quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag zoe in handdoek achter jeff aan rennen naar de badkamer
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een filmpje van komt..
Lekker pizza eten, Mexx hoeft vast niks wat die lag dronken op bed
Iets te diep in het cocktail glaasje gekeken dusquote:
wat is lichtdronken?quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]2e gele kaart omdat ze jeff aan gaat randen.
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saaiquote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.
Aangeschoten dus net niet dronken.quote:
Ongelofelijkquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is nog steeds met haar focus mantra bezig. Nu in de keuken.
Ik hoor Kim D nog steeds over hasr focus, die is helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Laat eens een andere stream zien. Wat doet Jeff, Zoë, Kim D, Kim K?
Pizza bakken is niet boeiend
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaatquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saai
oke, maar wat mexx gedaan heeftquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeschoten dus net niet dronken.
BEREND BEWEEGT, ik herhaal BEREND BEWEEGT
zag hem ineens in de keuken
Ze dronken ook alles redelijk snel op..quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaat
Die is stomdronkenquote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, maar wat mexx gedaan heeft
is zich wegschiessen
Ja ging hard.quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze dronken ook alles redelijk snel op..
Echt he, wat een hufterquote:Op zondag 6 november 2022 17:35 schreef engine het volgende:
Al zou ik jouw neuken...het zou voor mij geen betekenis hebben dus kan gewoon
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiestquote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano ... wat een ontzettende klootzak...
Galbak.quote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano probeert zich halfdronken te verdedigen.
Eensquote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda is wel heel redelijk hierin, geeft goede argumenten aan Marciano dat het om zijn daden gaat.
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiest
True .. maar in die cultuur kan ik 'm nog steeds een klootzak vinden...quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt een cultuur ding waar je als vrouw wel of niet voor kiest
Ik vind dat maar raar hoor en een stom excuus en ik weet dat het zo is maar blijf het stom vinden.quote:Op zondag 6 november 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat is ook zo , maar dat gaat niets veranderen. Beter blijf je bij dat soort mannen uit de buurtquote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vidn dat wel een makkelijk excuus. Kom nou, dan kan hij lekker overal mee wegkomen? Het is 2022, hij is geen idioot.
quote:
Precies, want je gaat dat nimmer nooit veranderenquote:Op zondag 6 november 2022 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat is ook zo , maar dat gaat niets veranderen. Beter blijf je bij dat soort mannen uit de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |