Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijkquote:Op donderdag 8 december 2022 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice! Dat was mijn eerste Technisch Lego doos![]()
Maanden voor gespaard, al m'n verjaardaggeld in gestoken en (in mijn herinnering) toen besteld bij "Ter Meulen Post", waarna je nog eens een paar weken kon wachten.
De ernstig gekreukte handleiding moet ik nog wel hebben maar de auto nabouwen zal niet meer lukken, er zijn teveel onderdelen gesneuveld![]()
Thanks voor de tip. Van het weekend maar eens kijken of ik de tijd hebquote:Op woensdag 7 december 2022 22:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik koop als ik bij Lego zelf koop altijd in de fysieke winkel. Al is het maar om even bij de minifigs of de brick wall te kijken of er wat tussen zit.
En vraag even bij de balie om een Lego paspoort voor je kind. Dan zetten ze er in elke Lego winkel een stempel in. Erg leuk.
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scorenquote:Op donderdag 8 december 2022 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Losse onderdelen bestellen is mogelijk
Haha ja dan is dat wellicht beterquote:Op donderdag 8 december 2022 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gezien de prijzen van losse onderdelen en het aantal missende (/kapotte) onderdelen kan ik dan beter op eBay een 2e handsje scoren
Ik was niet bepaald zuinig op m'n speelgoed![]()
Nou lekker danquote:Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
Nog steeds een hoop gezijk met DPD, zou geleverd zijn in een parcel shop dorp verder op ik ernaartoe. Is er niet. Mijn vermoeden is dar de chauffeur het geklauwd heeft.
Er word 13 december een nieuwe verzonden, weer met DPD er kon geen uitzondering gemaakt worden.
Bij gebrek aan mooie motortjes haalde ik die uit oude cassette- en videorecorders. Die klemde ik dan tussen de lego, vervolgens een snaar (uit zo'n recorder) er op en klaar was jequote:Op donderdag 8 december 2022 15:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ja dan is dat wellicht beterNou moet ik zeggen tussen mijn oude Lego kwam ik ook wel redelijk wat kapotte Lego stukjes tegen...dus best herkenbaar hahaha
Idee is leuk. Uitvoering een stuk minderquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Lego Tafelvoetbal set nu al in de aanbieding bij Lego zelf:
https://www.lego.com/nl-nl/product/table-football-21337
Dit zegt denk ik toch wel iets over de (tegenvallende) interesse
tering, 60euro duurder ruim dan anderequote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bricktastic.n(...)ding-set-afbeelding/
Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.
En 230 euro.
Ik vind hem leuk! Die gaat iig gekocht worden.quote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik ben nog niet heel enthousiast. Beetje standaard. Heeft wat weg van dat detectivebureau/kappergebeuren van een paar jaar geleden.
En 230 euro.
tofquote:Op zondag 11 december 2022 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
En 230 euro.
prijsverhogingen dit datquote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, 60euro duurder ruim dan andere
moettie wel fors groter zijn
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, 60euro duurder ruim dan andere
moettie wel fors groter zijn
politiebureau heb ik voor 180 gekochtquote:Op zondag 11 december 2022 23:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
30 euro duurder dan het politiebureau, toch? en minder stenen.
Ik hoop voor je niet met DPDquote:Op maandag 12 december 2022 23:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
Donderdag komt de porsche binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |