abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206852794
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Boom is klaar! Het is hier nogal donker en grijs, dus foto nemen waar hij goed tot z'n recht komt is moeilijk. Ik ben wel tevreden, ziet er lekker ouderwets uit en dat was mijn insteek. [ link | afbeelding ]

Met lampjes aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 28 november 2022 @ 12:49:47 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_206854021
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Boom is klaar! Het is hier nogal donker en grijs, dus foto nemen waar hij goed tot z'n recht komt is moeilijk. Ik ben wel tevreden, ziet er lekker ouderwets uit en dat was mijn insteek. [ link | afbeelding ]

Met lampjes aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt veel leuker en gezelliger dan zo'n showroomboom met allemaal dezelfde kleur ballen O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206857485
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:49 schreef H_T het volgende:

[..]
Dit vind ik echt veel leuker en gezelliger dan zo'n showroomboom met allemaal dezelfde kleur ballen O+
:{w niets mis met mijn showroombomen :P ik hou wel van wat variatie. Wel besloten toch de paarse slinger te verwijderen en nog maar ergens een zilveren slinger te kopen, dat is me toch iets te bont :D
pi_206859658
pi_206859663
quote:
2 weken terug was dit. Inmiddels hangen er al weet wat extra ballen in :P
pi_206859991
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]
2 weken terug was dit. Inmiddels hangen er al weet wat extra ballen in :P
Ah, jij hebt ook boompjes in je boom, zag dat dit weekend ook in het tuincentrum, had ik nog niet eerder gezien :D
pi_206860169
Ik heb toevallig vorige week ornamenten gehaald in de vorm van een kerstboom. Ouderwetsch groen ook nog, met sneeuw. Heerlijk! Deed me denken aan vroeger, moest er een paar hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')