Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 7 november 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het forumbeest is sympathiek vandaagquote:
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op maandag 7 november 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het forumbeest is sympathiek vandaag
Best wel jaquote:Op maandag 7 november 2022 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker. Lekker geslapen?
quote:
quote:Actie Ballenalarm spoort aan tot maandelijkse check zaadbalkanker
Met de ludieke actie 'Het Ballenalarm' vraagt de Stichting Zaadbalkanker om extra aandacht voor zaadbalkanker. Het idee is dat mannen om 12.00 uur - als de maandelijkse alarmsirenes loeien - hun teelballen checken, en dit elke maand opnieuw.
Gym en OV verkoudheidsverspreiders.quote:Op maandag 7 november 2022 12:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar wel snikverkouden
Ha ha haquote:Op maandag 7 november 2022 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk iets gezonds gekocht?
Ik hou niet zo van uien neequote:Op maandag 7 november 2022 12:09 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM zet de aanval in op user zonder ui @:Oriente
Leuk geschrevenquote:Op maandag 7 november 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
The White Lotus seizoen 1. 7.5/10
@:caland @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:jr-style-93 @:coco
Akkoord.quote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze troep NIET ga kijken.
Hoef je niet te werken?quote:Op maandag 7 november 2022 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met smart op Andor s01e10 te wachten.
Ik zou ontslag nemen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:21 schreef Coco het volgende:
We hebben hier alleen genderneutrale toiletten.
Na 'klachten' maken ze hier genderneutrale en vrouwen toiletten van.
Gohquote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Kribbig en racistisch sfeertje in het PSV topic!
Is @Gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @BehoorlijkKritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @:behoorlijkkritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
We wachten op @skysherrifquote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.
Gewoon in elk pannetje op Fok! roeren, moet kunnen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou direct ingrijpen, echter ben ik geen VBL mod.
@Oriente graag duiding (en excuses voor je gedrag).quote:Opgefokte baviaan is een bekende term in elke sportschool als het gaat om een mafkees die agressief loopt te doen dankzij de anabooltjes.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:08 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Oriente graag duiding (en excuses voor je gedrag).
Niks aan de hand.quote:Op maandag 7 november 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |