abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206991929
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nice! Dat was mijn eerste Technisch Lego doos _O_

Maanden voor gespaard, al m'n verjaardaggeld in gestoken en (in mijn herinnering) toen besteld bij "Ter Meulen Post", waarna je nog eens een paar weken kon wachten.

De ernstig gekreukte handleiding moet ik nog wel hebben maar de auto nabouwen zal niet meer lukken, er zijn teveel onderdelen gesneuveld :+
Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijk :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_206991967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:20 schreef exode het volgende:

[..]
Ik koop als ik bij Lego zelf koop altijd in de fysieke winkel. Al is het maar om even bij de minifigs of de brick wall te kijken of er wat tussen zit.
En vraag even bij de balie om een Lego paspoort voor je kind. Dan zetten ze er in elke Lego winkel een stempel in. Erg leuk.
Thanks voor de tip. Van het weekend maar eens kijken of ik de tijd heb :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_206991974
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijk :P
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scoren ;)

Ik was niet bepaald zuinig op m'n speelgoed :@
pi_206995007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scoren ;)

Ik was niet bepaald zuinig op m'n speelgoed :@
Haha ja dan is dat wellicht beter :P Nou moet ik zeggen tussen mijn oude Lego kwam ik ook wel redelijk wat kapotte Lego stukjes tegen...dus best herkenbaar hahaha
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 december 2022 @ 15:48:03 #230
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206995183
Nog steeds een hoop gezijk met DPD, zou geleverd zijn in een parcel shop dorp verder op ik ernaartoe. Is er niet. Mijn vermoeden is dar de chauffeur het geklauwd heeft.

Er word 13 december een nieuwe verzonden, weer met DPD er kon geen uitzondering gemaakt worden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206996014
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
Nog steeds een hoop gezijk met DPD, zou geleverd zijn in een parcel shop dorp verder op ik ernaartoe. Is er niet. Mijn vermoeden is dar de chauffeur het geklauwd heeft.

Er word 13 december een nieuwe verzonden, weer met DPD er kon geen uitzondering gemaakt worden.
Nou lekker dan :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206996444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Haha ja dan is dat wellicht beter :P Nou moet ik zeggen tussen mijn oude Lego kwam ik ook wel redelijk wat kapotte Lego stukjes tegen...dus best herkenbaar hahaha
Bij gebrek aan mooie motortjes haalde ik die uit oude cassette- en videorecorders. Die klemde ik dan tussen de lego, vervolgens een snaar (uit zo'n recorder) er op en klaar was je :D Alleen nog een batterijhouder voor de stroom en je reed "snoerloos".
Maar het was nogal eens wat krachtiger dan dat de Lego aan kon en dan brak er weer wat of het reed zomaar de trap af O-)
pi_207007261
Zo....het wachten kan beginnen. Besloten om toch niet fysiek naar de winkel te gaan omdat het niet uit kwam. Dus heb zojuist maar online het kasteel besteld....kreeg er ook nog een 'grappig en leuk' uitbreidingpakketje bij. Waarschijnlijk omdat het mijn eerste bestelling is? Toch weer nog wat extra's. Mijn eerste 6000 VIP punten zijn binnen haha
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 9 december 2022 @ 19:28:30 #234
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_207011876
Lego Tafelvoetbal set nu al in de aanbieding bij Lego zelf:

https://www.lego.com/nl-nl/product/table-football-21337

Dit zegt denk ik toch wel iets over de (tegenvallende) interesse
pi_207011903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 19:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Lego Tafelvoetbal set nu al in de aanbieding bij Lego zelf:

https://www.lego.com/nl-nl/product/table-football-21337

Dit zegt denk ik toch wel iets over de (tegenvallende) interesse
Idee is leuk. Uitvoering een stuk minder
pi_207047391

https://www.bricktastic.n(...)ding-set-afbeelding/

Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.

En 230 euro :o .
pi_207047500
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.

tering, 60euro duurder ruim dan andere :{
moettie wel fors groter zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_207047606
quote:
[ afbeelding ]

Ik vind hem leuk! Die gaat iig gekocht worden.
pi_207047942
quote:
[ afbeelding ]

tof _O_ *bestellen gaat
pi_207047947
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:

[..]
prijsverhogingen dit dat
pi_207048161
Ik wacht wel op de aanbiedingen. Merk toch dat er wat modularmoeheid insluipt hier.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 december 2022 @ 23:12:11 #242
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_207048297
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:

[..]
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_207048342
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:12 schreef Tokus het volgende:

[..]
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.
politiebureau heb ik voor 180 gekocht
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 12 december 2022 @ 10:10:11 #244
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_207050464
Ik vind de uitvoering wat vlak. Mis detaillering in de gevels. Maar misschien blijkt dat bij nader inzien wel mee te vallen als er neer foto's vrijkomen.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_207050842
Ik vind dit leuker dan dat brede/grote gebouw uit die MOC die rond ging.
pi_207056701
Leuk dat Lego.

Een half jaar geleden dit weer opgepakt met een Nep Porsche die ik in China op de markt had gekocht toen ik daar aan het werk was.

Daarna weer helemaal verslaafd en veel sets 2ehands van internet gehaald. En op zolder gekeken. Die set 8865 staat nog netjes ingepakt in een schoenendoos en al naar beneden gehaald. Binnenkort eens bouwen om te kijken of die nog compleet is.

In de afgelopen tijd dus al veel gebouwd.

Rode all terrain kraan
Cat D11 bulldozer
Landrover Defender
Bucket wheel excavator( ben ik nu bezig uit elkaar te halen)

Nog op voorraad:
LIebherr 9800 kraan
Liebher MK 42009 kraan
Volvo 6X6 kipper
Mercedes Actros

Dat is ook wel gelijk zo'n beetje de top10 van mooiste/grootste Technic sets.

Heb ook veel interesse in de Titanic en Eifeltoren. is wel niet zo technisch maar wel uitdagend en lekker veel steentjes. Ik beleef vooral plezier aan hoe groter en ingewikkelder des te beter. Ben er zo 2 weken zoet mee.

Wel dure sets, maar het blijft zijn geld goed waard.

De Nep porsche staat te koop maar de echte Lego houdt ik. Heb alle dozen erbij. Stickers plak ik nooit.

Heb een aantal jaren geleden ook de Lamborghini en Bugatti gekocht en nog helemaal nieuw en geseald in de doos. Dat was als investering. Wellicht dat die er toch ook nog eens aan moeten geloven.

Op display zetten doe ik niet, het bouwen is leuk. Dan even alle functies testen en een maand later ofzo weer afbreken en netjes sorteren en in de doos.

via rebrickable kun je veel mooie MOC tekeningen krijgen zodat je modellen voor de 2e keer gebouwd kunnen worden.
pi_207061266
Donderdag komt de porsche binnen :o
Op anoniem
  dinsdag 13 december 2022 @ 00:00:56 #248
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_207061554
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 23:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Donderdag komt de porsche binnen :o
Ik hoop voor je niet met DPD _O-
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_207069385
Ik heb net de auto van back to the future besteld. En de vuurtoren…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')