ja ze twijfelde gisteravond op de kamer alquote:Op woensdag 2 november 2022 11:10 schreef Seattle het volgende:
Beweert Wanda nou dat ze op Jeff heeft gestemd?? Dat geloof ik eigenlijk niet
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wandaquote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze twijfelde gisteravond op de kamer al
en heeft later met jappie gesproken
wilde alleen niet zeggen op wie ze ging tegen jappie
Hij is wel orgineelquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff met z'n zakdoek "Hanky code" vuist diep in zijn kontzak..
[ afbeelding ]
we weten welke diensten ze het prettigst vindquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wanda
hanky code de zijn gay, hij is niet gayquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff met z'n zakdoek "Hanky code" vuist diep in zijn kontzak..
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten welke diensten ze het prettigst vind
Ze wil weer in de keukenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wanda
Dan voelt ie het eensquote:Op woensdag 2 november 2022 11:14 schreef Seattle het volgende:
Marciano baalt, gaat patiencen.
Had er bij betrokken willen worden door Jeff. Nu hoort hij bij de losers
Dat was een grapjezei ze.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
EN Wanda heeft ineens "een hoop meeltjes te versturen.." tuurlijk gelijk stempel zetten
Marciano heeft amper gesproken met Jeff afgelopen wekenquote:
Dat zeg jij? Hoe weet je dat zo zekerquote:Op woensdag 2 november 2022 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hanky code de zijn gay, hij is niet gay
32 - 3 = 29quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat 2 kregen stemmen zijn 29
en heeft elke bewohner gestemd?
De kandidaten mogen zelf niet stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heeft een kapotte onderrug maar slingert en kruipt nog alle kanten op.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano heeft amper gesproken met Jeff afgelopen weken
zelf anti campagne gevoerd
en nu slijmen
niks dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef chufi het volgende:
Iedereen zn zakgeld staat nu op 0 .. niks geen bestellen meer .. Tis mooi geweest .. Want wat heeft Marciano nog aan geld om iets te bestellen?
huh?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft een kapotte onderrug maar slingert en kruipt nog alle kanten op.
Isaac heeft nog veel geld en Bern heeft gespaard.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks dacht ik
wel een paar andere
Ruben en Djedi bijvoorbeeld
Mirthe de vlinder'quote:Op woensdag 2 november 2022 11:17 schreef Seattle het volgende:
Als Wanda en Kim K op Jeff hebben gestemd ben ik wel benieuwd welke andere 2 dan op Imadidinn hebben gestemd. Eunice en Zoe? Misschien toch Madeleine?
uit comedymoviesquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zeg jij? Hoe weet je dat zo zeker
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac heeft nog veel geld en Bern heeft gespaard.
Hmmmm goeie.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het duurde wel ffquote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Maddy al haar leefhok ontruimd?
Zag er net keurig opgeruimd uitquote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Maddy al haar leefhok ontruimd?
Echt he, stonden te trekken aan het briefje tot het schuurdequote:Op woensdag 2 november 2022 11:21 schreef engine het volgende:
Maddy en Ruben ruzie gehad over een briefje
hij is selfs de positivste... haha ironiequote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef engine het volgende:
Volgens Nadir moet Maddy lekker positief blijven
neehee, het ging om de achterkantquote:
Mirthe Sascha Bernquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
wie mis ik?
Samenvatting: Simpele mensen die moeilijk doen over simpele dingenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef Charmian het volgende:
ik snap nog steeds geen ene reet van macaroni-gate (ik hoef geen uitleg hoor), niveay snoepjes-gate, eiergate en what ever-gate
Eunice evt Mirthe Berendquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
wie mis ik?
wie ging Mirthe?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
Berend
wie mis ik?
Nee 0 , 11 en 18 = 29quote:Op woensdag 2 november 2022 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar heeft dann jemand 15 stemmen?
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,quote:Op woensdag 2 november 2022 11:27 schreef Ebinas het volgende:
300% vraagt of Jeff ooit aan hem getwijfeld.
ook bij nomineren.
Jeff dan twijfel ik aan iedereen
En anders gewoon verplicht 'n papierenzak over haar hoofdquote:Op woensdag 2 november 2022 11:26 schreef Charmian het volgende:
oh ja, nu madeleine manager-af is, mag ze dan vanaf nu nooit meer in beeld komen pretty please
Maar ipv Tiano, staat nu Jasper er.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,
Er moet gewoon gestemd worden, dus hoezo elkaar overnemen. Alles kan over een maand weer veranderd zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,
Maar ze hadden het ook over ene vrouwquote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef Ebinas het volgende:
Jeff tegen Isaac: deze vraag hoef je nooit meer te stellen.
Of Jeff getwijfeld heeft aan Isaac
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 2 november 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ipv Tiano, staat nu Jasper er.
Zijn het er dan 4?
Ohh, pfff dat heb ik gemistquote:Op woensdag 2 november 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze hadden het ook over ene vrouw
Oh, ik ging van Jasper uit, omdat hij er nu staat.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marciano
Jappie is er wel bijgekomen maar hoort niet bij de drie oorspronkelijke mensen van het pactquote:Op woensdag 2 november 2022 11:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, ik ging van Jasper uit, omdat hij er nu staat.
maar wat willen ze daarmee bereiken dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marciano
Leukheidquote:
Tx!quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is er wel bijgekomen maar hoort niet bij de drie oorspronkelijke mensen van het pact
Dat weet je niet. Ik had zelfs begrepen dat hij zijn immuniteit wilde kwijtschelden deze maand van zijn managerschap. Hij was daar bereid toe.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat willen ze daarmee bereiken dan?
dan zijn ze binnen drie maanden allemaal voer om geelimineerd te worden. De immuniteit geldt maar 1 maand en ze kunnen maar 1 maand manager zijn.
Ik snap die halleluja stemming niet zo goed. Jeff is nu een maand veilig, maar daarna alleen maar target lijkt mij.
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zijn ze binnen drie maanden allemaal voer om geelimineerd te worden. De immuniteit geldt maar 1 maand en ze kunnen maar 1 maand manager zijn.
Ik snap die halleluja stemming niet zo goed. Jeff is nu een maand veilig, maar daarna alleen maar target lijkt mij.
Dat jij daarin trapt.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik had zelfs begrepen dat hij zijn immuniteit wilde kwijtschelden deze maand van zijn managerschap. Hij was daar bereid toe.
Maar zo werkt het spel helemaal niet. Iemand kan een opdracht ook winnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalen
ja, maar ze kunnen toch helemaal niet iedereen wegstemmen? En hoe meer ze de boel gaan bepalen, hoe meer ze kans lopen om zelf geelimineerd te worden. lijkt mij.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalen
Nou , dat weet jij niet, ik wel dat Isaac manager gaat worden, Daarna grote kans Marciano , dan heb je al een hoop macht . Die drie hebben wel degelijk afspraken met elkaar gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zo werkt het spel helemaal niet. Iemand kan een opdracht ook winnen.
wie zei dat nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:32 schreef Benny het volgende:
"Wie zou je eruit sturen?"
"Wanda!", zonder moment van denken
We gaan het zien. Maar in mijn ogen zag Babette het goedquote:Op woensdag 2 november 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar ze kunnen toch helemaal niet iedereen wegstemmen? En hoe meer ze de boel gaan bepalen, hoe meer ze kans lopen om zelf geelimineerd te worden. lijkt mij.
dat is helemaal nieuw in RLS land
Maar ze kunnen er toch niet veel mee, met die macht?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou , dat weet jij niet, ik wel dat Isaac manager gaat worden, Daarna grote kans Marciano , dan heb je al een hoop macht . Die drie hebben wel degelijk afspraken met elkaar gemaakt
Okay dan niet voor jou.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er toch niet veel mee, met die macht?
Dat vind ik juist het bijzondere aan dit concept. Allerlei bondjes en andere afspraken, kunnen hier gewoon niet.
Heel interessant eigenlijk,
Echt hilarisch, en dan trekt hij daar zo'n vrolijk gezicht bij.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef engine het volgende:
Volgens Nadir moet Maddy lekker positief blijven
Manager heeft niet zoveel macht. Je mag boodschappen bestellen maar je hebt geen extra invloed op wie eruit gaat.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou , dat weet jij niet, ik wel dat Isaac manager gaat worden, Daarna grote kans Marciano , dan heb je al een hoop macht . Die drie hebben wel degelijk afspraken met elkaar gemaakt
Ik denk morgen? Maddy had ook de dag er na een eerste centraal.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:41 schreef mikekomen het volgende:
Wanneer gaat Jeffrey de nieuwe regels vertellen?
Ik heb het niet perse over de rol van manager maar de gemaakte afspraken tussen mensen voordat ze het programma ingingenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Manager heeft niet zoveel macht. Je mag boodschappen bestellen maar je hebt geen extra invloed op wie eruit gaat.
Welke regels?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:41 schreef mikekomen het volgende:
Wanneer gaat Jeffrey de nieuwe regels vertellen?
En overdag niet meer in de slaapkamers....quote:Op woensdag 2 november 2022 11:43 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Niet meer eten op de kamers, nieuw team in de keuken.
En de FEBO speelt als we Martin moeten geloven veel door aan de managerquote:Op woensdag 2 november 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet perse over de rol van manager maar de gemaakte afspraken tussen mensen voordat ze het programma ingingen
dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet perse over de rol van manager maar de gemaakte afspraken tussen mensen voordat ze het programma ingingen
Ah okay. Dan ben ik benieuwd of hij dat gaat vertellen en hoe streng die regels worden toegepast.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:43 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Niet meer eten op de kamers, nieuw team in de keuken.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de FEBO speelt als we Martin moeten geloven veel door aan de manager
Jasper en Kim hadden de opdracht om het dichtst bij het bord te staan om te kijken wie op wie stemde.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:43 schreef Ebinas het volgende:
Sasha vraagt of Rupert het gezien heeft.
Weet niet of het over een specifiek iemand gaat, denk het wel. Denk over Berend.
Wel slechte zaak als Rupert idd kon meekijken
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef Charmian het volgende:
gooi dat centraal naar maandag of woensdag of donderdag (dan ik het ook zien)
en Rupert stond erquote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper en Kim hadden de opdracht om het dichtst bij het bord te staan om te kijken wie op wie stemde.
Zat ik net ook te denken. Nu zullen iemand van hun clan voor dragen om de volgende manager te zijn. Isaac schijnt december al geclaimd te hebben.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Amai, beter dat de Febo meer afstand gaat creeeren bij de volgende stemrondequote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper en Kim hadden de opdracht om het dichtst bij het bord te staan om te kijken wie op wie stemde.
alsnog moet er gestemd wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik net ook te denken. Nu zullen iemand van hun clan voor dragen om de volgende manager te zijn. Isaac schijnt december al geclaimd te hebben.
nadquote:Op woensdag 2 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt hilarisch, en dan trekt hij daar zo'n vrolijk gezicht bij.
ir is daar de grootste jankknulquote:Op woensdag 2 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt hilarisch, en dan trekt hij daar zo'n vrolijk gezicht bij.
Zit ik weer op de verkeerde streamquote:
ze denken nooit aan mij, die sukkelsquote:
Dat zei Jeff over GJquote:Op woensdag 2 november 2022 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit ik weer op de verkeerde stream![]()
Wat zei hij dan?
echt gemeenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze denken nooit aan mij, die sukkels
Geen idee verder. Deze haalt Jeff net uit zijn kluisje.quote:
Klopt, dat heeft hij gezegd tegen JW...gisteravond of nacht.en net tegen jef zei hij iets anders!.quote:
Net tegen Jeff zei hij op Imadief te gaan stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft hij gezegd tegen JW...gisteravond of nacht.en net tegen jef zei hij iets anders!.
Moet je Kim vragenquote:
dat heeft hij ook gedaan tochquote:Op woensdag 2 november 2022 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net tegen Jeff zei hij op Imadief te gaan stemmen
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?quote:
V2 en ik kijk de opnames die ik maak sinds V2 er is.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar?
Jij hebt onderaan de caps ook een tekstje staan. Heb jij videoland 1 en niet v2?
Duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2022 11:51 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
V2 en ik kijk de opnames die ik maak sinds V2 er is.
jammer dat er geen geluid bij isquote:Op woensdag 2 november 2022 11:52 schreef Ebinas het volgende:
Hier gebeurt iets buiten Jasper om.
Er wordt een naam genoemd die zeker weten op Jeff gestemd zou hebben.
Leek op Ruben, maar kon het heel slecht verstaan.
Vervolgens tikt Jeff, KimD aan
[ afbeelding ]
ook met een gebroken rib kun je er zittenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar gebroken is niet sonst word hij niet daar zitten
Kim D zegt soms teveel en dan wijst Jeff haar erop.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:52 schreef Ebinas het volgende:
Hier gebeurt iets buiten Jasper om.
Er wordt een naam genoemd die zeker weten op Jeff gestemd zou hebben.
Leek op Ruben, maar kon het heel slecht verstaan.
Vervolgens tikt Jeff, KimD aan
[ afbeelding ]
Mss nog belangrijker is dat Jeff Jasper niet vertrouwt?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat er geen geluid bij is
dan kan je er meer over zeggen
hij heeft aangegeven aan anderen dat hij alleenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss nog belangrijker is dat Jeff Jasper niet vertrouwt?
Kan ook, maar voor hun hebben de camera's geen invloed.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kim D zegt soms teveel en dan wijst Jeff haar erop.
De camera's zijn op hun gericht dus uitkijken wat je zegt.
en dat is dan een probleem?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef mootie het volgende:
Overleg met Rupi en ima die constant zwart zijn gemaakt.
Is hij (jeff) nu al paranoiaquote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss nog belangrijker is dat Jeff Jasper niet vertrouwt?
luister jij ook eens naar die hoer en zijn toyboy?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef mootie het volgende:
Hmmm dan blijft het een raadsel waarom die "tik".quote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft aangegeven aan anderen dat hij alleen
Jasper Kim D en Isaac vertrouwd
weet niet meer met wie dat was
Omgekeerd ook, maar ze moeten het samen doen en Jeff wil hun er bij te betrekkenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:55 schreef mootie het volgende:
Nee, wel achterbaks om nu ineens gezellig te doen met mensen die je zo zwart hebt gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat is dan een probleem?
als hij overlegt met iemand die veel in de keuken staat ?
jaquote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm dan blijft het een raadsel waarom die "tik".
Die ander is Marciano begreep ik hier eerder.
Isaac, Marciano en Jeff zouden een pact hebben va beggin
Ima heeft Jeff zwartgemaakt in zijn campagne?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omgekeerd ook, maar ze moeten het samen doen en Jeff wil hun er bij te betrekken
? Ik vraag me af wat er gebeurd tijdens het gesprek.quote:
Voor een peuk doe je ff leukquote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, wel achterbaks om nu ineens gezellig te doen met mensen die je zo zwart hebt gemaakt
Doe eens normaal zegquote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef Silves het volgende:
[..]
luister jij ook eens naar die hoer en zijn toyboy?
wat is er nu achterbaks aanquote:Op woensdag 2 november 2022 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, wel achterbaks om nu ineens gezellig te doen met mensen die je zo zwart hebt gemaakt
ja dat Jeff mensen brainwashed bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 november 2022 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ima heeft Jeff zwartgemaakt in zijn campagne?
Iedereen lult over elkaar, niemand is heiligquote:Op woensdag 2 november 2022 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ima heeft Jeff zwartgemaakt in zijn campagne?
En toch zegt mijn gevoel dat hij nog wel degelijk een rol in die afspraak heeft, alleen meer op afstandquote:Op woensdag 2 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar Marciano is er volgens mij al uit
aangezien hij ook gisteravond weer vel tegen Jeff was op de kamer van Kim k
Als jij dat niet snapt ligt dat bij jouquote:Op woensdag 2 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er nu achterbaks aan
je wilt het doen als 1 groep
maar ja past natuurlijk niet bij het Jeff plaatje
Oh , nou ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar Marciano is er volgens mij al uit
aangezien hij ook gisteravond weer vel tegen Jeff was op de kamer van Kim k
Isaak en Marciano sowieso met elkaar alleen al vanwege die ex-familie bandquote:Op woensdag 2 november 2022 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch zegt mijn gevoel dat hij nog wel degelijk een rol in die afspraak heeft, alleen meer op afstand
Nog een maand jattenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Rupert zit al helemaal in de hol van Jeff, natnek.
als jij niet wil zien dat ze elkaar allemaal afzeiken achter de ruggen omquote:Op woensdag 2 november 2022 11:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij dat niet snapt ligt dat bij jou
Die gaat gewoon door denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is al 'gezien' dus dat zou ik maar niet proberen.
weet wel zeker dat dat de reden is dat hij in de keuken wil blijvenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar velen hebben ze wel door, dus ze moeten wel oppassenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet wel zeker dat dat de reden is dat hij in de keuken wil blijven
Dat vond ik ook wel heftig om te zienquote:Op woensdag 2 november 2022 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ik vraag me dan afquote:Op woensdag 2 november 2022 12:06 schreef Charmian het volgende:
elkaars ondergoed lenen, ik vind dat toch een beetje viezig
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:07 schreef engine het volgende:
Sasha brengt de creamer naar Rupie. Ik gok dat dat het eerste is dat verdwijnt
maar sowieso elkaar ondergoed 'lenen'quote:Op woensdag 2 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me dan af
Sasha is echt petit
Zoe niet
die onderbroek kan ze toch nooit meer aan
Weet je, laat maarquote:Op woensdag 2 november 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij niet wil zien dat ze elkaar allemaal afzeiken achter de ruggen om
moet je misschien je bril op of af zetten
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar sowieso elkaar ondergoed 'lenen'
misschien heeft sasha van die grote oma onderbroeken, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 2 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me dan af
Sasha is echt petit
Zoe niet
die onderbroek kan ze toch nooit meer aan
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien heeft sasha van die grote oma onderbroeken, ik weet het ook niet
Stream 2. Of het jatten was weet ik niet maar ze pakte suiker inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke stream?
Misschien kan @:Hendrik83 het zien??
Was op 2. Volgens mij vulde ze gewoon de pot suiker vol.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke stream?
yep nu live gezien 12:06quote:Op woensdag 2 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke stream?
Gewoon hoe hij een mailtje kan verzenden.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:11 schreef Charmian het volgende:
madeleine moet dingen aan sjeffie gaan uitleggen
Een maandje frikandellenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
iedereen bij de Jumbo bestellen
vor moirana ??quote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht een maandje maandverband
oehhh moeilijkquote:
Kookquote:Op woensdag 2 november 2022 12:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie haar de pot suiker bijvullen.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
tis te hopen dat Jeff sasha betrekt bij de boodschappenquote:
1 Euro per stukquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef mootie het volgende:
Tussen de middag iedereen 2 bapao. Kost ook niks blijkbaar.
Nog goedkoper blijkbaar.quote:
ik schat in 2 voor een euro die supermarkt dingen. ga je naar de toko betaal voor 1 tegen de 3 euroquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef mootie het volgende:
das duur voor die supermarktrommelquote:
Volgens mij stream 2 Jeff stond met Ruben in de badkamer en zij was ff alleen in de keuken.waar ze haar suikerpot bij vulde met suiker uit een keukenkastjequote:Op woensdag 2 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke stream?
Kant en klaar, die zijn niet te etenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:36 schreef HappyCharly het volgende:
Weet iemand op wie Kim K, Wanda, Babette en Wendy hebben gestemd?
Of gewoon een lijstje heeft voor Ima en Jeff?
wanda kimk jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 12:36 schreef HappyCharly het volgende:
Weet iemand op wie Kim K, Wanda, Babette en Wendy hebben gestemd?
Of gewoon een lijstje heeft voor Ima en Jeff?
Dat zou niet echt eerlijk zijn dan, de 1 weegt 55 kg de ander 130+kgquote:Op woensdag 2 november 2022 12:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat het planking wordt ingezet voor een eliminatie. Ze mogen nu oefenen en zien van elkaar wie het volhoud en wie juist niet. Dat is een mooie proef voor een eliminatieopdracht. En dan 10 minuten planken in de eliminatie.![]()
Haar prive pot?!?!quote:Op woensdag 2 november 2022 12:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar von wie ißt der/die/das suikerpot denn?🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep nu live gezien 12:06
maar zij doet nur zuker van zak
in de zukerglas, dat is niet jaten dat
is invoellen
Zij had er ook echt wel een bende van gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Jasper en Jeff gaan eerst de pleuris bende van Maddy opruimen.
dat is dan juist de uitdaging: nemen ze de gokquote:Op woensdag 2 november 2022 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou niet echt eerlijk zijn dan, de 1 weegt 55 kg de ander 130+kg
Ja alles op de vloer gezet ookquote:Op woensdag 2 november 2022 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij had er ook echt wel een bende van gemaakt
ik denk niet dat jede en private heeftquote:Op woensdag 2 november 2022 12:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar von wie ißt der/die/das suikerpot denn?🤣
Kwam ook behoorlijk veel naar beneden toen ze ging opruimenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja alles op de vloer gezet ookOveral potjes en papiertjes.
Varkensstal en dan ook nirt even opruimen en schoonmaken voor de volgende manager.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Jasper en Jeff gaan eerst de pleuris bende van Maddy opruimen.
Die kan ik ook niet meer zien , kaarten ook nietquote:Op woensdag 2 november 2022 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Ik word ook niet goed van die grote smoel van Isaac elke keer
Waar haal je die conclusie uit? Omdat ze de pot draagt?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:57 schreef Hendrik83 het volgende:
Was niet de algemene pot.
[ afbeelding ]
Mag wel eenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet meer zien , kaarten ook niet
Isaac bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mag wel eenvoor overmatig luid spreken.
Isaac herhaalt ook alles (minstens 2 of 3 x) En dat is bewust.quote:
Die speelt alleen voor hem zelf.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac herhaalt ook alles (minstens 2 of 3 x) En dat is bewust.
Maar ik vind hem lastig om te peilen.
Ja preciesquote:Op woensdag 2 november 2022 13:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die speelt alleen voor hem zelf.
Manager he, druk druk drukquote:Op woensdag 2 november 2022 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
Wel leuk om te zien dat Jeff en Jasper gelijk de spullen gaan opruimen, kastjes anders indelen, poetsen. Waarom maakte Maddy er ook zo;n bende van?
Hij praat sowieso teveelquote:Op woensdag 2 november 2022 13:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij praat met teveel speeksel in zijn mond![]()
Met het opruimen en schoonmaken van het kantoor van de vorige managers. Triestquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Zou dat toetsenbord ook even afnemen als ik hun was. Je wilt niet weten waar die vingers van Maddy geweest zijn al die weken.
Geen ideequote:Op woensdag 2 november 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar is dat goed voor? Het was toch planking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |