Oh dat vind ik nietquote:Op woensdag 2 november 2022 23:49 schreef mootie het volgende: [..] Ik vind de lach van Bep en KimD veel erger. Dan scheuren mijn trommelvliezen Waar roken ze nou al de hele dag van eigenlijk?
Nog geen tijd gehadquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
@:flory is die smiley met vingers in de oren er al?
Ik snap ook niet hoe het kan dat ze de hele dag al roken. Wie heeft dat besteldquote:Op woensdag 2 november 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dat roken wordt nog een dingetje.
Alicia met geld gedeeltelijk van GJ?quote:Op woensdag 2 november 2022 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan dat ze de hele dag al roken. Wie heeft dat besteld
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets raars opgeleverd .
Nou , ik snap het ff niet , hij heeft het er net ook over dat hij nog twee dagen moet wachten.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Mooi![]()
Snel afvallen kan ook veel veroorzaken.
Sommige uitslagen duren langerquote:Op donderdag 3 november 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
Oh raar , over twee dagen krijgt Berend nog een uitslag
Dan was dit blijkbaar een ander onderzoek
[ afbeelding ]
Dat was het onderzoek die hij thuis al eens gehad heeftquote:Op donderdag 3 november 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets raars opgeleverd .
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzochtquote:
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzocht
dat er bloed is geprikt en daar over twee dagen de uitslag over krijgt
Dat moet dan idd haast wel . Wel raar dat ze hem zo lang hebben gelatenquote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was het onderzoek die hij thuis al eens gehad heeft
Jaquote:Op donderdag 3 november 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet dan idd haast wel . Wel raar dat ze hem zo lang hebben gelaten
Hopelijk is het allemaal normaal, het zal sowieso met het snel afvallen te maken hebben.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzocht
dat er bloed is geprikt en daar over twee dagen de uitslag over krijgt
Ik snap dat echt niet. Of hebben ze daar ook een tekort aan huisartsenquote:
Ik ook!! Ik hoop echt dat er niets ernstigs aan de hand is , dat hij de tijd krijgt om beter te worden en blijft .quote:Op donderdag 3 november 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
Zou de echte Berend wel weer willen zien
Kim D en Jasper willen Berend en Moriama er uit want die zijn dik en kunnen fysiek niksquote:Op donderdag 3 november 2022 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Of hebben ze daar ook een tekort aan huisartsen![]()
![]()
Het gaat al bijna 3 weken niet goed met hem en hij wordt er bijna op afgerekend door bijv Kim D dat hij alleen maar op zijn nest ligt en geen flikker doet
Van Kim wist ik maar van Jappie nietquote:Op donderdag 3 november 2022 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kim D en Jasper willen Berend en Moriama er uit want die zijn dik en kunnen fysiek niks
Volgens mij zei Jasper het eerst tegen Kim en zij beaamde datquote:Op donderdag 3 november 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Kim wist ik maar van Jappie niet![]()
Kim vindt dat Berend geen flikker doet en alleen maar op zijn bed ligt te rotten.
Bah naar kind
Ik vind Jappie ook steeds minder leuk , ik had niet verwacht dat hij zo'n meeloper was en zo achter Jeff aanloopt .quote:Op donderdag 3 november 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jasper het eerst tegen Kim en zij beaamde dat
Laat Jeff het werk doen en hij lift vrolijk meequote:Op donderdag 3 november 2022 00:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Jappie ook steeds minder leuk , ik had niet verwacht dat hij zo'n meeloper was en zo achter Jeff aanloopt .
Ik had van hem juist verwacht dat hij zijn eigen plannen trok en niet als een blinde kip achter (in dit geval) Jeff aan hobbelt. Jammer
Ja precies . Slappelingquote:Op donderdag 3 november 2022 00:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laat Jeff het werk doen en hij lift vrolijk mee
Nee hoor, Jeff heeft wel tig keer verkondigd hoe belachelijk hij het vond dat Berend op bed lag tijdens de auto opdrachtquote:Op donderdag 3 november 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey neemt het wel op voor Berend en tja dat men zo denkt over Moraima, is te begrijpen.
Grootspraak op het moment, ook tig keer gehoord dat Jeff weet dat Berend ziek is en gezorgd dat Berend extra eten kreeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, Jeff heeft wel tig keer verkondigd hoe belachelijk hij het vond dat Berend op bed lag tijdens de auto opdracht
Over Mora snap ik ook wel ,maar met Berend is er veel meer aan de hand , om hem dan te verwijten dat hij alleen maar in zin bed ligt en geen moer doet vind ik onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey neemt het wel op voor Berend en tja dat men zo denkt over Moraima, is te begrijpen.
ja dat was wel nastyquote:Op donderdag 3 november 2022 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, Jeff heeft wel tig keer verkondigd hoe belachelijk hij het vond dat Berend op bed lag tijdens de auto opdracht
Ik geloof dat toen zelfs Wanda het voor Berend op nam , maar niet voor Aliciaquote:
Die had de dag ervoor een schreeuwend vriendje bij het hek gehad .quote:Op donderdag 3 november 2022 00:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof dat toen zelfs Wanda het voor Berend op nam , maar niet voor Alicia
Volgens Jeff had Berend er dan toch maar uit gemoeten, wat ie later ook deed, om dan later maar weer in te storten
zit wel wat in
snap alleen niet waarom Alicia ook in bed lag
gelukkig zijn er meer kwaliteiten in een mens mogelijk dan puur zijn of haar fysiek. Zou leuk zijn als ze weer eens een opdracht doen waarbij iets anders dan fitheid de eis is.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Kim wist ik maar van Jappie niet![]()
Kim vindt dat Berend geen flikker doet en alleen maar op zijn bed ligt te rotten.
Bah naar kind
En Jappie valt me ook tegen![]()
Goede opdrachten waarin veel geld te verdienen valt.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey gaat het uitmuntend doen in zijn nieuwe rol en vanuit de FEBO zou hier flink wat poen tegenover moeten staan
quote:Op donderdag 3 november 2022 00:43 schreef freaky40 het volgende:
Berend zou best naar huis willen als hij zich blijft voelen zoals hij zich nu voelt....
quote:Op donderdag 3 november 2022 00:45 schreef puzziepie het volgende:
Berend zou zo best een jaar kunnen blijven in zijn huidige conditie . Dat lijkt mij dan ook weer niet de juiste oplossing
Eerder is ook al zo'n Johan weggestuurd dus ze hebben er baat bij dat Jeffrey ver zal gaan komen. Er staan ook allerlei activiteiten op stapel dus geef hem maar gewoon een serieus budget zodat er meteen bezeten doorgepakt kan worden.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goede opdrachten waarin veel geld te verdienen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |