quote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vinden
Bijna!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
Dacht dat het woensdag was. Viel dat ff tegen
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
Jij bent niet de baas van mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Voor jou geen baksteen. Wel een high five. In je gezicht. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelenquote:
Beetje fooi, jatochnietdan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Niet nodig, ik heb afbakbroodjes en soepquote:
Ik geef de bezorgers nooit een fooiquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Ik ook niet. Wel een "Bedankt!".quote:
Hoe harder het regent hoe eerder ik bestelquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salarisquote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ha ha hier schijnt de zon en lopen we allemaal in zomerjurkjes
Zeker die arme knul die gisteren helemaal doorweekt voor de deur stondquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd hier, gezien hun salaris
Nee dat is echt aardig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet het meer zijn danZe kijken wel altijd blij.
De gulle gevers zijn sowieso bekend bij de bezorgersquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:53 schreef Elvi het volgende:
Verklaart wel waarom het eten er altijd vrij snel is
Zoiets doe ik idd ook. Al valt er hier niets te bezorgen. Maar toen ik op vakantie was welquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is echt aardig.
Tussen de 1 en 2 euro is normaal. Al geven heel veel mensen niks meer.
Krijg ik dan 2 euro per km vergoeding? Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kijk maar zo, god wat zal alles dan beter worden.
Ik ook zelden.quote:
Ik heb meestal uberhaupt geen kleingeld in huis. Betaal niet voor niets vooruit met ideal.quote:
Jij strooit met fooien?quote:
Even een 'overleg' aanvragen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Senn88 het volgende:
Kreeg ik maar weer eens een kadotje van de baas. Laatste is alweer 4/5 maanden geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |