Je had laatste post, geef maar aan welke TT je graag wiltquote:Op zondag 6 november 2022 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Paar keer mag wel.. dan denk ik dat hij het goed bedoelt. Maar hij doet het continu. Ziet zichzelf ook als de man met de wijsheid in pacht. Niet te doen, zoveel ego.
Oh schijt.. ik open niet!!![]()
"Nadirriteer zuigt stof"quote:Op zondag 6 november 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had laatste post, geef maar aan welke TT je graag wilt
Hij herhaalt zoveel zijn woorden, man dit man dat dope zus dope zo
Dan zijn ze gek, 10 graden met regen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
Oo de cocktail party is buiten, dan wordt er veel gedronken om warm te blijven...
Nee maar alles wat Isaac zegt klopt en is de waarheid. Zou die man niet moe van zijn eigen geblaat worden?quote:Op zondag 6 november 2022 09:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
isaac stop is met dat: je moet mensen in hun normen en waarden laten
mensen HEBBEN normen en waarden
je laat mensen in hun WAARDE
Ik vind Isaac momenteel erger dan Wanda. Sinds Jasper met haar praat/ het Maddyspel uitgespeeld is vind ik haar een heel stuk vriendelijkerquote:Op zondag 6 november 2022 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Wanda ratelt maar Isaac kan er ook wat van....
alles wat hij zegt is coachendquote:Op zondag 6 november 2022 09:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee maar alles wat Isaac zegt klopt en is de waarheid. Zou die man niet moe van zijn eigen geblaat worden?
Vriendelijker...quote:Op zondag 6 november 2022 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Isaac momenteel erger dan Wanda. Sinds Jasper met haar praat/ het Maddyspel uitgespeeld is vind ik haar een heel stuk vriendelijker
Gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
@:Dotteke wil je de TT veranderen in "Nadirriteert zuigt stof"?
Toen was hij waarschijnlijk op missiequote:Op zondag 6 november 2022 09:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
alles wat hij zegt is coachend
hoe zou dat zijn geweest toen zijn vriendin/vrouw ging bevallen?
die stond waarschijnlijk continu te tetteren: FOCUS, FOCUS!!
(vind het trouwens wel een goeie vent)
Ja echt.. ik kan haar momenteel goed hebben. Vanochtend moest ze een beetje bijkomen van een nachtmerrie en had oprecht met haar te doen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vriendelijker...
Ik zal beter opletten...😜😉
oja zou zomaar kunnenquote:Op zondag 6 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen was hij waarschijnlijk op missie
Vriendelijker...quote:Op zondag 6 november 2022 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Isaac momenteel erger dan Wanda. Sinds Jasper met haar praat/ het Maddyspel uitgespeeld is vind ik haar een heel stuk vriendelijker
Ik dacht alleen maar, janken kreng..quote:Op zondag 6 november 2022 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja echt.. ik kan haar momenteel goed hebben. Vanochtend moest ze een beetje bijkomen van een nachtmerrie en had oprecht met haar te doen.
quote:Op zondag 6 november 2022 09:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
script voor vanavond na de cocktails:
mattin met mexx in bed of ruzie
jeff en kim in bed of ruzie
djedi en ruben in bed in bed of ruzie
zoe gaat huilen
wendy laat haar borsten zien
japie ligt laveloos onder een struik
en nadir probeert zichzelf uit wanhoop te verzuipen in de hottub
moirama doet de perfecte salto na een paar drankjesquote:Op zondag 6 november 2022 09:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
zoe gaat huilen
wie zijn we nog vergeten?quote:Op zondag 6 november 2022 09:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
moirama doet de perfecte salto na een paar drankjes
immoddidin is helemaal niet meer te verstaan met dubbele tong
erik likt alle glaasjes uit en vreet de citroentjes garnituur op
bern en sasha gaan ook eindelijk van bil
Nee hij is meer geïnteresseerd in de jonkiesquote:Op zondag 6 november 2022 09:57 schreef juul. het volgende:
GJ is niet in de loods gekomen om de oudjes te vermaken, het is niet zijn groep van mensen
ja dat is waar, vraag ik me ook steeds afquote:Op zondag 6 november 2022 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk vieze dingetjes met Immadin. Vraag me nog steeds af wat die twee nou hebben.
Blijft raden want dit is een reality met beperkingen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk vieze dingetjes met Immadin. Vraag me nog steeds af wat die twee nou hebben.
Rancuneus mens... bahquote:Op zondag 6 november 2022 10:00 schreef puzziepie het volgende:
Aaaah Esther was degene die tegen Babette heeft gezegd dat als ze een eliminatie wint ze Babette eruit gaat stemmen
Yup, precies dit.quote:Op zondag 6 november 2022 10:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja dat is waar, vraag ik me ook steeds af
maar elke keer als de stream naar die kamer gaat is het niet langer dan 1 minuut
is ook retesaai
quote:Op zondag 6 november 2022 09:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maddy (die heeft jeuk van de uitslag) dus doet vrij weinig
GertJan en Alicia gertjan gaat over de schreef en wordt afgevoerd door de regie
Esther is haar bril weer kwijt en spreekt de groep vermandend toe terwijl ze hem zelf ergens heeft achter gelaten
Jan Willem neemt 2 drankjes en gaat vervolgens gewoon in de blauwe stoel zitten om allen te aanschouwen zoals elke dag
en laila lacht de hele avond veel te hard en schel in haar microfoon zodat wij daar weer last van hebbenquote:
Sasje gaat op tafel stripdansen en Bern gooit zijn haar losquote:Op zondag 6 november 2022 09:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
zoe gaat huilen
En toen zei ze .. het was filosofisch .. want er waren stellingen..quote:Op zondag 6 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
Babette vroeger had je maatschappij leer
Dat was meer op het psychologisch vlak
Ehneee
Die heeft dus maatschappijleer nooit begrepenquote:Op zondag 6 november 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toen zei ze .. het was filosofisch .. want er waren stellingen..
Of andersom .. want Bern is natuurlijk de danserquote:Op zondag 6 november 2022 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje gaat op tafel stripdansen en Bern gooit zijn haar los
Maatschappijleer was een uur discussies voeren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
Babette vroeger had je maatschappij leer
Dat was meer op het psychologisch vlak
Ehneee
Oh ik dacht dat Maddy tipsy ( lees laveloos) onder de bar ligt lallend:"ik wil niet roddelen hoor maar uuuuhquote:
die is beter jaquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Maddy tipsy ( lees laveloos) onder de bar ligt lallend:"ik wil niet roddelen hoor maar uuuuh
Kan inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maatschappijleer was een uur discussies voeren.
Brunch van Jeffquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
gert jan zegt dat er nog wat komt om 12 uur, heeft een paar hints gekregen
weet iemand waar hij het over heeft?
Ben ik met je eensquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ... Erik zit er altijd bij alsof hij er eigenlijk niet thuishoort..
Vreemde info?quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
Wel heel erg afhankelijk van welke niveau je het had.
Tegenwoordig is het veelal vreemde info in de hersenpan stoppen
Een profielwerkstuk maken en deze verdedigen
Misschien de extra drank die hij besteld heeft... anders heb ik geen idee..quote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
gert jan zegt dat er nog wat komt om 12 uur, heeft een paar hints gekregen
weet iemand waar hij het over heeft?
Ow neequote:Op zondag 6 november 2022 10:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
maar ze hebben toch al een uitgebreid ontbijtbuffet gehad
Precies wat ik schreef, discussiëren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
wat bedoel je met "vreemde info in de hersenpan stoppen" ?quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijnquote:Op zondag 6 november 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wat bedoel je met "vreemde info in de hersenpan stoppen" ?
Babette probeert toch elke keer Jeff weg te zettenquote:Op zondag 6 november 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Over dat de volgende manager dit nooit kan overtreffen.
Babette : Maar er was ook nooit geld he..
Maar goed, daar wordt ze even gecorrigeerd door Erik en GJ die zeggen dat ze al een keer meer dan 2000 euro hebben gehad, maar toen kozen voor zakgeld.
Wiskunde boeit ze ook niet, maar ook dat moeten ze leren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijn
Staatsinrichting zoals wij dat kregenquote:Op zondag 6 november 2022 10:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wiskunde boeit ze ook niet, maar ook dat moeten ze leren.
Staatsinrichting is toch heel belangrijk voor je algemene ontwikkeling
Nee, maar wil niet zeggen dat je het niet mag proberen .. een goede leraar kan er best wat van maken denk ik.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijn
maar waarom dit dan benoemen als "vreemde info erin stoppen" en ook op het vmbo kan er over politiek gesproken worden.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette had het over vroegerquote:Op zondag 6 november 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom dit dan benoemen als "vreemde info erin stoppen" en ook op het vmbo kan er over politiek gesproken worden.
Had babette het dan ook over het vmbo?
Alies had corvee niet gedaan. heeft Babette overgenomen. later op de avond begon ze daar tegen Isaac over , en wilde met GJ corvee doen, Allemaal gebeurt gisteren . Isaac ergerde zich kapot aan Aliesquote:Op zondag 6 november 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : ratelderatel ... iets over GJ en Alies.
en jij over nuquote:
Waarom neemt Babette dat dan over ?quote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef puzziepie het volgende:
Alies h
[..]
Alies had corvee niet gedaan. heeft Babette overgenomen. later op de avond begon ze daar tegen Isaac over , en wilde met GJ corvee doen, Allemaal gebeurt gisteren . Isaac ergerde zich kapot aan Alies
Mijn zoon doet vmbo wat vroeger lts wasquote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij over nu
Ook vroeger ( toen het nog gewoon mavo was) werd er echt wel met deze leerlingen gesproken en geleerd over politiek e.d.
Ik vind dat je de vmbo leerlingen wel heel erg in een dom hokje duwt.
maar dit is offtopic, dus ik zal erover ophouden
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uitquote:Op zondag 6 november 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom neemt Babette dat dan over ?
Of GJ?
Beide andere kamer toch
Vind dat ook vreemdquote:Op zondag 6 november 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uit
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.quote:Op zondag 6 november 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uit
Vindt ze ook, Alies wil graag aandachtquote:Op zondag 6 november 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.
Ja, maar in zo'n setting gebeurt dat.quote:Op zondag 6 november 2022 10:24 schreef juul. het volgende:
GJ is toch een grote doedelzak die zich laat inpakken door een 20 jarig meisje
Dat komt omdat Alies niet meer wil dat GJ zijn hoofd kaal scheert . Baard zou me ook niet verbazen als Alies wil dat hij die laat staanquote:Op zondag 6 november 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette heeft nu ook een mening over de baard van GJ : Maar als het jouw keuze is, dan is het jouw keuze.
wowquote:Op zondag 6 november 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Alies niet meer wil dat GJ zijn hoofd kaal scheert . Baard zou me ook niet verbazen als Alies wil dat hij die laat staan
Baard weet ik niet zeker maar dat is wat ik denk. Hoofd scheren wil Alies liever niet bij GJquote:
Ik over nuquote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij over nu
Ook vroeger ( toen het nog gewoon mavo was) werd er echt wel met deze leerlingen gesproken en geleerd over politiek e.d.
Ik vind dat je de vmbo leerlingen wel heel erg in een dom hokje duwt.
maar dit is offtopic, dus ik zal erover ophouden
Zal toch met hapjes zijn?quote:Op zondag 6 november 2022 10:29 schreef mootie het volgende:
Ze hebben geen lunch, niet heel handig voor een drankfestijn
Laat ze het eens proberen met jodium.quote:Op zondag 6 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft het over een tampon met yoghurt tegen infecties
Beide lijkt me niet prettig om in te brengenquote:Op zondag 6 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze het eens proberen met jodium.
Die waren voor gisteravond toch??quote:Op zondag 6 november 2022 10:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee de borrelnootjes zijn niet geleverd door de Jumbo
Dat weet ik toch niet .. kijk niet zoveel naar deze ellende.quote:Op zondag 6 november 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die waren voor gisteravond toch??
heb ik wel eens vaker gehoord, zou te maken hebben met de zuurgraad .quote:Op zondag 6 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft het over een tampon met yoghurt tegen infecties
Ik zou het niet doen..quote:Op zondag 6 november 2022 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik wel eens vaker gehoord, zou te maken hebben met de zuurgraad .
Het lijkt me wel een kliederboel
Ze kunnen beter Nederlands lerenquote:Op zondag 6 november 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staatsinrichting zoals wij dat kregen
Leren ze amper waar over
Maar allemaal OT
Babette en GJ behadelen haar als een klein meisje/ prinsesje: op schoot zitten, samen in bed liggen,taken voor haar over nemen, zeggen hoe ze moet rekenen, voetjes masseren etc etcquote:Op zondag 6 november 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.
Precies dat laatstequote:Op zondag 6 november 2022 10:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Nederlands leren
Kijk maar in de loods
[..]
Babette en GJ behadelen haar als een klein meisje/ prinsesje: op schoot zitten, samen in bed liggen,taken voor haar over nemen, zeggen hoe ze moet rekenen, voetjes masseren etc etc
Ze laat het zich ook lekker aanleunen. Oh en kleren uit lenen aan Alicia, ( jeff en Isaac)quote:Op zondag 6 november 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat laatste
En haar hulpjes doen haar taken wel
Die snap ik helemaal nietquote:Op zondag 6 november 2022 10:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze laat het zich ook lekker aanleunen. Oh en kleren uit lenen aan Alicia, ( jeff en Isaac)
Morgen spierpijn zodat die op bed moet gaan liggen en weer per ongeluk een greep uit de kast van Kenzi doet.quote:
Cultuur dingetje .. leven onder moeders rok en later onder rok van zijn vrouw.quote:Op zondag 6 november 2022 10:48 schreef pingu66 het volgende:
Onder welke steen heeft Nadir geleefd moet alles nog leren strijken,wassen,zagen en gisteren in de keuken helemaal onzeker en angstig want hij moest een ui snipperen ( wat uieidelijk hapklare brokken werden)
Nadir heeft een Nederlandse moederquote:Op zondag 6 november 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Cultuur dingetje .. leven onder moeders rok en later onder rok van zijn vrouw.
Blaren op de handen.. moet er weer 112 gebeld worden voor hemquote:Op zondag 6 november 2022 10:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Morgen spierpijn zodat die op bed moet gaan liggen en weer per ongeluk een greep uit de kast van Kenzi doet.
quote:Op zondag 6 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Strategie van Babette
Iemand murw lullen
Ik vind haar steeds leukerquote:Op zondag 6 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Strategie van Babette
Iemand murw lullen
Wendy welquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds leuker
Wendy en Beppie
GJ heeft zich al uitgeslotenquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : En misschien ben ik wel te veel gefocust op haar, en dan gaat ze straks naar huis, stel, dan heb ik afstand tot de groep, en dat word ik Nadir..
![]()
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.quote:
Ik denk dat GJ eerder vertrektquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : En misschien ben ik wel te veel gefocust op haar, en dan gaat ze straks naar huis, stel, dan heb ik afstand tot de groep, en dat word ik Nadir..
![]()
Wat doet hij er danquote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.
GJ : Maar als ik naar gisteravond kijk, zijn het ook allemaal mensen waar ik niet bij wil zijn.
Een aantal mensen vinden GJ een slof .quote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ : Maar als ik naar gisteravond kijk, zijn het ook allemaal mensen waar ik niet bij wil zijn.
GJ is zelf nog een klein kind als iets niet gaat zoals hij wilquote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind dat wel erg sneu voor een man van 39quote:Op zondag 6 november 2022 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen Alies krijgt zijn volle aandacht
awwquote:Op zondag 6 november 2022 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vriendelijker...
Ik zal beter opletten...😜😉
[..]
Ik dacht alleen maar, janken kreng..
Nou wilde het niet zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoë lijkt wel ziek met dat make-up op
[ afbeelding ]
Verkeerde foundation..quote:Op zondag 6 november 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou wilde het niet zeggen
Maar ze is wit !!!
Ik ook , en dat hij zelf niet eens doorheeft dat hij zichzelf op een hele domme plek heeft gezet zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 6 november 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat wel erg sneu voor een man van 39
Of heeft ze nog geen foundation op?quote:
Bleekscheetquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies : Het staat je echt mooi.
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is bijna schattig hoe blij ze is.
Het lijkt of ze bijna in tranen uitbarstquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe:
[ afbeelding ]
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?quote:Op zondag 6 november 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoë lijkt wel ziek met dat make-up op
[ afbeelding ]
Ik vind haar uitdrukking wel zachter geworden als je het vergelijkt met hoe ze binnenkwam.quote:
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vindenquote:Op zondag 6 november 2022 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?
Ze vindt zichzelf heel knap.....
Mooi niet, maar vind haar een ongeleid projectiel die het niet slecht bedoeld. Sociaal onhandig en eigenlijk best wel lief.quote:
Dat heb ik nu met Wandaquote:Op zondag 6 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vinden
Wanda is best een mooie chickquote:
Ik niet, maar ze is wel in een positieve zin veranderd, en dat straalt ze ook uit..quote:Op zondag 6 november 2022 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?
Ze vindt zichzelf heel knap.....
De Insta van Kim van Deelen is zeker ook de moeite waard!quote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda is best een mooie chick![]()
Ik had haar insta bekeken
Ik heb wel half gekeken maar ook geen Viking gezienquote:Op zondag 6 november 2022 11:18 schreef Harry het volgende:
[..]
De Insta van Kim van Deelen is zeker ook de moeite waard!
(ik heb haar viking niet gevonden daar, en ze heeft een video op RUMAG)
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaanquote:Op zondag 6 november 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
Jasper en Isaac praten over Nadir.
Dat hij een blok aan het been is, en van Isaac zijn 4e kans heeft gekregen.
Isaac: zijn cirkeltje wordt steeds kleiner.
Jasper: anders moeten we hem laten vallen. Hij voegt ook niets toe.
Isaac draait ook met alle winden mee.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaan
Ik ben heel benieuwd of Isaac echt klaar is en zijn 'dreigement' waarmaakt (handje geven en naar boven brengen om 24 uur aan te vragen) of dat hij toch in de peptalkmodus blijft. Ik zou echt graag zien dat iemand Nadir aanpakt. Babette deed dat laatst al.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaan
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 november 2022 11:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Isaac draait ook met alle winden mee.
Doet die ook nog meequote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk dat Madeleine nu zo weinig in beeld is
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig, die elke keer als een blad aan een boom omdraaien. Nadir is here to stay dus.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac vraagt die 24 uur toch niet aan?quote:Op zondag 6 november 2022 11:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Isaac echt klaar is en zijn 'dreigement' waarmaakt (handje geven en naar boven brengen om 24 uur aan te vragen) of dat hij toch in de peptalkmodus blijft. Ik zou echt graag zien dat iemand Nadir aanpakt. Babette deed dat laatst al.
Isaac is van het verdeel een heers type.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.
Ze is de hele middelbare schooltijd gepest en dacht aan zelfmoord,ben blij voor haar dat ze zichzelf mooi vindtquote:Op zondag 6 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vinden
Een om goed in de gaten te houden dus.quote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.
Exact.quote:Op zondag 6 november 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een om goed in de gaten te houden dus.
Heftig! Ik hoop alleen wel dat ze wat realistischer in het leven komt te staan en beseft dat er meer is dan uiterlijk vertoonquote:Op zondag 6 november 2022 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is de hele middelbare schooltijd gepest en dacht aan zelfmoord,ben blij voor haar dat ze zichzelf mooi vindt
Precies dit,ik mot m niet, hij gaat nog winnen ookquote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.
Nee Isaac bedoelde dat hij Nadir dan eigenhandig meenam naar kantoor om zijn 24 uur aan te vragen, omdat het dan klaar is.quote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac vraagt die 24 uur toch niet aan?
Denk niet dat het zin heeft om Nadir aan te pakken, die blijft in zijn slachtofferrol zitten.
Hij heeft zichzelf natuurlijk ook niet al te best neergezet
Er wordt hard gewerkt vanmorgen binnen en buiten de loods
ohja, grote kans.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dit,ik mot m niet, hij gaat nog winnen ook
Grote kans als het zo doorgaat.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Als ze hem er niet voortijdig uit flikkeren. Maar hij is Febo dus denk dat hij redelijk onschendbaar is tot in ieder geval de finale.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
niet mooiquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet vanquote:Op zondag 6 november 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
De make up van Zoë wordt wel echt mooi
aww waarom zo gemeen..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Die make-up van Zoe...Ze ziet er zo nog mongolischer uit.
Omdat het moet.quote:
Ik ook niet maar Zoë houdt van ladingen make up en het is mooi aangebracht voor een feestje. Maar nu gaat ze zelf zeuren over te dikke eyeliner..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet van
neequote:Op zondag 6 november 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het moet.Iemand moet haar de waarheid zeggen. Anders kom je er niet.
Ja, en ze zijn gewoon onder elkaarquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gedoe voor een 'cocktailparty' van een paar uurtjes.
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijnquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Werkverschaffing.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijn
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik ook.. Maar het begint al smiddags.. dan is die drank om 5 uur toch op.. dus ja..quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Weet het niet, het is niet in de avond/nacht dus denk dat het wel mee valt en zelfs tegen gaat vallen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Met goed veel drank zekers ... en dikke ruziequote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een beetje goede cocktail party wordt een lingerie party
Dan moet ze haar ratel eens stil houdenquote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Babete is een beetje gefrustreerd dat ze zodra ze klaar is met douchen een oproep van de stem krijgt voor haar microfoon. Mexx zegt dat ze dat bij haar ook altijd doen
Ze lopen nu ook in hun ondergoedquote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]nur kunnen niet alle in lingerie lopen
Wie zijn sommige? Bewoners daar of hier in de COS?quote:Op zondag 6 november 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Sommige vragen zich af waarom er zo groots uitgepakt gaat worden met die coiktailparty
Iemand dacht dat misschien de familie zou komen, maar een ander zegt weer kan niet daar is het niet het programma naar
Wishful thinking dat er familie langs zou komen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Sommige vragen zich af waarom er zo groots uitgepakt gaat worden met die coiktailparty
Iemand dacht dat misschien de familie zou komen, maar een ander zegt weer kan niet daar is het niet het programma naar
Lekker toch ..quote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je moirana in onderbroek zien?ik niet
We hebben het hier over wat op de streams gebeurdquote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zijn sommige? Bewoners daar of hier in de COS?
jahoorquote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je moirana in onderbroek zien?ik niet
quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Kim heeft pijn in haar keel... Had ze niet laatst onder de dekens Marciano... geplezierd?
quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog wat achter gebleven van Marciano ?
Het begint al best veel op Utopia te lijken dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het hier over wat op de streams gebeurd![]()
Ik had alleen geen idee wie het zei ik stond in de keuken en zag geen streams
Ze kunnen zo het concept aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint al best veel op Utopia te lijken dus ik sluit niets uit.
Hij houdt ook wel eens een plank vast.quote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
Is Nadir aan het helpen met klussen? Elke keer als ik heel even inschakel is de rest bezig en staat/ loopt hij ernaast.
Ah dan heb ik niks gezegd. Grote hulp, die Nadirquote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij houdt ook wel eens een plank vast.
Die voor zijn kopquote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij houdt ook wel eens een plank vast.
quote:Op zondag 6 november 2022 12:05 schreef Cargamelk het volgende:
Elke vrouw in de make-up want ze komen op tv
En Esther haalt de tondeuse over de haarbos van JWquote:Op zondag 6 november 2022 12:05 schreef Cargamelk het volgende:
Elke vrouw in de make-up want ze komen op tv
Behalve Ruben dan .. die zit bij de dames.quote:Op zondag 6 november 2022 12:12 schreef D. het volgende:
Heel Holland klust
De mannen zagen en timmeren, de dames plamuren
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marcianoquote:Op zondag 6 november 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Een spijkertje hier een likje houtlijm daar. Dat moet een stevig bar worden die even in elkaar geflanst wordt.
Erop dansen mag wel?quote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marciano
Kan mij er iets bij voorstellen. Het is nogal wiebeligquote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .... er mag niet op geleund worden van Marciano
Zeer vermoeiend, betweter eerste klas.quote:Op zondag 6 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met die constante irritatie in z'n toon .... vermoeiend.
Ze hebben wel een bak spijkers gekregen .. die hadden ze eerst niet.....quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Maar wat ik me afvraag is of het vanuit de febo moest gemaakt worden of eigen initiatief?
Ze hebben hout gekregen dus ik ga er vanuit dat ze iets moeten ondernemen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Maar wat ik me afvraag is of het vanuit de febo moest gemaakt worden of eigen initiatief?
Oh ik dacht dat het de spijkers uit de kas waren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bak spijkers gekregen .. die hadden ze eerst niet.....
Ja die groeien daarquote:Op zondag 6 november 2022 12:18 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het de spijkers uit de kas waren.
ik vind het ook een beetje raar dat ze iets maken terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat straks de bedoeling isquote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Ja dat bedoel ik. Straks komt er gewoon een aantal cocktails met wat te eten. Zoë dacht (ja ik weet het) dat ze het zelf moeten maken.quote:Op zondag 6 november 2022 12:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje raar dat ze iets maken terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat straks de bedoeling is
wat was gisteren vanaf 15 00 tot nacht boeiend?quote:Op zondag 6 november 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn zo langer bezig met opmaken dan dat de party duurt
waren vroeg op om het ontbijt te maken, zijn er meerderen na het ontbijt teruggegaanquote:Op zondag 6 november 2022 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom liggen Rupert en Ima nog in bed?
Ze zetten de golfplaten met een spijkertje vast in de banken. Dus het valt mee.quote:Op zondag 6 november 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn nu banken aan het vertimmeren...
Witte vloed....quote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
Wat haalt isaac nu uit die hottub heel de tijd, is gister toch schoongemaakt, witte drab, gadverdamme
quote:Op zondag 6 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
wow ruben heeft nu ook meegeholpen met de bar, hij haalt er een doekje overheen
Ah ok..Ze hebben nog andere half uur, dan begint de partyquote:Op zondag 6 november 2022 12:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
waren vroeg op om het ontbijt te maken, zijn er meerderen na het ontbijt teruggegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |