Neequote:Op zondag 6 november 2022 14:32 schreef RedFever007 het volgende:
Is dhet beeld bij jullie ook zo kut?
Ja, Moto3 en Moto2 vind ik niet heel veel aan.quote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernndez vs. Ogura voor de wereldtitel Moto2 sla je over?
Stand
251.5 Fernndez
242 Ogura
quote:Op zondag 6 november 2022 14:51 schreef Wertha het volgende:
Nou, dat was 'm. Tot volgend seizoen dan maar.
Volgend jaar sowieso een bike met meer pk maar of het genoeg is..quote:Op zondag 6 november 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Bagnaia kampioen nu toch wel. Elk stukje mogelijkheid dat er nog was, is verdwenen toen Fabio overduidelijk dat raceleider(s) niet kon bijhouden. Helaas. Gunde het Fabio en Yamaha meer dan Bagnaia en Ducati. C’est la vie.
Vind wel dat Quartararo beste racer is in het veld momenteel. Zoals Marquez zei: “ik wed op Bagnaia’s bike”.
Ik denk dat Fabio zijn titel had geprolongeerd als de Yamaha net wat meer pk had.
Marquez is dan ook terug. Ben benieuwd naar de Honda.quote:Op zondag 6 november 2022 14:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso een bike met meer pk maar of het genoeg is..
Ja klopt, wat dat betreft liever een Quatararo gezien.quote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Saaie celebration, of ligt het aan mij? Gast is altijd zo emotieloos, weinig karakter of enthousiasme. Natuurlijk zie je wel wat tranen maar meh.
Had nog even de viering van Fabio’s wereldkampioenschapswinst erbij gezocht gisteren:quote:Op maandag 7 november 2022 09:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt, wat dat betreft liever een Quatararo gezien.
Benieuwd naar volgend seizoen, met name ook naar MM.
Ja, absoluut. Erg jammer. Maar Enea ook heel erg gegund. Ik vind ‘t wel leuk dat hij in sommige races gewoon schijt had aan zijn toekomstig teamgenoot die vocht voor het WK, heheh. Ben ook benieuwd hoe dat gaat zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 10:07 schreef Emmerdeur het volgende:
Vond het wel een lullig verlies vd 3e plek voor aleix
Zou goed kunnen dat enea beter presteert straks dan pecco.quote:Op maandag 7 november 2022 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Erg jammer. Maar Enea ook heel erg gegund. Ik vind ‘t wel leuk dat hij in sommige races gewoon schijt had aan zijn toekomstig teamgenoot die vocht voor het WK, heheh. Ben ook benieuwd hoe dat gaat zijn.
Ja, en ik heb van Crutchlow begrepen dat de Yamaha volgend jaar echt een goede stap heeft gemaakt (zei hij enkele weken geleden in elk geval). Hoop echt dat dat het geval is.quote:Op maandag 7 november 2022 12:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat enea beter presteert straks dan pecco.
Ben ook benieuwd wat 4 aprilias gaan doen straks. Komen goede updates aan wat ik begreep
Ja heb je goed. Yamaha for the win!!quote:Op maandag 7 november 2022 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ik heb van Crutchlow begrepen dat de Yamaha volgend jaar echt een goede stap heeft gemaakt (zei hij enkele weken geleden in elk geval). Hoop echt dat dat het geval is.
Ftfy.quote:Op maandag 7 november 2022 17:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja heb je goed. Aprilia for the win!!
en honda verwacht ik ook wel wat nieuws onderhand eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2022 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ik heb van Crutchlow begrepen dat de Yamaha volgend jaar echt een goede stap heeft gemaakt (zei hij enkele weken geleden in elk geval). Hoop echt dat dat het geval is.
Die krant, .quote:
Coolquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even opscheppen dat het me afgelopen zondag is gelukt om een selfie mt en een handtekening vn Rossi te krijgen, ?
Het kostte me enkel twee uur van mijn leven in de brandende zon.
Exact! Ik wist heul niet dat de paddock daar gewoon open en toegankelijk is.quote:
Zoals @Starflyer hierboven goed gokte: Bathurst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door ChipsZak. op 09-02-2023 13:51:56 ]I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Het was een goede dag, .quote:
Met regen ....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Yes, it's on!
Mijn man zit in Portimao, op mannenweekend . Haha, nee hoor, het is hem gegund.
Ja tis rustig ... Verwarrend die MotoGP met 4x MAR op de baanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dit trouwens HET MotoGPtopic? Of mis ik iets? Het is zo rustig hier.
Goede, niet over nagedacht. Ik zit in het buitenland en deel een acc van een andere sportaanbieder met iemand (die zich in hetzelfde land bevindt) en heb daarmee gewoon toegang het hele weekend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
En natuurlijk de Hamvraag, hoe kijken jullie? Vorig jaar deed ik het met Ziggo pay per view. Maar wat ik me afvraag als je die nu pakt op vrijdag, heb je dan het hele weekend toegang, of alleen voor de vrijdag?
Of wat is beter/handiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |