Ah dan heb ik niks gezegd. Grote hulp, die Nadirquote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij houdt ook wel eens een plank vast.
Die voor zijn kopquote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij houdt ook wel eens een plank vast.
quote:Op zondag 6 november 2022 12:05 schreef Cargamelk het volgende:
Elke vrouw in de make-up want ze komen op tv
En Esther haalt de tondeuse over de haarbos van JWquote:Op zondag 6 november 2022 12:05 schreef Cargamelk het volgende:
Elke vrouw in de make-up want ze komen op tv
Behalve Ruben dan .. die zit bij de dames.quote:Op zondag 6 november 2022 12:12 schreef D. het volgende:
Heel Holland klust
De mannen zagen en timmeren, de dames plamuren
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marcianoquote:Op zondag 6 november 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Een spijkertje hier een likje houtlijm daar. Dat moet een stevig bar worden die even in elkaar geflanst wordt.
Erop dansen mag wel?quote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marciano
Kan mij er iets bij voorstellen. Het is nogal wiebeligquote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marciano
Zeer vermoeiend, betweter eerste klas.quote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met die constante irritatie in z'n toon .... vermoeiend.
Ze hebben wel een bak spijkers gekregen .. die hadden ze eerst niet.....quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Maar wat ik me afvraag is of het vanuit de febo moest gemaakt worden of eigen initiatief?
Ze hebben hout gekregen dus ik ga er vanuit dat ze iets moeten ondernemen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Maar wat ik me afvraag is of het vanuit de febo moest gemaakt worden of eigen initiatief?
Oh ik dacht dat het de spijkers uit de kas waren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bak spijkers gekregen .. die hadden ze eerst niet.....
Ja die groeien daarquote:Op zondag 6 november 2022 12:18 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het de spijkers uit de kas waren.
ik vind het ook een beetje raar dat ze iets maken terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat straks de bedoeling isquote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Ja dat bedoel ik. Straks komt er gewoon een aantal cocktails met wat te eten. Zoë dacht (ja ik weet het) dat ze het zelf moeten maken.quote:Op zondag 6 november 2022 12:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje raar dat ze iets maken terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat straks de bedoeling is
wat was gisteren vanaf 15 00 tot nacht boeiend?quote:Op zondag 6 november 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn zo langer bezig met opmaken dan dat de party duurt
waren vroeg op om het ontbijt te maken, zijn er meerderen na het ontbijt teruggegaanquote:Op zondag 6 november 2022 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom liggen Rupert en Ima nog in bed?
Ze zetten de golfplaten met een spijkertje vast in de banken. Dus het valt mee.quote:Op zondag 6 november 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn nu banken aan het vertimmeren...
Witte vloed....quote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
Wat haalt isaac nu uit die hottub heel de tijd, is gister toch schoongemaakt, witte drab, gadverdamme
quote:Op zondag 6 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
wow ruben heeft nu ook meegeholpen met de bar, hij haalt er een doekje overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |