Heb geen medelijden met die knul, hij probeert een meisje voor zich te winnen die al een vriend heeft. Als het hem lukt, weet hij meteen hoe betrouwbaar ze is. En Djedi? Als ze niets voor hem voelt, moet ze meer met anderen optrekken en niet 24/7 met hem zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
eigenlijk is het sneu voor ruben..zij geeft hem hoop omdat ze niet duidelijk is...hij denkt zo dat hij een kans maakt
Ik kan er niets van verstaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:56 schreef engine het volgende:
Ruben gooit er weer allemaal rare vergelijkingen in
Djedi zit wel te janken dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:58 schreef Thorelf het volgende:
ze draaien er maar omheen.....er wordt weinig gezegd. hij blijft maar poetisch praten dat is makkelijker dan rechtstreeks wat zeggen
De zon komt op en ruilt met de maanquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
waarheid als een.....quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
Je bent geboren en je gaat sterven. De zon komt op en .......... meeer kan ik niet quoten. Ruben begint een gedicht.
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Als Djedi niet door heeft dat Ruben verliefd op haar is dan spoort ze toch ook niet helemaal.
Maar ze zitten op een eiland en juist bij deze rls meer dan bij een ander.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Thorelf het volgende:
jezus wat maken mensen het zichzelf moeilijk...geniet van je tijd daar en zit niet op een eiland. vind je elkaar echt leuk dan zie je elkaar later thuis ! maar meng je met anderen daar
Ja maar ze laat ook wel veel toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze maakt gebruik van hem. Bijna begrijpelijk in die situatie.
Wowquote:
net zoals bij bb alcohol vrijquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die cocktailparty is van 14.00 tot 17.00uur? Las ik ergens.
Tot over zijn orenquote:
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Als Djedi niet door heeft dat Ruben verliefd op haar is dan spoort ze toch ook niet helemaal.
In die situatie misschien logischer om er gebruik van te maken, ze is wel eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijn
IK denk dat ze ook verliefd op hem is, anders gedraag je je niet zo: catch me if you can... Ze daagt hem uit, zit alleen maar met en bij hem. Dat doe je anders niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt ze dat aan alles en het zal ook door meerdere mensen meermaals gezegd zijn
Die kwam niet bij mijn dochter in de buurt, maar gelukkig heeft ze meer smaak, dus hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige dieRuben creepy vind? zou echt bang zijn als hij een oogje op mijn dochter zou hebben.
ik mot m ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige dieRuben creepy vind? zou echt bang zijn als hij een oogje op mijn dochter zou hebben.
Ik denk van niet. Ze is best wel een einzelganger, wilt niet constant met de mean girls zijn, dus Ruben is het alternatief.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK denk dat ze ook verliefd op hem is, anders gedraag je je niet zo: catch me if you can... Ze daag them uit, zit alleen maar met en bij hem. Dat doe je anders niet.
Weet niet of het zojuist is gezegd maar vanwege de setting maakt ze gebruik van bepaalde aspecten die ze in een relatie heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In die situatie misschien logischer om er gebruik van te maken, ze is wel eerlijk geweest.
Er zijn meer mensen in de loods dan de meangirlsquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ze is best wel een einzelganger, wilt niet constant met de mean girls zijn, dus Ruben is het alternatief.
ze gebruikt hem ? Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet niet of het zojuist is gezegd maar vanwege de setting maakt ze gebruik van bepaalde aspecten die ze in een relatie heeft
Ze moet zien dat hij verliefd is, waarom zegt ze dan niet duidelijk dat ze hem ziet als een maatje, en meer niet?quote:
Deel die mening wel waarbij ie agressieproblemen heeft zowel fysiek als emotioneelquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
In het begin had ze afstand van hem genomen en nu niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet zien dat hij verliefd is, waarom zegt ze dan niet duidelijk dat ze hem ziet als een maatje, en meer niet?
Omdat Ruben verliefd is en er achteraan sjokt kan ze er makkelijk in meegaanquote:
Ruben is niet in zijn eentje de hele dag samen met haar.quote:
Zag hoe eng ie die salto's maakte ... stampen en bijna elke keer verkeerd terecht komen ...quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deel die mening wel waarbij ie agressieproblemen heeft zowel fysiek als emotioneel
Lollige is dat hij zichzelf als de grote intellectueel van de loods ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:13 schreef Adat231 het volgende:
daar hebben er meer last van!quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lollige is dat hij zichzelf als de grote intellectueel van de loods ziet.
Wat betekent de ware aard : het bozige gedeelte?quote:Op vrijdag 4 november 2022 01:23 schreef spapaars het volgende:
Denk ook dat we de ware Ruben nog niet hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |