Tuurlijk... net als bij de modulars blijven ze komen. En anders download je de handleidingen en bouw je ze uit losse onderdelen of (Wtf! Kan dat ook met Lego?) Verzin je je eigen kerstgerelateerde gebouwtjesquote:Op maandag 5 december 2022 19:40 schreef Blik het volgende:
Vind de kerst-sets van lego eigenlijk wel leuk, om tijdens de feestdagen een kerstdorp mee te maken bij de kerstboom. Maar heb al zoveel leuke sets gemist, heeft het nog zin om mee te beginnen?
Ik ben wel begonnen. Heb 1 dec de nieuwe kerst straat met tram, en Santa op bezoek besteld. Hoop wel dat deze bestelling er over een week is. Daarnaast heb ik een nep Lego kersthuisje besteld, en bouw ik zelf nog iets. Zo alles bij elkaar is het toch best wat.quote:Op maandag 5 december 2022 19:40 schreef Blik het volgende:
Vind de kerst-sets van lego eigenlijk wel leuk, om tijdens de feestdagen een kerstdorp mee te maken bij de kerstboom. Maar heb al zoveel leuke sets gemist, heeft het nog zin om mee te beginnen?
Beschikbaarheid is verder bij andere webshops ook vrij beperkt als ik het zo zie.quote:Op maandag 5 december 2022 21:14 schreef papert het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen. Heb 1 dec de nieuwe kerst straat met tram, en Santa op bezoek besteld. Hoop wel dat deze bestelling er over een week is. Daarnaast heb ik een nep Lego kersthuisje besteld, en bouw ik zelf nog iets. Zo alles bij elkaar is het toch best wat.
De levertijden van lego.com zijn wel echt niet meer van deze tijd. Ik hoef het echt niet de volgende dag binnen te hebben, maar nu is het afwachten of het er wel een weekje voor kerst is.
Aah fijn om te weten. Het is toch wel leuk om de 2 gratis sets er bij de krijgen. Of is het handig om tot na 18 december te wachten? Dan zijn deze sets die je er bij krijgt weer weg en komen er wellicht nieuwe?quote:Op maandag 5 december 2022 18:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die langere leeftijden bij Lego zijn doorgaans vooral met nieuwe grote AFOL sets. Niet bij Sets die gewoon normaal op voorraad zijn.
Na de 18de verwacht ik geen nieuwe GWPs eigenlijk. Misschien gooien ze een oude weer in de aanbieding, maar meestal is het dan weer een tijdje over. Eerste toffe GWP verwacht ik pas bij de nieuwe modular building. En dat zal ergens begin volgend jaar zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aah fijn om te weten. Het is toch wel leuk om de 2 gratis sets er bij de krijgen. Of is het handig om tot na 18 december te wachten? Dan zijn deze sets die je er bij krijgt weer weg en komen er wellicht nieuwe?
Thanks...dat is al op basis van meer ervaring dan ik ( ongeveer 5 maanden haha). Dan is het wellicht wel handig om het voor 18 dec te bestellen want die kerstmanset vind ik er wel cool uit zien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Na de 18de verwacht ik geen nieuwe GWPs eigenlijk. Misschien gooien ze een oude weer in de aanbieding, maar meestal is het dan weer een tijdje over. Eerste toffe GWP verwacht ik pas bij de nieuwe modular building. En dat zal ergens begin volgend jaar zijn.
Let wel, ik werk niet bij Lego, ik baseer bovenstaande op de afgelopen jaren (+/-15). Al doen ze die kerst GWPs pas sinds een jaar of 8 geloof ik.
Winkels zoals het Kruidvat hebben vaak in deze periode kleine Kerst Lego setjes te koop. Kan je ook nog kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:34 schreef Blik het volgende:
Ben gewoon in het diepe gesprongen en de dorpsstraat, bezoek van de kerstman en de arrenslee gekocht op lego.com. Krijg er meteen de werkplaats, de fleecedeken en de vakantie-trein "gratis" bij.
Het trammetje van de dorpsstraat ga ik meteen elektrisch maken met componenten van de lego-trein die ik heb liggen.
De home alone set staat hoog op de verlanglijst hierquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:43 schreef exode het volgende:
[..]
Winkels zoals het Kruidvat hebben vaak in deze periode kleine Kerst Lego setjes te koop. Kan je ook nog kijken.
En naast de Kerstset die Lego elk jaar uitbrengt kan je ook aanvullen met bijvoorbeeld Home Alone of de 2 winter huisjes van Harry Potter (76388).
Vorig jaar hadden we een skihelling met skilift gebouwd, dan moet je vooral veel witte steentjes hebben. En je kan omhoog bouwen met de Lego opbergdoosjes van de Ikea.
Noooo ben zo jaloersquote:Op woensdag 7 december 2022 08:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Titanic is gisteren binnengekomen! Kreeg ineens in de ochtend een bericht tussen welk uur ze langs kwamen. Heeft precies twee weken geduurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ja je krijgt de sets bij je aankopen. Ook de dubbele VIP puntenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van Lego in een van de fysieke Lego winkels? Zodra je het daar koopt...krijg je dan ook die andere sets er bij? Aangezien ik het leuk vind om met mijn oudste een keer naar de winkel te gaan.
Zie trouwens dat als je tussen 9 en 13 december besteld het volgende krijgt:
• 2x VIP punten
• Werkplaats van Kerstman
• Wintervakantietrein
• Fleecedeken
In de winkel zelf heb ik geen aanbieding gezien trouwens. Alles stond er gewoon voor de volle retailprijs.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit elke dag google te f5'en of ze de volgende al aangekondigd hebben
ja boetiekhotel enzo heb ik alquote:Op woensdag 7 december 2022 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de winkel zelf heb ik geen aanbieding gezien trouwens. Alles stond er gewoon voor de volle retailprijs.
FLEECEDEKEN!!!quote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van Lego in een van de fysieke Lego winkels? Zodra je het daar koopt...krijg je dan ook die andere sets er bij? Aangezien ik het leuk vind om met mijn oudste een keer naar de winkel te gaan.
• 2x VIP punten
• Wintervakantietrein
• Fleecedeken
Ik koop als ik bij Lego zelf koop altijd in de fysieke winkel. Al is het maar om even bij de minifigs of de brick wall te kijken of er wat tussen zit.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
• 2x VIP punten
• Wintervakantietrein
• Fleecedeken
Nice! Dat was mijn eerste Technisch Lego doosquote:Op zondag 6 november 2022 19:05 schreef vigier het volgende:
[..]
Was dat de 8865 toevallig? Mooie was dat, nieuw model vering werd daar aan de voorkant toegepast.
Enneh, zo'n eerste bouw, die Ecto, het werkt verslavend! Dus ga maar vast bedenken wat er na de verlichting gaat komen 😁
Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijkquote:Op donderdag 8 december 2022 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice! Dat was mijn eerste Technisch Lego doos![]()
Maanden voor gespaard, al m'n verjaardaggeld in gestoken en (in mijn herinnering) toen besteld bij "Ter Meulen Post", waarna je nog eens een paar weken kon wachten.
De ernstig gekreukte handleiding moet ik nog wel hebben maar de auto nabouwen zal niet meer lukken, er zijn teveel onderdelen gesneuveld![]()
Thanks voor de tip. Van het weekend maar eens kijken of ik de tijd hebquote:Op woensdag 7 december 2022 22:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik koop als ik bij Lego zelf koop altijd in de fysieke winkel. Al is het maar om even bij de minifigs of de brick wall te kijken of er wat tussen zit.
En vraag even bij de balie om een Lego paspoort voor je kind. Dan zetten ze er in elke Lego winkel een stempel in. Erg leuk.
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scorenquote:Op donderdag 8 december 2022 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijk
Haha ja dan is dat wellicht beterquote:Op donderdag 8 december 2022 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scoren
Ik was niet bepaald zuinig op m'n speelgoed![]()
Nou lekker danquote:Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
Nog steeds een hoop gezijk met DPD, zou geleverd zijn in een parcel shop dorp verder op ik ernaartoe. Is er niet. Mijn vermoeden is dar de chauffeur het geklauwd heeft.
Er word 13 december een nieuwe verzonden, weer met DPD er kon geen uitzondering gemaakt worden.
Bij gebrek aan mooie motortjes haalde ik die uit oude cassette- en videorecorders. Die klemde ik dan tussen de lego, vervolgens een snaar (uit zo'n recorder) er op en klaar was jequote:Op donderdag 8 december 2022 15:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ja dan is dat wellicht beterNou moet ik zeggen tussen mijn oude Lego kwam ik ook wel redelijk wat kapotte Lego stukjes tegen...dus best herkenbaar hahaha
Idee is leuk. Uitvoering een stuk minderquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Lego Tafelvoetbal set nu al in de aanbieding bij Lego zelf:
https://www.lego.com/nl-nl/product/table-football-21337
Dit zegt denk ik toch wel iets over de (tegenvallende) interesse
tering, 60euro duurder ruim dan anderequote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bricktastic.n(...)ding-set-afbeelding/
Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.
En 230 euro.
Ik vind hem leuk! Die gaat iig gekocht worden.quote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.
En 230 euro.
tofquote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
En 230 euro.
prijsverhogingen dit datquote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, 60euro duurder ruim dan andere
moettie wel fors groter zijn
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, 60euro duurder ruim dan andere
moettie wel fors groter zijn
politiebureau heb ik voor 180 gekochtquote:Op zondag 11 december 2022 23:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.
Ik hoop voor je niet met DPDquote:Op maandag 12 december 2022 23:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Donderdag komt de porsche binnen
gaaf die Tie Bomberquote:
Haha nee hij ligt al een week klaar op een afhaalpunt lol. Maar @superkimmi moet donderdag eindelijk naar de mondhygiënist en die is daar vlakbij (pakket ligt in Essen, België).quote:
Ik heb 4 of 5 december besteld, kreeg gisterenavond de melding dat het verzonden was. Zal denk ik morgen aankomen. 10 dagen in totaalquote:Op woensdag 14 december 2022 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat duurt het wachten op bestellingen lang he
9 december besteld...kreeg toen al bevestiging van bestelling ontvangen. Kreeg ik vanochtend mailtje met de update: We hebben meer bestellingen dan normaal. Je order wordt op dit moment geprepareerd.
Heb zo'n idee dat het nog wel een weekje duurt voordat mijn pakketjes aankomen
Aaah thanks...10 dagen...zou bij mij 19 december zijn. Zou op zich nog prima zijn ivm kerstvakantiequote:Op woensdag 14 december 2022 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb 4 of 5 december besteld, kreeg gisterenavond de melding dat het verzonden was. Zal denk ik morgen aankomen. 10 dagen in totaal
En dan word het door DPD verzonden en is je pakketje opeens weg. Eifeltoren besteld 25 november talloze telefoontjes maar ik heb het nogsteeds niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat duurt het wachten op bestellingen lang he
9 december besteld...kreeg toen al bevestiging van bestelling ontvangen. Kreeg ik vanochtend mailtje met de update: We hebben meer bestellingen dan normaal. Je order wordt op dit moment geprepareerd.
Heb zo'n idee dat het nog wel een weekje duurt voordat mijn pakketjes aankomen
Bij deze het topic:quote:Op woensdag 14 december 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, heb alleen geen idee hoe ik berichten over kan zetten.
Maak er maar een aan ik heb nagevraagd hoe ik dat moet doen.
Wat een lelijke kleuren het lijkt la cubanita wel.quote:
vond ik van boetiekhotel op beeld materiaal ook. maar in het echt werkt het wel. dus neem aan dat dat hierbij ook is.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een lelijke kleuren het lijkt la cubanita wel.
Oei dit klinkt niet goed. Wat zou Lego met dit soort problemen doen?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
En dan word het door DPD verzonden en is je pakketje opeens weg. Eifeltoren besteld 25 november talloze telefoontjes maar ik heb het nogsteeds niet.
Die zouden de 13de een nieuwe sturen maar er staat nog steeds "wachten op nieuwe voorraad"quote:Op woensdag 14 december 2022 16:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Oei dit klinkt niet goed. Wat zou Lego met dit soort problemen doen?
DPD is garantie op gezeur en zoekgeraakte paketten. Ook een keer een Lego bestelling op 30 km afstand afgeleverdquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind DPD inmiddels een reden om niet meer bij LEGO te bestellen.
Dus daarom de vuurtoren maar ergens anders besteld
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
DPD is garantie op gezeur en zoekgeraakte paketten. Ook een keer een Lego bestelling op 30 km afstand afgeleverd
Vandaag bevestigd, wordt vandaag bezorgd en inderdaad besteld op 5 december. Dus 10 dagen levertijd bij mijquote:Op woensdag 14 december 2022 11:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aaah thanks...10 dagen...zou bij mij 19 december zijn. Zou op zich nog prima zijn ivm kerstvakantie
Ik vind em in het echt wel leuk. Totaal niet vergelijkbaar met de firestation van een aantal jaar geleden. Dat was echt een farce.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef vigier het volgende:
Hier vandaag de 10293 Santa's visit afgemaakt. Helaas staat de vensterbank nu wel vol met kerst huisjes, dus moet de rest maar even in de dozen laten.
De kerstdoos van dit jaar sla ik over, vind dat teveel op kinder-city lijken... Iemand die hem wel heeft gekocht en er happy mee is?
Gezellig superkimmi!
Kerstdoos?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef vigier het volgende:
Hier vandaag de 10293 Santa's visit afgemaakt. Helaas staat de vensterbank nu wel vol met kerst huisjes, dus moet de rest maar even in de dozen laten.
De kerstdoos van dit jaar sla ik over, vind dat teveel op kinder-city lijken... Iemand die hem wel heeft gekocht en er happy mee is?
Gezellig superkimmi!
De huisjes zijn niet vergelijkbaar met de sets die je noemt. Maar ook niet heel slecht. De tram is wel erg tof. Vind ik zelfs mooier dan die kersttrein (die ik zelf achterwege laat doorgaans en er de Emerald Night voor in de plaats zet).quote:Op donderdag 15 december 2022 23:01 schreef vigier het volgende:
Kerstdoos = jaarlijkse winter Village doos. Dit jaar de 10308.
@:bleiblei,misschien moet ik hem dan maar in het echt gaan bekijken. Fire station is inderdaad niet één van de leuksten. 10275 Elf clubhuis vind ik wel erg leuk, Ginger read house ook. De trein staat er ook mooi bij. Ben alleen ergens het station kwijt.
Ah, die heb ik vandaag binnen gekregen. Wil de tram op rails zetten en rond de kerstboom laten rijden.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:01 schreef vigier het volgende:
Kerstdoos = jaarlijkse winter Village doos. Dit jaar de 10308.
@:bleiblei,misschien moet ik hem dan maar in het echt gaan bekijken. Fire station is inderdaad niet één van de leuksten. 10275 Elf clubhuis vind ik wel erg leuk, Ginger read house ook. De trein staat er ook mooi bij. Ben alleen ergens het station kwijt.
er klopt meestal geen reet van wat er op de DPD site staat, houd het gewoon goed in de gaten, bij mij stond deze nog op "in distributiecentrum" terwijl de bezorger al een keer had aangebeld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 06:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gisteravond berichtje gekregen dat mijn pakketje bij DPD is. In ieder geval is het nu een stap verder. Nu nog hopen dat DPD een beetje mee werkt haha.
ik zit er sterk aan te denken trofa kasten van ikea te gaan gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gebruiken jullie om je lego te bewaren? Ik merk dat ik veel losse steentjes heb die nu allemaal in 1 doos en 2 grote plastic tassen zitten. Niet handig als je iets wil vinden
Afsluitbare bakken van de action. En als ik wil bouwen dan kieper ik eea in vilten dingen die eigenlijk inzet voor besteklades zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gebruiken jullie om je lego te bewaren? Ik merk dat ik veel losse steentjes heb die nu allemaal in 1 doos en 2 grote plastic tassen zitten. Niet handig als je iets wil vinden
Setjes in zipzakjes in grote Samla bakken. Groter los spul in een Trofast kast en kleiner losspul in gereedsschapskoffertjes. Gesorteerd op soort, alleen wit heeft eigen categorien want daar heb we veel van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit er sterk aan te denken trofa kasten van ikea te gaan gebruiken
dit idee:
[ afbeelding ]
nu gewoon die plastic bakken van de xenos
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:44 schreef exode het volgende:
[..]
Setjes in zipzakjes in grote Samla bakken. Groter los spul in een Trofast kast en kleiner losspul in gereedsschapskoffertjes. Gesorteerd op soort, alleen wit heeft eigen categorien want daar heb we veel van.
Ons winterdorp is bijna klaar, alleen nog een tunnel voor de trein en dan de details en een hoop minifigs erin.
Dit jaar geen skihelling zoals vorig jaar maar wel een schaatsbaan (set) en vuurwerk.
Roodbruin staat daar bekend om. Die kleur heeft een zwakke kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:34 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vanmiddag ook in kerstsfeer de toyshop weer gebouwd. Tijdens het bouwen zijn er gewoon 4 stukjes kapot gegaan. Een plat 1x1 stukje sprong na het bouwen opeens zo in twee stukken de lucht in. Allemaal bruine stukjes ook (en een blauwe schakelaar met een barst er in). Matige kwaliteit bruine steentjes dus in die set helaasVorig jaar met het bouwen nog geen last van gehad.
Ik heb gelijk maar artikelnummers genoteerd zodat ik zodra ik in de Lego shop ben kan kijken voor vervanging. Het zijn, afgezien van de blauwe schakelaar, wel redelijk gangbare stukjes gelukkig.
Is dat nu nog steeds zo of was dat een aantal jaar geleden zo? Als de kwaliteit nu beter is dan koop ik alvast wat reserve voor wat volgend jaar wellicht breekt, maar zo niet dan stel ik dat zo lang mogelijk uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:43 schreef Attitude het volgende:
[..]
Roodbruin staat daar bekend om. Die kleur heeft een zwakke kwaliteit.
Ja,ik heb vorig jaar door dit topic ontdekt dat reddish brown en dark red een jaar of 15 bijzonder slechte kwaliteit was. Bij mij sprongen er om de haverklap 1/1 tiles in dark red en 1/4 tiles in reddish brown in stukkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:34 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vanmiddag ook in kerstsfeer de toyshop weer gebouwd. Tijdens het bouwen zijn er gewoon 4 stukjes kapot gegaan. Een plat 1x1 stukje sprong na het bouwen opeens zo in twee stukken de lucht in. Allemaal bruine stukjes ook (en een blauwe schakelaar met een barst er in). Matige kwaliteit bruine steentjes dus in die set helaasVorig jaar met het bouwen nog geen last van gehad.
Ik heb gelijk maar artikelnummers genoteerd zodat ik zodra ik in de Lego shop ben kan kijken voor vervanging. Het zijn, afgezien van de blauwe schakelaar, wel redelijk gangbare stukjes gelukkig.
Nu nog. Ze hebben het niet verbeterd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat nu nog steeds zo of was dat een aantal jaar geleden zo? Als de kwaliteit nu beter is dan koop ik alvast wat reserve voor wat volgend jaar wellicht breekt, maar zo niet dan stel ik dat zo lang mogelijk uit natuurlijk.
Jammerquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Attitude het volgende:
[..]
Nu nog. Ze hebben het niet verbeterd.
Ik ken iemand die een modulair had, en die had aan voorkant veel witte steentjes. Daar zijn heel veel van gebarsten. Het lijkt er op dat Lego de productie hiervan iets anders uitvoert dan vroeger. Maar roodbruin is een zwakke kleur en ze hebben het nog niet in orde.
Ken je bricklink? Daar kun je ook kopen, van andere gebruikers.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Jammerdan ga ik alleen vervangen wat nu echt kapot is. Er zit gelukkig een Lego winkel in de buurt van m’n werk, binnenkort even kijken of ze daar wat op voorraad hebben.
Haha toch wel erg sick hoor. Ziet er tof uitquote:
Deze komt 1 januariquote:Op zondag 18 december 2022 21:54 schreef Faxie het volgende:
Van mij mogen ze een hele serie maken van schilderijen als die Van Gogh. Best leuk om te bouwen (hoewel de achtergrond wat repetief wordt)
Vind 'm alleen geen 170,- waard. De 100,- was precies goed
Hm wel aardig. Zal nog wel even reviews willen zien, want die 'ministeck' stijl bevalt me niet zo, hoewel deze nog wel diepte heeft.quote:Op maandag 19 december 2022 11:38 schreef linebear het volgende:
[..]
Deze komt 1 januari
https://www.google.com/ur(...)hfwCFQAAAAAdAAAAABAI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |