Met slechte mensen gaat het altijd goed hequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef Haags het volgende:
Het is weer zover, FEE is open!
Na vele verzoeken gaan we eindelijk van start. We weten dat een grote groep users dolenthousiast hiervan wordt. Dat snappen we. Het is immers de mooiste tijd van het jaar.
Zoals een wijs FOK!er ooit zei: "ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed he, daar dan pikkebaas
Blij als die hele pleuriszooi weer voorbij is.quote:Op zondag 6 november 2022 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dagje dichterbij kerst
quote:Op zondag 6 november 2022 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij als die hele pleuriszooi weer voorbij is.
quote:Op zondag 6 november 2022 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij als die hele pleuriszooi weer voorbij is.
Dat is wel aardig verpest door een kleine groep ja, maar die onzin negeer ik zo veel mogelijkquote:Op zondag 6 november 2022 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al ben ik wel blij als sinterklaas weer voorbij is, laatste jaren vind ik dat steeds minder leuk worden.
Ik doe alleen aan kerst.quote:Op zondag 6 november 2022 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al ben ik wel blij als sinterklaas weer voorbij is, laatste jaren vind ik dat steeds minder leuk worden.
quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel aardig verpest door een kleine groep ja, maar die onzin negeer ik zo veel mogelijk.
De oudste hiet krijgt het sinds vorig jaar wel echt mee, de jongste nog niet echt. Ik heb toen ook beetje ingespeeld op het Sinterklaasjournaal en de Babypiet. We hadden toen nog een kinderbox in de woonkamer staan, dus ik had de kamer zo overhoop gegooid met speelgoed dat het leek of Babypiet in die box had geslapen.
In die tijd waren we voor de jongste een nieuwe speen aan het uitproberen die ze niet accepteerde. Blijkbaar had ze die onder de box gegooid. Zoontje helemaal van slag omdat hij dacht dat Babypiet zijn speen vergeten was.
Ja, morgen begint het Sinterklaasjournaal alweer. En zaterdag is de landelijke intocht.quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat met kinderen sinterklaas wel leuker is dan kerst. Sinterklaasjournaal zal binnenkort ook wel weer beginnen?
quote:Op maandag 7 november 2022 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Maandag maakt niet zoveel uitWelke dag dan ook, de wekker gaat om zes uur
Ja ik ben zo'n vies ochtendmensjequote:Op maandag 7 november 2022 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zo vroeg!
Is wel beter om vaste slaaptijden aan te houden, ik ontregel elk weekend, door het laat slapen en opstaan
16.3 hier in huisquote:
14.nogiets buitenquote:
Prima temperatuur voor een warme kersttrui!quote:
Er zijn veel manieren om jezelf warm te makenquote:Op maandag 7 november 2022 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Prima temperatuur voor een warme kersttrui!
heb ik al aan en lig onder een dekentje, maar heb het echt steenkoud.quote:Op maandag 7 november 2022 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Prima temperatuur voor een warme kersttrui!
Ja, maar een kersttrui is toch wel de feestelijkste manier?quote:Op maandag 7 november 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn veel manieren om jezelf warm te maken
Uiteraardquote:Op maandag 7 november 2022 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar een kersttrui is toch wel de feestelijkste manier?
quote:Op maandag 7 november 2022 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik al aan en lig onder een dekentje, maar heb het echt steenkoud.
Net de a/c op 25 gezet en het huis is nu 19.1, ff door naar de 21 ofzo en dan kan ik weer normaal leven
oh ik ben zo'n koukleun. vind kou echt niets in huisquote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ben je ziek? 19 graden klinkt best aangenaam. En kersttrui en dekentje natuurlijk al helemaal
Ik heb gehoord dat er veel manieren zijn om jezelf warm te maken. Maar @aloa weet hier vast meer vanquote:Op maandag 7 november 2022 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ik ben zo'n koukleun. vind kou echt niets in huis
En anders dud0r welquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er veel manieren zijn om jezelf warm te maken. Maar @:aloa weet hier vast meer van
Dat bericht maakt me blijquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond! Nu het weer lekker vroeg donker wordt, zie ik steeds meer kerstverlichting verschijnen in de straten!
Pics?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het dragen van mijn "foute wintertrui".
want dat mag!!
Rip dud0rquote:Op maandag 7 november 2022 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar is @:dud0r eigenlijk? Hij is zo stil, dacht dat dit zijn forum was?
dagelijkse dicpics uitwisselen +1quote:
Het Sint-Maarten gebeuren is al heel erg oudquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:02 schreef mschol het volgende:
nooit begrepen dat het een "feest"dag is..
maar goed, halloween kwam ook later aanwaaien
bij mij in de stad pas een paar jaar oudquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het Sint-Maarten gebeuren is al heel erg oud
Ja, oké, dan snap ik je weerstandquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij in de stad pas een paar jaar oud
en dan niet te vergeten dat de sint ook voor de deur staat met pepernoten, kruidnoten en andere zoetighedenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, oké, dan snap ik je weerstand
Het feest an sich nietmaar als ze dat komt aanwaaien. Zelfde wat ik met Halloween heb. Daar weiger ik de deur voor open te doen
Ze komen al op 11 november, ga niet twee keer zakken snoep vullen
Oh Sinterklaas vier ik niet, ben alleenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan niet te vergeten dat de sint ook voor de deur staat met pepernoten, kruidnoten en andere zoetigheden(en dan kerst, dan oud en nieuw
)
Ja, eens kijken welk snoepgoed ik heb liggen dat ik zelf niet eetquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Sinterklaas vier ik niet, ben alleen
En kerst en Oud &Nieuw eet ik idd wel troep![]()
Maar met Sint-Maarten en O&N eet je het zelf niet he, je geeft het weg als het goed is
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eens kijken welk snoepgoed ik heb liggen dat ik zelf niet eet
ik had het meer over de kinderen die vetgemest worden met al die extra feestdagen, en dat vind ik wat onzinnigquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Sinterklaas vier ik niet, ben alleen
En kerst en Oud &Nieuw eet ik idd wel troep![]()
Maar met Sint-Maarten en O&N eet je het zelf niet he, je geeft het weg als het goed is
Oh, ja achquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het meer over de kinderen die vetgemest worden met al die extra feestdagen, en dat vind ik wat onzinnig
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik heb een logé, dus ik zet de deurbel uit. Normaal zit ik op een stoel voor de deur en ben rond de dertig euro aan snoep kwijt en dat is eerder op dan dat de kinderen op zijn (alleen ik ga er echt niet meer aan uitgeven, laat staan twee keer in twee weken tijd)
Sint Maarten is nogal regiogebonden, dus het kan zomaar dat je inderdaad nooit kinderen aan de deur hebt gehad. Wonen in een flat lijkt ook redelijk effectief te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik kan me niet eens herinneren of ik wel ooit kinderen aan de deur heb gehad. Op zich ben ik er ook niet zo dol op, dus misschien ooit wel en heb ik toen niet open gedaan en kwam ik daarna op het daar-niet-aanbellen lijstje.
Hahahaha De Zwarte Lijst die kinderen bijhouden over hun buurtquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik kan me niet eens herinneren of ik wel ooit kinderen aan de deur heb gehad. Op zich ben ik er ook niet zo dol op, dus misschien ooit wel en heb ik toen niet open gedaan en kwam ik daarna op het daar-niet-aanbellen lijstje.
Ik woon in een portiekwoning boven, mijn buren zijn niet blij dat ik de portiekdeur open doequote:Op vrijdag 11 november 2022 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Sint Maarten is nogal regiogebonden, dus het kan zomaar dat je inderdaad nooit kinderen aan de deur hebt gehad. Wonen in een flat lijkt ook redelijk effectief te zijn
Booooh glühweinquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in een portiekwoning boven, mijn buren zijn niet blij dat ik de portiekdeur open doe
Maar dit jaar zullen ze van me houdenBel uit, hapjes, glühwein en een slechte serie met een heel goede vriendin
Ah ja, hiervoor in Zeeuws Vlaanderen en Twente gewoond, daar wordt het waarschijnlijk niet gevierd. Nu in Limburg, maar afgelopen 2 jaar was het misschien niet vanwege corona. Naja ik zal het vanavond wel meemaken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Sint Maarten is nogal regiogebonden, dus het kan zomaar dat je inderdaad nooit kinderen aan de deur hebt gehad. Wonen in een flat lijkt ook redelijk effectief te zijn
In Limburg lijkt de kans op Sint Maartenlopers me klein. Als je nog inkopen moet doen zou ik dus iets kopen dat je zelf ook graag eetquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, hiervoor in Zeeuws Vlaanderen en Twente gewoond, daar wordt het waarschijnlijk niet gevierd. Nu in Limburg, maar afgelopen 2 jaar was het misschien niet vanwege corona. Naja ik zal het vanavond wel meemaken.
Ja die neem het dinnetje meequote:Op vrijdag 11 november 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Booooh glühwein![]()
Heerlijk vind ik dat! En dan het liefst na een lange wandeling door de sneeuw
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Booooh glühwein![]()
Heerlijk vind ik dat! En dan het liefst na een lange wandeling door de sneeuw
Fboy, nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die neem het dinnetje mee
Geen sneeuw, maar Fboy kijken is een goede vervanging of zo
Oh Fboy is een heel slechte reality die geweldig is om met haar te kijken. Je hebt drie meiden en een groep mannen. Een deel mannen vindt zichzelf een fuckboy, een deel vindt zichzelf goodguy en zij moeten uitzoeken wie wat isquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fboy, nog nooit van gehoord?
Ik zag wel dat Netflix ook al wat kerstfilms heeft, van die lekker zoetsappige romantische filmsperfect voor bij de glühwein
Ik ken helaas maar weinig mensen die van glühwein houden, dus meestal moet ik de fles alleen opdrinken
Ik heb één keer witte glühwein gehad. Die had een vriendin toen zelf gemaakt. Smaakte goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan!
Ben benieuwd of de witte glühwein die ik in de kast heb net zo lekker is als de rode. Nog nooit witte gehad
Hier vlakbij is een abdijwinkel, die verkoopt ook lekkere glühwein
Oh dat klinkt wel als een serie die ik zou kunnen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Fboy is een heel slechte reality die geweldig is om met haar te kijken. Je hebt drie meiden en een groep mannen. Een deel mannen vindt zichzelf een fuckboy, een deel vindt zichzelf goodguy en zij moeten uitzoeken wie wat is![]()
Oké, brandt ons maar af
Hm... bij mij wordt er wel glühwein gedronken, ken niemand die het niet lust
Toch wel, mijn broer deed dat bij zijn kinderen en die hebben vannacht al dat snoep ook weer uitgekotstquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik neem aan dat geen een ouder hun kind dat snoep in een klap laar wegvreten?
Volgend jaar doet hij dat dus niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch wel, mijn broer deed dat bij zijn kinderen en die hebben vannacht al dat snoep ook weer uitgekotst
Ik kom uit een aso-familie, die doet het volgend jaar weerquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend jaar doet hij dat dus niet meer.
Wat een zeiknummer joh...quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:19 schreef H_T het volgende:
The Offspring heeft een kerstnummer uitgebracht![]()
Ik had ook wel iets leukers verwacht. Tegenvaller dit.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit trouwens van die band gehoord
* ChildoftheStars Kruipt weer veilig weg onder mijn steen
Zegt me ook niks... maar ik was vrij kinderlijk voor mijn leeftijd vroeger (nog steeds welquote:Op zondag 13 november 2022 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook niet van ? Die zag ik in mijn pubertijd heel vaak op the box (en denk dat jij ongeveer dezelfde leeftijd hebt, maar misschien heb ik dat wel helemaal verkeerd)
quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit een serie te kijken, dus klik het linkje niet aan, maar het ziet er ook niet uit als mijn muzieksmaak. Judge a book on it's cover
Oh ja op pubertijdniveau maakt dat nogal uit. Toen ik elf was maakte ik me nog helemaal niet druk om muziek. Ik wilde toen spelen en lezen, muziek was boeiuh, niet interessant. Dat ben ik pas gaan doen toen ik ging studeren. En momenteel luister ik bandjes die niemand kent of wil kennenquote:Op zondag 13 november 2022 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het is het innerlijk wat telt!
Ik ben 39, dus misschien net een iets te groot verschil, denk dat je op je 11e (toen het nummer een hit was) sowieso nog niet naar zulke muziek luisterde, ik iig niet.
Ik ben een jaar ouder en dit was de eerste single die ik zelf kochtquote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zegt me ook niks... maar ik was vrij kinderlijk voor mijn leeftijd vroeger (nog steeds wel).
Ik ben 34
Nicequote:Op zondag 13 november 2022 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een jaar ouder en dit was de eerste single die ik zelf kocht
is dat zo?quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice
Muziek is zo belangrijk
Uhm... in mijn belevingswereld wel. Maar dat komt doordat ik schizofrenie heb en niet tegen stilte kan, omdat ik dan van alles en nog wat hoor wat er niet is. Door muziek en luisterboeken en series etc wordt mijn temporaalkwab geprikkeld en is mijn hoofd rustigerquote:
ah duidelijk, dan is dat wel te begrijpenquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... in mijn belevingswereld wel. Maar dat komt doordat ik schizofrenie heb en niet tegen stilte kan, omdat ik dan van alles en nog wat hoor wat er niet is. Door muziek en luisterboeken en series etc wordt mijn temporaalkwab geprikkeld en is mijn hoofd rustigerDus tja, ik vind muziek belangrijk
Ja achquote:Op maandag 14 november 2022 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk, dan is dat wel te begrijpen
ikzelf heb wel nummers die ik leuk vind hoor maar heb net zo goed even helemaal niks aan.
ik denk dat ik vaker niet wel wel muziek luister
artiesten en bands enzo heb ik geen favorieten van ofzo
Hier ook geen favorieten, luister eigenlijk amper nog naar muziek.quote:Op maandag 14 november 2022 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk, dan is dat wel te begrijpen
ikzelf heb wel nummers die ik leuk vind hoor maar heb net zo goed even helemaal niks aan.
ik denk dat ik vaker niet wel wel muziek luister
artiesten en bands enzo heb ik geen favorieten van ofzo
Ah ja, ik ben nog aan het kijken wat ik 2e kerstdag doe, het lekker alleen thuis vieren klinkt ook wel goed!quote:Op maandag 14 november 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mijn moeder overtuigd dat ik alleen eerste kerstdag kom. Tweede kerstdag vier ik lekker alleen. Knutselen met een hapje en een drankje en een luisterboekje, denk ik
Jaquote:Op maandag 14 november 2022 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben nog aan het kijken wat ik 2e kerstdag doe, het lekker alleen thuis vieren klinkt ook wel goed!
Klinkt ook erg goedquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:15 schreef Jimbo het volgende:
2e tot 4e kerstdag lekker bankieren met een borrel erbij en slechte films op tv
Is bankieren een ander woord voor bankhangen, of heb je 3 dagen nodig om de inkomsten van je kersttruien te verwerken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:15 schreef Jimbo het volgende:
2e tot 4e kerstdag lekker bankieren met een borrel erbij en slechte films op tv
Nou de kogel is hier door de kerk.quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Javind ik eigenlijk wel lekker
wel mezelf verwennen en wat bijzonder leuks doen, alleen wel lekker rustig. Anders ben ik uitgeput na de feestdagen en dat wil ik niet.
Kan het je adviseren
Oef houd je zo'n kerst vol? Klinkt pittig, maar ook erg gezellig en leuk. Bijzonder van de kerstmis! Heel erg veel plezier! Klinkt super!quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou de kogel is hier door de kerk.
Ik heb op kerstavond een optreden met mn koor bij de kerstavondmis en de familie wil daar naar komen kijken. (al zijn we allemaal niet gelovig, volgens mn koorgenootjes mogen ze wel ergens achter in de kerk zitten. Het is voor mij ook de eerste mis ooit)
En daarna blijven vader, moeder en broer het hele weekend bij mij slapen, dus vermoed dat ze pas 2e kerstdag na het avondeten naar huis gaangelukkig 1e kerstdag wel diner bij mn zus, keukenprinses als ik ben wilden ze niet bij mij eten op 1e kerstdag
(maar vooral omdat mn zus koken leuk vindt en een groter huis heeft
)
Ach ik heb er wel zin in, prima familie heb ik wel, dus wordt vast wel gezellig. En voor de zekerheid schaf ik gewoon wat extra flessen glühwein aan
Haha ja, hou het wel vol hoor, maar daarna geniet ik ook altijd wel weer van de rust.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef houd je zo'n kerst vol? Klinkt pittig, maar ook erg gezellig en leuk. Bijzonder van de kerstmis! Heel erg veel plezier! Klinkt super!
Hier is betreft activiteit de kogels door de kerk. Ik weet wat ik kerstavond doe en tweede kerstdag (schilderen en tekenen) en eerste kerstdag gaan mijn moeder en ik bakken
Hahahahaha ja zoiets, vooral de gezelligheid ervan is leukquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, hou het wel vol hoor, maar daarna geniet ik ook altijd wel weer van de rust.
Ah, lekker bakken op eerste kerstdag, en dan extra veel, zodat je er 2e kerstdag ook nog van kan genieten!
Oh absoluut dat eerste.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is bankieren een ander woord voor bankhangen, of heb je 3 dagen nodig om de inkomsten van je kersttruien te verwerken?
quote:Op woensdag 16 november 2022 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh absoluut dat eerste.
Was het tweede maar nodigDan kwam ik nooit meer op fok haha
Dan was ik nu multimiljonair...quote:Op woensdag 16 november 2022 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]kom jij op fok om geld te verdienen?
Ah zo, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan was ik nu multimiljonair...
Nee, ik bedoel meer dat ik nu teveel tijd over heb en daardoor hier rondhang
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo, dat kan ook natuurlijk
Even een vrolijk kerstliedje voor tussendoor (is daar eigenlijk een topic voor? Kan hem zo niet vinden)
gewoon aanmaken, zo wel sluit dud0r 'm welquote:Op woensdag 16 november 2022 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo, dat kan ook natuurlijk
Even een vrolijk kerstliedje voor tussendoor (is daar eigenlijk een topic voor? Kan hem zo niet vinden)
Dat doe ik gewoon als het nodig isquote:Op woensdag 16 november 2022 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
gewoon aanmaken, zo wel sluit dud0r 'm wel
Ik ben 34, en wij schreeuwden dit nummer in groep 8 gewoon kei en kei hard mee op klassefeestjes....quote:Op zondag 13 november 2022 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het is het innerlijk wat telt!
Ik ben 39, dus misschien net een iets te groot verschil, denk dat je op je 11e (toen het nummer een hit was) sowieso nog niet naar zulke muziek luisterde, ik iig niet.
jij bent dan ook wel een beetje speciaalquote:Op donderdag 17 november 2022 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben 34, en wij schreeuwden dit nummer in groep 8 gewoon kei en kei hard mee op klassefeestjes....
Daar is niets aan gelogen, maar wat zegt dit dan pver de rest van mijn klas op de basisschool?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij bent dan ook wel een beetje speciaal
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:55 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag even een kerstshow bezocht met het gezin. Even mijn zoontje het goede voorbeeld gegeven.
Ze hadden peperkoekmannetjes die dansen en kerstliedjes zingen en op de doos stond "try me". Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen... door alle zes op een rij.
is weer eens net iets anders dan dansende marmottenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:55 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag even een kerstshow bezocht met het gezin. Even mijn zoontje het goede voorbeeld gegeven.
Ze hadden peperkoekmannetjes die dansen en kerstliedjes zingen en op de doos stond "try me". Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen... door alle zes op een rij.
Ja, maar ik heb er geen gekocht hoor. Mijn vrouw was al een paar meter verderop gaan staan en keek rond om de dichtstbijzijnde vluchtweg te lokaliseren voor als iemand zou vragen of ze bij mij hoordequote:Op vrijdag 18 november 2022 06:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is weer eens net iets anders dan dansende marmotten
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen gekocht hoor. Mijn vrouw was al een paar meter verderop gaan staan en keek rond om de dichtstbijzijnde vluchtweg te lokaliseren voor als iemand zou vragen of ze bij mij hoorde.
Heb je geen eens zelf een dekbed gehaaktquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag,
Het is echt frisjes vandaag. Gelukkig heb ik een nieuw winterdekbed gekregen, dus ik hoef geen kou te lijden. Nu lekker opwarmen met een kop koffie en thee
Koffie én thee? Meestal kiezen mensen een van die tweequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag,
Het is echt frisjes vandaag. Gelukkig heb ik een nieuw winterdekbed gekregen, dus ik hoef geen kou te lijden. Nu lekker opwarmen met een kop koffie en thee
Oh ik heb wel gehaakte dekens, maar niet op bedquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je geen eens zelf een dekbed gehaakt
Wahahahaha ik drink het door elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie én thee? Meestal kiezen mensen een van die twee
Ieh straks komt er nog thee met koffiesmaak op de markt
quote:
Nou zo moet je dat niet zien, ik denk dat juist bijna iedereen je drinken goed vindt, omdat men bijna altijd wel of koffie of thee lust!quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie hebben trouwens wel veel kritiek, mijn deken is niet goed, mijn drinken is niet goed
Hahahaha ik maakte ook maar een grapjequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zo moet je dat niet zien, ik denk dat juist bijna iedereen je drinken goed vindt, omdat men bijna altijd wel of koffie of thee lust!
Ja, ik zou ook wel koffie willen lusten. Vind het lekker ruiken, maar de spaarzame keren dat ik het probeer moet ik daarna vanalles in mn mond stoppen om de vieze koffiesmaak weg te krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik maakte ook maar een grapje
En jahandig om beide te lusten
Hahahaha ik vind thee ook veel lekkerder hoor, maar ik heb het leren drinken omdat ik anders een halve zombie van mijn medicijnen benquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel koffie willen lusten. Vind het lekker ruiken, maar de spaarzame keren dat ik het probeer moet ik daarna vanalles in mn mond stoppen om de vieze koffiesmaak weg te krijgen
koffie met theesmaak?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie én thee? Meestal kiezen mensen een van die twee
Ieh straks komt er nog thee met koffiesmaak op de markt
Ah ja, dat scheelt, ik ben wel dol op cola, soms drink ik dat zelfs bij het ontbijtquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik vind thee ook veel lekkerder hoor, maar ik heb het leren drinken omdat ik anders een halve zombie van mijn medicijnen ben
Oh nee, dat vind ik wel lekker, maar mijn trekt geen cola. En cola is duurquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat scheelt, ik ben wel dol op cola, soms drink ik dat zelfs bij het ontbijt
Dat is minder erg, want ik drink geen koffie. Maar zou erg vervelend zijn als ik denk lekkere thee te drinken en dan zit er een koffiesmaak aan!quote:
Coca-Cola wel, maar ik drink ook van de lidl en nu gewoon van de sodastream (al is dat vooral omdat ik niet van dat sjouwen met flessen hou).quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik wel lekker, maar mijn trekt geen cola. En cola is duur
Jij drinkt het door elkaar!quote:
Ik hopelijk zaterdag of zondag de kerstboom!quote:Op maandag 21 november 2022 10:54 schreef dud0r het volgende:
IK ga van de week eens beginnen met het opzetten van m'n kerstdorp
Moet alleen m'n LEGO even een ander plekje geven.
Ik heb nog geen kerstboom en met wat andere meubels sinds vorig jaar zou ik o niet weten waar ik die kwijt kanquote:Op maandag 21 november 2022 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hopelijk zaterdag of zondag de kerstboom!
het is een stuk beter dan gisterenquote:
soms moet hetquote:Op maandag 21 november 2022 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie komt er dan ook buiten... Buiten is overrated
nou hier niet, gewoon een solide 14 gradenquote:
Ja, vandaag lekker de hele dag binnen gebleven, nu lekker voor mn kacheltje warm wordenquote:
Ik moet morgen naar buitenquote:Op maandag 21 november 2022 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vandaag lekker de hele dag binnen gebleven, nu lekker voor mn kacheltje warm worden
Ik moet morgen naar de garage, nieuwe banden onder de auto waarmee ik alle seizoenen veilig kan rondcrossen!quote:Op maandag 21 november 2022 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buitennaar de haakclub
Op het laatste ben ik jaloersquote:Op maandag 21 november 2022 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de garage, nieuwe banden onder de auto waarmee ik alle seizoenen veilig kan rondcrossen!en weer gewoon op kantoor werken
en 's avonds koorrepetitie met kerstliedjes
Thuis brullen is ook leuk, behalve misschien voor de burenquote:Op maandag 21 november 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op het laatste ben ik jaloers
Ook een tijd bij koren gezeten
Nu brul ik thuis
Mijn buurman telefoneert zo luid dat ik het kan verstaan in mijn huis en er zit een portiekhal tussen... Dus dat ik meezing met mijn muziek moet hij maar kunnen handelen. Ik brul redelijk zachtquote:Op maandag 21 november 2022 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Thuis brullen is ook leuk, behalve misschien voor de burenmaar dan moeten ze gewoon terugbrullen, kunnen jullie een buren-koor vormen!
yoquote:Op maandag 21 november 2022 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Oeh ik zoek een naam voor het feest wat ik zaterdag ga vieren.
Ik ga met lieve mensjes elkaars favoriete shotjes proeven,
en je moet verkleed komen als je favoriete drankje.
En @:dud0r moet gewoon zorgen dattie ook kan!
Heyquote:
Kan niet. Kind enzoquote:Op maandag 21 november 2022 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Oeh ik zoek een naam voor het feest wat ik zaterdag ga vieren.
Ik ga met lieve mensjes elkaars favoriete shotjes proeven,
en je moet verkleed komen als je favoriete drankje.
En @:dud0r moet gewoon zorgen dattie ook kan!
Ja weet ik,quote:
Zadel meer dud0retteke er mee opquote:Op maandag 21 november 2022 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja weet ik,
jij hebt ooit de beslissing genomen om een kind te willen. En nu zadel je mij met de problemen op
Mjah, ok, das waar.quote:
Nah niet echtquote:Op maandag 21 november 2022 20:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mjah, ok, das waar.
Maar daardoor heb ik er ook last van he!!!
Jawel, want door haar weet ik dat je niet kan, en dat is stom.quote:
Ze moet ook niet alles aan het vertellenquote:Op maandag 21 november 2022 20:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel, want door haar weet ik dat je niet kan, en dat is stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo rollen wequote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moet ook niet alles aan het vertellen
quote:Op maandag 21 november 2022 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Shots firedKlinkt als een goede naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avondquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Houd haar morgen maar even goed in de gaten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een goede naam
[..]
Avond
Lekker!quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
mijn weekend is al begonnen!
Dit weekend starten met de kerstboom optuigen
Super leuk! ga je een fotootje plaatsen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
mijn weekend is al begonnen!
Dit weekend starten met de kerstboom optuigen
Ik ga proberen haar niet uit het oog te verliezen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houd haar morgen maar even goed in de gaten.
HALLOOOOOOTJES FEEVRIENDJES
Het is bijna weekend
Ja, maar als hij klaar is, ik weet niet of dat vandaag ook al gaat lukken. Vandaag eerst naar de kerstmarkt bij Leurs! Waarschijnlijk wel superdruk daar nuquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super leuk! ga je een fotootje plaatsen?
Oke! Veel plezier vandaagquote:Op zondag 27 november 2022 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar als hij klaar is, ik weet niet of dat vandaag ook al gaat lukken. Vandaag eerst naar de kerstmarkt bij Leurs! Waarschijnlijk wel superdruk daar nu
Die piek!!!!!quote:Op zondag 27 november 2022 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boom in aanbouw, dit jaar gooi ik van al mn kleuren de ballen door elkaar, rood, groen, goud, zilver, paars, blauw. Ik verwacht er een kleurige boom van te kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op maandag 28 november 2022 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Boom is klaar! Het is hier nogal donker en grijs, dus foto nemen waar hij goed tot z'n recht komt is moeilijk. Ik ben wel tevreden, ziet er lekker ouderwets uit en dat was mijn insteek. [ link | afbeelding ]
Met lampjes aan:Die is goed versierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boom is klaar! Het is hier nogal donker en grijs, dus foto nemen waar hij goed tot z'n recht komt is moeilijk. Ik ben wel tevreden, ziet er lekker ouderwets uit en dat was mijn insteek. [ link | afbeelding ]
Met lampjes aan:Een hele bonte boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Met lampjes aan:GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met lampjes aan:Dit vind ik echt veel leuker en gezelliger dan zo'n showroomboom met allemaal dezelfde kleur ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 28 november 2022 12:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit vind ik echt veel leuker en gezelliger dan zo'n showroomboom met allemaal dezelfde kleur ballen
Ah, jij hebt ook boompjes in je boom, zag dat dit weekend ook in het tuincentrum, had ik nog niet eerder gezienquote:Op maandag 28 november 2022 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2 weken terug was dit. Inmiddels hangen er al weet wat extra ballen in
Goed idee! Ik zat net na te denken wat ik aan moest doen (want tas inpakken omdat ik vrijdag al naar mn ouders ga)quote:
Kerst markt, kersttruiquote:Op donderdag 1 december 2022 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed idee! Ik zat net na te denken wat ik aan moest doen (want tas inpakken omdat ik vrijdag al naar mn ouders ga)
Er zat er een naast m'n huis, maar die is ineens dicht. En ik vind het een beetje te belachelijk om er een van daar te laten komen met een Albert Heijn op 200 meter verderquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:45 schreef dud0r het volgende:
even bestellen dan bij zo'n boodschappenservice die met 15 minuten voor de deur staan
Ik doe verstandig en laat ze lekker liggen. Scheelt weer in de buikquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zat er een naast m'n huis, maar die is ineens dicht. En ik vind het een beetje te belachelijk om er een van daar te laten komen met een Albert Heijn op 200 meter verder
Waarschijnlijk scoor ik vandaag een zak
Dat is eigenlijk wel beterquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe verstandig en laat ze lekker liggen. Scheelt weer in de buik
Wow.... Dat is gewoon een beulquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
In Bad Bentheim was de intocht van Sinterklaas, met knecht Ruprecht, die was best wel euh zwart(en vond hem wel iets minder feestelijk dan onze Piet)
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:
Heerlijk! Sinterklaas is toch best wel een erg leuk feestquote:Op zondag 4 december 2022 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Thanks!
Morgen nog pakjesmiddag bij m'n schoonfamilie en dan kunnen we op naar meer gezelligheid.
Heerlijk!quote:Op zondag 4 december 2022 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Sinterklaas is toch best wel een erg leuk feest
Enig nadeel van een mini-familie en geen relatie --> Geen sinterklaas.
Maar ik ben niet zielig, want vanavond mag ik een film kijken (als ik tenminste zin heb)
Ik vind de traditie van Sinterklaas zo leuk. Wij doen ook pakjes met kerst en dan vieren mijn moeder en ik direct onze verjaardagen, maar Sinterklaas is zo leukquote:Op zondag 4 december 2022 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk!
Van huis uit gek op Sinterklaas en bij m'n schoonfamilie wordt beide keren uitgepakt (letterlijk) dus inmiddels ook fan van pakjes met kerst.
Maar vind de gezelligheid enzo het leukst.
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampusquote:Op zondag 4 december 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow.... Dat is gewoon een beulals volwassene al een beetje bang voor hem
Veel plezier! Sinterklaas gaat mijn huisje voorbij, maar gisteren toch een chocolade letter gekregen van mijn broerquote:
Ik vind dat we Sinterklaas moeten vervangen voor krampus.quote:Op zondag 4 december 2022 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampus
Hoeveel zijn er?quote:Op zondag 4 december 2022 12:57 schreef TLC het volgende:
En het is al Tweede Advent vandaag
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind de Krampus minder eng dat die beulquote:Op zondag 4 december 2022 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampus
Ik heb het dit jaar tot nu toe kunnen vermijden, maar morgen ben ik ook weer aan de beurtquote:
De enige maand in het jaar dat je werktquote:
Niet voor gemaakt, dat werken.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
De enige maand in het jaar dat je werkt
rip werkquote:Op woensdag 7 december 2022 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar tot nu toe kunnen vermijden, maar morgen ben ik ook weer aan de beurt
heeft je dorp ook een rosse buurt?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
Weer wat dingen voor m'n dorp gekocht. Boompjes en een familie beren voor in het bos
Nee. Je zusje wilde niet poseren voor een poppetjequote:
poh liep ik daar even met beide beentjes inquote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Je zusje wilde niet poseren voor een poppetje
quote:Op woensdag 7 december 2022 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
poh liep ik daar even met beide beentjes in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |