abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206957731
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:40 schreef Blik het volgende:
Vind de kerst-sets van lego eigenlijk wel leuk, om tijdens de feestdagen een kerstdorp mee te maken bij de kerstboom. Maar heb al zoveel leuke sets gemist, heeft het nog zin om mee te beginnen?
Tuurlijk... net als bij de modulars blijven ze komen. En anders download je de handleidingen en bouw je ze uit losse onderdelen of (Wtf! Kan dat ook met Lego?) Verzin je je eigen kerstgerelateerde gebouwtjes :P .
pi_206959357
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:40 schreef Blik het volgende:
Vind de kerst-sets van lego eigenlijk wel leuk, om tijdens de feestdagen een kerstdorp mee te maken bij de kerstboom. Maar heb al zoveel leuke sets gemist, heeft het nog zin om mee te beginnen?
Ik ben wel begonnen. Heb 1 dec de nieuwe kerst straat met tram, en Santa op bezoek besteld. Hoop wel dat deze bestelling er over een week is. Daarnaast heb ik een nep Lego kersthuisje besteld, en bouw ik zelf nog iets. Zo alles bij elkaar is het toch best wat.

De levertijden van lego.com zijn wel echt niet meer van deze tijd. Ik hoef het echt niet de volgende dag binnen te hebben, maar nu is het afwachten of het er wel een weekje voor kerst is.
  maandag 5 december 2022 @ 21:41:39 #203
62913 Blik
The one and Only!
pi_206959917
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 21:14 schreef papert het volgende:

[..]
Ik ben wel begonnen. Heb 1 dec de nieuwe kerst straat met tram, en Santa op bezoek besteld. Hoop wel dat deze bestelling er over een week is. Daarnaast heb ik een nep Lego kersthuisje besteld, en bouw ik zelf nog iets. Zo alles bij elkaar is het toch best wat.

De levertijden van lego.com zijn wel echt niet meer van deze tijd. Ik hoef het echt niet de volgende dag binnen te hebben, maar nu is het afwachten of het er wel een weekje voor kerst is.
Beschikbaarheid is verder bij andere webshops ook vrij beperkt als ik het zo zie.

Misschien ga ik het gewoon maar doen, ga toch niet de ruimte hebben om alles te hebben. Hoop alleen niet dat ze dan over een jaar opeens stoppen :D
pi_206962827
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Die langere leeftijden bij Lego zijn doorgaans vooral met nieuwe grote AFOL sets. Niet bij Sets die gewoon normaal op voorraad zijn.
Aah fijn om te weten. Het is toch wel leuk om de 2 gratis sets er bij de krijgen. Of is het handig om tot na 18 december te wachten? Dan zijn deze sets die je er bij krijgt weer weg en komen er wellicht nieuwe?
Vici, Vidi, Veni!
pi_206963894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Aah fijn om te weten. Het is toch wel leuk om de 2 gratis sets er bij de krijgen. Of is het handig om tot na 18 december te wachten? Dan zijn deze sets die je er bij krijgt weer weg en komen er wellicht nieuwe?
Na de 18de verwacht ik geen nieuwe GWPs eigenlijk. Misschien gooien ze een oude weer in de aanbieding, maar meestal is het dan weer een tijdje over. Eerste toffe GWP verwacht ik pas bij de nieuwe modular building. En dat zal ergens begin volgend jaar zijn.

Let wel, ik werk niet bij Lego, ik baseer bovenstaande op de afgelopen jaren (+/-15). Al doen ze die kerst GWPs pas sinds een jaar of 8 geloof ik.
pi_206965099
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Na de 18de verwacht ik geen nieuwe GWPs eigenlijk. Misschien gooien ze een oude weer in de aanbieding, maar meestal is het dan weer een tijdje over. Eerste toffe GWP verwacht ik pas bij de nieuwe modular building. En dat zal ergens begin volgend jaar zijn.

Let wel, ik werk niet bij Lego, ik baseer bovenstaande op de afgelopen jaren (+/-15). Al doen ze die kerst GWPs pas sinds een jaar of 8 geloof ik.
Thanks...dat is al op basis van meer ervaring dan ik ( ongeveer 5 maanden haha). Dan is het wellicht wel handig om het voor 18 dec te bestellen want die kerstmanset vind ik er wel cool uit zien.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:34:04 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_206965548
Ben gewoon in het diepe gesprongen en de dorpsstraat, bezoek van de kerstman en de arrenslee gekocht op lego.com. Krijg er meteen de werkplaats, de fleecedeken en de vakantie-trein "gratis" bij.

Het trammetje van de dorpsstraat ga ik meteen elektrisch maken met componenten van de lego-trein die ik heb liggen.
pi_206965689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:34 schreef Blik het volgende:
Ben gewoon in het diepe gesprongen en de dorpsstraat, bezoek van de kerstman en de arrenslee gekocht op lego.com. Krijg er meteen de werkplaats, de fleecedeken en de vakantie-trein "gratis" bij.

Het trammetje van de dorpsstraat ga ik meteen elektrisch maken met componenten van de lego-trein die ik heb liggen.
Winkels zoals het Kruidvat hebben vaak in deze periode kleine Kerst Lego setjes te koop. Kan je ook nog kijken.

En naast de Kerstset die Lego elk jaar uitbrengt kan je ook aanvullen met bijvoorbeeld Home Alone of de 2 winter huisjes van Harry Potter (76388).

Vorig jaar hadden we een skihelling met skilift gebouwd, dan moet je vooral veel witte steentjes hebben. En je kan omhoog bouwen met de Lego opbergdoosjes van de Ikea.
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:13:28 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206966130
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 08:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Jezus, dat is echt lang :(
Hij is binnen. Gaat onder de kerstboom voor zoonlief.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_206970530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:43 schreef exode het volgende:

[..]
Winkels zoals het Kruidvat hebben vaak in deze periode kleine Kerst Lego setjes te koop. Kan je ook nog kijken.

En naast de Kerstset die Lego elk jaar uitbrengt kan je ook aanvullen met bijvoorbeeld Home Alone of de 2 winter huisjes van Harry Potter (76388).

Vorig jaar hadden we een skihelling met skilift gebouwd, dan moet je vooral veel witte steentjes hebben. En je kan omhoog bouwen met de Lego opbergdoosjes van de Ikea.
De home alone set staat hoog op de verlanglijst hier :P
Op anoniem
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:59:59 #211
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206971737
bijna twee weken later en nog steeds heb ik de eifeltoren niet, grrr
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206978594
Titanic is gisteren binnengekomen! Kreeg ineens in de ochtend een bericht tussen welk uur ze langs kwamen. Heeft precies twee weken geduurd
pi_206979448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Titanic is gisteren binnengekomen! Kreeg ineens in de ochtend een bericht tussen welk uur ze langs kwamen. Heeft precies twee weken geduurd
Noooo ben zo jaloers :D
Op anoniem
pi_206982521
Heeft iemand ervaring met het kopen van Lego in een van de fysieke Lego winkels? Zodra je het daar koopt...krijg je dan ook die andere sets er bij? Aangezien ik het leuk vind om met mijn oudste een keer naar de winkel te gaan.

Zie trouwens dat als je tussen 9 en 13 december besteld het volgende krijgt:

• 2x VIP punten

• Werkplaats van Kerstman

• Wintervakantietrein

• Fleecedeken

[ Bericht 52% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 07-12-2022 15:18:05 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_206982567
Boetiekhotel net opgehaald *O*
pi_206982738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:15 schreef Faxie het volgende:
Boetiekhotel net opgehaald *O*
zit elke dag google te f5'en of ze de volgende al aangekondigd hebben _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 december 2022 @ 15:26:10 #217
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_206982743
Voor de liefhebber van een rode auto :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_206982935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van Lego in een van de fysieke Lego winkels? Zodra je het daar koopt...krijg je dan ook die andere sets er bij? Aangezien ik het leuk vind om met mijn oudste een keer naar de winkel te gaan.

• 2x VIP punten

• Wintervakantietrein

• Fleecedeken
Ja je krijgt de sets bij je aankopen. Ook de dubbele VIP punten :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_206983710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]
zit elke dag google te f5'en of ze de volgende al aangekondigd hebben _O-
In de winkel zelf heb ik geen aanbieding gezien trouwens. Alles stond er gewoon voor de volle retailprijs.
pi_206983733
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:35 schreef Faxie het volgende:

[..]
In de winkel zelf heb ik geen aanbieding gezien trouwens. Alles stond er gewoon voor de volle retailprijs.
ja boetiekhotel enzo heb ik al

zit naarstig te wachten dus op 2023 modular
  woensdag 7 december 2022 @ 16:43:20 #221
47102 Elvi
miemkwien
pi_206983788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

• 2x VIP punten

• Wintervakantietrein

• Fleecedeken
FLEECEDEKEN!!!
pi_206987933
1 December besteld, en vandaag overhandigd aan de vervoerder. Dat is vanuit België, dus zal nog eventjes duren. Maar ruim op tijd voor kerst, dus daar ben ik blij mee.
pi_206989082
quote:

• 2x VIP punten

• Wintervakantietrein

• Fleecedeken
Ik koop als ik bij Lego zelf koop altijd in de fysieke winkel. Al is het maar om even bij de minifigs of de brick wall te kijken of er wat tussen zit.
En vraag even bij de balie om een Lego paspoort voor je kind. Dan zetten ze er in elke Lego winkel een stempel in. Erg leuk.
pi_206991157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]
FLEECEDEKEN!!!
Die heb ik! Vorig jaar op marktplaats gekocht :D
Op anoniem
pi_206991724
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 19:05 schreef vigier het volgende:

[..]
Was dat de 8865 toevallig? Mooie was dat, nieuw model vering werd daar aan de voorkant toegepast.

Enneh, zo'n eerste bouw, die Ecto, het werkt verslavend! Dus ga maar vast bedenken wat er na de verlichting gaat komen 😁
Nice! Dat was mijn eerste Technisch Lego doos _O_

Maanden voor gespaard, al m'n verjaardaggeld in gestoken en (in mijn herinnering) toen besteld bij "Ter Meulen Post", waarna je nog eens een paar weken kon wachten.

De ernstig gekreukte handleiding moet ik nog wel hebben maar de auto nabouwen zal niet meer lukken, er zijn teveel onderdelen gesneuveld :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')