Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 7 november 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het forumbeest is sympathiek vandaagquote:
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op maandag 7 november 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het forumbeest is sympathiek vandaag
Best wel jaquote:Op maandag 7 november 2022 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker. Lekker geslapen?
quote:
quote:Actie Ballenalarm spoort aan tot maandelijkse check zaadbalkanker
Met de ludieke actie 'Het Ballenalarm' vraagt de Stichting Zaadbalkanker om extra aandacht voor zaadbalkanker. Het idee is dat mannen om 12.00 uur - als de maandelijkse alarmsirenes loeien - hun teelballen checken, en dit elke maand opnieuw.
Gym en OV verkoudheidsverspreiders.quote:Op maandag 7 november 2022 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar wel snikverkouden
Ha ha haquote:Op maandag 7 november 2022 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk iets gezonds gekocht?
Ik hou niet zo van uien neequote:Op maandag 7 november 2022 12:09 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM zet de aanval in op user zonder ui @:Oriente
Leuk geschrevenquote:Op maandag 7 november 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
The White Lotus seizoen 1. 7.5/10
@:caland @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:jr-style-93 @:coco
Akkoord.quote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze troep NIET ga kijken.
Hoef je niet te werken?quote:Op maandag 7 november 2022 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met smart op Andor s01e10 te wachten.
Ik zou ontslag nemen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:21 schreef Coco het volgende:
We hebben hier alleen genderneutrale toiletten.
Na 'klachten' maken ze hier genderneutrale en vrouwen toiletten van.
Gohquote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Kribbig en racistisch sfeertje in het PSV topic!
Is @Gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @BehoorlijkKritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @:behoorlijkkritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
We wachten op @skysherrifquote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.
Gewoon in elk pannetje op Fok! roeren, moet kunnen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.
@Oriente graag duiding (en excuses voor je gedrag).quote:Opgefokte baviaan is een bekende term in elke sportschool als het gaat om een mafkees die agressief loopt te doen dankzij de anabooltjes.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:08 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Oriente graag duiding (en excuses voor je gedrag).
Niks aan de hand.quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
VBL mod ditdat. Dus jawel.quote:
Vond het wel een leuke seriequote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze troep NIET ga kijken.
we cancelen beiden, geen risico als het om racisme gaat.quote:Op maandag 7 november 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @:behoorlijkkritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?
quote:
Ik zal eens in jouw pan roeren.quote:Op maandag 7 november 2022 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon in elk pannetje op Fok! roeren, moet kunnen.
Netjes, al word je er wel lelijk van dat lange afstand lopen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren een halve marathon gerend trouwens!!!!
Vandaag strompel ik de werkvloer over.
VBL valt mee toch?quote:Op maandag 7 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
FOK! is trouwens wel echt dood in vergelijking met voor mijn ban.
Hoe komt het?
@:tong80
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!quote:
Ja dat is wel zo, niemand die een apart topic gemaakt had.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!
Klopt zeker, schrok er al een klein beetje van hoe ik er uit zag aan het einde van de finish. Doorweekt, compleet vermoeid en met een achterlijk petje op. Voor de stijlpunten doe je het niet.quote:Op maandag 7 november 2022 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netjes, al word je er wel lelijk van dat lange afstand lopen.
Nooit gezien maar lijkt me helemaal niets.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij van The Handmaid's Tale?
We hebben ook niks aan Drizzt he.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, niemand die een apart topic gemaakt had.
Het helpt wel als het keihard regent en waait om het water uit je ogen te houden. Plus zo'n doorweekt kapsel is ook niet prettig, dat gaat dan ook enorm druipen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je een petje opdoen tijdens het sporten.
Skysherrif is daar verantwoordelijk voor.quote:
Je bent toch geen mietje? Als het nou 39 graden is kan ik er nog inkomen.quote:Op maandag 7 november 2022 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt wel als het keihard regent en waait om het water uit je ogen te houden.
Ik vond het wel prettig om de hele tijd recht voor mij uit te kunnen kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch geen mietje? Als het nou 39 graden is kan ik er nog inkomen.
Die had ik toch weggepest?quote:Op maandag 7 november 2022 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skysherrif is daar verantwoordelijk voor.
quote:Op maandag 7 november 2022 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam bij 39 graden een halve marathon gaan rennen @:caland
Van plan om een hele te gaan lopen?quote:Op maandag 7 november 2022 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel prettig om de hele tijd recht voor mij uit te kunnen kijken
Verder heeft het geen nadelen (behalve dat het er achterlijk uit ziet, maar dat zie je er als hardloper toch al) dus ach.
Weet ik veelquote:Op maandag 7 november 2022 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam bij 39 graden een halve marathon gaan rennen @:caland
Ik wil wel de marathon van Rotterdam lopen alhoewel ik dan nog veel meer moet trainen merk ik. Zakte nu al in na 18 kilometer, het was de laatste drie kilometer echt strompelen. Was wel jammer voor mijn tijd, stond op <1h30 voor de eerste 18km en voor de laatste drie deed ik ruim twintig minuten.quote:Op maandag 7 november 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van plan om een hele te gaan lopen?
Lekker bezig.quote:Op maandag 7 november 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren een halve marathon gerend trouwens!!!!
Vandaag strompel ik de werkvloer over.
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!
Dat verbaasde me wel, zo'n interessante wedstrijd is het ook weer niet.quote:Op maandag 7 november 2022 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.
Idd.quote:Op maandag 7 november 2022 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verbaasde me wel, zo'n interessante wedstrijd is het ook weer niet.
Ik geloof daar niks van!quote:Op maandag 7 november 2022 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.
Jij zat met je handen in je broek?quote:
Daar was het niet echt de wedstrijd voor.quote:Op maandag 7 november 2022 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zat met je handen in je broek?
Kijk die Niels snel aan komen rennen in de SC.quote:Op maandag 7 november 2022 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar was het niet echt de wedstrijd voor.
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.quote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zuurkoolquote:Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.
Boerenkool @GGMMquote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruinebonenschotel.quote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom neem je spaghetti als je meer trek in zuurkool hebt?quote:Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.
Geen zuurkool in huis. Alles voor spaghetti in huis.quote:Op maandag 7 november 2022 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom neem je spaghetti als je meer trek in zuurkool hebt?
Geraspt.quote:Op maandag 7 november 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZuurkoolGoed dat je spaghetti gaat eten; met of zonder plakjes kaas?
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?quote:Op maandag 7 november 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZuurkoolGoed dat je spaghetti gaat eten; met of zonder plakjes kaas?
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.quote:Op maandag 7 november 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?quote:Op maandag 7 november 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.
Als je geen geraspte kaas hebt pak je toch een rasp?quote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?
Oh Drizzt spreekt over plakjes. Die haalt ze van een blok.![]()
Neequote:Op maandag 7 november 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?
Kan haast niet zo zijnquote:Op maandag 7 november 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.
Gewoon met een kaaschaaf van een stuk kaas ja. Er was hier iemand die dacht dat ik van die grote voorgesneden plakken paktequote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?
Oh Drizzt spreekt over plakjes. Die haalt ze van een blok.![]()
Ja.quote:Op maandag 7 november 2022 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je geen geraspte kaas hebt pak je toch een rasp?
Het gemak van 1 blok voor meerdere doeleinden of je houdt niet van geraspte kaas?quote:Op maandag 7 november 2022 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon met een kaaschaaf van een stuk kaas ja. Er was hier iemand die dacht dat ik van die grote voorgesneden plakken pakte
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.quote:Op maandag 7 november 2022 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gemak van 1 blok voor meerdere doeleinden of je houdt niet van geraspte kaas?
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.quote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.
Te veel werk voor onze Drizzt.quote:Op maandag 7 november 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.
Zo'n zakje kopen gaat dan ook wel HEEL ver. Reptilian shit vind ik dat.quote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.
Toevallig heb ik die ook gehaald vandaag!quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef KingRoland het volgende:
ging vandaag naar de albert heijn en toen zag ik dat manderijnen in de bonus waren. 50% korting!
nou ik liet mij dat niet 2 keer vertellen
Dat had ik met handsinaasappels laatstquote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gehaald vandaag!
Vind ze alleen een beetje te zurig
wtfquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een blauwtje lopen
Ik zou maar je airpods goed opbergen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gesprek wel.quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De groeten paste idd niet.quote:
Misschien kan jij 'm even appen om het te vragenquote:Op maandag 7 november 2022 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar die bovenste zin.
appequote:Op maandag 7 november 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan jij 'm even appen om het te vragen
koekoekquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een FOK!kerquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.
Precies, gedoe allemaal.quote:
Lekker maat! Pompen!quote:Op dinsdag 8 november 2022 06:59 schreef de_boswachter het volgende:
Eet deze!
Ik heb zojuist Woordle #507 gespeeld!
Mijn beurten: 2/6
🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩.!!
Goeiemoggel!
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
@:scrummie @:Oriente en @:speedfight snappen er weer eens niks van. Goh.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zien we een dun wit lijntje tussen je laatste pogingen bij het 6 letter woord?
Dat is bij niemand anders zichtbaar!
Check deze cheater @:GGMM
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:37 schreef Oriente het volgende:
User @:scrummie bijt van zich af a lá Davy Klaassen.
Flophost.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Het is dinsdag en hulpje @:coco gaat over 12 dagen shinen in het WK subforum.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Het is dinsdag en hulpje @:coco gaat over 12 dagen shinen in het WK subforum.
Het is dinsdag 08:57 en snelkookpan @Coco is al overgekookt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Ja, niet doen dus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.
Deze stoerdoenerij heb jij toch helemaal niet nodig? Apart. Je leek mij bij uitstek iemand die niet snel bewogen is. Ik ga je werk volgen binnen het WK subforumquote:
Ga wandelen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Retro Woordle?quote:
Nee, @Scrummie hoefde maar twee weken naar de kampen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.
Goeie!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zien we een dun wit lijntje tussen je laatste pogingen bij het 6 letter woord?
Dat is bij niemand anders zichtbaar!
Check deze cheater @:GGMM
Gelachen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:41 schreef GGMM het volgende:
Woordle 507 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 303 6/6
🟨🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:oriente
Soms wandelen in het bos of park is prima, maar hobby of sport zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een sport hobby voor @:3rr0r
Dus nu heb je een krakershol.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Chirotje geweest, weer lekker m'n hele lichaam gekraakt bohhhh
Eens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die hun crackers aan hun bureau smeren en vervolgens opeten terwijl het hele kantoor kan meegenieten met hun gekraak mogen van mij griep krijgen.
Precies. Gewoon walgelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Dat als mensen die appels eten. Goorlappen zijn dat.
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die hun crackers aan hun bureau smeren en vervolgens opeten terwijl het hele kantoor kan meegenieten met hun gekraak mogen van mij griep krijgen.
Ik ben het niet altijd met je eens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Waarom ben jij het niet altijd met @Scrummie eens?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met je eens.
Maar hier ben ik het roerend met je eens.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom ben jij het niet altijd met @:Scrummie eens?
Hand in hand, kameraden, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet.
Nee is pseudowetenschap.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat gedekt onder de zorgverzekering? Wellicht kan specialist @:coco hier even bij helpen, om dit antwoord te bevragen.
Nee gewoon zelf betoale.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat gedekt onder de zorgverzekering? Wellicht kan specialist @:coco hier even bij helpen, om dit antwoord te bevragen.
Op Youtube heb je zo'n persoon die zogenaamd zijn chiropractor skills laat zien, maar ondertussen eigenlijk vooral voor de views gaan door de meid met wie hij het toont. Schijnt een ding te zijn, klussen, tuinieren etc door 'sexy' vrouwen, een soort Only Fans stiekem via Youtube.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@GurneyIsBestOke wilde je hier nog aan mee doen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een WK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wil doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Ik hoop dat mijn volgende vrienden mee willen doen :
@:AFCNiels
@:Buitendam
@:Caland
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:Tarado
@:fetX
@:kingroland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:muskusboktor57
@:Drizzt
Note : Deze post is schaamteloos gekopieerd van het vorige EK. Inmiddels hebben we 2 gevallen heldenMocht je naam hier niet tussen staan, en wil je er toch aan meedoen, laat dit dan even weten middels een like op deze post.
Ik hoop op veel deelnemers. Ik vond het de vorige keer erg leuk
De deadline is a.s. vrijdag. Daarna zal ik een topic openen in het WK-forum waar we de wedstrijden gaan voorspellen.
Ik doe ook wel mee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke wilde je hier nog aan mee doen?(ik ga nu beginnen met het topic dus ik heb snel een antwoord nodig)
Eerder dit jaar al gedaan (al had dat een andere reden), ziet er echt niet uit bij mij joh.quote:
Naja ben niet helemaal kaal gemillimeterd. Maar staat mij wel goed. Geen eierhoofd. (of waterhoofd @schreuder)quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eerder dit jaar al gedaan (al had dat een andere reden), ziet er echt niet uit bij mij joh.
Maar het is nu gelukkig nog niet nodig, heb nog een volle bos/dik haar alleen inhammen
Ja jij hebt er wel een hoofd voor als je er nog een beetje uitziet zoals in je fobo. Ik heb ook geen waterhoofd/eierhoofd maar kon er echt niet aan wennenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Naja ben niet helemaal kaal gemillimeterd. Maar staat mij wel goed. Geen eierhoofd. (of waterhoofd @:schreuder)
Ik draag echt nooit petjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:28 schreef Coco het volgende:
Mensen die een petje dragen doen dat vanwege hun kaalheid.
Ik ga sowieso weg bij Ditzo, ergens een goedkoop pakketje met fysio erbij nemenquote:
@GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:28 schreef Coco het volgende:
Mensen die een petje dragen doen dat vanwege hun kaalheid.
Die inhammen zijn niet zo boeiend, maar zodra je keppeltje krijgt weg ermee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja jij hebt er wel een hoofd voor als je er nog een beetje uitziet zoals in je fobo. Ik heb ook geen waterhoofd/eierhoofd maar kon er echt niet aan wennen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke wilde je hier nog aan mee doen?(ik ga nu beginnen met het topic dus ik heb snel een antwoord nodig)
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe weer mee, maar echt alleen maar als blijk van waardering voor onze vriendschap
Of als je in de regen moet hardlopen.quote:
Ja akkoord, zo'n comb-over moet je niet willen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Die inhammen zijn niet zo boeiend, maar zodra je keppeltje krijgt weg ermee.
Klinkt bijna alsof er een happy ending in het pakket zat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Das een stukkie meer zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef fetX het volgende:
In februari toch even mooi 650 bruto omhoog boys
Wie heb je daarvoor moeten pijpen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef fetX het volgende:
Lekker maat. Stukje inflatiecorrectie ook of gewoon omdat je zo verschrikkelijk goed bent?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef fetX het volgende:
Ik wil ook wel inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker maat. Stukje inflatiecorrectie ook of gewoon omdat je zo verschrikkelijk goed bent?
Daar zit inderdaad ook 150 inflatiecorrectie bij in & ik sla een stapje over in ons salarishuisquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker maat. Stukje inflatiecorrectie ook of gewoon omdat je zo verschrikkelijk goed bent?
Erg netjes. Lekker gewerkt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad ook 150 inflatiecorrectie bij in & ik sla een stapje over in ons salarishuis
Keurig. Investeren in je medewerkers is half the battle.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad ook 150 inflatiecorrectie bij in & ik sla een stapje over in ons salarishuis
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou hij gaat zo op je zij leunen dat het net lijkt alsof je dat tafeltje afflikkert. Maar ik voel er eigenlijk niet echt iets van, behalve dat je erna wel weer wat verlicht bent en je het hoort en voelt kraken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof er een happy ending in het pakket zat.
Hoe voelt zoiets dan? Dat kraken, niet de happy ending.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hebben jullie al de kachel aan gehad?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:40 schreef Oriente het volgende:
Vind Kees Kankerkachel er nog best aardig uitzien tegenwoordig.
Ik zet 'm niet aan. Binnentemperatuur is nu 15.5quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hebben jullie al de kachel aan gehad?
Mijn 'inflatiecorrectie' van 4% afgelopen zomer kon ik direct in de verwarming steken. Ik vind het helemaal kut, ik ben meer gaan werken en bruto veel meer gaan verdienen maar de belastingdienst heeft daar ook lucht van gekregen, kom je net over een bepaalde inkomensgrens heen en dan is het heel veel terugbetalen. Plus die klote inflatie waardoor ik aan het eind van de maand over de streep minder overhoud dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar heel kort.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We worden gewoon genaaid door de roverheid ouwe reus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn 'inflatiecorrectie' van 4% afgelopen zomer kon ik direct in de verwarming steken. Ik vind het helemaal kut, ik ben meer gaan werken en bruto veel meer gaan verdienen maar de belastingdienst heeft daar ook lucht van gekregen, kom je net over een bepaalde inkomensgrens heen en dan is het heel veel terugbetalen. Plus die klote inflatie waardoor ik aan het eind van de maand over de streep minder overhoud dan vorig jaar.
Ze mogen snel een nieuwe inflatiecorrectie aanbieden(en meer vakanties)
Half uur in de ochtend.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
genot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:40 schreef Oriente het volgende:
Vind Kees Kankerkachel er nog best aardig uitzien tegenwoordig.
Ik werk 40 uur per week, zit op iets minder dan 2600 bruto en krijg netto 2000. Genot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We worden gewoon genaaid door de roverheid ouwe reus.
Ik zit erover te denken minder te gaan werken zodat ik allerlei toeslagen krijg en er netto op vooruit ga. Niet dat ik het ga doen, maar het klinkt wel aantrekkelijk.
Genoeg voor een kabel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur per week, zit op iets minder dan 2600 bruto en krijg netto 2000. Genot.
Het wordt wel echt tijd om belasting op arbeid wat te gaan verlagen, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken minder te gaan werken zodat ik allerlei toeslagen krijg en er netto op vooruit ga. Niet dat ik het ga doen, maar het klinkt wel aantrekkelijk.
Kun je beter de andere kant op zorgen dat je fors meer gaat verdienen. Dan kijk je niet op een rooitje hier of daar. Veel prettiger dan dat geneuzel in de marge met toeslagen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doen @Caland en ik al jaren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
36 uur per week lijkt mij ook wel genot, of beter nog, 32quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doen @:Caland en ik al jaren.
Genot.
Tijdens het WK gaan we verder.quote:
zou maar gewoon de wajong ingaan danquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur per week, zit op iets minder dan 2600 bruto en krijg netto 2000. Genot.
Hopelijk is die bug bij mij verdwenenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens het WK gaan we verder.
Ik verwacht nieuwe aanwas, althans bij de latere potjes op de dag.
Ik doe vast wel wat potjes mee maar ga binnenkort verhuizen dus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens het WK gaan we verder.
Ik verwacht nieuwe aanwas, althans bij de latere potjes op de dag.
Ik ga nog een jaar of 8 fulltime werken en vanaf mijn 40e lekker 4 dagen per week.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
36 uur per week lijkt mij ook wel genot, of beter nog, 32
Groot gelijk. Duurt voor mij nog een stuk langer voor ik 40 benquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga nog een jaar of 8 fulltime werken en vanaf mijn 40e lekker 4 dagen per week.
Kijk dit danquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga nog een jaar of 8 fulltime werken en vanaf mijn 40e lekker 4 dagen per week.
Die blik van die hond na het krakenquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee is pseudowetenschap.
Kan wel met aanvullend pakket. (alternatieve zorg)
Er zijn maar weinig mensen die 8 uur effectief werken op een dag dus 7 uur is alsnog best veel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
36 uur is bij @:coco en ik ook gewoon vier dagen in de week
Al werk ik feitelijk ook maar een uur of 7 per dag. Thuiswerkgenot.
Denk toch wel dat ik 5 of 6 uur effectief ja, en dan nog een meeting of 2 per dag gemiddeld die ik daarbij optel. Al is dat voornamelijk een beetje doen alsof je dingen weet en actief participeert.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die 8 uur effectief werken op een dag dus 7 uur is alsnog best veel.
WTFquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
36 is echt genot ja. Die ene woensdag in de twee weken die ik vrij ben, das echt puur genot. Dinsdagavond het @tong80 leven en dan de dag daarna in mijn bed blijven stinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
36 uur per week lijkt mij ook wel genot, of beter nog, 32
Oh ik zie dat het weer eens tong80 is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
36 is echt genot ja. Die ene woensdag in de twee weken die ik vrij ben, das echt puur genot. Dinsdagavond het @:tong80 leven en dan de dag daarna in mijn bed blijven stinken.
Gohquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ik zie dat het weer eens tong80 is.
Ik vind het vooral vermoeiend dat ik voor meer uren werken een hoger percentage belasting moet betalen. Laat staan die examentrainingen waar de roverheid de helft van wilde hebben waardoor ik gestopt ben. Heb nog de mazzel dat ik de komende drie jaar in de sociale huur kan blijven en tegen die tijd vermoedelijk wel op een salaris zit waar ik ook wel in de vrije huur iets zou kunnen vinden, maar anders zou ik nu echt tussen wal en schip vallen, zeker met mijn studieschuld.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wordt wel echt tijd om belasting op arbeid wat te gaan verlagen, ja.
Wat vaker de SC lezen maat. Dan laat je dat soort belangrijke posts ook niet ongemerkt aan je voorbij gaan.quote:
Mijn inziens maak je een denkfout als je sec denkt dat wat je netto op je rekening krijgt de heilige graal is. Terwijl dat wat je financiele mogelijkheden zijn binnen een maatschappij. En dat wat je terug krijgt van diezelfde maatschappij (in bijvoorbeeld voorzieningen) veel meer is dan alleen de netto bijschrijving op je bankrekening.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat ik voor meer uren werken een hoger percentage belasting moet betalen. Laat staan die examentrainingen waar de roverheid de helft van wilde hebben waardoor ik gestopt ben. Heb nog de mazzel dat ik de komende drie jaar in de sociale huur kan blijven en tegen die tijd vermoedelijk wel op een salaris zit waar ik ook wel in de vrije huur iets zou kunnen vinden, maar anders zou ik nu echt tussen wal en schip vallen, zeker met mijn studieschuld.
Bedankt voor uw opiniestuk Prof dr RamboDirk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn inziens maak je een denkfout als je sec denkt dat wat je netto op je rekening krijgt de heilige graal is. Terwijl dat wat je financiele mogelijkheden zijn binnen een maatschappij. En dat wat je terug krijgt van diezelfde maatschappij (in bijvoorbeeld voorzieningen) veel meer is dan alleen de netto bijschrijving op je bankrekening.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld in Belgie krijg je netto meer van je salaris op je rekening maar betaal je het op andere terreinen alsnog. Waardoor de belastingdruk in Belgie onder de streep 6% hoger ligt dan in Nederland. De scandinavische landen, Frankrijk, Italie en Oostenrijk hebben allemaal een hogere belastingdruk.
Kijk voor jezelf liever naar de manier waarop je de euro hebt verdiend. Moet je er heel hard voor werken met een hoge werkdruk en veel stress of krijg je ze relatief eenvoudig bijgeschreven. Daar heb je zelf heel veel invloed op. Door de keuze van je studie, werk, werkgever, secundaire voorwaarden. Dat is mijn inziens waar de crux meer zit. Dan kun je makkelijker accepteren dat je nu eenmaal een flinke loonbelasting betaald.
Jezus. Je denkt toch niet dat ik dit epistel ga lezen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn inziens maak je een denkfout als je sec denkt dat wat je netto op je rekening krijgt de heilige graal is. Terwijl dat wat je financiele mogelijkheden zijn binnen een maatschappij. En dat wat je terug krijgt van diezelfde maatschappij (in bijvoorbeeld voorzieningen) veel meer is dan alleen de netto bijschrijving op je bankrekening.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld in Belgie krijg je netto meer van je salaris op je rekening maar betaal je het op andere terreinen alsnog. Waardoor de belastingdruk in Belgie onder de streep 6% hoger ligt dan in Nederland. De scandinavische landen, Frankrijk, Italie en Oostenrijk hebben allemaal een hogere belastingdruk.
Kijk voor jezelf liever naar de manier waarop je de euro hebt verdiend. Moet je er heel hard voor werken met een hoge werkdruk en veel stress of krijg je ze relatief eenvoudig bijgeschreven. Daar heb je zelf heel veel invloed op. Door de keuze van je studie, werk, werkgever, secundaire voorwaarden. Dat is mijn inziens waar de crux meer zit. Dan kun je makkelijker accepteren dat je nu eenmaal een flinke loonbelasting betaald.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel gelezenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelezen en grotendeels eens met user @RamboDirkquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Je denkt toch niet dat ik dit epistel ga lezen?
@:Caland check deze fluitketel
Even daargelaten het feit dat het "mijns inziens" is, een prima inzicht in het belastingklimaat van de Europese landenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zowaar nog liever dat je weer Woordle memes post.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat je in de wajong dan of andere vage toeslagen want dat terugbetalen of extra betalen hoeft toch alleen over een heel klein deel als je in een nieuwe schijf valt?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn 'inflatiecorrectie' van 4% afgelopen zomer kon ik direct in de verwarming steken. Ik vind het helemaal kut, ik ben meer gaan werken en bruto veel meer gaan verdienen maar de belastingdienst heeft daar ook lucht van gekregen, kom je net over een bepaalde inkomensgrens heen en dan is het heel veel terugbetalen. Plus die klote inflatie waardoor ik aan het eind van de maand over de streep minder overhoud dan vorig jaar.
Ze mogen snel een nieuwe inflatiecorrectie aanbieden(en meer vakanties)
Hallo Chevy.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even daargelaten het feit dat het "mijns inziens" is, een prima inzicht in het belastingklimaat van de Europese landen
Huurtoeslag is inkomensafhankelijk, waardoor je een hogere belastingdruk krijgt bij hoger inkomen. Niet per se problematisch, maar in sommige gevallen heb je rond een modaal inkomen en meerdere toeslagen opeens een belastingdruk van boven de 100%.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zat je in de wajong dan of andere vage toeslagen want dat terugbetalen of extra betalen hoeft toch alleen over een heel klein deel als je in een nieuwe schijf valt?
Jo brodder wuzgoodquote:
Zal wel schuld van de Rabobank zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Huurtoeslag is inkomensafhankelijk, waardoor je een hogere belastingdruk krijgt bij hoger inkomen. Niet per se problematisch, maar in sommige gevallen heb je rond een modaal inkomen en meerdere toeslagen opeens een belastingdruk van boven de 100%.
sowiesoquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zal wel schuld van de Rabobank zijn
Ik begreep van user @Coco dat er binnenkort weer een bepaald spelletje gespeeld gaat worden.quote:
Hoe laat en wanneer???quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik begreep van user @:Coco dat er binnenkort weer een bepaald spelletje gespeeld gaat worden.
Present?
Heb jij de compilatie van chevy al gezien?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik begreep van user @:Coco dat er binnenkort weer een bepaald spelletje gespeeld gaat worden.
Present?
Kijk hem blij zijn dan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Present?
Doe je ook mee?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Kijk hem blij zijn dan.
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de compilatie van chevy al gezien?
Exact, dit met een (freelance) bijbaan waar ik plots 52% moest terugbetalen van mijn verdiensten omdat ik boven een inkomensgrens was gekomen door meer uren te gaan werken in de tweede helft van het jaar in mijn normale baan. Dit jaar uiteindelijk 4000 euro moeten terugdokken, gelukkig had ik nog een redelijke spaarrekening (die nu wel geplunderd is) maar het overviel mij wel. Consequentie is dat ik gedeeltelijk in termijnen moet terugbetalen en dat drukt nu aardig op wat ik over houd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Huurtoeslag is inkomensafhankelijk, waardoor je een hogere belastingdruk krijgt bij hoger inkomen. Niet per se problematisch, maar in sommige gevallen heb je rond een modaal inkomen en meerdere toeslagen opeens een belastingdruk van boven de 100%.
En jij?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de compilatie van chevy al gezien?
Tijdens het WK toch? Helaas ben ik er niet bij. Ga de 20e november (dit is niet bewust overigens!) naar Vietnam voor 3,5 week. Geen haxball. Misschien de laatste week dat ik mee doe. Geen idee wanneer het WK afgelopen is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
Want dan komt @:GGMM ook weer graag aansluiten.
Vietnam??quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Tijdens het WK toch? Helaas ben ik er niet bij. Ga de 20e november (dit is niet bewust overigens!) naar Vietnam voor 3,5 week. Geen haxball. Misschien de laatste week dat ik mee doe. Geen idee wanneer het WK afgelopen is.![]()
Hier nog een gifje gevonden van de blije haxbalfans hier.
[ afbeelding ]
Complimenten aan @:ChevyCaprice voor de compilatie trouwens.
Stukje pad thai.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Tijdens het WK toch? Helaas ben ik er niet bij. Ga de 20e november (dit is niet bewust overigens!) naar Vietnam voor 3,5 week. Geen haxball. Misschien de laatste week dat ik mee doe. Geen idee wanneer het WK afgelopen is.![]()
[ afbeelding ]
Oke maar wat heeft dit met het punt van Gurney te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik niet ga kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Veel Totogoals/assists/mooie acties, 9,3/10
'Sucky sucky five dollah. Me love you long time.'quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ChevyCaprice in shamblesquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik niet ga kijken
Spannendquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Sucky sucky five dollah. Me love you long time.'
Alleen cultuur voor mij. We gaan ook naar How Long Bay, maar geen idee hoe lang we daar zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Sucky sucky five dollah. Me love you long time.'
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
Want dan komt @:GGMM ook weer graag aansluiten.
Trutje van een moderator.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Coco laat mijn WK topic volledig ontsporen. (Ondanks een TR die er al ruim een uur staat)
Misschien is hij eindelijk aan de vrouw (of man) geraakt. Je kan niet eeuwig een kattenmannetje blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar daar lijkt het serieus op. Ik zie een hoop red flags.
Zoiets moet het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk aan de vrouw (of man) geraakt. Je kan niet eeuwig een kattenmannetje blijven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |