Gadverdamme dat klinkt echt goor.quote:
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Lijkt mij, geen ervaring mee zelf.quote:Op zondag 6 november 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?
Zal het onthouden
Makkelijk als je moet plassen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Dat wel.quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Makkelijk als je moet plassen.
Denk ik ....
quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik weet niet of ik in dezelfde situatie zit, zij heeft iets langer een relatie ...
Ik geloof 1 week langer ...
Voor ons of hen ?quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk maar zo, dat deze middag een grote deceptie gaat worden mbt drank en fitty's
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
De dames helemaal opgedoft en daar komt Martin aan in zijn korte broek en rode sloffen
Check het topic waar de filmpjes staanquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?
ben weg nu![]()
Eerlijk zullen we alles delen,daat denkt ze niet aan.😉quote:Op zondag 6 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK zegt dat ze een wedstrijd meeste cocktails in 10 min gaat winnen : 'Lijkt me heerlijk .. Kotsend naar de slaapkamer.. maakt me helemaal niks uit.'
Als je aangeschoten bent let je niet meer echt op je kleding en hoe je er bij loopt lijkt mij. En bij stom dronken vergeet je helemaal om netjes te lopen en te zitten met je korte jurkje. Maar zeker wel handig met het plassen ja, dan hoef je niet veel moeite te doen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel zeker van jullie zaak
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de damesquote:Op zondag 6 november 2022 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je aangeschoten bent let je niet meer echt op je kleding en hoe je er bij loopt lijkt mij. En bij stom dronken vergeet je helemaal om netjes te lopen en te zitten met je korte jurkje. Maar zeker wel handig met het plassen ja, dan hoef je niet veel moeite te doen.
quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk maar zo, dat deze middag een grote deceptie gaat worden mbt drank en fitty's
Wel een gentlemanquote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de dames
Welke kerelquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik heb hier niet over gesproken met Alies, maar zij is gewoon verliefd op die kerel....
Toch knap na 8 wekenquote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het er nu over dat het misschien geen verliefdheid is, maar echt liefde ... dat lijkt me nog ingewikkelder ....
Ik denk juist dt het nog minder is dan verliefdheid, die mensen zijn op elkaar aangewezen, in de buitenwereld hadden ze elkaar misschien niet vaker dan een keer gesproken.quote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het er nu over dat het misschien geen verliefdheid is, maar echt liefde ... dat lijkt me nog ingewikkelder ....
Zou hij dat doen, bij kim k ja maar bij de rest toch niet, lijkt me wel geinig trouwens als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de dames
Geen idee er staan wel allemaal filmpjes in het daarvoor bestemde topicquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?
ben weg nu![]()
Om het dan echte liefde te noemen vind ik wat ver gaan..quote:Op zondag 6 november 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snelkookpan he .. ook voor gevoelens ... je wereld wordt heel klein en zo.
Dat zie ik ook gebeurenquote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de Febo stiekem alcoholvrije cocktails levert...
Ik geloof ook weer niet dat ze dat helemaal bedoelde... zal aan mijn beperkte weergave van het gesprek liggen. Sorry.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om het dan echte liefde te noemen vind ik wat ver gaan..
'Buiten' heb je miljoenen potentiële partners, hier zit je in een samenleving met een paar opties, en vaak zie je bij een RLS dat je daar dan naartoe groeitquote:Op zondag 6 november 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk juist dt het nog minder is dan verliefdheid, die mensen zijn op elkaar aangewezen, in de buitenwereld hadden ze elkaar misschien niet vaker dan een keer gesproken.
Nee johquote:Op zondag 6 november 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof ook weer niet dat ze dat helemaal bedoelde... zal aan mijn beperkte weergave van het gesprek liggen. Sorry.
KimK is nu al bijna dronken van voorpret.quote:Op zondag 6 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
En dan gewoon in de originele flessen maar dan alcoholvrij, dus zijn ze suggestief 'dronken' straks...
Zo lult ze altijd.quote:Op zondag 6 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK is nu al bijna dronken van voorpret.
Zn goede acteurs zijn ze ook weer niet.quote:Op zondag 6 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
En dan gewoon in de originele flessen maar dan alcoholvrij, dus zijn ze suggestief 'dronken' straks...
Het ging over KimK, dikbil...quote:Op zondag 6 november 2022 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. praat wel altijd alsof ze straalbezopen is
Ik zie Nadir de nog wel voor aan zich te misdragen, dan de alcohol de schuld te geven, en dat ie dan te horen krijgt dat het alcoholvrij wasquote:Op zondag 6 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Scammed!quote:Op zondag 6 november 2022 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie Nadir de nog wel voor aan zich te misdragen, dan de alcohol de schuld te geven, en dat ie dan te horen krijgt dat het alcoholvrij was
Bijna alles is van Wendyquote:Op zondag 6 november 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
Waar de fuck komen al die jurkjes ineens vandaan eigenlijk, hadden ze die bij zich en vandaag besloten ze allemaal aan te trekken of zo.
Wie weet wie weetquote:Op zondag 6 november 2022 12:55 schreef Frummelie het volgende:
Is dit een voorteken soms, constant weer die groene ellende..
Wat is janet kroket allemaal van planquote:Op zondag 6 november 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
Janet heeft ook een geil kort jurkje aan maar wel een korte broek eronder. Die heeft zeker al ervaring ermee.
Aha, ja die loopt inderdaad vaak in jurkjes. Wel lief dan dat ze ze deelt met alle dames daar.quote:
Ze waren aan het praten dat ze voor het programma begon samen in een hotel zaten. Febo drukt dan meteen de paniekknop in ipv te switchen naar een andere camera.quote:Op zondag 6 november 2022 12:55 schreef Frummelie het volgende:
Is dit een voorteken soms,constant weer die groene ellende..
Ik heb geen idee verder.quote:Op zondag 6 november 2022 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is janet kroket allemaal van plan
Snap die redenatie ook niet, schakel dan naar een andere scene i.p.v. zo'n hysterische SL!quote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze waren aan het praten dat ze voor het programma begon samen in een hotel zaten. Febo drukt dan meteen de paniekknop in ipv te switchen naar een andere camera.
Wendy is liefquote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja die loopt inderdaad vaak in jurkjes. Wel lief dan dat ze ze deelt met alle dames daar.
Jazeker, ik vermaak me prima door haar ook. Die ene domme opmerking in het begin heb ik haar al een beetje vergeven.quote:
Ik snap dat sowieso niet de streams lopen kwa tijd iets achter. Juist om te voorkomen dat wij dingen horen of zien die niet mogenquote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze waren aan het praten dat ze voor het programma begon samen in een hotel zaten. Febo drukt dan meteen de paniekknop in ipv te switchen naar een andere camera.
Ja en helemaal dat dan meteen 2 streams in de SL staanquote:Op zondag 6 november 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap die redenatie ook niet, schakel dan naar een andere scene i.p.v. zo'n hysterische SL!
Desnoods schakelen ze beide streams dubbel, dat je even op allebei de streams hetzelfde ziet van mijn part. En schakel van daaruit weer naar andere scenes. Het is druk zat in die loods dus de keuze is reuze...quote:Op zondag 6 november 2022 12:59 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ja en helemaal dat dan meteen 2 streams in de SL staan
Ooh was niet voor onze oortjes bestemd..quote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Het hotel de busreis en sommige de meeste privé zaken krijgen wel een SLquote:Op zondag 6 november 2022 13:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh was niet voor onze oortjes bestemd..
Zou hij na het feestje doen toch, ik weet het niet meer hoor, ik zie het welquote:Op zondag 6 november 2022 13:03 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Jeff z'n verrassing er al uitgeknalt, zou toch rond 12.00 zijn...
Ik heb weleens met iemand meegemaakt die de hele avond alcohol vrij bier kreeg en wij allemaal gewoon bier. Op het eind van de avond strontlazerus ( en even vervelend als ze echt dŕonken was). De volgende dag was de dame boos toen we vertelde dat het alcoholvrij bier was.quote:Op zondag 6 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Zn goede acteurs zijn ze ook weer niet.
Het kan maar zo dat er tijdens de streamlock iets wordt omgeroepen. Het terrein is zo klein, dat dit duidelijk hoorbaar zou zijn als er naar een andere camera wordt geschakeld.quote:Op zondag 6 november 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Desnoods schakelen ze beide streams dubbel, dat je even op allebei de streams hetzelfde ziet van mijn part. En schakel van daaruit weer naar andere scenes. Het is druk zat in die loods dus de keuze is reuze...
Toch zou je daar in gesprekken waarschijnlijk wel wat over horen dan.quote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan maar zo dat er tijdens de streamlock iets wordt omgeroepen. Het terrein is zo klein, dat dit duidelijk hoorbaar zou zijn als er naar een andere camera wordt geschakeld.
Nou.... nou weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 6 november 2022 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou hij na het feestje doen toch, ik weet het niet meer hoor, ik zie het wel
Denk het niet, meestal merk je dat wel als er iets omgeroepen is.quote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan maar zo dat er tijdens de streamlock iets wordt omgeroepen. Het terrein is zo klein, dat dit duidelijk hoorbaar zou zijn als er naar een andere camera wordt geschakeld.
Vast een waarschuwing voor vanmiddag, gedraag je!quote:Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus dat. En de SL's zijn vaak zo kort dat dit niet te doen is.quote:Op zondag 6 november 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Toch zou je daar in gesprekken waarschijnlijk wel wat over horen dan.
We zullen moeten wachten op de grote verrassing. Wanneer die komt.quote:Op zondag 6 november 2022 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou.... nou weet ik het ook niet meer...
een paar namen met daarachteraan de mededeling : ander onderwerpquote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. En de SL's zijn vaak zo kort dat dit niet te doen is.
Die grote verrassing was toch die brunch?quote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten op de grote verrassing. Wanneer die komt.
Ik dacht dat het de extra drank was die Jeff heeft besteld...quote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten op de grote verrassing. Wanneer die komt.
Ook maar ook de kratjes bier en flessen wijn voor na de cocktail party.quote:Op zondag 6 november 2022 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die grote verrassing was toch die brunch?
Ik snap niet zo goed wat ze met extra drank moeten, tenzij er voor iedereen maar 1 of 2 cocktails zijnquote:Op zondag 6 november 2022 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de extra drank was die Jeff heeft bij besteld...
Ja die bedoel ik, zover ik weet is dat de grote verrassing maar zoals freaky al zegt, die brunch was ook een verrassing dus nu weet ik het niet meer welke dan de grote verrassing was.quote:Op zondag 6 november 2022 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de extra drank was die Jeff heeft bij besteld...
Volgens mij omdat ze niet zeker weten of er echte alcohol komt.quote:Op zondag 6 november 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat ze met extra drank moeten, tenzij er voor iedereen maar 1 of 2 cocktails zijn
Boswachters uniform....Zie ooit nog wel eens een Erik-make-over georganiseerd worden door de meiden.quote:
Marciano in een jurkjequote:
Voor Jeff is het nooit genoeg, die wil door tot het gaatje...quote:Op zondag 6 november 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat ze met extra drank moeten, tenzij er voor iedereen maar 1 of 2 cocktails zijn
We weten inmiddels ook wiens gaatjequote:Op zondag 6 november 2022 13:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor Jeff is het nooit genoeg, die wil door tot het gaatje...
Ik denk dat de drank voor de meeste de grootste verrassing is...quote:Op zondag 6 november 2022 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, zover ik weet is dat de grote verrassing maar zoals freaky al zegt, die brunch was ook een verrassing dus nu weet ik het niet meer welke dan de grote verrassing was.
Benieuwd ook of er mensen zijn die niet drinken, en vinden dat het geld naar eten had moeten gaanquote:Op zondag 6 november 2022 13:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat de drank voor de meeste de grootste verrassing is...
Heeft hij er een beetje goede benen voor?quote:
Erik sowieso... voor de rest weet ik het niet eigenijk... maar ik weet zeker dat Eunice not amused gaat zijn...quote:Op zondag 6 november 2022 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd ook of er mensen zijn die niet drinken, en vinden dat het geld naar eten had moeten gaan
Hopelijk begint ie daar op een ongepast moment een discussie overquote:Op zondag 6 november 2022 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik sowieso... voor de rest weet ik het niet eigenijk... maar ik weet zeker dat Eunice not amused is...
Nog drie begreep ik gisteren. Hij had er vijf.quote:
Ik dacht dat ze deze cocktailparty hadden gewonnen met salto's maken.quote:Op zondag 6 november 2022 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd ook of er mensen zijn die niet drinken, en vinden dat het geld naar eten had moeten gaan
quote:Op zondag 6 november 2022 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk begint ie daar op een ongepast moment een discussie over
Zeker 5 halen 4 betalen.quote:Op zondag 6 november 2022 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nog drie begreep ik gisteren. Hij had er vijf.
Jeff heeft extra drank gekochtquote:Op zondag 6 november 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze deze cocktailparty hadden gewonnen met salto's maken.
Hebben ze ookquote:Op zondag 6 november 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor je begripquote:Op zondag 6 november 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp dat jij dat niet weet
Voor na de cocktail party toch? De cocktail party zelf hebben ze gewonen met die salto's makenquote:
Erik sowiesoquote:Op zondag 6 november 2022 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Uhuquote:Op zondag 6 november 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Datquote:
In grote lijnen, al kan je met de stijltang ok krullenquote:Op zondag 6 november 2022 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip![]()
Nu gok ik dat de krultang de boel krult en de stijltang de boel stijl maakt (ontkrult) . Correct?
Ben ik nu weer bijquote:Op zondag 6 november 2022 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In grote lijnen, al kan je met de stijltang ok krullen![]()
Ik denk het wel, verder nog geen mensen over gehoord en ik denk dat jeff het bewaard tot na het feestje en dan roept, we hebben(nog meer) alcoholquote:
Ze ziet er ook leuk uitquote:
Allemaal lauwe pilsquote:Op zondag 6 november 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, verder nog geen mensen over gehoord en ik denk dat jeff het bewaard tot na het feestje en dan roept, we hebben(nog meer) alcohol
Alvast begonnen?quote:
Dat is een mooi discussiepunt als er een paar borrels in zittenquote:
Kunnen ze dan toch wel bestellen, via de jumbo of de bolquote:Op zondag 6 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden ze ooit haarverf krijgen? Op een gegeven moment zullen de meeste toch uitgroei krijgen..
Ze stond net in haar blote billen, alleen een reetveter er tussen. Ze heeft ze nog even geschud voor de cameraquote:
We vertrouwen op Erikquote:Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een mooi discussiepunt als er een paar borrels in zitten
Denk dat ze wel geleerd heeft, van haar gele kaart toch?quote:Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Alocanda het volgende:
Alcohol en Zoe op weg naar de tweede gele kaart.
Van KimK ook en dan die boots eronderquote:Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Frummelie het volgende:
Sorry maar ik vind dat jurkje was Kim D vreselijk.... beetje ordi..
Zoe en leren?quote:Op zondag 6 november 2022 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze wel geleerd heeft, van haar gele kaart toch?
Ik heb gezienquote:Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze stond net in haar blote billen, alleen een reetveter er tussen. Ze heeft ze nog even geschud voor de camera
Krijgen?...🤭😉quote:Op zondag 6 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden ze ooit haarverf krijgen? Op een gegeven moment zullen de meeste toch uitgroei krijgen..
Volgens mij vinden deze mensen het ook in t dagelijks leven heel leuk om te stappen/ feesten en op te tuttenquote:Op zondag 6 november 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe lang zijn ze nu al niet bezig met zich gereed te maken om met elkaar te gaan borrelen/
Ik zou gewoon in mijn dagelijkse kloffie gaan, al die opmaak en mooie kleren voor wat?
Heb ik nog niet eens gezien... vreselijk die lompe boots eronder, zag ik ook al bij Kenzyquote:Op zondag 6 november 2022 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van KimK ook en dan die boots eronder
Er is ook wijnquote:Op zondag 6 november 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel sneller dronken toch?
Pils is sowieso goor vind ik.
Daar verwacht ik niet veel van, wel van Eunicequote:
Ook goed! Zolang er maar discussies komenquote:Op zondag 6 november 2022 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar verwacht ik niet veel van, wel van Eunice
Ja klopt, wijnen wijnen wijnenquote:Op zondag 6 november 2022 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Er is ook wijn![]()
Sneller dronken valt volgens mij wel mee.
Ik zie het eerder van Jasper dan van Martinquote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Layla vindt Jasper een knappe man.
Ik zie het niet. Leuk karakter, dat wel.
Die was gister blij met haar koekje en bedankte jeff zelfs nog, dus daar verwacht ik niets meer van.quote:Op zondag 6 november 2022 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar verwacht ik niet veel van, wel van Eunice
Voor tv, duhquote:Op zondag 6 november 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe lang zijn ze nu al niet bezig met zich gereed te maken om met elkaar te gaan borrelen/
Ik zou gewoon in mijn dagelijkse kloffie gaan, al die opmaak en mooie kleren voor wat?
Erik zei gister wel dat als er genoeg te snaaien is dat ie zich dan stil houd, dus als de + van de party vooral eten is, is erik al blij.quote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ook goed! Zolang er maar discussies komen [ afbeelding ]
Als hij maar niet gaat likken..quote:Op zondag 6 november 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik zei gister wel dat als er genoeg te snaaien is dat ie zich dan stil houd, dus als de + van de party vooral eten is, is erik al blij.
Dat was voor dat ie wist dat de nieuwe manager er 100 euro (schatting)van het boodschappengeld doorheen heeft gejaagdquote:Op zondag 6 november 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik zei gister wel dat als er genoeg te snaaien is dat ie zich dan stil houd, dus als de + van de party vooral eten is, is erik al blij.
quote:
Voor iedereen er van gedronken heeftquote:Op zondag 6 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Suikerrandjes van de glazen likken
ieuwquote:Op zondag 6 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Misschien heeft erik wel een sugarrush en vergeet dan ruzie te maken, we zullen zien straks, zoveel scenario's die kunnenquote:Op zondag 6 november 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was voor dat ie wist dat de nieuwe manager er 100 euro (schatting)van het boodschappengeld doorheen heeft gejaagd
Ik word zo misselijk van die gast met z'n gelik...quote:Op zondag 6 november 2022 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ga er maar vanuit dat ie dat wel gewoon gaat doen, alle schaaltjes die leeg zijn zullen eerst langs erik gaan.
Ik ook, vies mannetje vind ik het. En niet alleen met likken....quote:Op zondag 6 november 2022 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van die gast met z'n gelik...
Denken opvallend veel vrouwen..quote:Op zondag 6 november 2022 13:41 schreef Deisyy het volgende:
Waarom denk Kim D. dat die donkere wenkbrauwen mooi zijn?
Ik wilde er net een opmerking over maken.quote:Op zondag 6 november 2022 13:41 schreef Deisyy het volgende:
Waarom denk Kim D. dat die donkere wenkbrauwen mooi zijn?
Ik vind Berend smerigerquote:Op zondag 6 november 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, vies mannetje vind ik het. En niet alleen met likken....
quote:Op zondag 6 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik heeft vanmorgen voor 2 dagen kunnen eten.. zelfs Sjeffie riep dat Erik NIET hoefde te likken vandaagquote:Op zondag 6 november 2022 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van die gast met z'n gelik...
Niets mis met mooi bijgepoederde of bijgetekende wenkbrauwen, maar dit is veel te donker en te dicht op haar oog ook.quote:Op zondag 6 november 2022 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denken opvallend veel vrouwen..
Zou hij dit als een speciale gelegenheid zien?quote:Op zondag 6 november 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hee die heb ik niet gezien... zou hij hebben gedoucht als voorbereiding?
Met z'n worst ook, jakkie...😜quote:Op zondag 6 november 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, vies mannetje vind ik het. En niet alleen met likken....
Ze heeft ook een snorretje zo te zien net in de spiegelquote:
Volgens mij stinkt hij..quote:Op zondag 6 november 2022 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou hij dit als een speciale gelegenheid zien?
Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan. In een RLS zijn ze altijd zo lang bezig onvoorstelbaar.quote:Op zondag 6 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij vinden deze mensen het ook in t dagelijks leven heel leuk om te stappen/ feesten en op te tutten
Dat was d'r wimperquote:Op zondag 6 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft ook een snorretje zo te zien net in de spiegel
of is dat omdat ze dikke lippen heeft en een onrustige huid?quote:Op zondag 6 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft ook een snorretje zo te zien net in de spiegel
er is ook niks te doen verderquote:Op zondag 6 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan. In een RLS zijn ze altijd zo lang bezig onvoorstelbaar.
Echt he, ze zitten hele dagen klaar om op tv te komen dag in dag uitquote:
Berend ruikt naar uien, dat moeten we koesteren!quote:
Dat lijkt mij wel als hij zo lang niet heeft gedouchtquote:
Vind het zo lelijkquote:Op zondag 6 november 2022 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denken opvallend veel vrouwen..
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dit is hun uitjequote:Op zondag 6 november 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze zitten hele dagen klaar om op tv te komen dag in dag uit
Ziet er goed uitquote:
Ik heb geen idee, ook iets met een injectie die je bruiner maakt wat fout is gegaan of zo, ze heeft al een soort kuurtje gehad dacht ik.quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef patrick37 het volgende:
Is Kim d haar gezicht nu zo door acne of heeft het een andere oorzaak?
Er is meer, wat Jeff extra heeft ingekochtquote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
Wel weer een beetje weinig drank. Is er nou nog meer op kantoor of was dat een grapje?
Er is meer op kantoor, bier en wijn. Weten de meeste bewoners nog niet want heeft jeff stiekem gekocht.quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
Wel weer een beetje weinig drank. Is er nou nog meer op kantoor of was dat een grapje?
Er is later nog bier en wijn...quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
Jeff, die gisteravond zijn gif op haar heeft gespuugd.quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef patrick37 het volgende:
Haha oke thanks.quote:Op zondag 6 november 2022 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er is meer, wat Jeff extra heeft ingekocht
quote:Op zondag 6 november 2022 13:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeff, die gisteravond zijn gif op haar heeft gespuugd.
Ik ben daar denk ik veel te nuchter voor. Een feestje in een loods waar je 24 uur per dag zit met dezelfde mensenquote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dit is hun uitje
quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef patrick37 het volgende:
dank jequote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ook iets met een injectie die je bruiner maakt wat fout is gegaan of zo, ze heeft al een soort kuurtje gehad dacht ik.
Ze heeft een paar maanden geleden een injectie gehad om bruin te blijven.quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef patrick37 het volgende:
WAUW ,lekker spulletje danquote:Op zondag 6 november 2022 13:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft een paar maanden geleden een injectie gehad om bruin te blijven.
Dat heeft verkeerd uitgepakt.
Ik hoorde haar van de week zeggen dat wanneer ze eruit gaat, ze hoopt dat ze van die pukkels af is.
Klopt en ook de verkleuring rond haar mond maakt haar gezicht raar en lijkt vaak dat ze een snor heeft. Erg zonde van dat knappe koppie.quote:Op zondag 6 november 2022 13:53 schreef patrick37 het volgende:
[..]
dank je
vind het wel echt heftig zo erg dat het is
zou groot verschil maken als ze een gladde huid zou hebben
Die is aan de antibiotica, lekker gistenquote:
Ik denk hoop niet dat ze zich erdoor laat weerhoudenquote:Op zondag 6 november 2022 13:54 schreef Korak het volgende:
[..]
Die is aan de antibiotica, lekker gisten
Ze heeft ook meegedaan aan Temptation Iland.quote:Op zondag 6 november 2022 13:53 schreef patrick37 het volgende:
[..]
dank je
vind het wel echt heftig zo erg dat het is
zou groot verschil maken als ze een gladde huid zou hebben
Hij match wat kleur betreft wel met Kim Kquote:Op zondag 6 november 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano geen bloesje mee? Enige die in een T-shirt loopt
Nootjes, toastjesquote:Op zondag 6 november 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Chips, tomaatjes, komkommer, stokbrood etc
En daarna allemaal aan de geeuwhongerquote:Op zondag 6 november 2022 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie''s ¤1000 is er bijna doorheen.. 7 vette dagen...
Na Ajax - PSV graag!!quote:Op zondag 6 november 2022 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
Maar als het feest zo vroeg begint is het toch rond etenstijd wel klaar,,, terwijl er 's avonds leukere beelden komen lijkt me..
Heb gister haar insta bekeken, echt wel een mooie meid hoorquote:Op zondag 6 november 2022 13:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft ook meegedaan aan Temptation Iland.
Toen zag ze er inderdaad beter uit.
Het is al bijna donker dus dan lijkt het ook avond.quote:Op zondag 6 november 2022 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
Maar als het feest zo vroeg begint is het toch rond etenstijd wel klaar,,, terwijl er 's avonds leukere beelden komen lijkt me..
Dat zal Sjeffie aan zijn reet roesten... volle tafels zei hij bij zijn verkiezingquote:Op zondag 6 november 2022 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna allemaal aan de geeuwhonger
Zal mijn werk waarderenquote:Op zondag 6 november 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is al bijna donker dus dan lijkt het ook avond.Verder vind ik het prima want ik denk niet dat ze nu tot 3 uur vannacht doorgaan en dan kunnen wij ook een keer wat eerder naar bed.
Lekker hoorquote:Op zondag 6 november 2022 13:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb die roze wel eens gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |