quote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vinden
Bijna!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
Dacht dat het woensdag was. Viel dat ff tegen
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
Jij bent niet de baas van mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Voor jou geen baksteen. Wel een high five. In je gezicht. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelenquote:
Beetje fooi, jatochnietdan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Niet nodig, ik heb afbakbroodjes en soepquote:
Ik geef de bezorgers nooit een fooiquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Ik ook niet. Wel een "Bedankt!".quote:
Hoe harder het regent hoe eerder ik bestelquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salarisquote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjes
Zeker die arme knul die gisteren helemaal doorweekt voor de deur stondquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salaris
Nee dat is echt aardig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet het meer zijn danZe kijken wel altijd blij.
De gulle gevers zijn sowieso bekend bij de bezorgersquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:53 schreef Elvi het volgende:
Verklaart wel waarom het eten er altijd vrij snel is
Zoiets doe ik idd ook. Al valt er hier niets te bezorgen. Maar toen ik op vakantie was welquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is echt aardig.
Tussen de 1 en 2 euro is normaal. Al geven heel veel mensen niks meer.
Krijg ik dan 2 euro per km vergoeding? Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kijk maar zo, god wat zal alles dan beter worden.
Ik ook zelden.quote:
Ik heb meestal uberhaupt geen kleingeld in huis. Betaal niet voor niets vooruit met ideal.quote:
Jij strooit met fooien?quote:
Even een 'overleg' aanvragen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Senn88 het volgende:
Kreeg ik maar weer eens een kadotje van de baas. Laatste is alweer 4/5 maanden geleden
Nee, maar die onderbetaalde bezorgers hier geef ik wel een fooi.quote:
Hier, een ballon voor jou: 🎈quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Senn88 het volgende:
Kreeg ik maar weer eens een kadotje van de baas. Laatste is alweer 4/5 maanden geleden
Met genoeg overuren haal ik dat ook welquote:
Ben je vrij? Of is er een andere reden dat je blij bent dat het woensdag is?quote:
Rest van het jaar vrijnemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met genoeg overuren haal ik dat ook wel
Ja, vanaf de kerst ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 9 november 2022 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vanaf de kerst ofzo.Dat is ook mijn plan, kost alleen zoveel dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En.
Tis de helft van de week! Morgen is donderdag, bijna weekendquote:Op woensdag 9 november 2022 07:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je vrij? Of is er een andere reden dat je blij bent dat het woensdag is?
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan, kost alleen zoveel dagen.
En.
Nieuwe baas? Ben je alweer weg bij Tegan?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.
Doordat ik van baan gewisseld ben heb ik nog geen vrij genomen bij de nieuwe baas en neem ik al 8 dagen over naar volgend jaar
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:31 schreef TaMieke het volgende:
Oud collega denkt dat ze me terug willen hebben op mijn oude werk. Krijg al stress als ik er aan denk
Dat is wel de beste oplossing ja.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?
Ik werk vanaf deze week weer op vrijdagquote:Op woensdag 9 november 2022 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis de helft van de week! Morgen is donderdag, bijna weekend
Kiezen voor waar jij gelukkig van word!quote:Op woensdag 9 november 2022 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is wel de beste oplossing ja.
Waarom doe je dat?!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk vanaf deze week weer op vrijdagWordt wel weer wennen.
Niet werkenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kiezen voor waar jij gelukkig van word!
Dan moet ik toch eerst een paar miljoen winnenquote:
Ja rijke vent zoeken is misluktquote:Op woensdag 9 november 2022 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst een paar miljoen winnen
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?quote:
Hmm, ik werk liever dan dat ik een rijke vent zou moeten plezierenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja rijke vent zoeken is mislukt
[..]
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?
Rijke vrouw daarentegen...quote:Op woensdag 9 november 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik werk liever dan dat ik een rijke vent zou moeten plezieren
Kon dat maar. Net als de buitentempeatuur omhoog draaien. Heb t zo koudquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja rijke vent zoeken is mislukt
[..]
Heul lang. Kun je mn pensioendatum niet wat aanpassen?
Omdat mijn betaald ouderschapsverlof erop zit. En ik vind de woensdag vrij net wat lekkerderquote:
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch gewoon uitlachen en nee zeggen?
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf de kerst zijn nog maar een paar dagen.
Doordat ik van baan gewisseld ben heb ik nog geen vrij genomen bij de nieuwe baas en neem ik al 8 dagen over naar volgend jaar
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt hequote:Op woensdag 9 november 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe baas? Ben je alweer weg bij Tegan?
Als ik de loterij win neem ik de (leuke users uit de) SC wel mee op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst een absurde salariseis neerleggen. En dan nog meer stress als ze die eis accepteren.
Sommige werkgevers zijn echt eikels.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het contract in de proeftijd opgezegd omdat hij niet kwam opdagen. Werknemersmarkt he.
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze daarna vertellen dat je daar ook niet voor terugkomt.
25 vakantiedagen + 13 advquote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
23 december t/m 1 januari vrij zijn kost me vijf dagen. Hoezo heb jij dat én nog acht dagen over?!
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bieden ze vervolgens ook nog een lease auto aan.
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan datquote:Op woensdag 9 november 2022 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige werkgevers zijn echt eikels.
Of een paard ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat gaat van je bruto loon af.. beter kopen ze een auto voor je.
Ok ik geloof jequote:Op woensdag 9 november 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 vakantiedagen + 13 adv
op 1-9 begonnen, dus 1/3 daarvan zijn 12,67 vrije dagen en heb nog niks opgepakt.
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een autoquote:
Dat was een stiekeme Britt Dekker grapquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kosten alleen maar geld kan ik je uit ervaring vertellen. Nog slechtere aankoop dan een auto
En terechtquote:Op woensdag 9 november 2022 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok ik geloof je.
Heb je al wel plannen voor volgend jaar?
Hue hue?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kwam niet. Er is maar een ding belangrijker dan dat.
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was een stiekeme Britt Dekker grap.
Paarden, meh.
Nouja een paard zoals dat van haar was wel een goede deal. Maar die knol is wel uitzondering op de regelquote:Op woensdag 9 november 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Britt is nog steeds best tevreden met die deal, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |