Oh dat vind ik nietquote:Op woensdag 2 november 2022 23:49 schreef mootie het volgende: [..] Ik vind de lach van Bep en KimD veel erger. Dan scheuren mijn trommelvliezen Waar roken ze nou al de hele dag van eigenlijk?
Nog geen tijd gehadquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
@:flory is die smiley met vingers in de oren er al?
Ik snap ook niet hoe het kan dat ze de hele dag al roken. Wie heeft dat besteldquote:Op woensdag 2 november 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dat roken wordt nog een dingetje.
Alicia met geld gedeeltelijk van GJ?quote:Op woensdag 2 november 2022 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan dat ze de hele dag al roken. Wie heeft dat besteld
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets raars opgeleverd .
Nou , ik snap het ff niet , hij heeft het er net ook over dat hij nog twee dagen moet wachten.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Mooi![]()
Snel afvallen kan ook veel veroorzaken.
Sommige uitslagen duren langerquote:Op donderdag 3 november 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
Oh raar , over twee dagen krijgt Berend nog een uitslag
Dan was dit blijkbaar een ander onderzoek
[ afbeelding ]
Dat was het onderzoek die hij thuis al eens gehad heeftquote:Op donderdag 3 november 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets raars opgeleverd .
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzochtquote:
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzocht
dat er bloed is geprikt en daar over twee dagen de uitslag over krijgt
Dat moet dan idd haast wel . Wel raar dat ze hem zo lang hebben gelatenquote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was het onderzoek die hij thuis al eens gehad heeft
Jaquote:Op donderdag 3 november 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet dan idd haast wel . Wel raar dat ze hem zo lang hebben gelaten
Hopelijk is het allemaal normaal, het zal sowieso met het snel afvallen te maken hebben.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,maar ik begrijp dat hij nu uitgebreider is onderzocht
dat er bloed is geprikt en daar over twee dagen de uitslag over krijgt
Ik snap dat echt niet. Of hebben ze daar ook een tekort aan huisartsenquote:
Ik ook!! Ik hoop echt dat er niets ernstigs aan de hand is , dat hij de tijd krijgt om beter te worden en blijft .quote:Op donderdag 3 november 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
Zou de echte Berend wel weer willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |