ohja, grote kans.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dit,ik mot m niet, hij gaat nog winnen ook
Grote kans als het zo doorgaat.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Als ze hem er niet voortijdig uit flikkeren. Maar hij is Febo dus denk dat hij redelijk onschendbaar is tot in ieder geval de finale.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
niet mooiquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies : Het staat je echt mooi.
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is bijna schattig hoe blij ze is.
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet vanquote:Op zondag 6 november 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
De make up van Zoë wordt wel echt mooi
aww waarom zo gemeen..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Die make-up van Zoe...Ze ziet er zo nog mongolischer uit.
Omdat het moet.quote:
Ik ook niet maar Zoë houdt van ladingen make up en het is mooi aangebracht voor een feestje. Maar nu gaat ze zelf zeuren over te dikke eyeliner..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet van
neequote:Op zondag 6 november 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het moet.Iemand moet haar de waarheid zeggen. Anders kom je er niet.
Ja, en ze zijn gewoon onder elkaarquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gedoe voor een 'cocktailparty' van een paar uurtjes.
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijnquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Werkverschaffing.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijn
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik ook.. Maar het begint al smiddags.. dan is die drank om 5 uur toch op.. dus ja..quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Weet het niet, het is niet in de avond/nacht dus denk dat het wel mee valt en zelfs tegen gaat vallen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Met goed veel drank zekers ... en dikke ruziequote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een beetje goede cocktail party wordt een lingerie party
Dan moet ze haar ratel eens stil houdenquote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Babete is een beetje gefrustreerd dat ze zodra ze klaar is met douchen een oproep van de stem krijgt voor haar microfoon. Mexx zegt dat ze dat bij haar ook altijd doen
Ze lopen nu ook in hun ondergoedquote:Op zondag 6 november 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]nur kunnen niet alle in lingerie lopen
Wie zijn sommige? Bewoners daar of hier in de COS?quote:Op zondag 6 november 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Sommige vragen zich af waarom er zo groots uitgepakt gaat worden met die coiktailparty
Iemand dacht dat misschien de familie zou komen, maar een ander zegt weer kan niet daar is het niet het programma naar
Wishful thinking dat er familie langs zou komen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Sommige vragen zich af waarom er zo groots uitgepakt gaat worden met die coiktailparty
Iemand dacht dat misschien de familie zou komen, maar een ander zegt weer kan niet daar is het niet het programma naar
Lekker toch ..quote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je moirana in onderbroek zien?ik niet
We hebben het hier over wat op de streams gebeurdquote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zijn sommige? Bewoners daar of hier in de COS?
jahoorquote:Op zondag 6 november 2022 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je moirana in onderbroek zien?ik niet
quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Kim heeft pijn in haar keel... Had ze niet laatst onder de dekens Marciano... geplezierd?
quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog wat achter gebleven van Marciano ?
Het begint al best veel op Utopia te lijken dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het hier over wat op de streams gebeurd![]()
Ik had alleen geen idee wie het zei ik stond in de keuken en zag geen streams
Ze kunnen zo het concept aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint al best veel op Utopia te lijken dus ik sluit niets uit.
Hij houdt ook wel eens een plank vast.quote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
Is Nadir aan het helpen met klussen? Elke keer als ik heel even inschakel is de rest bezig en staat/ loopt hij ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |