ja ze twijfelde gisteravond op de kamer alquote:Op woensdag 2 november 2022 11:10 schreef Seattle het volgende:
Beweert Wanda nou dat ze op Jeff heeft gestemd?? Dat geloof ik eigenlijk niet
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wandaquote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze twijfelde gisteravond op de kamer al
en heeft later met jappie gesproken
wilde alleen niet zeggen op wie ze ging tegen jappie
Hij is wel orgineelquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff met z'n zakdoek "Hanky code" vuist diep in zijn kontzak..
[ afbeelding ]
we weten welke diensten ze het prettigst vindquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wanda
hanky code de zijn gay, hij is niet gayquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff met z'n zakdoek "Hanky code" vuist diep in zijn kontzak..
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten welke diensten ze het prettigst vind
Ze wil weer in de keukenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet Jappie een tegendienst vervullen voor Wanda
Dan voelt ie het eensquote:Op woensdag 2 november 2022 11:14 schreef Seattle het volgende:
Marciano baalt, gaat patiencen.
Had er bij betrokken willen worden door Jeff. Nu hoort hij bij de losers
Dat was een grapjezei ze.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
EN Wanda heeft ineens "een hoop meeltjes te versturen.." tuurlijk gelijk stempel zetten
Marciano heeft amper gesproken met Jeff afgelopen wekenquote:
Dat zeg jij? Hoe weet je dat zo zekerquote:Op woensdag 2 november 2022 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hanky code de zijn gay, hij is niet gay
32 - 3 = 29quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat 2 kregen stemmen zijn 29
en heeft elke bewohner gestemd?
De kandidaten mogen zelf niet stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heeft een kapotte onderrug maar slingert en kruipt nog alle kanten op.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano heeft amper gesproken met Jeff afgelopen weken
zelf anti campagne gevoerd
en nu slijmen
niks dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef chufi het volgende:
Iedereen zn zakgeld staat nu op 0 .. niks geen bestellen meer .. Tis mooi geweest .. Want wat heeft Marciano nog aan geld om iets te bestellen?
huh?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft een kapotte onderrug maar slingert en kruipt nog alle kanten op.
Isaac heeft nog veel geld en Bern heeft gespaard.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks dacht ik
wel een paar andere
Ruben en Djedi bijvoorbeeld
Mirthe de vlinder'quote:Op woensdag 2 november 2022 11:17 schreef Seattle het volgende:
Als Wanda en Kim K op Jeff hebben gestemd ben ik wel benieuwd welke andere 2 dan op Imadidinn hebben gestemd. Eunice en Zoe? Misschien toch Madeleine?
uit comedymoviesquote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zeg jij? Hoe weet je dat zo zeker
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac heeft nog veel geld en Bern heeft gespaard.
Hmmmm goeie.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het duurde wel ffquote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Maddy al haar leefhok ontruimd?
Zag er net keurig opgeruimd uitquote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Maddy al haar leefhok ontruimd?
Echt he, stonden te trekken aan het briefje tot het schuurdequote:Op woensdag 2 november 2022 11:21 schreef engine het volgende:
Maddy en Ruben ruzie gehad over een briefje
hij is selfs de positivste... haha ironiequote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef engine het volgende:
Volgens Nadir moet Maddy lekker positief blijven
neehee, het ging om de achterkantquote:
Mirthe Sascha Bernquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
wie mis ik?
Samenvatting: Simpele mensen die moeilijk doen over simpele dingenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef Charmian het volgende:
ik snap nog steeds geen ene reet van macaroni-gate (ik hoef geen uitleg hoor), niveay snoepjes-gate, eiergate en what ever-gate
Eunice evt Mirthe Berendquote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
wie mis ik?
wie ging Mirthe?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Jappie
Isaac
JW
Janet
Zoe
Nadir
Wendy
Wanda(?)
Leila(?)
Erik
Babette
Maddy
Kenzi
Berend
wie mis ik?
Nee 0 , 11 en 18 = 29quote:Op woensdag 2 november 2022 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar heeft dann jemand 15 stemmen?
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,quote:Op woensdag 2 november 2022 11:27 schreef Ebinas het volgende:
300% vraagt of Jeff ooit aan hem getwijfeld.
ook bij nomineren.
Jeff dan twijfel ik aan iedereen
En anders gewoon verplicht 'n papierenzak over haar hoofdquote:Op woensdag 2 november 2022 11:26 schreef Charmian het volgende:
oh ja, nu madeleine manager-af is, mag ze dan vanaf nu nooit meer in beeld komen pretty please
Maar ipv Tiano, staat nu Jasper er.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,
Er moet gewoon gestemd worden, dus hoezo elkaar overnemen. Alles kan over een maand weer veranderd zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal ,maar Babette heeft het wel goed gezien: Jeff ,Isaac en Tiano zijn de drie met een pact en die gaan elkaar allemaal overnemen als manager ,
Maar ze hadden het ook over ene vrouwquote:Op woensdag 2 november 2022 11:29 schreef Ebinas het volgende:
Jeff tegen Isaac: deze vraag hoef je nooit meer te stellen.
Of Jeff getwijfeld heeft aan Isaac
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 2 november 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ipv Tiano, staat nu Jasper er.
Zijn het er dan 4?
Ohh, pfff dat heb ik gemistquote:Op woensdag 2 november 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze hadden het ook over ene vrouw
Oh, ik ging van Jasper uit, omdat hij er nu staat.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marciano
Jappie is er wel bijgekomen maar hoort niet bij de drie oorspronkelijke mensen van het pactquote:Op woensdag 2 november 2022 11:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, ik ging van Jasper uit, omdat hij er nu staat.
maar wat willen ze daarmee bereiken dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee het ging over Jeff ,Isaac en Marciano
Leukheidquote:
Tx!quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is er wel bijgekomen maar hoort niet bij de drie oorspronkelijke mensen van het pact
Dat weet je niet. Ik had zelfs begrepen dat hij zijn immuniteit wilde kwijtschelden deze maand van zijn managerschap. Hij was daar bereid toe.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat willen ze daarmee bereiken dan?
dan zijn ze binnen drie maanden allemaal voer om geelimineerd te worden. De immuniteit geldt maar 1 maand en ze kunnen maar 1 maand manager zijn.
Ik snap die halleluja stemming niet zo goed. Jeff is nu een maand veilig, maar daarna alleen maar target lijkt mij.
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat willen ze daarmee bereiken dan?
dan zijn ze binnen drie maanden allemaal voer om geelimineerd te worden. De immuniteit geldt maar 1 maand en ze kunnen maar 1 maand manager zijn.
Ik snap die halleluja stemming niet zo goed. Jeff is nu een maand veilig, maar daarna alleen maar target lijkt mij.
Dat jij daarin trapt.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik had zelfs begrepen dat hij zijn immuniteit wilde kwijtschelden deze maand van zijn managerschap. Hij was daar bereid toe.
Maar zo werkt het spel helemaal niet. Iemand kan een opdracht ook winnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalen
ja, maar ze kunnen toch helemaal niet iedereen wegstemmen? En hoe meer ze de boel gaan bepalen, hoe meer ze kans lopen om zelf geelimineerd te worden. lijkt mij.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen wegstemmen ,hun eigen positie versterken en de hele boel gaan bepalen
Nou , dat weet jij niet, ik wel dat Isaac manager gaat worden, Daarna grote kans Marciano , dan heb je al een hoop macht . Die drie hebben wel degelijk afspraken met elkaar gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zo werkt het spel helemaal niet. Iemand kan een opdracht ook winnen.
wie zei dat nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:32 schreef Benny het volgende:
"Wie zou je eruit sturen?"
"Wanda!", zonder moment van denken
We gaan het zien. Maar in mijn ogen zag Babette het goedquote:Op woensdag 2 november 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar ze kunnen toch helemaal niet iedereen wegstemmen? En hoe meer ze de boel gaan bepalen, hoe meer ze kans lopen om zelf geelimineerd te worden. lijkt mij.
dat is helemaal nieuw in RLS land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |