Daarom +7, alles om PSV aan de 1-3 te helpen natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
Makkakelie is wel een echte psv fluiter trouwens. Valt mij niet voor het eerst op
Huilplant ben je.quote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
Makkakelie is wel een echte psv fluiter trouwens. Valt mij niet voor het eerst op
Nee, want dan is het afgelopen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
Mensen kunnen schijnbaar niet verder kijken dan blessuretijd
Dit kloptquote:Op zondag 6 november 2022 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want dan is het afgelopen.
Okequote:Op zondag 6 november 2022 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Makkelie een PSV-scheids noemen betekent wel dat je géén verstand hebt van het spel.
Die krijgen we nooit van makkeliequote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Heel Ajax schreeuwt om een strafschop.
Utrecht uit vergeten zeker. Met Milik. Kostte PSV de titel.quote:Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Die krijgen we nooit van makkelie
quote:Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef Coco het volgende:
Berghuis weer woedend.
Was dan bij Venlo gebleven.
En dan nog een jaar bijstand zitten.quote:Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef Coco het volgende:
Berghuis weer woedend.
Was dan bij Feyenoord gebleven.
Hij is echt alleen gruwelijk snel.quote:Op zondag 6 november 2022 18:41 schreef Malavita het volgende:
Die vertessen kan er ook echt helemaal niks van
Jammer genoeg speelt ie met 10quote:Op zondag 6 november 2022 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is echt alleen gruwelijk snel.
Pedersen de Tweede.quote:Op zondag 6 november 2022 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is echt alleen gruwelijk snel.
Wie beet ie?quote:
Je zou anders zeggen dat ze er inmiddels aardig aan gewend zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 18:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Ajax kan niet zo goed tegen het verlies
quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
Die Ajacieden laten zich wel echt kennen door zo te reageren op een kinderachtige Ramalho.
Hoe boerderijhoofd naar Ramalho vliegt. Wat een stumper.quote:Op zondag 6 november 2022 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Daar hebben er een aantal mazzel dat ze niet nog een kaart krijgen na het laatste fluitsignaal.
Dat was het 3e elftal he, dat zijn jongens die een jaar of 12 terug bij het eerste gestopt zijn, soort van Lucky Ajax team begreep ik.quote:Op zondag 6 november 2022 18:47 schreef Zorro het volgende:
Het is ook wel logisch dat de ploeg die de koploper van de Premier League verslaat sterker is dan de ploeg die van een middenmoter daar verliest.
Waar blijft de gif.quote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat zal Ruud trots zijn op Ramalho.
quote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat zal Ruud trots zijn op Ramalho.
Is dat Marciano Vink?quote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
Vink blijft maar herhalen "Je kan alleen maar winnen als je ook goed kan verliezen"
Hij zal zelf denken dat het erg diepzinnig is wat hij zegt
quote:Op zondag 6 november 2022 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Onvriendelijke pot.
Daar hoort een plaatje bij.
Nee, Jan-Jood dan.quote:Op zondag 6 november 2022 18:56 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zien ze bij ESPN toch in Hans? Wat een verschrikkelijke en tenenkrommende gast is dat toch.
Onderbreekt mensen ook constant om zijn eigen mening door te drammen.
Had het gewoon bij grappige filmpjes moeten houden, dat was wel aardig.quote:Op zondag 6 november 2022 18:56 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zien ze bij ESPN toch in Hans? Wat een verschrikkelijke en tenenkrommende gast is dat toch.
Onderbreekt mensen ook constant om zijn eigen mening door te drammen.
Ik wil ook zo'n baard.quote:Op zondag 6 november 2022 18:57 schreef -XOR- het volgende:
De baard van Van the Man wordt met de week grijzer.
Die presenteert voornamelijk en aan hem stoor ik mij niet zo, moet ik zeggen.quote:
Leuk feitje.quote:Op zondag 6 november 2022 18:58 schreef raptorix het volgende:
Hans is trouwens wel de enige Nederlander die ooit met George Best heeft gespeelt
Zouden er echt geen vrouwen zijn uit Nederland die dat gedaan hebben dan?quote:Op zondag 6 november 2022 18:58 schreef raptorix het volgende:
Hans is trouwens wel de enige Nederlander die ooit met George Best heeft gespeelt
quote:Op zondag 6 november 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
In de catacomben ging het nog verder volgens Hans.
Stukje Jermaine Lens.
gespeeltquote:Op zondag 6 november 2022 18:58 schreef raptorix het volgende:
De onvermijdelijke Willeke Alberti vermoed ik.quote:Op zondag 6 november 2022 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden er echt geen vrouwen zijn uit Nederland die dat gedaan hebben dan?
2x in zijn leven voor Ajax gekozen, spreekt niet in zijn voordeel.quote:Op zondag 6 november 2022 19:01 schreef bbuddybb het volgende:
Bergwijn.![]()
Lijkt mij niet een bijster intelligente jongen.
Annie Schilder!quote:Op zondag 6 november 2022 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Willeke Alberti vermoed ik.
Vrindjes met Nouri.quote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2x in zijn leven voor Ajax gekozen, spreekt niet in zijn voordeel.
Ze moeten eerst zijn hoofd weer in elkaar lijmen.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heeft een kleuter dat account gehackt ofzo
Die moet eerst nog even wat container begrippen uit zijn hoofd leren.quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze moeten eerst zijn hoofd weer in elkaar lijmen.
Nee, maar dit account wel.quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De laatste keer dat er een trekker daar reed was 1972.quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 6 november 2022 19:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee, maar dit account wel.
[ twitter ]
Het is Tractor.quote:Op zondag 6 november 2022 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een trekker daar reed was 1972.
"Boerderijhoofd!"quote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Aan de reactie van Klaasen lijkt me hier iets heel vervelends gezegd te zijn.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee, maar dit account wel.
[ twitter ]
Oh, ik dacht die flipt gewoon om dat juichen van Ramalhoquote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Hij noemde hem Kaalsenquote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Lijkt wel alsof hij hem wil bijten, vals paard.quote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Ook niet na de reclame?quote:Op zondag 6 november 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
Geen interview met Het Hoofd![]()
Ik ben woedend
Die is al naar kantoor met een lege doos.quote:Op zondag 6 november 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
Geen interview met Het Hoofd![]()
Ik ben woedend
Hij trekt denk ik zijn nek in omdat die PSV’er achter hem daar beetpaktquote:Op zondag 6 november 2022 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij hem wil bijten, vals paard.
Stukje Suarez.quote:Op zondag 6 november 2022 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij hem wil bijten, vals paard.
Ik mag toch hopen van niet. Laat nog maar een paar jaar zitten.quote:Op zondag 6 november 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is al naar kantoor met een lege doos.
Ja maar ik blijf toch niet kijkenquote:
Die is wel heel erg slecht.quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Eens, ik hoor het wel later hier.quote:Op zondag 6 november 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf toch niet kijken
Ze hadden één taak, Het Hoofd snel voor die camera krijgen
Nu op npo1quote:Op zondag 6 november 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf toch niet kijken
Ze hadden één taak, Het Hoofd snel voor die camera krijgen
Hij zei niks bijzonders, alleen dat ze niet goed genoeg waren.quote:
Die heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 6 november 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hoogtepunt van het weekend naast de goal van PoolGod was toch wel Van Nistelrooy die met een glimlach zei dat het niet zo handig is om in iemands gezicht te juichen.
RuudGodquote:Op zondag 6 november 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
Mijn hoogtepunt van het weekend naast de goal van PoolGod was toch wel Van Nistelrooy die met een glimlach zei dat het niet zo handig is om in iemands gezicht te juichen.
Was het niet Henk Freezer die tegen Volendam in het juichen iemand half knockout sloeg?quote:Op zondag 6 november 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
Ruudgodquote:Op zondag 6 november 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
Rare tag maar ok, Rendacgenot. Dik varken Bassy als eerste.quote:Op zondag 6 november 2022 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax gaat naar RendacGoden. @:de_boswacther
Ik neem aan dat Alfred Kozakken Boys ook beter vindt dan Arsenal.quote:Op zondag 6 november 2022 19:29 schreef Zorro het volgende:
We wonnen van Rangers en die hebben PSV uitgeschakeld
Ja houd je daar maar aan vast Alfred
Dat lijkt me evident.quote:Op zondag 6 november 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Alfred Kozakken Boys ook beter vindt dan Arsenal.
ik verwacht geen onderzoek het is Ajax, weetje tochquote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat de KNVB nog onderzoek doen naar dit opstootje? Ik lees nergens iets.
quote:Op maandag 7 november 2022 13:08 schreef De_Kraam het volgende:
Graag gifje van boerderijhoofd bij het opstootje.
bvd
Als voetballer geen jasje gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef RipCity het volgende:
Cillessen
https://www.telegraaf.nl/(...)diging-spaanse-vrouw
quote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef RipCity het volgende:
Cillessen
https://www.telegraaf.nl/(...)diging-spaanse-vrouw
Dit kan echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Misschien wilde hij wel vader worden.quote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als voetballer geen jasje gebruiken.
Ik geef het zo aan Edwin doorquote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
Als Ajax alweer niet wint, dan eis ik dat Schreuder ontslagen wordt, dit zal vast indruk maken!
Gelukkig vindt hij dat de verdediging goed staat!quote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
Lekkere tombola weer Fred. “We maken een andere keuze. Ja maar Reendjers uit?!?!??”
Laatst zoveel om de oren gekregen dat ze wat terughoudend zijn.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Zo’n Vitas snap je ook niet. Die moeten er gewoon vol op gaan. Verlies toch ingecalculeerd en grote kans dat Ajax gaat rommelen als ze onder druk worden gezet.
Mogen we ook zonder keeper spelen?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vermoeden dat Pasveer geen eerste keep wordt in Kwattar.
deze manquote:Op woensdag 9 november 2022 20:30 schreef TjjWester het volgende:
Ajax word gewoon uitgezonden in bosnie![]()
kennelijk is de eredivisie een belangerijke competitie.
Naja uiteindelijk bepaalt een bejaarde Volendammer die keepers ‘goalplayers’ noemt wie er mee mag, dus alles kan!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vermoeden dat Pasveer geen eerste keep wordt in Kwattar.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:38 schreef RipCity het volgende:
Net alsof die richting apen schreeuwt die gast met microfoon
Goh.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paprika van Lays. Extra volume zak, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |