abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206548018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Hanca het volgende:
Laat Rutte dat dossier nu overnemen en het regelen, zou ik zeggen.
Kan je vergeten. Rutte regelt niks zelf, behalve interessant doen in Brussel of bij de NAVO.

Voor al het andere zit er altijd iemand tussen om voor de bus te kunnen smijten.
  donderdag 3 november 2022 @ 20:07:53 #102
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206548134
De hele regering is knettergek geworden , ze stikken in hun stik stof
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206549436
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
De hele regering is knettergek geworden , ze stikken in hun stik stof
Uitspraak van de rechter gemist? Zelfs al zou de regering zo dom willen zijn om stikstof te negeren (dat zou oerdom zijn, zie hier: https://www.trouw.nl/duur(...)stofcrisis~b39a1abb/), ze hebben daar gewoon helemaal niks over te zeggen. Gewoon helemaal niets. De keuze om stikstof te negeren is een onmogelijke keus, dan kies je ook voor een bouwstop, voor het stoppen van wegenonderhoud en een volledige stop op uitbreidingen van bedrijven en boerderijen. En voor het niet meer mogen aanleggen van windparken en zonnevelden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206549876
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Uitspraak van de rechter gemist? Zelfs al zou de regering zo dom willen zijn om stikstof te negeren (dat zou oerdom zijn, zie hier: https://www.trouw.nl/duur(...)stofcrisis~b39a1abb/), ze hebben daar gewoon helemaal niks over te zeggen. Gewoon helemaal niets. De keuze om stikstof te negeren is een onmogelijke keus, dan kies je ook voor een bouwstop, voor het stoppen van wegenonderhoud en een volledige stop op uitbreidingen van bedrijven en boerderijen. En voor het niet meer mogen aanleggen van windparken en zonnevelden.
Wat je kunt doen (en misschien zelfs wel moet doen) is dit Europees keihard spelen en een soort overgangsregeling bedingen. Knoop het maar vast aan de discussie rondom de economische steunpakketten Ed onder het motto ‘dit raakt ónze economie’

Waarom zouden we die techniek altijd maar voorbehouden laten aan de Polen en Orban’s van deze wereld?
zie email 27 oktober
  donderdag 3 november 2022 @ 21:35:10 #105
323876 michaelmoore
pi_206550040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
waaarom heffen we Nederland niet gewoon op en jagen er een 1.000.000 hamsters in

over 30 jaar dan is het hier ook 45 graden iedere dag en is er sowieso geen natuur meer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206550077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat je kunt doen (en misschien zelfs wel moet doen) is dit Europees keihard spelen en een soort overgangsregeling bedingen. Knoop het maar vast aan de discussie rondom de economische steunpakketten Ed onder het motto ‘dit raakt ónze economie’

Waarom zouden we die techniek altijd maar voorbehouden laten aan de Polen en Orban’s van deze wereld?
Bericht in Trouw gelezen? Dat moeten we dus absoluut niet doen. Dan beschadig je onze ecologie onherstelbaar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206550091
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Waarom? Het is geen nieuwe materie hè.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 3 november 2022 @ 21:39:18 #108
323876 michaelmoore
pi_206550095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bericht in Trouw gelezen? Dat moeten we dus absoluut niet doen. Dan beschadig je onze ecologie onherstelbaar.
Dat geneuzel over ecologie is om het hoofd in het zand te steken voor wat er gaande is met het klimaat
pi_206550110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat geneuzel over ecologie is om het hoofd in het zand te steken voor wat er gaande is met het klimaat
Ja, jij bent een wetenschapsontkenner, dat weten we inmiddels wel. Heb je dat artikel in Trouw überhaupt gelezen?
  donderdag 3 november 2022 @ 21:40:39 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206550116
quote:

[..]
Uiteindelijk is alles een belangenafweging. Onze ecologie beschadigen we al langer, en dat moet stoppen, maar we kunnen moeilijk stoppen met huizen bouwen. Dat we dertig jaar te laks zijn geweest werkt als argument in dit geval twee kanten op.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206550137
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Omdat de schade die momenteel aan allerhande vitale belangen wordt toegebracht in geen enkele verhouding staat.
zie email 27 oktober
  donderdag 3 november 2022 @ 21:42:39 #112
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_206550147
quote:

[..]
Welke ecologie? Die van nu? Die van 2000? Die van 1970? Die van 1930?

Als je werkelijk natuur wilt behouden, is het beter om bevolkingsgroei (lees: immigratie) tegen te gaan. We gaan richting de 18 (!) miljoen inwoners. Dat gaat per definitie ten koste van natuur.
pi_206550149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Uiteindelijk is alles een belangenafweging. Onze ecologie beschadigen we al langer, en dat moet stoppen, maar we kunnen moeilijk stoppen met huizen bouwen. Dat we dertig jaar te laks zijn geweest werkt als argument in dit geval twee kanten op.
En dus moeten we stoppen met uitstoten. Dan geef je elk bedrijf maar tonnen boven de waarde als ze stoppen, wat mij betreft. Geen probleem. De vergunning voor stikstofuitstoot is momenteel gewoon een vermogen waard, betaal daar ook gewoon voor.
pi_206550164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat de schade die momenteel aan allerhande vitale belangen wordt toegebracht in geen enkele verhouding staat.
De schade aan de natuur? Inderdaad, die schade is vitaal en dreigt Nederland onleefbaar te maken. Wil je pas wat gaan doen als de insecten hier zijn uitgestorven?
pi_206550166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou ja dat dus. Ik erken ten volle het belang om aan natuurherstel te doen. Alleen ik erken ook het belang om huizen te bouwen, CO2-opslag te creëren en wegen aan te leggen. Door bij voorbaat het primaat bij de natuur te leggen (wat nu de facto aan de hand is) doe je geen recht aan dat ingewikkelde krachtenveld. De scherpe kantjes moeten er op korte termijn van af, dit kan zo niet.
zie email 27 oktober
  donderdag 3 november 2022 @ 21:44:14 #116
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_206550172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
De schade aan de natuur? Inderdaad, die schade is vitaal en dreigt Nederland onleefbaar te maken.
Een Nederland met 20+ miljoen inwoners vind ik eigenlijk ook onleefbaar, maar soit.
pi_206550202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:44 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Een Nederland met 20+ miljoen inwoners vind ik eigenlijk ook onleefbaar, maar soit.
In maar 1 model gaan we daar echt overeen, de andere gewoon niet: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)In%20de%20variant%20'Groei'%20groeit,afname%20naar%2017%2C1%20miljoen.
Dus je bent nu niet het meest waarschijnlijke scenario aan het uitkiezen.
pi_206550207
Wat is D66 toch een door en door hypocriete kutpartij zeg. Als Adema wat zegt dan staan ze te schreeuwen en te krijsen voor gek en onwijs. Maar zelf blijven ze maar olie op het vuur gooien: https://www.trouw.nl/poli(...)n-coalitie~b4170d99/

Op naar de nul zetels.
zie email 27 oktober
pi_206550212
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou ja, aan de ene kant dwingt Europese wetgeving ons tot het binnenlaten van enorme aantallen migranten, maar tegelijkertijd kunnen we niet de benodigde woonruimte en infrastructuur bouwen voor deze mensen.

En ja, dan kan je zeggen dat we dit al jaren zagen aankomen maar daar hebben we nu niet zo veel aan.
pi_206550225
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef trein2000 het volgende:
Wat is D66 toch een door en door hypocriete kutpartij zeg. Als Adema wat zegt dan staan ze te schreeuwen en te krijsen voor gek en onwijs. Maar zelf blijven ze maar olie op het vuur gooien: https://www.trouw.nl/poli(...)n-coalitie~b4170d99/

Op naar de nul zetels.
Onteigenen is ook de trage optie, dat duurt jaren. Nee, gewoon vrijwillig uitkopen, fors geld bieden.
pi_206550268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kan dat ook te maken hebben met jaren lang wegkijken?
De hele problematiek speelt al zo lang.
Kan me niet voorstellen dat iemand hier door overvallen is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206550283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou ja dat dus. Ik erken ten volle het belang om aan natuurherstel te doen. Alleen ik erken ook het belang om huizen te bouwen, CO2-opslag te creëren en wegen aan te leggen. Door bij voorbaat het primaat bij de natuur te leggen (wat nu de facto aan de hand is) doe je geen recht aan dat ingewikkelde krachtenveld. De scherpe kantjes moeten er op korte termijn van af, dit kan zo niet.
Eens. We kunnen niet jarenlang op slot blijven. We zitten nu eigenlijk al ver over de limiet van wat de huidige infrastructuur aan kan. Het land verstopt gewoon.
  donderdag 3 november 2022 @ 21:54:16 #123
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206550287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan dat ook te maken hebben met jaren lang wegkijken?
De hele problematiek speelt al zo lang.
Kan me niet voorstellen dat iemand hier door overvallen is.
Wat koop je precies voor die wetenschap, als woningzoekende starter of statushouder?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 3 november 2022 @ 21:54:27 #124
323876 michaelmoore
pi_206550289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, jij bent een wetenschapsontkenner, dat weten we inmiddels wel. Heb je dat artikel in Trouw überhaupt gelezen?
de stikstof percentage in 2050 denk jij dat het relevant is nog dan ?/

wat denk jij van de voedseloogsten overal in de wereld ??

Al strooien we nog zoveel stikstof het zal niet meer helpen zonder zoet water
pi_206550290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja, aan de ene kant dwingt Europese wetgeving ons tot het binnenlaten van enorme aantallen migranten, maar tegelijkertijd kunnen we niet de benodigde woonruimte en infrastructuur bouwen voor deze mensen.

En ja, dan kan je zeggen dat we dit al jaren zagen aankomen maar daar hebben we nu niet zo veel aan.
Europese wetgeving dwingt je daar niet toe. Zie Denemarken.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')