Heb geen medelijden met die knul, hij probeert een meisje voor zich te winnen die al een vriend heeft. Als het hem lukt, weet hij meteen hoe betrouwbaar ze is. En Djedi? Als ze niets voor hem voelt, moet ze meer met anderen optrekken en niet 24/7 met hem zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
eigenlijk is het sneu voor ruben..zij geeft hem hoop omdat ze niet duidelijk is...hij denkt zo dat hij een kans maakt
Ik kan er niets van verstaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:56 schreef engine het volgende:
Ruben gooit er weer allemaal rare vergelijkingen in
Djedi zit wel te janken dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:58 schreef Thorelf het volgende:
ze draaien er maar omheen.....er wordt weinig gezegd. hij blijft maar poetisch praten dat is makkelijker dan rechtstreeks wat zeggen
De zon komt op en ruilt met de maanquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
waarheid als een.....quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Als Djedi niet door heeft dat Ruben verliefd op haar is dan spoort ze toch ook niet helemaal.
Maar ze zitten op een eiland en juist bij deze rls meer dan bij een ander.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Thorelf het volgende:
jezus wat maken mensen het zichzelf moeilijk...geniet van je tijd daar en zit niet op een eiland. vind je elkaar echt leuk dan zie je elkaar later thuis ! maar meng je met anderen daar
Ja maar ze laat ook wel veel toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.
Wowquote:
net zoals bij bb alcohol vrijquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die cocktailparty is van 14.00 tot 17.00uur? Las ik ergens.
Tot over zijn orenquote:
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Als Djedi niet door heeft dat Ruben verliefd op haar is dan spoort ze toch ook niet helemaal.
In die situatie misschien logischer om er gebruik van te maken, ze is wel eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijn
IK denk dat ze ook verliefd op hem is, anders gedraag je je niet zo: catch me if you can... Ze daagt hem uit, zit alleen maar met en bij hem. Dat doe je anders niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijn
Die kwam niet bij mijn dochter in de buurt, maar gelukkig heeft ze meer smaak, dus hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige dieRuben creepy vind? zou echt bang zijn als hij een oogje op mijn dochter zou hebben.
ik mot m ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige dieRuben creepy vind? zou echt bang zijn als hij een oogje op mijn dochter zou hebben.
Ik denk van niet. Ze is best wel een einzelganger, wilt niet constant met de mean girls zijn, dus Ruben is het alternatief.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK denk dat ze ook verliefd op hem is, anders gedraag je je niet zo: catch me if you can... Ze daag them uit, zit alleen maar met en bij hem. Dat doe je anders niet.
Weet niet of het zojuist is gezegd maar vanwege de setting maakt ze gebruik van bepaalde aspecten die ze in een relatie heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In die situatie misschien logischer om er gebruik van te maken, ze is wel eerlijk geweest.
Er zijn meer mensen in de loods dan de meangirlsquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ze is best wel een einzelganger, wilt niet constant met de mean girls zijn, dus Ruben is het alternatief.
ze gebruikt hem ? Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet niet of het zojuist is gezegd maar vanwege de setting maakt ze gebruik van bepaalde aspecten die ze in een relatie heeft
Ze moet zien dat hij verliefd is, waarom zegt ze dan niet duidelijk dat ze hem ziet als een maatje, en meer niet?quote:
Deel die mening wel waarbij ie agressieproblemen heeft zowel fysiek als emotioneelquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
In het begin had ze afstand van hem genomen en nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet zien dat hij verliefd is, waarom zegt ze dan niet duidelijk dat ze hem ziet als een maatje, en meer niet?
Omdat Ruben verliefd is en er achteraan sjokt kan ze er makkelijk in meegaanquote:
Ruben is niet in zijn eentje de hele dag samen met haar.quote:
Zag hoe eng ie die salto's maakte ... stampen en bijna elke keer verkeerd terecht komen ...quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deel die mening wel waarbij ie agressieproblemen heeft zowel fysiek als emotioneel
Lollige is dat hij zichzelf als de grote intellectueel van de loods ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
daar hebben er meer last van!quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lollige is dat hij zichzelf als de grote intellectueel van de loods ziet.
Wat betekent de ware aard : het bozige gedeelte?quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:23 schreef spapaars het volgende:
Denk ook dat we de ware Ruben nog niet hebben gezien.
dan moet zij er eerst uit zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:23 schreef spapaars het volgende:
Denk ook dat we de ware Ruben nog niet hebben gezien.
Als je hem ziet voetballen dan moet de hele loods een helm op en heeft ook het raam van de managerskamer geraaktquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag hoe eng ie die salto's maakte ... stampen en bijna elke keer verkeerd terecht komen ...
In welk opzicht ? De poëtiek of zo iets ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lollige is dat hij zichzelf als de grote intellectueel van de loods ziet.
Zo voelt hij zich daar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
In welk opzicht ? De poëtiek of zo iets ?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:27 schreef Kakadylo het volgende:
Weet nog wel dat er een stream stond op Maddy en je Ruben buiten hoorde voetballen alsof het een dinosaurus was en zij schrok
Babbelette kan niet zonder alcohol en peuken terwijl Wendy echt serieus een toffe tante isquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
In de namiddag hoorde ik Babbelette tegen Wendy zeggen : We kunnen nu toch wel weer een keer losgaan op de cocktailparty? Wendy keek haar verbaasd aan.
Ik heb het vermoeden dat ze dat wel zitten en wij niet zien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:30 schreef Thorelf het volgende:
jammer dat ze niet meer tot laat buiten zitten met de houtkachel wijntje sigaretje enz
dat zou lullig zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze dat wel zitten en wij niet zien.
truequote:Op vrijdag 4 november 2022 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
FEBO is wel vaker lullig helaas...
Wijntje denk ik niet maar aan koffie en peuken was de afgelopen twee dagen geen gebrek.quote:
Was geen saltoquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ja @:Freshfruit door jou gebruik ik Babbelette.
Tijd om te slapen
Was een mooie streamdag en de euforie van de groep toen Moraima meerdere keren moeite deed en uiteindelijk werd goedgekeurd met haar koprol op de trampoline was erg nice.
De wanhopige kat in het nauw woedeaanval cq intimidatie richting Gerry vond ik al wel tekenend voor een man van 100 kiloquote:
Misschien door de peuken niet in beeld. De regel van roken + muil houwen wordt niet echt nageleefdquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wijntje denk ik niet maar aan koffie en peuken was de afgelopen twee dagen geen gebrek.
Er waren wat mensen met nog geld die rookwaar hebben besteld de laatste keer (maandag)quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien door de peuken niet in beeld. De regel van roken + muil houwen wordt niet echt nageleefd
Ik doelde met name op de regel van niet praten + roken. Dat mensen zich daar slecht aan houden en als ze zich eraan houden saaie beelden, dus geen beeldenquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren wat mensen met nog geld die rookwaar hebben besteld de laatste keer (maandag)
Heel interessant zo op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:24 schreef KoningWouter het volgende:
Martin doet uit de doeken hoe het gaat met zijn aambei.
Maar wie heeft het gedaan en waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:28 schreef 5thencounter het volgende:
Stoelengate, ze hebben afgesproken er niets over te zeggen om de dader geen extra aandacht te geven
[ afbeelding ]
Zag je Maddy hobbelen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
Te veel mensen om uit te tikken wakker. Dat is nieuw. Het is pas half 8.
Gaan we niet weten, Gert wist het ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar wie heeft het gedaan en waarom?
Ja ik probeerde nog een screenshot te maken van Maddy in haar onderbroek maar was net te laat.quote:
Dat zegt Mattin ook.quote:
quote:
Het wordt ook prima in beeld gebracht.quote:
Hoe op hoor.quote:
Ze zijn daar schoon genoeg voorquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het wordt ook prima in beeld gebracht.![]()
Goedemorgen Fritsie.
Ik heb ook zo`n voorgevoel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh die gaat 'n aanslag beramen, er moet iemand dood met die blik![]()
Dame Chanel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:09 schreef R0T29 het volgende:
Goedemorgen.Als Maddy zich net zo voelt als dat ze er uit ziet, gaat het niet best met haar.
Heb nog wat in het filmpjestopic gezet wat ook wel bezienswaardig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
In de WC pot .quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:11 schreef Setje72 het volgende:
Maddy had Wanda toen haar "grote" geheim verteld....een gebit!! Niemand mocht het weten..maar hoe dan?? Dat ding moet toch wel eens gepoetst worden..? Hoe doe je dat stiekem.. zonder water..snap er geen f*** van
Zucht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
Als Maddy om 10 uur niets gehoord heeft vraagt ze haar 24 uur aan. SL
Het is Vrijdag, dan mag ze Maandag pas wegquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
Als Maddy om 10 uur niets gehoord heeft vraagt ze haar 24 uur aan. SL
quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan wel 'n sponsor-deal van Diana Gabriels gebruiken
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft een nieuw doel : de muren en loodsdeur in een moderne sfeer brengen...
Wat dus helemaal niet waar is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
Esther is over de piss omdat Jeff haar ideeën over het eten schaamteloos heeft gejat.
Echt ik schiet al weer in de lach.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:44 schreef R0T29 het volgende:
Er staat geen kopje meer in de kast volgens JW. Ik zou eens in de locker van Nadief gaan kijken
Tis onbegrijpelijk dat je durft te stelen waar 30 mensen in de buurt rondlopen en overal camera's hangen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt ik schiet al weer in de lach.
En niet om zijn gedrag, dat is wel triest en tenenkrommend.
Maar wel om het feit dat hij dergelijk commentaar zelf veroorzaakt
Nee en dat is al heel erg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tis onbegrijpelijk dat je durft te stelen waar 30 mensen in de buurt rondlopen en overal camera's hangen.
Is dus iets wat ie ook in het dagelijkse leven doet , zit er helemaal vastgeroest ingebakken : je jat gewoon van mensen als je iets wil hebben, structureel probleem
Dat gaat niet meer veranderen
Luchtbrug tussen Medisch Centrum West en EJVJLquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:47 schreef Ebinas het volgende:
Nou laat dokter maar weer langskomen.
Is het niet beter daar een huisartsenpost te plaatsen
Ja toch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Luchtbrug tussen Medisch Centrum West en EJVJL
Die loopt alleen nog maar te janken en te zeuren sinds ze haar luiken open heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja toch.
Maar volgens mij heeft Maddy zelf nog niet gevraagd om een dokter hoor
Denk niet dat hij veel uitgenodigd zal worden op reunies als het is afgelopenquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee en dat is al heel erg.
Maar zijn antisociale reacties vind ik eik nog verontrustender.
Ver van wegblijven van zulke figuren.
Helaas kunnen zij dat daar niet
Is vervelend, maar wacht even 2 dagen af, tenzij het niet meer te harden is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt alleen nog maar te janken en te zeuren sinds ze haar luiken open heeft
Nee waarschijnlijk niet nee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk niet dat hij veel uitgenodigd zal worden op reunies als het is afgelopen
Hij heeft GJ nog niet gehad met zijn jankverhaal, denk dat die vandaag nog wel aan de beurt gaat komenquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:51 schreef R0T29 het volgende:
Nadir staat weer de show te stelen in de badkamer. Vuile dief
En vrolijk ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:51 schreef R0T29 het volgende:
Nadir staat weer de show te stelen in de badkamer. Vuile dief
Het maakt het helemaal mooi dat het de persoon is die zichzelf constant oprecht en eerlijk noemt. En nu al twee keer gejat heeft van dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tis onbegrijpelijk dat je durft te stelen waar 30 mensen in de buurt rondlopen en overal camera's hangen.
Is dus iets wat ie ook in het dagelijkse leven doet , zit er helemaal vastgeroest ingebakken : je jat gewoon van mensen als je iets wil hebben, structureel probleem
Dat gaat niet meer veranderen
En als ze het niet vol houd,........ is er altijd nog Harikiriquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is vervelend, maar wacht even 2 dagen af, tenzij het niet meer te harden is.
Vaak verdwijnen die dingen net zo hard als ze komen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze het niet vol houd,........ is er altijd nog Harikiri
quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:55 schreef Ebinas het volgende:
Isaac tegen Nadir: herpakken, doorpakken.
Nu vind ik persoonlijk het woord pakken bij Nadir een slechte woordkeuze
Eerlijk en oprechtquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:57 schreef Flory het volgende:
Fout gemaakt
Hele loods door
Dief
Zullen we een bingo maken?
Hand op de beurs.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:40 schreef Ebinas het volgende:
Houd je eigendommen in de gaten. Het is wakker
[ afbeelding ]
Eind van de dag herken je haar niet meer, loopt er een grote rode vlek rondquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:00 schreef Ebinas het volgende:
Nou als ik het een beetje goed zie, zit ze ook wel heel erg onder
Maar ik begrijp wel enigszins dat ze zo het weekend niet in wil.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eind van de dag herken je haar niet meer, loopt er een grote rode vlek rond
Binnenpretje was ook leuk geweest bij een van die meiden, bv Zoequote:Op vrijdag 4 november 2022 09:02 schreef Flory het volgende:
Heeft Ruben jeukpoeder in Maddy's bed gedaan?
wie weet. Ruben was ook al "rommelpiet" aan het spelen geweest vannachtquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:02 schreef Flory het volgende:
Heeft Ruben jeukpoeder in Maddy's bed gedaan?
Allergisch voor de antibiotica kan niet missenquote:
JW sloopt hem gelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:07 schreef R0T29 het volgende:
Ah! Nadir ziet een ingang om het gesprek op hem te richten
Had ze antibiotica tegen die blaasontsteking?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jawel, zie het wel.
een soort van laag heel klein, af en toe wat groter
Eindelijk iemand die oplet, dat is wel logisch jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allergisch voor de antibiotica kan niet missen
Owwwww, dat zou nog zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ze antibiotica tegen die blaasontsteking?
want een dergelijke uitslag kan heel goed een reactie op antibiotica zijn (been there, done that) En dat jeukt vreselijk.
Gelijk klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef R0T29 het volgende:
JW heeft er geen zin in om het er de hele tijd over te hebben
Dana in the house.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wel, veel bulten, netelroos. Gm trouwens
Jup, ook gehadquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
want een dergelijke uitslag kan heel goed een reactie op antibiotica zijn (been there, done that) En dat jeukt vreselijk.
het is wel het gebruikelijke middel bij een blaasontsteking. En die reactie hoef je niet gelijk de eerste dag te krijgen, kan ook later in de kuur, of bij een tweede kuur.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwwww, dat zou nog zo maar kunnen.
Maar weet niet of ze dat heeft gekregen
Klinkt wel heel erg logisch idd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
het is wel het gebruikelijke middel bij een blaasontsteking. En die reactie hoef je niet gelijk de eerste dag te krijgen, kan ook later in de kuur, of bij een tweede kuur.
Dat is een long time no see.quote:
Hearlik dit.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Hup daar gaan we weer in die slachtofferrol..
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Zeker lang geleden, was het een beetje zat allemaal maar nu met volle zin weer terug.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een long time no see.
Alles wel?
Fijn dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeker lang geleden, was het een beetje zat allemaal maar nu met volle zin weer terug.
JW heeft echt wel een punt
Nu GJ nog even.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
He he eindelijk iemand die het echt snapt!! go jw je snapt het.
Esther geeft hem continu bijval. Gister nog, esther ben je trots op mij? jaaaaaaquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik kan 'm die bijval ook niet geven.
Pfff...
Babette snapt het ook primaaaquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
He he eindelijk iemand die het echt snapt!! go jw je snapt het.
Heb je gezien hoe ze boos op Jeff is?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Esther geeft hem continu bijval. Gister nog, esther ben je trots op mij? jaaaaaa
Denk dat het goed komt want GJ heeft nog opgekropte frustraties naar Nadir ivm jureren boksgala, GJ zei dat hij minder punten van nadir kreeg omdat nadir het gj niet gunt....kan nog leuk worden jaaaaaaquote:
maar JW heeft er niks van gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:18 schreef R0T29 het volgende:
JW heeft 30 eieren gekocht, samen met Nadir. JW heeft er 6 gehad
Zin in.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Denk dat het goed komt want GJ heeft nog opgekropte frustraties naar Nadir ivm jureren boksgala, GJ zei dat hij minder punten van nadir kreeg omdat nadir het gj niet gunt....kan nog leuk worden jaaaaaa
maakt 'm niks uut natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar JW heeft er niks van gezegd
kerol trek dan je bek open
Goat ie oak al plat proat`n?quote:
Ja klein kind pruil kopje esther jeeszquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze boos op Jeff is?
Dat werd net al gepost.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
Maddy kan ook netelroos hebben natuurlijk
Apenpokken?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
Maddy kan ook netelroos hebben natuurlijk
Kon niet missen met 'n schot hagelquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft zichzelf in de voet geschot`n
Babbelette.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
komt Babette weer met haar meidengroep
gewoon blablaquote:
slimme damequote:Op vrijdag 4 november 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy wil niet veel zeggen met Maddy erbij
Hoe lang zal het duren voordat ze dat vertrouwen weer schaadt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Maddy heeft weer een ander die ze kan vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |