quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag zoe in handdoek achter jeff aan rennen naar de badkamer
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een filmpje van komt..
Lekker pizza eten, Mexx hoeft vast niks wat die lag dronken op bed
Iets te diep in het cocktail glaasje gekeken dusquote:
wat is lichtdronken?quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]2e gele kaart omdat ze jeff aan gaat randen.
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saaiquote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.
Aangeschoten dus net niet dronken.quote:
Ongelofelijkquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is nog steeds met haar focus mantra bezig. Nu in de keuken.
Ik hoor Kim D nog steeds over hasr focus, die is helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Laat eens een andere stream zien. Wat doet Jeff, Zoë, Kim D, Kim K?
Pizza bakken is niet boeiend
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaatquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saai
oke, maar wat mexx gedaan heeftquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeschoten dus net niet dronken.
BEREND BEWEEGT, ik herhaal BEREND BEWEEGT
zag hem ineens in de keuken
Ze dronken ook alles redelijk snel op..quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaat
Die is stomdronkenquote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, maar wat mexx gedaan heeft
is zich wegschiessen
Ja ging hard.quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze dronken ook alles redelijk snel op..
Echt he, wat een hufterquote:Op zondag 6 november 2022 17:35 schreef engine het volgende:
Al zou ik jouw neuken...het zou voor mij geen betekenis hebben dus kan gewoon
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiestquote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano ... wat een ontzettende klootzak...
Galbak.quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano probeert zich halfdronken te verdedigen.
Eensquote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda is wel heel redelijk hierin, geeft goede argumenten aan Marciano dat het om zijn daden gaat.
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiest
True .. maar in die cultuur kan ik 'm nog steeds een klootzak vinden...quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiest
Ik vind dat maar raar hoor en een stom excuus en ik weet dat het zo is maar blijf het stom vinden.quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat is ook zo , maar dat gaat niets veranderen. Beter blijf je bij dat soort mannen uit de buurtquote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.
quote:
Precies, want je gaat dat nimmer nooit veranderenquote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat is ook zo , maar dat gaat niets veranderen. Beter blijf je bij dat soort mannen uit de buurt
Nee precies. Dit gaat niemand kunnen veranderen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, want je gaat dat nimmer nooit veranderen
Nee hij ging op het boetekleed zittenquote:Op zondag 6 november 2022 17:39 schreef mootie het volgende:
Marciano begrijpt Wanda en Kim. Hij geeft haar gelijk. Hij zal het boetekleed aantrekken.
Tegen marciano nu, hij hoorde haar niet dus zegt, huh zij weer haar focus riedeltje, kim d gaat door, marciano weer, wat zeg je, kim d weer focus riedeltjequote:
Verschrikkelijk flauhauwquote:Op zondag 6 november 2022 17:41 schreef D. het volgende:
Als ik voor iedere keer dat Kim K focus zegt een euro kreeg kon ik een auto kopen
Een Ford, Focus
quote:Op zondag 6 november 2022 17:41 schreef D. het volgende:
Als ik voor iedere keer dat Kim K focus zegt een euro kreeg kon ik een auto kopen
Een Ford, Focus
En een berg emoties door gisteravond en ik vermoed dat ze dat ook probeert tegen te houden en zich daarom focused op het draaien van haar wereld.quote:Op zondag 6 november 2022 17:42 schreef Hendrik83 het volgende:
Ze heeft het wel zwaar te pakken. Was het echt alleen maar drank?
andere vragen ook hoor ,mijn mootiequote:Op zondag 6 november 2022 17:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je even een apart topic maken voor je vragen?
quote:Op zondag 6 november 2022 17:43 schreef Jippie het volgende:
Buiten geplast omdat ze niet naar de wc mocht
quote:Op zondag 6 november 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe heeft buiten zitten zeiken want kon de wc niet in
Het begint triest te wordenquote:Op zondag 6 november 2022 17:43 schreef Frummelie het volgende:
Kim D draait een beetje door... is ze op een zware missie geweest voordat ze de loods in ging...
quote:Op zondag 6 november 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe heeft buiten zitten zeiken want kon de wc niet in
Welke missiequote:
Echt hoor, dit gaat toch niet goedquote:Op zondag 6 november 2022 17:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng zelfs...
Ik denk echt serieus dat ze inmiddels heel erg graag hard wil janken maar dat dus niet wil om zich niet te laten kennen, want na blijheid bij dronkenschap komt er ook een gedeelte met verdriet omhoog.quote:Op zondag 6 november 2022 17:44 schreef Jippie het volgende:
Kim D wordt herhaaldelijk gevraagd haar microfoon goed te doenmaar focus hé..
quote:Op zondag 6 november 2022 17:35 schreef engine het volgende:
Al zou ik jouw neuken...het zou voor mij geen betekenis hebben dus kan gewoon
Ze geeft de boel onder gekotstquote:Op zondag 6 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
Iets aan de hand met Mexx en een ongelukje dat ze ongesteld is? Omdat Babette zegt; wij girls maken allemaal wel zoiets mee?
quote:Op zondag 6 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
Iets aan de hand met Mexx en een ongelukje dat ze ongesteld is? Omdat Babette zegt; wij girls maken allemaal wel zoiets mee?
Marciano zei zoenen maar goed. Punt blijft even belachelijk.quote:
2 nuchtere mensen die nu het feestje gaan bespreken, ik blijf ff hangen denk ik. goffer, gebeurt te veel nuquote:Op zondag 6 november 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Er waren bezopen mensen genoeg om niet te helpen.. Aldus Bern..
Ik schop ook mensen mijn keuken uitquote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef engine het volgende:
Confrontatie Jasper en JeffJeff begint echt door te draaien.
Potverdorrie ik zat op de andere stream.quote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff ook ee kleine aanvaring met Jasper..
Zou wel grappig zijn als het een bewuste actie is maar dan moet zulks wel besproken zijn in een eerder stadiumquote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef juul. het volgende:
En Wanda staat er weer met haar neus boven op
De afgelopen twee dagen behoorlijk. Snap niet zo goed waar hij mee bezig is.quote:
Dat wilde hij zelf toch, had ie ook maar niet nog meer drank moeten kopen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff probeert volgens mij om alles een beetje goed te houden en te regelen, met zoveel dronken mensen met ruzie best een gedoe...
Het was zijn idéé toch?quote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff probeert volgens mij om alles een beetje goed te houden en te regelen, met zoveel dronken mensen met ruzie best een gedoe...
Hij klonk best pissigquote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Naar ventjequote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
ze zijn al gewisseld naar dronken marcio en dronken kim d die aan het herhalen zijn van hun dingen, kussen zonder gevoel en focussssssssssquote:
Daar lijkt het niet op, Jappie stond er wel verslagen bijquote:Op zondag 6 november 2022 17:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als het een bewuste actie is
Jappie gaf wel weerwoord hoor. Goed dat hij Jeff niet over zich heen laat lopen. Ik mag Jappie steeds meerquote:Op zondag 6 november 2022 17:54 schreef Frummelie het volgende:
Wat een smoel heeft Jeff tegen Jappie... dat hij dat pikt...
quote:
Volgens mij moet je Jappie kopschoppen en dan zegt ie het zelfdequote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef D. het volgende:
Ow, Jappie zegt dat ie zich niet aangevallen voelde
Dit gaat weer als een lopend vuurtje rondquote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda, ga nou gen olie op het vuur gooien. Jasper maakt zich niet druk dus laat het gaan.
Ja maar de dronken mensen zal het vast niet zoveel boeien.quote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
Die pizza? mag wel iets langer worden gebakken
Tactisch kan het ook meesterlijk zijn maar dan denk ik te ver door denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En terecht , ze zegt goede dingen
Echt hequote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Hij kan nog steeds is voor haar voelen..Aldus bezopen Marciano tegen KimD
Intussen KimKraak neuken..![]()
Gaat goed zo.. alle vooroordelen bevestigd
[ afbeelding ]
Ja het is wel een beetje een vreemde pizzaquote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef mario390 het volgende:
lekker pizza maar ik zie geen schinken
geen käse
Ik vond eigenlijk dat Jappie best wel op zijn strepen bleef staan. Die hoor ik zelden uit de bocht vliegen. Zegt rustig hoe hij het ziet en Jeff ging immers niet verder pushen en ging zelf half mopperend weg.quote:Op zondag 6 november 2022 17:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, Jappie stond er wel verslagen bij
Het is heel slim van Wanda om zich niet helemaal klem te zuipen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tactisch kan het ook meesterlijk zijn maar dan denk ik te ver door denk ik
Ik ook, ik vind het een schatje..quote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie gaf wel weerwoord hoor. Goed dat hij Jeff niet over zich heen laat lopen. Ik mag Jappie steeds meer
Kan ze zich bemoederen en bemoeien met alles. Ik vind haar vervelendquote:Op zondag 6 november 2022 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is heel slim van Wanda om zich niet helemaal klem te zuipen.
neemt niet weg dat het wel slim is van Wandaquote:Op zondag 6 november 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ze zich bemoederen en bemoeien met alles. Ik vind haar vervelend
Ik hoop dat dat hele clubje uit elkaar dondertquote:Op zondag 6 november 2022 17:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het een schatje..
Okee, ik zag enkel het endquote:Op zondag 6 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat Jappie best wel op zijn strepen bleef staan. Die hoor ik zelden uit de bocht vliegen. Zegt rustig hoe hij het ziet en Jeff ging immers niet verder pushen en ging zelf half mopperend weg.
Ik wisselde en hoorde gj toenquote:Op zondag 6 november 2022 18:00 schreef D. het volgende:
Wie bedoelde Jappie met 'en dan hebben we deze mongool nog"?
Ik ook, ben er wel een beetje klaar mee eigenijk..quote:Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hele clubje uit elkaar dondert
En marciano ook tegen zichzelf. Ik ben maar weer gewisseld. maf stel nuquote:Op zondag 6 november 2022 18:01 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
volgens mij praat die kim gewoon tegen zichzelf hoor xD
quote:Op zondag 6 november 2022 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
hahahaah Wanda heeft drank ipv water in haar beker
ik moet altijd wel lachen om zijn droogheid en trage gedoe xDquote:Op zondag 6 november 2022 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En marciano ook tegen zichzelf. Ik ben maar weer gewisseld. maf stel nu
Ik soms, verder vind ik het een lul.quote:Op zondag 6 november 2022 18:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik moet altijd wel lachen om zijn droogheid en trage gedoe xD
De koning heeft een vlekje...quote:Op zondag 6 november 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
Jappie poetst de mouw van Jeff schoon
Ja nu je het zegtquote:Op zondag 6 november 2022 18:04 schreef Verida het volgende:
Het gezicht van wanda wordt ook een stuk vriendelijker door wat alcohol, Ze heeft nu niet dat venijnige bekkie
TOET !!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
is nu niemand bij mexx ?
ik heb bang dat zij gaat op de rug
liggen
Ik snap Jappie ook niet.quote:
Ja, dat is duidelijk. TV maken zullen zequote:Op zondag 6 november 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
Een aantal heeft hun dronkenschap enorm overdreven vanmiddag
Er staan 10 camera's op haar...quote:Op zondag 6 november 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
is nu niemand bij mexx ?
ik heb bang dat zij gaat op de rug
liggen
Ik vind een man net zo erg, ik snap dat verschil nooit zo goedquote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Getverderie dronken Kim. Heb zo de schurft aan drinken lui helemaal aan een vrouw die dronken is.
Lekker onderdanig ook...quote:Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap Jappie ook niet.
Jeff moet met Berend praten want die wil naar huis
quote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d vraagt hoe lang die alcohol in je lichaam duurt![]()
Nadir zegt anderhalf uur, per glas
Ik ook niet beide irritant en vervelendquote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind een man net zo erg, ik snap dat verschil nooit zo goed
Nou is dat zo?quote:
Tja, zo gaat dat dan.quote:Op zondag 6 november 2022 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
En ze maken het weer goed en morgen gaat Kim weer gewoon alles voor Marciano doen..
Dat weet je toch al? Zo gaat dat nou eenmaal , Kim kiest daar zelf voorquote:Op zondag 6 november 2022 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
En ze maken het weer goed en morgen gaat Kim weer gewoon alles voor Marciano doen..
En BAM stream wissel eropquote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Jeffe en Berend zien, niet de kookclub
Welke Kim gaat nu een serieuze vraag wordenquote:Op zondag 6 november 2022 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een nonsensquote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke Kim gaat nu een serieuze vraag worden
Vind het van allebei erg. Van een vrouw ordi. 4-5 zie ik staan 4-5 zie ik staan. Ik ben hier voor getraind ik ben door het uiterste graan. 4-5 zie ik staan zegt drinkebroers Kinquote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind een man net zo erg, ik snap dat verschil nooit zo goed
Je pakt specifiek de vrouw om wat over het drankgebruik te zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het van allebei erg. Van een vrouw ordi. 4-5 zie ik staan 4-5 zie ik staan. Ik ben hier voor getraind ik ben door het uiterste graan. 4-5 zie ik staan zegt drinkebroers Kin
1 glas 1,5 uur en ieder glas erbij tel je er weer 1,5 bij op extra dusquote:
Ja dit heeft toch totaal geen zin meer.quote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Laat Berend gewoon naar huis gaan.
[ afbeelding ]
In de badkamerquote:Op zondag 6 november 2022 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een paar spatjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d vraagt hoe lang die alcohol in je lichaam duurt![]()
Nadir zegt anderhalf uur, per glas
Waarom blijf je nog als je je zo slecht voeltquote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
De bedoeling van dit hele Spel is toch dat er zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk oprotten om de overblijvers om de Pot te laten strijden..quote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
die is gewoon op de andere stream hoorquote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Jeffe en Berend zien, niet de kookclub
Vind ik ook. En als je dan hoort hoe ze al weken over hem pratenquote:
Vind ik ookquote:
Tot Berend genomineerd zou worden het Spel wint en Sjeffie naar huis stuurt.. geen medelijden met deelnemersquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:18 schreef Jippie het volgende:
Hele andere Jeff, heeft hij belang dat Berend blijft?
quote:
Had je iets anders verwacht?quote:
Tis een dronken vervelende torquote:Op zondag 6 november 2022 18:18 schreef Flow3r het volgende:
Marciano is net Ruud van Uto: kan alleen maar lullige kusjes geven de hele tijd, ga toch naar bed man
Kim D heeft het de hele tijd over focusquote:
nee, dit is peptalk van een managerquote:Op zondag 6 november 2022 18:18 schreef Jippie het volgende:
Hele andere Jeff, heeft hij belang dat Berend blijft?
Romantischquote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Aww Jeff houdt de arm van Berend vast tijdens zijn peptalk, lief
Ze zei toen KimW ging huilen komop kim houd je focus.quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D heeft het de hele tijd over focus
Raak helemaal in de war
quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze zei toen KimW ging huilen komop kim houd je focus.
Is wel waar..quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Jippie het volgende:
Jeff zei tegen Berend 'je arts kijkt mee' Als er nu wat gebeurt heb je sneller hulp dan dat je alleen thuis zit.
Ja ja , Berend wordt al drie weken aan zijn over gelatenquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Jippie het volgende:
Jeff zei tegen Berend 'je arts kijkt mee' Als er nu wat gebeurt heb je sneller hulp dan dat je alleen thuis zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |