Gadverdamme dat klinkt echt goor.quote:
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Lijkt mij, geen ervaring mee zelf.quote:Op zondag 6 november 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?
Zal het onthouden
Makkelijk als je moet plassen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Dat wel.quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Makkelijk als je moet plassen.
Denk ik ....
quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik weet niet of ik in dezelfde situatie zit, zij heeft iets langer een relatie ...
Ik geloof 1 week langer ...
Voor ons of hen ?quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk maar zo, dat deze middag een grote deceptie gaat worden mbt drank en fitty's
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
De dames helemaal opgedoft en daar komt Martin aan in zijn korte broek en rode sloffen
Check het topic waar de filmpjes staanquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?
ben weg nu![]()
Eerlijk zullen we alles delen,daat denkt ze niet aan.😉quote:Op zondag 6 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK zegt dat ze een wedstrijd meeste cocktails in 10 min gaat winnen : 'Lijkt me heerlijk .. Kotsend naar de slaapkamer.. maakt me helemaal niks uit.'
Als je aangeschoten bent let je niet meer echt op je kleding en hoe je er bij loopt lijkt mij. En bij stom dronken vergeet je helemaal om netjes te lopen en te zitten met je korte jurkje. Maar zeker wel handig met het plassen ja, dan hoef je niet veel moeite te doen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel zeker van jullie zaak
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de damesquote:Op zondag 6 november 2022 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je aangeschoten bent let je niet meer echt op je kleding en hoe je er bij loopt lijkt mij. En bij stom dronken vergeet je helemaal om netjes te lopen en te zitten met je korte jurkje. Maar zeker wel handig met het plassen ja, dan hoef je niet veel moeite te doen.
quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk maar zo, dat deze middag een grote deceptie gaat worden mbt drank en fitty's
Wel een gentlemanquote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de dames
Welke kerelquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik heb hier niet over gesproken met Alies, maar zij is gewoon verliefd op die kerel....
Toch knap na 8 wekenquote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het er nu over dat het misschien geen verliefdheid is, maar echt liefde ... dat lijkt me nog ingewikkelder ....
Ik denk juist dt het nog minder is dan verliefdheid, die mensen zijn op elkaar aangewezen, in de buitenwereld hadden ze elkaar misschien niet vaker dan een keer gesproken.quote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het er nu over dat het misschien geen verliefdheid is, maar echt liefde ... dat lijkt me nog ingewikkelder ....
Zou hij dat doen, bij kim k ja maar bij de rest toch niet, lijkt me wel geinig trouwens als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Marciano al achter alle dronken dames aanrennen alles rechttrekkend bij de dames
Geen idee er staan wel allemaal filmpjes in het daarvoor bestemde topicquote:Op zondag 6 november 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?
ben weg nu![]()
Om het dan echte liefde te noemen vind ik wat ver gaan..quote:Op zondag 6 november 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snelkookpan he .. ook voor gevoelens ... je wereld wordt heel klein en zo.
Dat zie ik ook gebeurenquote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de Febo stiekem alcoholvrije cocktails levert...
Ik geloof ook weer niet dat ze dat helemaal bedoelde... zal aan mijn beperkte weergave van het gesprek liggen. Sorry.quote:Op zondag 6 november 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om het dan echte liefde te noemen vind ik wat ver gaan..
'Buiten' heb je miljoenen potentiële partners, hier zit je in een samenleving met een paar opties, en vaak zie je bij een RLS dat je daar dan naartoe groeitquote:Op zondag 6 november 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk juist dt het nog minder is dan verliefdheid, die mensen zijn op elkaar aangewezen, in de buitenwereld hadden ze elkaar misschien niet vaker dan een keer gesproken.
Nee johquote:Op zondag 6 november 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof ook weer niet dat ze dat helemaal bedoelde... zal aan mijn beperkte weergave van het gesprek liggen. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |