Je bevind je op een Forum.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet ALLES nou weer zo’n domme discussie worden? Pffffff
Dus: ja.quote:Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiëren met andere leden.
Dr staat niet,” een forum is een plek om elke mening belachelijk te maken met domme smileys en als een klein kind stampvoetend je punt maken bij elke mening die niet in je straatje past.”quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bevind je op een Forum.
[..]
Dus: ja.
Dr komt natuurlijk een nieuw team maar dan 2 keer beter.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Tot zover het gezemel over free speech.
@Lospedrosa somt een aantal successen van Musk op die hij vanaf de grond heeft opgebouwd. Jij zegt dan dat het woordje "ousted" relevant is. Ik geef aan dat Jobs ook ooit "ousted" werd bij het bedrijf dat hij zelf was gestart. Dat hij 12 jaar later door een overname is teruggekeerd en er een megasucces van heeft gemaakt, maakt die eerste "ousted" dan niet relevant? Dit terwijl Musk daarna al zijn eigen megasuccessen aan het behalen was?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij haalde Jobs aan, die overigens niet ontslagen was maar dat terzijde, ik gaf aan dat je verhaal onvolledig was.
Ik gebruikte geen smileysquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat niet,” een forum is een plek om elke mening belachelijk te maken met domme smileys en als een klein kind stampvoetend je punt maken bij elke mening die niet in je straatje past.”
2 domme smileys in deze domme post.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik gebruikte geen smileys
Maar mensen die niet snappen dat IT welbeschouwd gereedschap is om tot een eindproduct te komen, en net doen alsof het beheersen van dat gereedschap maakt dat je ook alle eindproducten beheerst, mogen gewezen worden op de belachelijkheid van hun standpunt, ja.
Post icon telt niet mee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 domme smileys in deze domme post.
Is goed met jou, lospedrosov.quote:Je bent zelf zo achterlijk als een paard.
Gezien zijn tekstberichten lijkt dat wel zo'n beetje de gedachte ja...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begrijp niet hoe je de helft van je werkvolk kan ontslaan. Verwacht Musk dat ze dubbel zo hard werken?
Want zonder dit team mag je niet meer posten over mensenrechten op twitter? Snap niet zo goed hoe dit free speech stopt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:04 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Tot zover het gezemel over free speech.
Het ging erom of een tech company Musks vakgebied is. Dat is het simpelweg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die redenering is net zo stompzinnig als zeggen dat de CEO van de rabobank ook wel prima aan het stuur van twitter kan staan, want banken zijn stuk voor stuk IT bedrijven. En in jouw magische wereld maakt het blijkbaar geen knal uit waar je het gereedschap computers voor gebruikt, of het nou geld heen en weer schuiven is, of een sociaal platform neerzetten. Het is allemaal 'techniek', en als het je ene kan, kan je het immers allemaal, hé.
In de aanloop hier naartoe werden mensen wel gestimuleerd om bijna 2x zo lang als normaal te werken ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begrijp niet hoe je de helft van je werkvolk kan ontslaan. Verwacht Musk dat ze dubbel zo hard werken?
Iemand op Tweakers poste dat er in 2015/16 zo'n 3000 - 4000 medewerkers waren en het bedrijf nou niet echt groter is geworden om die 7500 nu te verklaren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn inderdaad heel veel mensen die niet mogen posten over mensenrechten, omdat twitter door hun regering gebruikt wordt om ze te onderdrukken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want zonder dit team mag je niet meer posten over mensenrechten op twitter? Snap niet zo goed hoe dit free speech stopt.
Dan heeft dat team er of niks mee te maken en blijft mijn vraag staan, of het team doet zijn werk niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad heel veel mensen die niet mogen posten over mensenrechten, omdat twitter door hun regering gebruikt wordt om ze te onderdrukken.
Met de opkomst van Trump en de wappie kan ik mij zo voorstellen dat er aan de moderatiekant nogal wat gas bij moest sinds 2015.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Iemand op Tweakers poste dat er in 2015/16 zo'n 3000 - 4000 medewerkers waren en het bedrijf nou niet echt groter is geworden om die 7500 nu te verklaren.
De engineers moeten nu 8 uur per week werken ipv 4.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een social media bedrijf is een tech company, maar een tech company is niet per definitie een social media bedrijf.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging erom of een tech company Musks vakgebied is. Dat is het simpelweg.
En de helft van je personeel ontslaan waarbij je je niet aan de wet houdt, en miljoenen willen snijden in hardware en netwerken en de rest van je personeel opjagen. Dat gaat vast een heel succesvolle Twitter periode opleveren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:27 schreef beantherio het volgende:
Het is misschien een denkfout om te verwachten dat, als je het grootste deel van het personeel ontslaat, de rest wel zal blijven. Vooral als je de werkomstandigheden zoveel verslechterd.
Of sowieso dat je organisatie nog gewoon blijft functioneren. Er zal best wel wat lucht in de organisatie zitten maar bij zo'n grote ingreep gaan er dingen instorten. Dat kan niet anders.
Als je het zo bent klinkt het niet best inderdaad. Aan de andere kant 'zit' Musk wel op het CEOen van bedrijven dus hij weet waarschijnlijk beter wat hij aan het doen is dan wijquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En de helft van je personeel ontslaan waarbij je je niet aan de wet houdt, en miljoenen willen snijden in hardware en netwerken en de rest van je personeel opjagen. Dat gaat vast een heel succesvolle Twitter periode opleveren.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:07 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo, Twitter account gedeactiveerd, mooi moment daarvoor
Dat zal hem leren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |