Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto die niet zo goed is mag ook.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:19 schreef Senn88 het volgende:
Ow daar heb ik gelukkig korte lijntjes mee
Dank jequote:Op dinsdag 15 november 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja de jurk, de tetten is oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies. We willen je jurk gewoon zien. En air je tetten.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.Nou das toch een knap ijsdraakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.![]()
Noem je ijsdraakje dr tetten nu oud of hebben we hier een lijntje op de wie deed wie lijst te pakken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de jurk, de tetten is oud nieuws
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je ijsdraakje dr tetten nu oud of hebben we hier een lijntje op de wie deed wie lijst te pakken?
Met wie dan? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.
Mooie jurk, staat je prachtig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.
[...]
En een sneak van kerel z'n arm.
Hij herkent je niet met je kleren aan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij verwart 'ie me met iemand anders.
Geen idee, maar mijn tetten hebben nooit op internet gestaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met wie dan? Ik vraag dit voor een vriendin.
Hou het maar in gedachten om tzt de evt. sleur uit je huwelijk tegen te gaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee, maar mijn tetten hebben nooit op internet gestaan.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een sneak van kerel z'n arm.-XOXO-
Die staat vrij hoog in de top 10 signalen 'hoe weet je of je met een stalker te maken hebt'.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat vrij hoog in de top 10 signalen 'hoe weet je of je met een stalker te maken hebt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |