Ja Kenzi, Mirthe en Jasper volgens mij.quote:
Ik ga motorracen lerenquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Kenzi, Mirthe en Jasper volgens mij.
quote:
Bij Jappie..quote:
Manuela.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Bij wie heeft Myrthe nog niet in bed gelegen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierzo.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Bij wie heeft Myrthe nog niet in bed gelegen ?
Hoop lol met een groep op bed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand wat hier gebeurde ....![]()
[ afbeelding ]
Ach Jappie is by nature al een slappe lulquote:Op zaterdag 5 november 2022 01:18 schreef spapaars het volgende:
Daar lig je dan tussen 2 vrouwen, en je mag niets.
[ afbeelding ]
Sorry maar is van 22.00 tot 00.00 uu i.p.v. 21.00 uur. Heb je diequote:Op zaterdag 5 november 2022 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tussen 2100 en 2400 staat online, ga morgen weer fragmenten monteren ...
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Iedereen is nog in dromenland op de streams, de eerste zullen zo wel opstaan.
Ik slinger de streams weer aan, toen ik net keek alleen nog slapende bewoners.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mattin is in elk geval al wakker net als Jeffrey.
Begin bijna te denken dat hij in een manie ziet zo druk en overdreven vrolijk hij is. Zal ook wel te maken hebben met Mexx.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Martin is vrolijk zingend in de keuken bezig, hij heeft de oven of magnetron aangezet
Het is net een kippenhokquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga niet eens meer opschrijven wie wakker is. Het is druk in de badkamer. Helemaal met Mattin erbij.
Ze hebben ook niets anders he dan over elkaar praten ze beleven helemaal niets andersquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Dat die meiden niet kapot moe worden van zichzelf, dat gelul over anderen de hele dag...
Heerlijk toch dat de simpelste dingen een enorm probleem wordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Dat die meiden niet kapot moe worden van zichzelf, dat gelul over anderen de hele dag...
Morguh Irethquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:55 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen, wat een bedrijvigheid in die toko zo vroeg! Zijn ze uit bed geroepen ofzo??
Ja oké maar dan nog....quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets anders he dan over elkaar praten ze beleven helemaal niets anders
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ireth
Het is bijna 9 uur zo vroeg is het niet. Zijn er al een paar een uurtje op of zo
Vaak als ze allemaal vroeg eruit zijn. Komt er wel wat.. maar ze hebben al 2 opdrachten gehad en ik geloof niet dat ze een eliminatie op zaterdag doenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijn
Ja, dat was het vanmorgen al gelijk. Helemaal als ze met zijn alle in de badkamer staanquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijn
Ja daar heb ik weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Het is wat gezelliger nu met elkaar gisteravond was ook een dolle boel
"Lekker jongens, Lekker jongens!!"quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:07 schreef Sestra666 het volgende:
isaac : blijven ademen, blijven ademen
1982..quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aanbieding van de wehkamp.... van 1982
Kim kquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:09 schreef Sestra666 het volgende:
mattin heeft een handdoek gepakt van? hij moet sorry zeggen van dr tegen diegene die boos is
Mooiquote:
De stem noemt haar Kim Wquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kim k
ze wil mattin op zijn smoel slaan, omdat hij steeds haar handdoek pakt
Soms zie ik ook Kim W staan vandaar die "of"quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kim k
ze wil mattin op zijn smoel slaan, omdat hij steeds haar handdoek pakt
Vooral heel erg viezzzquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Sestra666 het volgende:
wanda stookt nog ff mee
hij heeft geen respect he
naja zal ook niet blij v worden, dat iemand steeds mn handdoek zou pakken
Djedi heeft op die kamer geslapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:34 schreef Harry het volgende:
Kijk die Ruben nog altijd verliefd naar Djedi kijken, toen ze hem gewassen kleding aanreikte.
Djedi vertrok direct weer.
Je slaat de plank mis. Niet voor het eerst. Je HOEFT niet overal commentaar op te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft op die kamer geslapen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis. Niet voor het eerst. Je HOEFT niet overal commentaar op te hebben.
Ik ga er weer vandoor..... Pffff.
Lijkt mij toch logisch dat Kim K heeft gezoend met Marciano?quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:37 schreef Harry het volgende:
Kim K heeft het deze ochtend gemunt op Mexx. Mexx zou een sneer hebben gemaakt naar Kim.
Van zowel Wanda en Alicia heeft Kim K de vraag gehad of ze heeft gezoend met Marciano. Kim ontkent dat.
Vervolgens praten Ruben, Wanda en Kim over het meisje Mexx dat, net als Martin, aandacht wil.
Wanda zegt dat ze weet, dat ze niks hebben.
En niet alleen gezoendquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij toch logisch dat Kim K heeft gezoend met Marciano?
Gewoon friends with benefitsquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel alles met en in de mond, maar zoenen zit er niet bij
Marciano is nogal snel vies van dingen, dus het kan zijn dat hij zegt, niet zoenen ik weet waar die mond is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is nogal snel vies van dingen, dus het kan zijn dat hij zegt, niet zoenen ik weet waar die mond is geweest.
Ehhhquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:57 schreef engine het volgende:
Wanda gaat niet voor schattig en schattig. Dat past niet bij haar. Schattig en stoer wel.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:06 schreef engine het volgende:
Een mini kan je Mexx niet blij mee maken. Dan is binnen een half uur de hele loods rood.
Hij is het een beetje beu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:26 schreef Ireth het volgende:
Jw die in de batterij gaat zitten praten omdat hij contineu een zendercheck krijgt
Ze doen hun bestquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe aan het hardlopen met KimD, eens zien hoe lang ze dit blijft volhouden of ze elke dag gaat sporten
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen hun bestpaf paf paf
Nog 4 rondjes en dan is het al weer klaar
"Lekker Zoe wat ben ik trots op j ou zegt Kim
Van zich afschrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
KimK is aan het schrijven, weet alleen niet wat
Ah hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van zich afschrijven![]()
Het gaat niet lekker met haar, Marciano vraagt net hoe het gaat en met verdrietige ogen kijkt ze hem aan.
"Moet ik je even alleen laten", vraagt hij
Ik had na een half rondje al naar adem snakkend op de grond gezeten, ondertussen een peuk uit mijn bh vissendquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mij
Geen idee, ze is geëmotioneerd, maar geen idee waarom.quote:
Ze zit vol met emoties die achteraf niet veel voorstellen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze is geëmotioneerd, maar geen idee waarom.
Kim is boos op Mexx dus?quote:
Ah okay 👍quote:
Echt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Ruben gaat eindelijk zijn 24 uur aanvragen
Wel vandaag dan graag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Ruben gaat eindelijk zijn 24 uur aanvragen
In het weekend mag niet, niet eerder dan maandag pas als hij het al doet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel vandaag dan graag.
Tilt hij het over de weekend heen, dan gaat hij echt niet.
24quote:
Hij gaat geen zak doen, blijft proberen iets meer uit Dzeedie te trekken , leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het weekend mag niet, niet eerder dan maandag pas als hij het al doet.
Eensquote:
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat geen zak doen, blijft proberen iets meer uit Dzeedie te trekken , leuk tijdverdrijf
Dat is door de jaren heen al gebruikelijk bij zwakkelingen die willen weten hoe ze nog in de groep liggen, en enkeling die ook echt gaatquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.quote:
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.
Wie ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
Nadir zoekt alweer een slachtoffer om over zijn ellende te praten.
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.
Ja, daarom vind ik het ook weinig. Hopelijk volgende week weer eenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.
Gisteravond was ze ook zooooo zielugggg dat ze maar bij Wanda ( en heel toevallig ligt Ruben er ook) op de grond is gaan slapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilen
Misschien zien we niet alles
Ah okay. Aanstellerquote:
Kim was boos op Martin en heeft in die boze bui gezegd dat ze op hem zou gaan stemmen, Mexx is dat meteen door gaan lullen aan Martin ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Mexx over Kim : ze heeft iets gehoord
Mexx zegt tegen Martin dat Kim boos op haar isquote:
Gedoe allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kim was boos op Martin en heeft in die boze bui gezegd dat ze op hem zou gaan stemmen, Mexx is dat meteen door gaan lullen aan Martin ?
zoiets begreep ik uit het gesprek met Marciano
Hopelijk implodeert die hele groep mean girls op deze manierquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx zegt tegen Martin dat Kim boos op haar is
[..]
Gedoe allemaal
Je kunt niemand vertrouwen daar, ook je spullen nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe vertrouwd haar spullen niet meer, heeft te maken met Nadir
vooral Nadir nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je kunt niemand vertrouwen daar, ook je spullen niet
Nu heeft Mirthe ook nog eens ADHD , spullen kwijt zijn past daar ook wel bijquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je kunt niemand vertrouwen daar, ook je spullen niet
Kim zei dat ze even niet met Mexx wil praten want anders scheld ze Mexx verrot.quote:
Wel typisch Tokkie gedragquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kim zei dat ze even niet met Mexx wil praten want anders scheld ze Mexx verrot.
Van Kim ja. Loopt zich weer enorm aan te stellen.quote:
Van Kimquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Van Kim ja. Loopt zich weer enorm aan te stellen.
Hun manier van praten is roddelen. Zijn niet gewend om te relativeren en empathie te tonen. Uiteindelijk zullen ze zo ook met elkaar zo omgaan en zal het clubje uiteen vallen. Denk ik hoor🙊quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hopelijk implodeert die hele groep mean girls op deze manier
Een Hans (lever) Worst is die Erik en JW. Je gaat ook geen gelijk van hem krijgen als je zegt dat Robin Hood uit engeland komt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:54 schreef spapaars het volgende:
Erik kijkt teveel Amerikaanse films.
Man uit Amerika met pijl en boog.
JW weet het, Robin Hood.
Hij blijft grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een Hans (lever) Worst is die Erik en JW. Je gaat ook geen gelijk van hem krijgen als je zegt dat Robin Hood uit engeland komt.
Is zijn leverworst al bedorven?
Ook gezellig in de slaapkamer eten, vind dat toch een beetje raarquote:
He jammer nu even weg bij de pc dus gemistquote:
Beter met je tong aan een bedorven leverwost likkenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij blijft grappig.
Zoals het gesprek met Moriana over tongen.
Erik moet daar niets van hebben, is vies, een vrouwentong hoort te blijven in haar mond, een mannentong in de zijne.
Moeten even mee wachten tot vanavondquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He jammer nu even weg bij de pc dus gemist
Maar het was een halve, de hele moet nog komen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:11 schreef 5thencounter het volgende:
Is de tijd al rijp om Ruben een stalker te gaan noemen?
[ afbeelding ]
is al weken zoquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:11 schreef 5thencounter het volgende:
Is de tijd al rijp om Ruben een stalker te gaan noemen?
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan KimKut niet vinden zeker.. ligt weer in bed?
Zal wel op de koffie zijn achter.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan KimKut niet vinden zeker.. ligt weer in bed?
Praten bij de 'buren' zou ook maar zo kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel op de koffie zijn achter.
Maar wie heeft er nu gelijk?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgosssie... Mexx gaat huillie doen.. ze heeft éch nix gezegd dus
[ afbeelding ]
Oh ? Is dat een stelletje dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:27 schreef puzziepie het volgende:
Gaat vast over het feit dat Kim met Tiano heeft geneukt
Van Tianoquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:28 schreef Aggie46 het volgende:
Kim K mag het er niet over hebben van achter.
[ afbeelding ]
Mexx vroeg: van wie niet? van achter?quote:
Is niet van achter, het neuken wss welquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mexx vroeg: van wie niet? van achter?
Kimk zei ja.
Neuken gok ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat het er nu over of Kim wel of niet gezoend heeft met Marciano?
Maar wie heeft er nu gelijk?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgosssie... Mexx gaat huillie doen.. ze heeft éch nix gezegd dus
[ afbeelding ]
Wie is Elies ( Alicia of Eunice)quote:
Er zijn toch al beelden van ritmische bed oefeningen van die twee, waarom zo krampachtig doenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat het er nu over of Kim wel of niet gezoend heeft met Marciano?
Oh dat lijkt me best een betrouwbare bronquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wie heeft er nu gelijk?
[..]
Wie is Elies ( Alicia of Eunice)
En we hebben dat zelf ook wel zien schudden en toen lag Tiano tegen Kim aan te rijdenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:31 schreef Was-beer het volgende:
Wendy had het er van de week over dat haar hele bed aan het schudden was toen ze boven Kim en Marciano lag dus het zal daar wel weg komen
Oh ik dacht van Isaacquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:31 schreef Was-beer het volgende:
Wendy had het er van de week over dat haar hele bed aan het schudden was toen ze boven Kim en Marciano lag dus het zal daar wel weg komen
Dat ze dát maar in de uitzending gooien ipv een rukkende Erikquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En we hebben dat zelf ook wel zien schudden en toen lag Tiano tegen Kim aan te rijden
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze dát maar in de uitzending gooien ipv een rukkende Erik
Wie is Tiano?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:34 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen ziet wel dat Kim en Tiano elkaar leuk vinden maar ze wil dat niemand 'dát' weet
Echt he,quote:
Je hebt gelijk, ik hoor het nu ook.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mexx vroeg: van wie niet? van achter?
Kimk zei ja.
Oh ik dacht van Isaacquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:31 schreef Was-beer het volgende:
Marcianoquote:
Dat weet iedereen alquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat ze hem heel erg leuk vind maar niemand mag het weten.
Nahh.. zag er vanmorgen niet meer naar uit...quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Je zit jezelf te beantwoordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hoor het nu ook.
Ik vind het geluid zo slecht, heb het op zijn hards maar moet mij echt inspannen om het te horen, op TV streamen is beter te volgen dan via de laptopquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hoor het nu ook.
Dat mogen ze wel weten maar dat ze hem stiekem in het donker onder de dekens pijpt en hij bij haar naar binnen hupt, dát mag niemand weten , dus dát mot in de uitzendingquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel weten maar dat ze hem stiekem in het donker onder de dekens pijpt en hij bij haar naar binnen hupt, dát mag niemand weten , dus dát mot in de uitzending![]()
![]()
![]()
O jee zo ver zijn ze al gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel weten maar dat ze hem stiekem in het donker onder de dekens pijpt en hij bij haar naar binnen hupt, dát mag niemand weten , dus dát mot in de uitzending![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |