een high five. In je gezicht. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelenquote:
Beetje fooi, jatochnietdan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Niet nodig, ik heb afbakbroodjes en soepquote:
Ik geef de bezorgers nooit een fooiquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Ik ook niet. Wel een "Bedankt!".quote:
Hoe harder het regent hoe eerder ik bestelquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salarisquote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjes
Zeker die arme knul die gisteren helemaal doorweekt voor de deur stondquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salaris
Nee dat is echt aardig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet het meer zijn danZe kijken wel altijd blij.
De gulle gevers zijn sowieso bekend bij de bezorgersquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:53 schreef Elvi het volgende:
Verklaart wel waarom het eten er altijd vrij snel is
Zoiets doe ik idd ook. Al valt er hier niets te bezorgen. Maar toen ik op vakantie was welquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is echt aardig.
Tussen de 1 en 2 euro is normaal. Al geven heel veel mensen niks meer.
Krijg ik dan 2 euro per km vergoeding? Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kijk maar zo, god wat zal alles dan beter worden.
Ik ook zelden.quote:
Ik heb meestal uberhaupt geen kleingeld in huis. Betaal niet voor niets vooruit met ideal.quote:
Jij strooit met fooien?quote:
Even een 'overleg' aanvragen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Senn88 het volgende:
Kreeg ik maar weer eens een kadotje van de baas. Laatste is alweer 4/5 maanden geleden
Nee, maar die onderbetaalde bezorgers hier geef ik wel een fooi.quote:
Hier, een ballon voor jou: 🎈quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Senn88 het volgende:
Kreeg ik maar weer eens een kadotje van de baas. Laatste is alweer 4/5 maanden geleden
Met genoeg overuren haal ik dat ook welquote:
Ben je vrij? Of is er een andere reden dat je blij bent dat het woensdag is?quote:
Rest van het jaar vrijnemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met genoeg overuren haal ik dat ook wel
Ja, vanaf de kerst ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 9 november 2022 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vanaf de kerst ofzo.Dat is ook mijn plan, kost alleen zoveel dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En.
Tis de helft van de week! Morgen is donderdag, bijna weekendquote:Op woensdag 9 november 2022 07:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je vrij? Of is er een andere reden dat je blij bent dat het woensdag is?
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan, kost alleen zoveel dagen.
En.
Nieuwe baas? Ben je alweer weg bij Tegan?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.
Doordat ik van baan gewisseld ben heb ik nog geen vrij genomen bij de nieuwe baas en neem ik al 8 dagen over naar volgend jaar
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:31 schreef TaMieke het volgende:
Oud collega denkt dat ze me terug willen hebben op mijn oude werk. Krijg al stress als ik er aan denk
Dat is wel de beste oplossing ja.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?
Ik werk vanaf deze week weer op vrijdagquote:Op woensdag 9 november 2022 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis de helft van de week! Morgen is donderdag, bijna weekend
Kiezen voor waar jij gelukkig van word!quote:Op woensdag 9 november 2022 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is wel de beste oplossing ja.
Waarom doe je dat?!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk vanaf deze week weer op vrijdagWordt wel weer wennen.
Niet werkenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kiezen voor waar jij gelukkig van word!
Dan moet ik toch eerst een paar miljoen winnenquote:
Ja rijke vent zoeken is misluktquote:Op woensdag 9 november 2022 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst een paar miljoen winnen
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?quote:
Hmm, ik werk liever dan dat ik een rijke vent zou moeten plezierenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja rijke vent zoeken is mislukt
[..]
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?
Rijke vrouw daarentegen...quote:Op woensdag 9 november 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik werk liever dan dat ik een rijke vent zou moeten plezieren
Kon dat maar. Net als de buitentempeatuur omhoog draaien. Heb t zo koudquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja rijke vent zoeken is mislukt
[..]
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?
Omdat mijn betaald ouderschapsverlof erop zit. En ik vind de woensdag vrij net wat lekkerderquote:
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.
Doordat ik van baan gewisseld ben heb ik nog geen vrij genomen bij de nieuwe baas en neem ik al 8 dagen over naar volgend jaar
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt hequote:Op woensdag 9 november 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe baas? Ben je alweer weg bij Tegan?
Als ik de loterij win neem ik de (leuke users uit de) SC wel mee op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.
Sommige werkgevers zijn echt eikels.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt he.
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.
25 vakantiedagen + 13 advquote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagen. Hoezo heb jij dat én nog acht dagen over?!
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan datquote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige werkgevers zijn echt eikels.
Of een paard ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.
Ok ik geloof jequote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 vakantiedagen + 13 adv
op 1-9 begonnen, dus 1/3 daarvan zijn 12,67 vrije dagen en heb nog niks opgepakt.
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een autoquote:
Dat was een stiekeme Britt Dekker grapquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een auto
En terechtquote:Op woensdag 9 november 2022 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok ik geloof je.
Heb je al wel plannen voor volgend jaar?
Hue hue?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan dat.
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was een stiekeme Britt Dekker grap.
Paarden, meh.
Nouja een paard zoals dat van haar was wel een goede deal. Maar die knol is wel uitzondering op de regelquote:Op woensdag 9 november 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ik
Ik heb hier kleine kopjes, dus m'n aantal bakken op een dag is niet perse extreem veel.quote:
Ik zit aan mijn derde kartonnen bekertjequote:Op donderdag 10 november 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier kleine kopjes, dus m'n aantal bakken op een dag is niet perse extreem veel.
Heeft jouw baas geen geld voor kopjes?quote:Op donderdag 10 november 2022 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn derde kartonnen bekertje
Dat maakt me op zich niet uit. Ze hadden op zich wel een paar euro meer aan de kwaliteit van de koffie mogen uitgevenquote:Op donderdag 10 november 2022 09:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heeft jouw baas geen geld voor kopjes?
Uit het raam met hem/haarquote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik vond het ook al belachelijk koud.
Tot ik er achter kwam dat mn collega een raam had open gezet
Misschien was het wel uit noodzaak.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Hij is niet eens op kantoorquote:Op donderdag 10 november 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien was het wel uit noodzaak.
Liever een open raam dan die smeerpijp tegenover mij die 30 broodjes met pindakaas op heeft, zo te ruiken.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar dan moet je zelf de verwarming aan zettenquote:
Noodzakelijke ventilatie om Corona tegen te gaan ja.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Voordeel van alleen op kantoor zitten.quote:
Krijgen wij gewoon vergoeding voorquote:Op donderdag 10 november 2022 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zelf de verwarming aan zetten
Nepkip met gebakken aardappel en venkel.quote:
Klinkt niet lekkerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nepkip met gebakken aardappel en venkel.
En jij?
klinkt als een voorgerechtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker.
Ik moet nog beginnen. Salade biefstukpuntjes.
Is er een dessert?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je al gegeten hebt dan.
Tegan is het hoofdgerecht.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegan is toch je dessert?
Doe maar maar Tegan ipv vegan.quote:
Volgens het all-you-can-eat concept; je kunt onbeperkt van alles uitproberen.quote:
Zijn er plannen voor het weekend?quote:
all-you-can-eat-out?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens het all-you-can-eat concept; je kunt onbeperkt van alles uitproberen.
Het is vunzige vrijdag; dan moet je elke post dubbelzinnig opvatten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef STING het volgende:
Een gemist woordgrapje, dat kan toch zomaar niet
Ik heb spijt van m'n lage sokken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Tis zo koud dat mijn tepels bijna door mijn jurk snijden
Dank voor deze vunzige-vrijdag bijdrage.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Deze post is waardeloos zonder fotografisch bewijsmateriaalquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Ligt de lat zo laag joh?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor deze vunzige-vrijdag bijdrage.
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
The higher the need, the lower the bar. Blijkt maar weerquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The higher the need, the lower the bar. Blijkt maar weer
Nee, in dat geval had ik ook wel op je sokkenopmerking gereageerd.quote:
We hadden het over 2 goede punten, toch?quote:
Zo'n blote enkel is gewoon té schandalig voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had ik ook wel op je sokkenopmerking gereageerd.
Inmiddels niet meer, de kachel staat aan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden het over 2 goede punten, toch?
Het doet mij vooral weinig. Geen voetenfetisj hier.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n blote enkel is gewoon té schandalig voor je.
Straks ga je ons ook nog vertellen dat je in Almere mooi kunt wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de kachel hier nog helemaal niet aan gehadEn ook nog niet nodig. Het is hier in huis nog gewoon lekker warm
Love nieuwbouw
Als ik dat ga zeggen moet je me laten opnemen in een gekkenhuisquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
O
[..]
Straks ga je ons ook nog vertellen dat je in Almere mooi kunt wonen.
Wat een nette manier om te zeggen dat het een enorm burgertruttige post was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
O
[..]
Dit schoot me meteen te binnen als een Dino opmerking. En aangezien hij er niet is..quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een nette manier om te zeggen dat het een enorm burgertruttige post was.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat ga zeggen moet je me laten opnemen in een gekkenhuis
Chinees zeker?quote:Op zondag 13 november 2022 16:33 schreef eudaemonia het volgende:
M'n match op Tinder begint vanuit het niets over crypto te praten. Wist niet dat daar ook al crypto scams aan de gang waren
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.quote:Op zondag 13 november 2022 17:05 schreef eudaemonia het volgende:
Zou een Nederlandse dame moeten zijn maar nu geloof ik niks meer.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.
Tsk, met je Hue.quote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik leerde gister tijdens Glow dat Malta de grootste lichtvervuilers zijn.
Zette Barbusse zijn badkamer lampje nooit uit of zo? Staat die nog steeds aan nu ie verhuist is?
NL is nummer 2 trouwens. Da's mijn Philips Hue denk ik
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Tsk, met je Hue.
Al zal het in praktijk meer het licht van de kassen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Echte liefdequote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend. Geef gewoon je whatsapp en je CVC.
Vergeet de (snel)wegen niet!quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, met je Hue.
En dat willen we toch niet?quote:Op maandag 14 november 2022 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja maar hallo, als het donker is dan is er meer criminaliteit
Dat flikt KPN ook telkens bij ons.quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Helft van de systemen plat omdat ze afgelopen weekend allerlei uodates gedraaid hebben waar iets niet goed is gegaan
De deelscooters moeten weer ophoepelen uit m'n stad.quote:Op maandag 14 november 2022 10:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de koplampen van die deelscooters
quote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...
[ afbeelding ]Ja, dat. Fucking irritant wel, moet hier in de regio ook echt goed opletten of een huis niet naast een stapel kassen staat, ik wil wel normaal donker, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze zijn bij o s ook bezig om.office 365 uit te rollen. Zorgt ook voor storingen her en derquote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat flikt KPN ook telkens bij ons.
Enige dat gedaan moet worden is handmatig wat services herstarten en toch vergeten ze dat de helft van de tijd
De GO-scooters gaan gelukkig weg. Nu de rest nog.quote:Op maandag 14 november 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De deelscooters moeten weer ophoepelen uit m'n stad.
Da's de enige die we hebben hier.quote:Op maandag 14 november 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De GO-scooters gaan gelukkig weg. Nu de rest nog.
Dat gaat nooit zonder problemenquote:Op maandag 14 november 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zijn bij o s ook bezig om.office 365 uit te rollen. Zorgt ook voor storingen her en der
Die heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Helft van de systemen plat omdat ze afgelopen weekend allerlei uodates gedraaid hebben waar iets niet goed is gegaan
Nee, precies. Dan moet ik veel te hard werkenquote:
O ja, goeiequote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, met je Hue.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het een kas of de Hue van Ang3l? Altijd lastig...
[ afbeelding ]Hmm, lastig ja. Kan zeer zeker beide zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Fijn dat God ook roze-minded isquote:Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef eudaemonia het volgende:
Dat is gewoon het licht van god, die zag dat het goed was
@KeesvanderStaaij TR waardig dit?quote:
Oi perkelequote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik leerde gister tijdens Glow dat Malta de grootste lichtvervuilers zijn.
Zette Barbusse zijn badkamer lampje nooit uit of zo? Staat die nog steeds aan nu ie verhuist is?
NL is nummer 2 trouwens. Da's mijn Philips Hue denk ik
Praat gewoon Nederlands man.quote:
Don't tell me what to do, you're not my real mumquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
Don't tell me what to do, you're not my real mum
Ik ga entree heffenquote:Op maandag 14 november 2022 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal bij jou voor de deur tijdens Glow?
Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!quote:Op maandag 14 november 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is toch ook een achteringang voor VIPs neem ik aan?
Plop?quote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!
Faxie kom er maar in!quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn achteringang staat open voor iedereen hoor!
quote:
Als god geen homo's had gewild had hij de man maar niet zo knap moeten makenquote:
*plop*quote:
Depends. Wat wil je gaan doen? Lissabon is prachtig maar het kan wel regenen dan.quote:Op maandag 14 november 2022 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wil misschien naar Lissabon gaan in December. Aanrader or nah?
Hele leuke stad, maar ik zou niet December kiezen denk ik.quote:Op maandag 14 november 2022 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wil misschien naar Lissabon gaan in December. Aanrader or nah?
Stedentripje..quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Depends. Wat wil je gaan doen? Lissabon is prachtig maar het kan wel regenen dan.
Thanks, dan stel ik het uit voor de zomerquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele leuke stad, maar ik zou niet December kiezen denk ik.
Ik vond juist t levendige straatleven en de terrasjes het fijne daar, de vrolijke kleuren.
Denk dat dat in December heel anders is.
En dan iets anders voor december?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Thanks, dan stel ik het uit voor de zomer
Honderdmiljoenmiljard kerstmarkten dan maar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan iets anders voor december?
Is wel een goed plan ik kan ook een weekje zon gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan iets anders voor december?
1 is wel voldoendequote:Op dinsdag 15 november 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Honderdmiljoenmiljard kerstmarkten dan maar.
Klinkt voor mij al als teveel.quote:
Zelf mik ik op geen.quote:
Wat een vrouw.quote:
Mag je met Medusa mee?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Is wel een goed plan ik kan ook een weekje zon gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een vrouw.Het is dat je recentelijk getrouwd bent anders had ik je nu ten huwelijk gevraagd.
Waar blijven de pics van jou in trouwjurk btw?quote:
+1quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van jou in trouwjurk btw?
Geen idee. Lijkt me best gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag. Ook niet of ik dat wel wil
Maak er werk vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me best gezellig
Dus ze doet iets niet goed. Jij vertelt haar dat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:57 schreef Senn88 het volgende:
Begin me steeds meer een collega van Dr Marten te voelen. Vanochtend collega aangesproken op haar werk. Zegt ze: ik wil het nu wel doen. Dacht ja nu heb je het voorgekauwd gekregen en kan je het ineens wel.
Dat is wel wat DrMarten ook altijd doet, dus zou kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:00 schreef rival het volgende:
Er gebeurd toch precies wat je wilt dat er gebeurd?
Of wilde je alleen ff zeuren?
Uh nee. Ze heeft dat dossier terug gesmeten over de schutting en was helemaal niet van plan het te gaan doen. Ik constateer dat spreek haar erop aan zeg haar waar alles staat omdat ik dat al heb uitgezocht en dan wil ze het dossier wel Doen en dus de productietijd die ik er gestopt in zich toe-eigenen das lekker makkelijk scorenquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ze doet iets niet goed. Jij vertelt haar dat.
Ze komt daarna met een oplossing maar dat is niet oke?
Ja ik wil gewoon ff zeiken om het zeiken. Dat doe ik zelden. Meestal ben ik kusje kroel. Dus laat mij gvd!quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:00 schreef rival het volgende:
Er gebeurd toch precies wat je wilt dat er gebeurd?
Of wilde je alleen ff zeuren?
Waarom zelf niet afgerond dan en haar er daarna op aangesproken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uh nee. Ze heeft dat dossier terug gesmeten over de schutting en was helemaal niet van plan het te gaan doen. Ik constateer dat spreek haar erop aan zeg haar waar alles staat omdat ik dat al heb uitgezocht en dan wil ze het dossier wel Doen en dus de productietijd die ik er gestopt in zich toe-eigenen das lekker makkelijk scoren
Misschien dacht ze dat ze het niet aankon, totdat jij vertelde waar alles staatquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uh nee. Ze heeft dat dossier terug gesmeten over de schutting en was helemaal niet van plan het te gaan doen. Ik constateer dat spreek haar erop aan zeg haar waar alles staat omdat ik dat al heb uitgezocht en dan wil ze het dossier wel Doen en dus de productietijd die ik er gestopt in zich toe-eigenen das lekker makkelijk scoren
Omdat ik haar op dat moment al sprak omdat ik zag dat ze het over de schutting had gesmeten. Ik was al ingesprek dan laat ik zien waar alles staat want leren voor de volgende keer. Het is niet mijn vraag hier op fok een supervisie moment van te maken. Ik wil gewoon zeikenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zelf niet afgerond dan en haar er daarna op aangesproken?
Daar had je eerst toestemming voor moeten krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Het is niet mijn vraag hier op fok een supervisie moment van te maken. Ik wil gewoon zeiken
Nee ze had ff zelf moeten nadenken wat het belang van onze klanten is. Maar ze verkiest eigen belang voor want te veel werk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat ze het niet aankon, totdat jij vertelde waar alles staat
Bij wie moet ik dat aanvragen en hoe?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Daar had je eerst toestemming voor moeten krijgen.
Oke oke! Kut collegaquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat ik haar op dat moment al sprak omdat ik zag dat ze het over de schutting had gesmeten. Ik was al ingesprek dan laat ik zien waar alles staat want leren voor de volgende keer. Het is niet mijn vraag hier op fok een supervisie moment van te maken. Ik wil gewoon zeiken
Bij Air. Je weet zelf wel hoe.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij wie moet ik dat aanvragen en hoe?
Een foto die niet zo goed is mag ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb dus geen goede foto van mezelf in jurk.
of waar de jurk al uit is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto die niet zo goed is mag ook.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of waar de jurk al uit is.
Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto die niet zo goed is mag ook.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:19 schreef Senn88 het volgende:
Ow daar heb ik gelukkig korte lijntjes mee
Dank jequote:Op dinsdag 15 november 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja de jurk, de tetten is oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.Nou das toch een knap ijsdraakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.![]()
Noem je ijsdraakje dr tetten nu oud of hebben we hier een lijntje op de wie deed wie lijst te pakken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de jurk, de tetten is oud nieuws
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je ijsdraakje dr tetten nu oud of hebben we hier een lijntje op de wie deed wie lijst te pakken?
Met wie dan? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.
Mooie jurk, staat je prachtig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.
[...]
En een sneak van kerel z'n arm.
Hij herkent je niet met je kleren aan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.
Geen idee, maar mijn tetten hebben nooit op internet gestaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met wie dan? Ik vraag dit voor een vriendin.
Hou het maar in gedachten om tzt de evt. sleur uit je huwelijk tegen te gaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee, maar mijn tetten hebben nooit op internet gestaan.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.-XOXO-
Die staat vrij hoog in de top 10 signalen 'hoe weet je of je met een stalker te maken hebt'.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat vrij hoog in de top 10 signalen 'hoe weet je of je met een stalker te maken hebt'.
Is dat de enige die thuis bezorgt?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef Senn88 het volgende:
Wat een grap. Ik dacht ik ga wat eten thuis laten bezorgen! Ik zocht dr pizzaria en wat schitterd er in mijn ogen: vandaag zijn wij gesloten!
Ik ga even een strop pakken
Ja hier tussen de weiland is dit exotischquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige die thuis bezorgt?
Dit wel. Dagje Breukelen geweest. Doodop nuquote:
Beter in bed kunnen blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel. Dagje Breukelen geweest. Doodop nu
Vanochtend 2 uur 40 minuten over gedaan
Ik moet nog rijden.quote:
Kalsarikännit is het antwoord.quote:
Soberzo! Maar nu nog op het werk, dus da's niet hetzelfde.quote:
Gewoon tijdens de wekelijkse vergadering in je ondergoed vodka shots wegtikken johquote:Op woensdag 16 november 2022 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo! Maar nu nog op het werk, dus da's niet hetzelfde.
Jij ook in je ondergoed vodka shots wegtikken, dan voel je de kou en honger niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:14 schreef Senn88 het volgende:
Vies koud. Mensen zijn kut. Ik heb honger.
Gemiste kans!quote:Op woensdag 16 november 2022 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit wodka geproefd volgens mij.
Jij ook in je ondergoed vodka shots wegtikken!quote:
Als jij mijn kots opruimtquote:Op woensdag 16 november 2022 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook in je ondergoed vodka shots wegtikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |