Hoop lol met een groep op bed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand wat hier gebeurde ....![]()
[ afbeelding ]
Ach Jappie is by nature al een slappe lulquote:Op zaterdag 5 november 2022 01:18 schreef spapaars het volgende:
Daar lig je dan tussen 2 vrouwen, en je mag niets.
[ afbeelding ]
Sorry maar is van 22.00 tot 00.00 uu i.p.v. 21.00 uur. Heb je diequote:Op zaterdag 5 november 2022 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tussen 2100 en 2400 staat online, ga morgen weer fragmenten monteren ...
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Iedereen is nog in dromenland op de streams, de eerste zullen zo wel opstaan.
Ik slinger de streams weer aan, toen ik net keek alleen nog slapende bewoners.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mattin is in elk geval al wakker net als Jeffrey.
Begin bijna te denken dat hij in een manie ziet zo druk en overdreven vrolijk hij is. Zal ook wel te maken hebben met Mexx.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Martin is vrolijk zingend in de keuken bezig, hij heeft de oven of magnetron aangezet
Het is net een kippenhokquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga niet eens meer opschrijven wie wakker is. Het is druk in de badkamer. Helemaal met Mattin erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |