30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, 60euro duurder ruim dan andere
moettie wel fors groter zijn
politiebureau heb ik voor 180 gekochtquote:Op zondag 11 december 2022 23:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.
Ik hoop voor je niet met DPDquote:Op maandag 12 december 2022 23:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Donderdag komt de porsche binnen
gaaf die Tie Bomberquote:
Haha nee hij ligt al een week klaar op een afhaalpunt lol. Maar @superkimmi moet donderdag eindelijk naar de mondhygiënist en die is daar vlakbij (pakket ligt in Essen, België).quote:
Ik heb 4 of 5 december besteld, kreeg gisterenavond de melding dat het verzonden was. Zal denk ik morgen aankomen. 10 dagen in totaalquote:Op woensdag 14 december 2022 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat duurt het wachten op bestellingen lang he
9 december besteld...kreeg toen al bevestiging van bestelling ontvangen. Kreeg ik vanochtend mailtje met de update: We hebben meer bestellingen dan normaal. Je order wordt op dit moment geprepareerd.
Heb zo'n idee dat het nog wel een weekje duurt voordat mijn pakketjes aankomen
Aaah thanks...10 dagen...zou bij mij 19 december zijn. Zou op zich nog prima zijn ivm kerstvakantiequote:Op woensdag 14 december 2022 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb 4 of 5 december besteld, kreeg gisterenavond de melding dat het verzonden was. Zal denk ik morgen aankomen. 10 dagen in totaal
En dan word het door DPD verzonden en is je pakketje opeens weg. Eifeltoren besteld 25 november talloze telefoontjes maar ik heb het nogsteeds niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat duurt het wachten op bestellingen lang he
9 december besteld...kreeg toen al bevestiging van bestelling ontvangen. Kreeg ik vanochtend mailtje met de update: We hebben meer bestellingen dan normaal. Je order wordt op dit moment geprepareerd.
Heb zo'n idee dat het nog wel een weekje duurt voordat mijn pakketjes aankomen
Bij deze het topic:quote:Op woensdag 14 december 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, heb alleen geen idee hoe ik berichten over kan zetten.
Maak er maar een aan ik heb nagevraagd hoe ik dat moet doen.
Wat een lelijke kleuren het lijkt la cubanita wel.quote:
vond ik van boetiekhotel op beeld materiaal ook. maar in het echt werkt het wel. dus neem aan dat dat hierbij ook is.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een lelijke kleuren het lijkt la cubanita wel.
Oei dit klinkt niet goed. Wat zou Lego met dit soort problemen doen?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
En dan word het door DPD verzonden en is je pakketje opeens weg. Eifeltoren besteld 25 november talloze telefoontjes maar ik heb het nogsteeds niet.
Die zouden de 13de een nieuwe sturen maar er staat nog steeds "wachten op nieuwe voorraad"quote:Op woensdag 14 december 2022 16:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Oei dit klinkt niet goed. Wat zou Lego met dit soort problemen doen?
DPD is garantie op gezeur en zoekgeraakte paketten. Ook een keer een Lego bestelling op 30 km afstand afgeleverdquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind DPD inmiddels een reden om niet meer bij LEGO te bestellen.
Dus daarom de vuurtoren maar ergens anders besteld
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
DPD is garantie op gezeur en zoekgeraakte paketten. Ook een keer een Lego bestelling op 30 km afstand afgeleverd
Vandaag bevestigd, wordt vandaag bezorgd en inderdaad besteld op 5 december. Dus 10 dagen levertijd bij mijquote:Op woensdag 14 december 2022 11:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aaah thanks...10 dagen...zou bij mij 19 december zijn. Zou op zich nog prima zijn ivm kerstvakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |