Soms zie ik ook Kim W staan vandaar die "of"quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kim k
ze wil mattin op zijn smoel slaan, omdat hij steeds haar handdoek pakt
Vooral heel erg viezzzquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Sestra666 het volgende:
wanda stookt nog ff mee
hij heeft geen respect he
naja zal ook niet blij v worden, dat iemand steeds mn handdoek zou pakken
Djedi heeft op die kamer geslapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:34 schreef Harry het volgende:
Kijk die Ruben nog altijd verliefd naar Djedi kijken, toen ze hem gewassen kleding aanreikte.
Djedi vertrok direct weer.
Je slaat de plank mis. Niet voor het eerst. Je HOEFT niet overal commentaar op te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft op die kamer geslapen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis. Niet voor het eerst. Je HOEFT niet overal commentaar op te hebben.
Ik ga er weer vandoor..... Pffff.
Lijkt mij toch logisch dat Kim K heeft gezoend met Marciano?quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:37 schreef Harry het volgende:
Kim K heeft het deze ochtend gemunt op Mexx. Mexx zou een sneer hebben gemaakt naar Kim.
Van zowel Wanda en Alicia heeft Kim K de vraag gehad of ze heeft gezoend met Marciano. Kim ontkent dat.
Vervolgens praten Ruben, Wanda en Kim over het meisje Mexx dat, net als Martin, aandacht wil.
Wanda zegt dat ze weet, dat ze niks hebben.
En niet alleen gezoendquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij toch logisch dat Kim K heeft gezoend met Marciano?
Gewoon friends with benefitsquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel alles met en in de mond, maar zoenen zit er niet bij
Marciano is nogal snel vies van dingen, dus het kan zijn dat hij zegt, niet zoenen ik weet waar die mond is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is nogal snel vies van dingen, dus het kan zijn dat hij zegt, niet zoenen ik weet waar die mond is geweest.
Ehhhquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:57 schreef engine het volgende:
Wanda gaat niet voor schattig en schattig. Dat past niet bij haar. Schattig en stoer wel.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:06 schreef engine het volgende:
Een mini kan je Mexx niet blij mee maken. Dan is binnen een half uur de hele loods rood.
Hij is het een beetje beu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:26 schreef Ireth het volgende:
Jw die in de batterij gaat zitten praten omdat hij contineu een zendercheck krijgt
Ze doen hun bestquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe aan het hardlopen met KimD, eens zien hoe lang ze dit blijft volhouden of ze elke dag gaat sporten
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen hun bestpaf paf paf
Nog 4 rondjes en dan is het al weer klaar
"Lekker Zoe wat ben ik trots op j ou zegt Kim
Van zich afschrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
KimK is aan het schrijven, weet alleen niet wat
Ah hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van zich afschrijven![]()
Het gaat niet lekker met haar, Marciano vraagt net hoe het gaat en met verdrietige ogen kijkt ze hem aan.
"Moet ik je even alleen laten", vraagt hij
Ik had na een half rondje al naar adem snakkend op de grond gezeten, ondertussen een peuk uit mijn bh vissendquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mij
Geen idee, ze is geëmotioneerd, maar geen idee waarom.quote:
Ze zit vol met emoties die achteraf niet veel voorstellen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze is geëmotioneerd, maar geen idee waarom.
Kim is boos op Mexx dus?quote:
Ah okay 👍quote:
Echt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Ruben gaat eindelijk zijn 24 uur aanvragen
Wel vandaag dan graag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Ruben gaat eindelijk zijn 24 uur aanvragen
In het weekend mag niet, niet eerder dan maandag pas als hij het al doet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel vandaag dan graag.
Tilt hij het over de weekend heen, dan gaat hij echt niet.
24quote:
Hij gaat geen zak doen, blijft proberen iets meer uit Dzeedie te trekken , leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het weekend mag niet, niet eerder dan maandag pas als hij het al doet.
Eensquote:
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat geen zak doen, blijft proberen iets meer uit Dzeedie te trekken , leuk tijdverdrijf
Dat is door de jaren heen al gebruikelijk bij zwakkelingen die willen weten hoe ze nog in de groep liggen, en enkeling die ook echt gaatquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.quote:
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.
Wie ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
Nadir zoekt alweer een slachtoffer om over zijn ellende te praten.
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.
Ja, daarom vind ik het ook weinig. Hopelijk volgende week weer eenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.
Gisteravond was ze ook zooooo zielugggg dat ze maar bij Wanda ( en heel toevallig ligt Ruben er ook) op de grond is gaan slapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilen
Misschien zien we niet alles
Ah okay. Aanstellerquote:
Kim was boos op Martin en heeft in die boze bui gezegd dat ze op hem zou gaan stemmen, Mexx is dat meteen door gaan lullen aan Martin ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Mexx over Kim : ze heeft iets gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |