abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 1 november 2022 @ 00:10:23 #1
485843 crew  Jippie
pi_206516153

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:
  Admin dinsdag 1 november 2022 @ 22:40:49 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206527317
:7
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206537225
Waarom is mijn topic dicht

BNW / Mijn penis doet het niet. 5g?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206539942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb het grootste deel van onze discussie samen hierover weggehaald. Zou in feite niks bijdragen aan de discussie en was ook in bepaalde mate misschien wel pijnlijk voor de mensen die aan de ziekte lijden. En niks met Covid van doen. Dat snap jij ook wel.
Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.
Alles wat je hebt weggehaald wat ik schreef sta ik honderd procent achter. Waarom haal je het weg? als het echt zo erg is zou ik als ik jou was eerst met Yvonne overleggen wat ermee te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?
pi_206539947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.
Alles wat je hebt weggehaald wat ik schreef sta ik honderd procent achter. Waarom haal je het weg? als het echt zo erg is zou ik als ik jou was eerst met Yvonne overleggen wat ermee te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?
Deze zijn leesbaar :) Dus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mijn posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.

En ook niks gemeld omdat we het in goed gesprek deden. Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.
Lach met een schone bips
pi_206539950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Deze zijn leesbaar :) Dus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mij posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.
Moet kunnen hoor
En indirect heeft het wel met covid te maken.
pi_206539951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.
Moet kunnen hoor
En indirect heeft het wel met covid te maken.
Ik laat de discussie hierover aan de FA's :)
Lach met een schone bips
pi_206539952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.
nevermind, truste
  Admin donderdag 3 november 2022 @ 16:29:45 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206545020
quote:
18s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom is mijn topic dicht

BNW / Mijn penis doet het niet. 5g?
:6
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 3 november 2022 @ 17:36:06 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206545463
Jullie gesprek nagelezen, ik zal het aan het tijdstip wijten ;)

Beide hebben een punt, maar bv in R&P hebben we regels over posten over medicatie, lastig te bepalen wat wel en wat niet, en waar FOK! last van kan krijgen.
Voorbeeld
Denk je eens in, dat je zegt dat je je medicatie niet moet nemen, iemand doet dat, doet rare dingen en geeft FOK! de schuld want daar stond het.
Tijden zijn jammer genoeg veranderd, vroeger haalde je de post weg en was het klaar, nu komen ze bij Danny aankloppen.
Snappu.

M'n voorbeeld is vast offtopic, maar ik probeer aan te geven waar we staan en waar we jammer genoeg rekening mee moeten houden,
Zie bv dit
R&P / Antidepressiva (NIET DOEN)
Nou, dat ging op slot ja.

Probeer discussies weer te laten lopen waar ze horen, in het juiste topic, en geef aan in je post dat het jouw mening is.

Zijn we er zo uit?

pi_206550307
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef yvonne het volgende:
Jullie gesprek nagelezen, ik zal het aan het tijdstip wijten ;)

Beide hebben een punt, maar bv in R&P hebben we regels over posten over medicatie, lastig te bepalen wat wel en wat niet, en waar FOK! last van kan krijgen.
Voorbeeld
Denk je eens in, dat je zegt dat je je medicatie niet moet nemen, iemand doet dat, doet rare dingen en geeft FOK! de schuld want daar stond het.
Tijden zijn jammer genoeg veranderd, vroeger haalde je de post weg en was het klaar, nu komen ze bij Danny aankloppen.
Snappu.

M'n voorbeeld is vast offtopic, maar ik probeer aan te geven waar we staan en waar we jammer genoeg rekening mee moeten houden,
Zie bv dit
R&P / Antidepressiva (NIET DOEN)
Nou, dat ging op slot ja.

Probeer discussies weer te laten lopen waar ze horen, in het juiste topic, en geef aan in je post dat het jouw mening is.
Mooi gezegd, en duidelijk

quote:
Zijn we er zo uit?
Ja :) ga je wel zeggen dat ik gewoon mijn mening geef, en blijf geven, hoe ik over het een en ander denk en weet.
Als het te ver of diep gaat hoor ik het wel en zal er dan rekening mee houden als het redelijk is
pi_206550425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Mooi gezegd, en duidelijk
[..]
Ja :) ga je wel zeggen dat ik gewoon mijn mening geef, en blijf geven, hoe ik over het een en ander denk en weet.
Als het te ver of diep gaat hoor ik het wel en zal er dan rekening mee houden als het redelijk is
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomen B:)B
Lach met een schone bips
pi_206550486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomen B:)B
Ik denk het ook wel, omdat je redelijk bent :)
  Admin vrijdag 4 november 2022 @ 08:56:02 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206552527
Ik ga vandaag oppassen op de kleinkids, dus braaf zijn :)

pi_206573665
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:32 schreef yvonne het volgende:
User en wat posts verwijderd ;)
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “
De “easy way” laat ons zeggen.

Jaja het BNW oekr topic ligt hier zeer gevoelig :7
Een van de weinige Fok topics waar meer mods dan users opzitten. :')

Ik blijf ondertussen wel vrijwillig weg.

Net als David Icke gebanned wordt in de EU, verwordt BNW tot een schim van zichzelf.
Maar censuur is toch echt typisch Rusland hoor w/

PS : mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Veel plezier nog met de kleinkids
Lijkt me heerlijk de kinderlijke onschuld en vreugde opnieuw te mogen beleven
*O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 12:52:42 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206575367
Nou censuur ....

De man heeft kansen zat gehad en hij geeft zelf aan dat hij geen zin heeft in een normale discussie met al die domme mensen

Nou... dan niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 6 november 2022 @ 14:09:13 #17
485843 crew  Jippie
pi_206576299
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “
De “easy way” laat ons zeggen.

Jaja het BNW oekr topic ligt hier zeer gevoelig :7
Een van de weinige Fok topics waar meer mods dan users opzitten. :')

Ik blijf ondertussen wel vrijwillig weg.

Net als David Icke gebanned wordt in de EU, verwordt BNW tot een schim van zichzelf.
Maar censuur is toch echt typisch Rusland hoor w/

Veel plezier nog met de kleinkids
Lijkt me heerlijk de kinderlijke onschuld en vreugde opnieuw te mogen beleven
*O*
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.

Mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Kun je het er nog uitvissen, ben er erg benieuwd naar ^O^
pi_206576813
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.

Mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Kun je het er nog uitvissen, ben er erg benieuwd naar ^O^
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...
Wie op Fok heeft daar nou nog boodschap aan? Ik alvast niet meer.

En anders vraag je maar aan Yvonne, het zit in haar inbox...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 6 november 2022 @ 15:05:09 #19
485843 crew  Jippie
pi_206577093
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...

Bedankt voor je reactie ^O^
pi_206581894
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
/

*O*
Wacht nu al 2 weken op die topic van je

De kans dat Yvonne het leest is klein, kan je net zo goed in het openbaar gooien toch?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 19:22:35 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206581938
Mja als het alweer zo'n Calimero verhaal is dan geloof ik het inmiddels wel hoor

Schien iets voor Feedbackaar BNW is het niet en het begint ook een beetje te voelen alsof je tegen een muur praat...
  zondag 6 november 2022 @ 19:33:59 #22
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206582102
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als je wil kun je het ook naar mij sturen Uncle, dan lees ik het door en als nodig overleg ik het met Yvonne. Yvonne kan ook niet alles lezen he?
Lach met een schone bips
pi_206588931
Nee ik stuur niets meer door, het kan me allemaal gestolen worden.

En calimero en tegen de muur praten ... ja tuurlijk lol.

Jij blijft het maar in mijn schoenen schuiven, maar ik kan gewoon bewijzen dat het een kwestie van inconsistente moderatie is.
En allemaal maar zwaaien met de Fok Policy , die mods niet eens zelf kunnen respecteren.
Dus wordt er maar gestrooid met notes en bans alsof ze sinterklaas zelf zijn.

Maar kijk, het heeft gewerkt.
Be proud
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 12:33:33 #24
5428 crew  miss_sly
pi_206589053
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:
Nee ik stuur niets meer door, het kan me allemaal gestolen worden.

En calimero en tegen de muur praten ... ja tuurlijk lol.

Jij blijft het maar in mijn schoenen schuiven, maar ik kan gewoon bewijzen dat het een kwestie van inconsistente moderatie is.
En allemaal maar zwaaien met de Fok Policy , die mods niet eens zelf kunnen respecteren.
Dus wordt er maar gestrooid met notes en bans alsof ze sinterklaas zelf zijn.

Maar kijk, het heeft gewerkt.
Be proud
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206589277
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 12:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?
Het knipwerk van Jippie werpt zn vruchten af ja.
Wie BNW wil komen belachelijk maken raakt op den duur gedemotiveerd als alle sneer- en trollgedrag steeds geknipt en verwijderd wordt.
We worden hier dan wel als kleuters behandeld maar als het zo uiteindelijk tot een verbetering kan komen, doe verder zou ik zeggen.
pi_206589723
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wie BNW wil komen belachelijk maken raakt op den duur gedemotiveerd als alle sneer- en trollgedrag steeds geknipt en verwijderd wordt.
We worden hier dan wel als kleuters behandeld maar als het zo uiteindelijk tot een verbetering kan komen, doe verder zou ik zeggen.
Ik vind vooral het verschil met de rest van het forum zeer opvallend. Je zou, ondanks het verschil in mensen, meer uniformiteit verwachten.

Fok! heeft een policy en die kan je toepassen, je zou niet zulke extreme verschillen verwachten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 7 november 2022 @ 13:38:41 #27
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_206589878
Die ban is dus ook toepasbaar op sp3c met zijn herhaaldelijk beledigen ...mischien word het een keer tijd een mod een ban te geven zodat "ze" eindelijk in de spiegel gaan kijken !!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_206590061
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef DeMolay het volgende:
Die ban is dus ook toepasbaar op sp3c met zijn herhaaldelijk beledigen ...mischien word het een keer tijd een mod een ban te geven zodat "ze" eindelijk in de spiegel gaan kijken !!
Zie mijn onderschrift. Rules for thee but not for me.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206591433
quote:
Valt wel mee toch?
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 16:13:47 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206591546
quote:
?
pi_206591653
quote:
Beledigen of gewoon scherp commentaar geven. Het ziet ernaar uit dat je de 2 niet kan onderscheiden. Maakt niks uit,heb je vaker last van maar ga niet iemand beschuldigen van iets.
pi_206591746
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat het 'knipwerk' van @Jippie mij over het algemeen ook wel kan bekoren. Ze lijkt het best wel evenredig te doen (ongeacht mening of politieke affiliatie) en probeert posts verder zoveel mogelijk te laten staan. Uitstekend bezig dus. Ik ben wel zelf ook wel twee of drie usernotes rijker, maar tenminste niet vijftien in een maand zoals in andere subfora.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Admin maandag 7 november 2022 @ 17:03:21 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206592016
quote:
8s.gif Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wacht nu al 2 weken op die topic van je

De kans dat Yvonne het leest is klein, kan je net zo goed in het openbaar gooien toch?
Niet bashen.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 7 november 2022 @ 18:05:59 #34
485843 crew  Jippie
pi_206592655
We gaan het hier niet over bans hebben. Bij vragen hierover kan een ieder mailen naar forum@fok.nl

We beperken ons hier tot BNW ^O^
pi_206664476
Achter de schermen werd gesproken over BNW heb ik begrepen. Is daar al iets uit voortgekomen?
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 19:39:31 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206664515
Nieuwe mods
  Admin zondag 20 november 2022 @ 16:28:50 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206749011
Me dunkt

pi_206770014
Ik vind het nieuwe kleurtje leuk inc een apart subforum O+
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:49:28 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206775186
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het nieuwe kleurtje leuk inc een apart subforum O+
Ik zat al te kijken zit ik in nieuw forum :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206962666
Waarom zit het 'Woke War has begun : Woke/LGBTQ+' activisme topic op slot? Ik wilde er iets posten, maar dat gaat nu niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:34:22 #41
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_207031295
BNW / Antisemitische complottheorieen versus antisemitische rassenleer

Niet normaal dat dit word toegelaten !

Gelukkig is iedereen zo wijs om er niet op te reageren !

[ Bericht 11% gewijzigd door DeMolay op 10-12-2022 19:55:05 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 10 december 2022 @ 22:26:49 #42
485843 crew  Jippie
pi_207035643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:34 schreef DeMolay het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2665003

Niet normaal dat dit word toegelaten !

Gelukkig is iedereen zo wijs om er niet op te reageren !
Topic is op miraculeuze wijze verdwenen 8-)
(en excuses dat het er even heeft gestaan. Zoals je zelf al aangeeft, goed dat er geen aandacht aan is geschonken)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 11-12-2022 12:08:54 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 10 december 2022 @ 22:34:06 #43
485843 crew  Jippie
pi_207035778
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:41 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom zit het 'Woke War has begun : Woke/LGBTQ+' activisme topic op slot? Ik wilde er iets posten, maar dat gaat nu niet.
Vanwege het veelvuldig bashen van bepaalde groeperingen is dat in overleg gesloten zie laatste posts :BNW / Woke War has begun : Woke/LGBTQ+ activisme #2

Voel je vrij om een nieuw BNW-waardig topic te openen. Liefst geen verzameltopic waarin men opnieuw verzandt in gebash in plaats van de specifieke BNW-theorieën met elkaar te bespreken. ^O^
pi_207040336
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vanwege het veelvuldig bashen van bepaalde groeperingen is dat in overleg gesloten zie laatste posts :BNW / Woke War has begun : Woke/LGBTQ+ activisme #2

Voel je vrij om een nieuw BNW-waardig topic te openen. Liefst geen verzameltopic waarin men opnieuw verzandt in gebash in plaats van de specifieke BNW-theorieën met elkaar te bespreken. ^O^
Bedankt voor je reactie! ^O^ Maar waar heb je het idee dat er groepen worden gebasht? En welke groepen heb je het hier specifiek over? Ik zou liever zien dat je het topic weer opent, maar duidelijke regels stelt wat wel en niet mag. Er zou namelijk gewoon ruimte moeten zijn om kritiek te leveren op A) het obsessieve verspreiden van bepaalde symboliek en identiteitspolitiek, waar zelfs veel LHBT-mensen zelf zich niet in kunnen vinden, en B) de bizarre trend om hier kinderen (het liefst op zo jong mogelijke leeftijd) bij te betrekken.
pi_207119873
Het zou fijn zijn als er op de bovenstaande post nog een reactie zou komen.

En ook ben ik benieuwd waarom deze post in het VS topic is verwijderd:
quote:
Op vrijdag 16 december 2022 14:29 schreef HowardRoark het volgende:

Hmm, ik zou niet weten of het daar echt mee te maken heeft. Maar wel zijn er hier natuurlijk op FOK! enkele fans van haar actief, wellicht dat zij meer weten waarom deze documentaire het zo slecht doet ..

@:Kijkertje, @:Barbusse, @:SnertMetChoco, @:Knipoogje, @:Ulx
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 17 december 2022 @ 20:48:24 #46
485843 crew  Jippie
pi_207121536
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het zou fijn zijn als er op de bovenstaande post nog een reactie zou komen.

En ook ben ik benieuwd waarom deze post in het VS topic is verwijderd:
[..]

Vind je het goed als ik hier later op terug kom?
Je hebt recht op een uitgebreid antwoord, maar ben daar niet in de gelegenheid toe nu.
pi_207215315
Is ome Etto hier geband omdat hij om bronnen vroeg?
  Forum Admin zaterdag 24 december 2022 @ 19:01:58 #48
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207215351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 18:58 schreef Raw85 het volgende:
Is ome Etto hier geband omdat hij om bronnen vroeg?
Geen idee, maar bans worden ook niet besproken ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207236811
Ik zie dat het nieuwe topic over woke-isme ook alweer is gesloten. Het zou toch prettig zijn als er over dit soort beslissingen meer uitleg kan komen. Ik had hier ook al eerder om gevraagd na het sluiten van het vorige topic en in het nieuwe topic meermaals aangegeven dat duidelijke richtlijnen heel handig zouden zijn zodat users weten wat kan en wat niet kan. Telkens werd dit genegeerd, jammer.

Waar het nu vooral op lijkt is dat bepaalde kritiek (vooral met betrekking tot de genderideologie) meteen wordt weggezet als 'de LHBTI gemeenschap bashen' of 'afzeiken' en zodat dergelijke meningen die meer kunnen worden geuit en vervolgens het topic snel kan worden gesloten. Dit is behoorlijk kort door de bocht. Ook vanuit mensen die zelf tot deze categorie kunnen worden gerekend is er geregeld flinke kritiek met betrekking tot het opdringen bij anderen van bepaalde woke gedachtegoed.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 26 december 2022 @ 15:53:07 #50
485843 crew  Jippie
pi_207240839
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie dat het nieuwe topic over woke-isme ook alweer is gesloten. Het zou toch prettig zijn als er over dit soort beslissingen meer uitleg kan komen. Ik had hier ook al eerder om gevraagd na het sluiten van het vorige topic en in het nieuwe topic meermaals aangegeven dat duidelijke richtlijnen heel handig zouden zijn zodat users weten wat kan en wat niet kan. Telkens werd dit genegeerd, jammer.

Waar het nu vooral op lijkt is dat bepaalde kritiek (vooral met betrekking tot de genderideologie) meteen wordt weggezet als 'de LHBTI gemeenschap bashen' of 'afzeiken' en zodat dergelijke meningen die meer kunnen worden geuit en vervolgens het topic snel kan worden gesloten. Dit is behoorlijk kort door de bocht. Ook vanuit mensen die zelf tot deze categorie kunnen worden gerekend is er geregeld flinke kritiek met betrekking tot het opdringen bij anderen van bepaalde woke gedachtegoed.
Je had nog een reactie van mij tegoed, sorry dat dit zo lang heeft geduurd :@

In principe is er niets mis met een woke-topic, waar ook de cancel cultuur van verschillende groeperingen wordt besproken en de mogelijke achterliggende redenen om te cancelen. Wat we nu 2 keer zien gebeuren dat op een af andere manier woke-automatisch wordt gekoppeld aan de gehele LHBTI gemeenschap, waarbij de nadruk wordt gelegd op het voorlichten/contact inzake genderdysforie aan/met jonge kinderen.Als we verder kijken blijkt dan dat op sommige scholen uitleg wordt gegeven over genderdysforie op een leeftijd waarop seksuele voorlichting wordt gegeven. Dus niet aan 'jonge kinderen' maar aan (pre-)pubers. Je mag het hier uiteraard mee oneens zijn, maar weergeef wel de juiste feiten.

Geslachtsveranderende operaties zijn heftig en roepen bij een aantal mensen gevoelens van afkeer op. Ook dat is niet erg. Dit soort operaties willen verbieden om wat voor reden dan ook gaat echter weer te ver. Mensen met genderdysforie ervaren een enorme lijdensdruk door het zich niet thuisvoelen in hun eigen lichaam.

In Nederland is er een goede genderdysforie zorg, er wordt gedurende jaren gedegen onderzoek gedaan naar de aard van de genderdysforie bij een persoon, er wordt tijdig met puberteitsremmers gestart en een geslachtsveranderende operatie vind pas plaats nadat iemand 18 is geworden. (vaak later vanwege de wachttijden).

Van iedereen die zich in Nederland aanmeldt met genderdysforie komt lang niet iedereen in aanmerking voor verdergaande behandeling. Anno 2012 namen van jongens die zich aanmelden met genderdysforie uiteindelijk maar zo'n 20% een daadwerkelijk besluit tot een geslachtsveranderende operatie, zo'n 50% blijkt homoseksueel te zijn en zo'n 30% is heteroseksueel.

En zeker vind je onder woke-activisten mensen met een LHBTI-achtergrond, maar er zijn genoeg LHBTI'ers die niets moeten hebben van al dat Woke-gedoe.

De komende week open ik zelf een topic over Woke/cancel cultuur en hoop dat het dan ook echt over de uitwassen van Woke gaat met aandacht voor de cancel cultuur die zich afgelopen jaar ook over Nederland heeft uitgerold.
pi_207329905
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2022 15:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je had nog een reactie van mij tegoed, sorry dat dit zo lang heeft geduurd :@

In principe is er niets mis met een woke-topic, waar ook de cancel cultuur van verschillende groeperingen wordt besproken en de mogelijke achterliggende redenen om te cancelen. Wat we nu 2 keer zien gebeuren dat op een af andere manier woke-automatisch wordt gekoppeld aan de gehele LHBTI gemeenschap, waarbij de nadruk wordt gelegd op het voorlichten/contact inzake genderdysforie aan/met jonge kinderen.Als we verder kijken blijkt dan dat op sommige scholen uitleg wordt gegeven over genderdysforie op een leeftijd waarop seksuele voorlichting wordt gegeven. Dus niet aan 'jonge kinderen' maar aan (pre-)pubers. Je mag het hier uiteraard mee oneens zijn, maar weergeef wel de juiste feiten.

Geslachtsveranderende operaties zijn heftig en roepen bij een aantal mensen gevoelens van afkeer op. Ook dat is niet erg. Dit soort operaties willen verbieden om wat voor reden dan ook gaat echter weer te ver. Mensen met genderdysforie ervaren een enorme lijdensdruk door het zich niet thuisvoelen in hun eigen lichaam.

In Nederland is er een goede genderdysforie zorg, er wordt gedurende jaren gedegen onderzoek gedaan naar de aard van de genderdysforie bij een persoon, er wordt tijdig met puberteitsremmers gestart en een geslachtsveranderende operatie vind pas plaats nadat iemand 18 is geworden. (vaak later vanwege de wachttijden).

Van iedereen die zich in Nederland aanmeldt met genderdysforie komt lang niet iedereen in aanmerking voor verdergaande behandeling. Anno 2012 namen van jongens die zich aanmelden met genderdysforie uiteindelijk maar zo'n 20% een daadwerkelijk besluit tot een geslachtsveranderende operatie, zo'n 50% blijkt homoseksueel te zijn en zo'n 30% is heteroseksueel.

En zeker vind je onder woke-activisten mensen met een LHBTI-achtergrond, maar er zijn genoeg LHBTI'ers die niets moeten hebben van al dat Woke-gedoe.

De komende week open ik zelf een topic over Woke/cancel cultuur en hoop dat het dan ook echt over de uitwassen van Woke gaat met aandacht voor de cancel cultuur die zich afgelopen jaar ook over Nederland heeft uitgerold.
Bedankt voor deze uitgebreide reactie! ^O^ Ik was er door de feestdagen nog niet toe gekomen om te reageren.

Ik heb wel wat vragen bij jouw uiteenzetting. Waar heb je bijvoorbeeld het idee dat het woke-isme automatisch wordt gekoppeld aan de 'gehele LHBTI gemeenschap'? Ik heb zulke posts niet gezien eigenlijk. Er werd van alles besproken in die topics. Wat je wel ziet is dat het promoten van LHBTI symboliek en algemeen gedachtegoed over seksuele oriëntatie en geslacht geregeld lijkt terug te komen bij woke-isme. Daarom zal dat in een topic over woke ook naar voren komen.

Helemaal sinds een paar jaar waar het een ding is geworden om onderwerpen met betrekking tot deze onderwerpen ook zo vroeg mogelijk aan kinderen voor te schotelen. Sommigen zullen dit een goede ontwikkeling vinden, maar veel mensen ook niet. En er moet hier gewoon kritiek op kunnen zijn. En waar het vooral op lijkt is dat zulke kritiek nu direct wordt weggezet als een 'aanval' of het 'bashen' op de 'LHBTI gemeenschap' en vervolgens wordt het topic dan maar gesloten.

Maar dat is niet hoe het zou moeten werken. En mag ik je daarbij ook wijzen op de FOK! user policy:
quote:
Dit zijn géén discriminerende uitingen.
Ook het vinden van het volgende is geen probleem.

• transseksualiteit is een afwijking/psychische aandoening
• homoseksualiteit is niet natuurlijk/vies

Dat zijn vormen van meningen en/of feiten en/of een combinatie daarvan en niet op de persoon gespeeld. Zolang er respectvol gediscussieerd wordt moet dit gewoon kunnen, uiteraard zoals bij alles binnen de context van het topic in kwestie.
Kortom, er zou een behoorlijke ruimte voor kritiek en het geven van een mening moeten zijn. Terwijl we in het recente topic zagen dat dit topic al ontspoorde nadat er kritiek was op mastectomies voor minderjarigen. Dat deze ingrijpende procedure gepast is voor kinderen, ga je gewoon echt niet iedereen van overtuigen. Hoeveel studies je ook aan zult slepen. Hetzelfde geldt voor de genderideologie, ongeacht wat sommige onderzoeken zeggen, er zullen heel erg veel mensen blijven die zich niet kunnen vinden in dat controversiële gedachtegoed.

Ik kijk uit naar het nieuwe topic en hoop ook dat hier duidelijk richtlijnen worden gesteld en tevens de FOK! user policy wat meer zal worden gehanteerd.
pi_207378894
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:18:30 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207380233
quote:
9s.gif Op zondag 1 januari 2023 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
pi_207381344
quote:
88s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jij ook een hele fijne nieuwe jaar toegewenst, ouwe reus :7
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 20:24:53 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207381352
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jij ook een hele fijne nieuwe jaar toegewenst, ouwe reus :7
dank u

jij ook en de rest ook *O*
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 05:26:59 #56
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_207400450
Gezond en gelukkig 2023 jongens! B:)B
A child is born with no state of mind.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 6 januari 2023 @ 23:18:41 #57
485843 crew  Jippie
pi_207450594
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie! ^O^ Ik was er door de feestdagen nog niet toe gekomen om te reageren.

Ik heb wel wat vragen bij jouw uiteenzetting. Waar heb je bijvoorbeeld het idee dat het woke-isme automatisch wordt gekoppeld aan de 'gehele LHBTI gemeenschap'? Ik heb zulke posts niet gezien eigenlijk. Er werd van alles besproken in die topics. Wat je wel ziet is dat het promoten van LHBTI symboliek en algemeen gedachtegoed over seksuele oriëntatie en geslacht geregeld lijkt terug te komen bij woke-isme. Daarom zal dat in een topic over woke ook naar voren komen.

Helemaal sinds een paar jaar waar het een ding is geworden om onderwerpen met betrekking tot deze onderwerpen ook zo vroeg mogelijk aan kinderen voor te schotelen. Sommigen zullen dit een goede ontwikkeling vinden, maar veel mensen ook niet. En er moet hier gewoon kritiek op kunnen zijn. En waar het vooral op lijkt is dat zulke kritiek nu direct wordt weggezet als een 'aanval' of het 'bashen' op de 'LHBTI gemeenschap' en vervolgens wordt het topic dan maar gesloten.

Maar dat is niet hoe het zou moeten werken. En mag ik je daarbij ook wijzen op de FOK! user policy:
[..]
Kortom, er zou een behoorlijke ruimte voor kritiek en het geven van een mening moeten zijn. Terwijl we in het recente topic zagen dat dit topic al ontspoorde nadat er kritiek was op mastectomies voor minderjarigen. Dat deze ingrijpende procedure gepast is voor kinderen, ga je gewoon echt niet iedereen van overtuigen. Hoeveel studies je ook aan zult slepen. Hetzelfde geldt voor de genderideologie, ongeacht wat sommige onderzoeken zeggen, er zullen heel erg veel mensen blijven die zich niet kunnen vinden in dat controversiële gedachtegoed.

Ik kijk uit naar het nieuwe topic en hoop ook dat hier duidelijk richtlijnen worden gesteld en tevens de FOK! user policy wat meer zal worden gehanteerd.
Ken je de geupdate versie uit 2021?

MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Daar staat dit:
[b]Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context[/b]
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
pi_207462778
@loveyoulongtime
@sp3c

Kunnen we het gesprek( niet het topic zelf) hier verder voortzetten?
Maar dan in een aparte topic met een andere insteek?

POL / Radicale teksten tijdens aftelmoment op Erasmusbrug #5

Ik vraag het even netjes aan de staf omdat ik weet dat het heftige emoties in mensen los kan maken
Zou je het wel toestaan dan heb je ook duidelijke richtlijnen nodig om te voorkomen dat het uit de hand loopt

Mijn idee voor het topic: Joodse bijdrages aan onze samenleving ( met een klein bnw angle c_/ )
Altijd genuanceerd, nooit zal ik de hele bevolkingsgroep over een kant scheren ectect
Wel belangrijk om dat erbij te vermelden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-01-2023 23:25:44 ]
pi_207462964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
@:loveyoulongtime
@:sp3c

Kunnen we het gesprek hier verder voortzetten?
Maar dan in een aparte topic met een andere insteek?

POL / Radicale teksten tijdens aftelmoment op Erasmusbrug #5

Ik vraag het even netjes aan de staf omdat ik weet dat het heftige emoties in mensen los kan maken
Zou je het wel toestaan dan heb je ook duidelijke richtlijnen nodig om te voorkomen dat het uit de hand loopt

Mijn idee voor het topic: Joodse bijdrages aan onze samenleving ( met een klein bnw angle c_/ )
Altijd genuanceerd, nooit zal ik de hele bevolkingsgroep over een kant scheren ectect
Wel belangrijk om dat erbij te vermelden :)
up 2 @sp3c dan hij kent het hele topic :) Ik heb amper de tijd gehad te eten vanavond :D Heb ook niet echt de tijd het topic door te lezen, ben met 4 dingen tegelijk bezig en moet zo nog pizza ophalen :D
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 23:52:26 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207464324
Ik vind een discussie over neonazi's sowieso niet de plek voor joodse complotten

Sowieso niet :{w
pi_207464502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:

Ja echt een geweldig idee zeg
  zondag 8 januari 2023 @ 00:22:35 #62
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207464677
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ja echt een geweldig idee zeg
Was al afgekeurd door @sp3c dus waarom ga je erop door? Dit is FB geen discussie topic.
Lach met een schone bips
pi_207495473
Waarom is het VS-topic gesloten? Dit loopt inmiddels al jaren in BNW.
pi_207497037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:52 schreef sp3c het volgende:
Ik vind een discussie over neonazi's sowieso niet de plek voor joodse complotten

Sowieso niet :{w
Er was een tijde terug een artikel in een Joods magazine
Met een nieuwe manier om antisemitisme te bestrijden
Het vb wat gebruikt werd was Joodse invloed in de jazz wereld
Door de mensen te informeren over hun bijdrage, zouden de mensen meer waardering krijgen voor het volk
En daarmee zou je tegelijkertijd antisemitisme aanpakken

Kan het origineel niet meer vinden maar ong dit idee : https://www.jpost.com/int(...)ism-with-jazz-681433

Vond het een briljant idee.
Geen neo nazo bs maar puur gericht op de bijdrage
Helaas zag het staff het niet zo
Ben dan ook niet hier om je van gedachte te veranderen, respecteer de beslissing
Wel vond ik het nodig om toelichting te geven
pi_207497129
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
-Knip-

[ Bericht 19% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:21:11 ]
pi_207497209
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
BNW
BNW en De Agenda gaan niet samen. En alles moet wijken voor De Agenda.

[ Bericht 36% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:22:29 ]
pi_207497355
Precies, of de reeks nu verplaatst, wordt naar POL of NWS maakt niet zoveel uit
-Knip-

[ Bericht 54% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:23:38 ]
pi_207497416
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hij is ten dode opgeschreven

En zichzelf, maar schouderklopjes geven dat ze zo goed bezig zijn o|O
Tsja, het is niet verrassend. Immers, als je de waarheid spreekt, doen leugens je niets.
Wanneer je echter liegt, dan doet niets meer pijn dan de waarheid. En in BNW doen we aan de waarheid, en daar kan De Agenda niet tegen. - Knip-

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:24:48 ]
pi_207497499
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
-Knip-
Wat heeft - Knip- zoal ondernomen dan? Heb er niet echt wat van mee gekregen eigenlijk

[ Bericht 40% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:25:41 ]
pi_207497594
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hij is ten dode opgeschreven

En zichzelf, maar schouderklopjes geven dat ze zo goed bezig zijn o|O
Het VS-topic is nota bene in BNW ontstaan omdat bepaalde dingen niet in NWS en vooral POL besproken mochten worden. En als dit werd wordt geprobeerd eindigde het keer op keer in gillen, schreeuwen, snikken, TR'en, usernotes en bans. Daarom bracht een topic hier de uitkomst, zo kon door een BNW-lens, aan de hand van alternatieve bronnen die elders niet geaccepteerd worden culturele en politieke zaken worden besproken.

Maar het is duidelijk dat er bepaalde individuen bezig zijn om BNW te zuiveren, in lijn het met eigen gewenste gedachtegoed. Ik neem aan dat het klimaattopic, het Covid-19 topic en het topic over de oorlog in Oekraïne de volgende zijn. Alle 'misinformatie' die daar wordt verspreid moet immers aan banden worden gelegd.

Prima, dan is er voor mij geen reden meer om hier te posten. En ik denk dat dit voor velen geldt. Hebben de links en progressieve MSM-adepten eindelijk hun zin.
pi_207498266
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het VS-topic is nota bene in BNW ontstaan omdat bepaalde dingen niet in NWS en vooral POL besproken mochten worden. En als dit werd wordt geprobeerd eindigde het keer op keer in gillen, schreeuwen, snikken, TR'en, usernotes en bans. Daarom bracht een topic hier de uitkomst, zo kon door een BNW-lens, aan de hand van alternatieve bronnen die elders niet geaccepteerd worden culturele en politieke zaken worden besproken.

Maar het is duidelijk dat er bepaalde individuen bezig zijn om BNW te zuiveren, in lijn het met eigen gewenste gedachtegoed. Ik neem aan dat het klimaattopic, het Covid-19 topic en het topic over de oorlog in Oekraïne de volgende zijn. Alle 'misinformatie' die daar wordt verspreid moet immers aan banden worden gelegd.

Prima, dan is er voor mij geen reden meer om hier te posten. En ik denk dat dit voor velen geldt. Hebben de links en progressieve MSM-adepten eindelijk hun zin.
De enige 3 topics die in mijn tijd echt actief waren. Was de Vs-. Oekriane- en Covid reeks

-Knip-

[ Bericht 13% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:44:48 ]
pi_207498325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wat heeft - Knip- zoal ondernomen dan? Heb er niet echt wat van mee gekregen eigenlijk
De details die achter de schermen besproken worden, ga ik hier niet delen, dat snap je ook wel c_/

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 17:45:17 ]
pi_207498413
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De details die achter de schermen besproken worden, ga ik hier niet delen, dat snap je ook wel c_/
Voor de schermen gaan sneren over iets dat achter de schermen is besproken is niet erg netjes.
pi_207498438
Alsof een beetje BNW'er De Agenda niet kan zien... De handelingen van bepaalde moderators spreken boekdelen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 17:17:40 #75
485843 crew  Jippie
pi_207499589
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
BNW is geen vergaarbak voor alles wat nergens anders past. Ik kom hier later op terug.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 17:35:51 #76
485843 crew  Jippie
pi_207499812
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja, het is niet verrassend. Immers, als je de waarheid spreekt, doen leugens je niets.
Wanneer je echter liegt, dan doet niets meer pijn dan de waarheid. En in BNW doen we aan de waarheid, en daar kan De Agenda niet tegen. - Knip-
BNW is niet bedoeld als verzamelplaats van extreme prietpraat.

Complottheorieën en 'verder kijken dan de media ons toont' is geen vrijbrief om de FOK! Policy te negeren. Iedereen is welkom om hier zijn visie, gedachtes, ervaringen te posten maar zonder loze beschuldigingen en zonder haatzaaien.

Kwestie van de juiste nuanceringen maken.
pi_207499948
Wel grappig dat uitgerekend jij dat nou zegt. Jij modereert immers naar of je gevoelens zijn gekrenkt of niet. Posts die binnen de policy vallen haal jij maar wat graag weg omdat ze tegen De Agenda in gaan. Dat hebben we samen in het vraag het aan BNW'ers topic kunnen concluderen. Tevens de dubbele standaard met betreft beschuldigingen. Wordt de groep beschermd door De Agenda, dan is er een veroordeling nodig. Is het een beschuldiging richting een onwelgevallige, dan mag alles.

Buitengewoon hypocriet.
pi_207500002
quote:

Ja het begint lichtjes op te vallen
quote:
Same here
Het is hier een parodie van zichzelf geworden.
Had het niet aan Yvonne gelegen, hadden de blauwtjes de tent hier al gesloten.
pi_207500015
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel grappig dat uitgerekend jij dat nou zegt. Jij modereert immers naar of je gevoelens zijn gekrenkt of niet. Posts die binnen de policy vallen haal jij maar wat graag weg omdat ze tegen De Agenda in gaan. Dat hebben we samen in het vraag het aan BNW'ers topic kunnen concluderen. Tevens de dubbele standaard met betreft beschuldigingen. Wordt de groep beschermd door De Agenda, dan is er een veroordeling nodig. Is het een beschuldiging richting een onwelgevallige, dan mag alles.

Buitengewoon hypocriet.
Haha hou toch op man met je ‘De Agenda’. Je hebt niet door hoe @Jippie haar best doet om er nog wat van te maken hier.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 17:54:50 #80
pi_207500036
quote:

Buitengewoon hypocriet.
Je bevestigt alleen maar wat er speelt. Daarnaast bekruipt mij het gevoel dat alleen de waarheid zoals die hier geïnterpreteerd wordt besproken mag worden want anders ben je hypocriet of een schaap.

Dat is pas hypocriet. Geknetter over het al dan niet toestaan van een tegengeluid maar dan wel het tegengeluid dat precies in de pas loopt van het gewenste (bnw) narratief. En laat dat nou net zijn hoe we bnw niet willen zien.

Recent zijn er nieuwe crewleden geworven die hun stinkende best doen en dan reageer jij zo. Je bent zo zelf een deel van het probleem.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207500043
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
[..]

Complottheorieën en 'verder kijken dan de media ons toont' is geen vrijbrief om de FOK! Policy te negeren. Iedereen is welkom om hier zijn visie, gedachtes, ervaringen te posten maar zonder loze beschuldigingen en zonder haatzaaien.

Fok policy ? :')
Je bedoelt de “policy” die enkel in bnw met ijzeren hand opgelegd wordt, terwijl andere subfora met rust gelaten worden , wegens het nablaten van het algemeen narratief waar alle blauwtjes zich goed bij voelen.
pi_207500057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je bevestigt alleen maar wat er speelt. Daarnaast bekruipt mij het gevoel dat alleen de waarheid zoals die hier geïnterpreteerd wordt besproken mag worden want anders ben je hypocriet of een schaap.

Dat is pas hypocriet. Geknetter over het al dan niet toestaan van een tegengeluid maar dan wel het tegengeluid dat precies in de pas loopt van het gewenste (bnw) narratief. En laat dat nou net zijn hoe we bnw niet willen zien.
Ja lol, en als je iets durft posten buiten bnw, word je massaal terug gefloten naar bnw
Hypocriet ?
pi_207500060
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Recent zijn er nieuwe crewleden geworven die hun stinkende best doen en dan reageer jij zo. Je bent zo zelf een deel van het probleem.
Wat heeft dat te maken met moderatie die niet volgens de policy is maar volgens De Agenda en genkenkte gevoelens?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 17:56:25 #84
485843 crew  Jippie
pi_207500061
quote:

Buitengewoon hypocriet.
Ik denk dat we inderdaad als mens verschillen. Als ik mij confirmeer aan een policy, dan respecteer ik deze.

Daarvoor hoef ik overigens niet in mijn agenda te kijken.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 17:57:16 #85
pi_207500071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je bedoelt de “policy” die enkel in bnw met ijzeren hand opgelegd wordt, terwijl andere subfora met rust gelaten worden , wegens het nablaten van het algemeen narratief waar alle blauwtjes zich goed bij voelen.
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer. Ik kan er weinig aan doen dat juist bnw een bepaald clientèle aantrekt dat het normaal vindt om mensen uit te maken voor groomers, pedofielen of antichrist. Of geef het een naam

Handhaven doe je adhv gedraging en regels. De regels zijn duidelijk, dus dan zou het van binnenuit moeten komen.
pi_207500075
quote:

[..]
BNW wijkt juist af van de rest omdat hier wat vrijer wordt omgegaan met informatie/bronnen. En dan druk ik het zacht uit.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 17:57:49 #87
pi_207500082
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat heeft dat te maken met moderatie die niet volgens de policy is maar volgens De Agenda en genkenkte gevoelens?
Je kunt wel een holle tegenvraag stellen, maar ga eens in op de strekking van m'n post.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 17:58:15 #88
pi_207500092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Raw85 het volgende:

[..]
BNW wijkt juist af van de rest omdat hier wat vrijer wordt omgegaan met informatie/bronnen. En dan druk ik het zacht uit.
Er is hier verdorie geen harde bron eis. Je kunt dus al vrijwel alles zeggen en stellen wat je wil. Met die vrijheid komt ook verantwoordelijkheid, maar zodra er op dat laatste gewezen wordt trekt men een dikke lip
pi_207500093
Mijn agenda:

:W

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2023 17:58:40 ]
pi_207500095
Extreme prietpaat? Toe maar

Ik zie vooral een mod die op gevoel en ideologie mod
Heel slecht tegen kritiek kan en geen tegenspraak wenst
En begint te dreigen met een ban zodra je even een spiegel voorhoudt
pi_207500103
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer. Ik kan er weinig aan doen dat juist bnw een bepaald clientèle aantrekt dat het normaal vindt om mensen uit te maken voor groomers, pedofielen of antichrist. Of geef het een naam

Handhaven doe je adhv gedraging en regels. De regels zijn duidelijk, dus dan zou het van binnenuit moeten komen.
Hihi, anderen een probleem noemen en met zo'n persoonlijke sneer komen. Klassiek hoor.
pi_207500111
De versterkingen zijn gehaald hoor
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 17:59:31 #93
pi_207500120
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, anderen een probleem noemen en met zo'n persoonlijke sneer komen. Klassiek hoor.
Tweede keer, ga eens in op de strekking van mijn post ipv ruis te creëeren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 17:59:40 #94
485843 crew  Jippie
pi_207500125
quote:

[..]
Onzin, de FOK! policy wordt overal nagestreefd. Er zal wel eens iets over het hoofd worden gezien omdat niet iedereen 24/7 aanwezig is.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:00:35 #95
pi_207500145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja lol, en als je iets durft posten buiten bnw, word je massaal terug gefloten naar bnw
Hypocriet ?
Dat zijn toch de regels? Is dat nou zo moeilijk?
pi_207500170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tweede keer, ga eens in op de strekking van mijn post ipv ruis te creëeren.
Zie hier:

quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik wil hier even op terugkomen, en de policy die daarbij hoort.

Ik struinde de FP af en ik zag het volgende:
[..]
Zonder veroordeling wordt een hele groep mensen terroristen genoemd. Dat is nogal een beschuldiging. Jouw collega schijnt eenzelfde blik op de policy te hebben als ik, en dat dit acceptabel zou moeten zijn. Maar met jouw interpretatie van de policy, is dit onacceptabel. Is dit acceptabel of niet? En zo ja, zou je hier in BNW, in het VS culture wars topic, dat "Laten we mensen/groeperingen niet beschuldigen van grooming, incest of pedofilie als er geen veroordeling tegen ze is uitgesproken." kunnen verwijderen?
Hypocrisie ten top. Heeft niks met de policy handhaven te maken.

En jij zegt ruis creëren, ik zeg hypocrisie blootleggen. Neem toch gewoon verantwoordelijkheid.
pi_207500176
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Onzin, de FOK! policy wordt overal nagestreefd. Er zal wel eens iets over het hoofd worden gezien omdat niet iedereen 24/7 aanwezig is.
Dat klopt dus niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:04:48 #98
485843 crew  Jippie
pi_207500194
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Ali_boo het volgende:

Ik geloof toch echt dat je spoken ziet, ik streef de policy na om voor iedere user hier een fijne omgeving te creëren en te behouden. Kort gezegd met wederzijds respect discussiëren en geen gehaatzaai.

Waar kan ik niet tegen kritiek en waar dreig ik met een ban?
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:05:28 #99
pi_207500204
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zie hier:
[..]

En jij zegt ruis creëren, ik zeg hypocrisie blootleggen. Neem toch gewoon verantwoordelijkheid.
Ten eerste, de fp is een hele andere tak van Fok waar ik geen crew ben en ten tweede is dit echt spijkers op laag water zoeken.
pi_207500214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ten eerste, de fp is een hele andere tak van Fok waar ik geen crew ben en ten tweede is dit echt spijkers op laag water zoeken.
Policy is policy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:06:14 #101
485843 crew  Jippie
pi_207500216
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klopt dus niet.
Misschien beleef jij het anders, maar ik zie de crew overal hun stinkende best doen.
pi_207500223
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:06 schreef Jippie het volgende:

[..]
Misschien beleef jij het anders, maar ik zie de crew overal hun stinkende best doen.
Dat garandeert geen kwaliteit.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:08:05 #103
pi_207500241
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Policy is policy.
Je vergelijkt appels met peren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:08:44 #104
485843 crew  Jippie
pi_207500252
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zie hier:
[..]

Hier heb ik je eerder al uitleg over gegeven. Het is niet mijn probleem dat je de ernst het bestormen van drie overheidsgebouwen niet lijkt te kunnen inschatten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:09:41 #105
485843 crew  Jippie
pi_207500265
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Policy is policy.
Zie mijn reactie hierboven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:11:34 #106
485843 crew  Jippie
pi_207500301
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat garandeert geen kwaliteit.
Kun je daar een voorbeeld van geven? Want dat is niet hoe ik mede-crew ervaar.
pi_207500318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je vergelijkt appels met peren.
Ik dacht dat de policy voor iedereen geldt, op elk deel van Fok. Wellicht dat er uitzonderingen voor De Agenda zijn. Maar dat verstevigt enkel mijn punt.

Verklaar jouw positie anders even, want voorlopig zie ik een ongelijke toepassing van de policy. En dat is enkel verklaarbaar wanneer er naar ideologie wordt gemodereerd in plaats van de policy. Prima hoor, doe alleen niet zo hypocriet.
pi_207500321
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hier heb ik je eerder al uitleg over gegeven. Het is niet mijn probleem dat je de ernst het bestormen van drie overheidsgebouwen niet lijkt te kunnen inschatten.
En die was niet rationeel nog deugdelijk.
pi_207500351
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Want dat is niet hoe ik mede-crew ervaar.
Wellicht heb je gelijk. Kwaliteit is immers ietwat subjectief. Ik kan me voorstellen dat de volgers van De Agenda bijzonder blij met jou zullen zijn. Zij die wat meer waarde hechten aan onafhankelijkheid en vrijheid, die zullen daar anders over denken.
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:16:00 #110
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_207500360
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Ali_boo het volgende:

Het gaat uiteindelijk om (objectieve) informatie die raakvlakken heeft met BNW, maar natuurlijk wel binnen policy valt. En om inhoud en niet persoonlijke aanvallen. We willen toch samen dit subforum op level houden.

Waar het om draait is die middenweg te vinden in juist die verhitte discussies en als user daarin ook je eigen verantwoordelijkheid te nemen. Daarbij is het echt niet zo dat we bevooroordeeld modereren, we doen echt wel ons best zo objectief mogelijk te modereren en alle users te respecteren. Beetje positieve insteek van iedereen is daarbij wel gewenst.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:17:34 #111
pi_207500381
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik dacht dat de policy voor iedereen geldt, op elk deel van Fok. Wellicht dat er uitzonderingen voor De Agenda zijn. Maar dat verstevigt enkel mijn punt.

Verklaar jouw positie anders even, want voorlopig zie ik een ongelijke toepassing van de policy. En dat is enkel verklaarbaar wanneer er naar ideologie wordt gemodereerd in plaats van de policy. Prima hoor, doe alleen niet zo hypocriet.
Er is geen ongelijke toepassing van de policy, jij vindt het een ongelijke toepassing. Dat is iets anders.

Als we de definitie van terreur er bij pakken zie ik geen reden om daar aan te twijfelen trouwens.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:19:13 #112
485843 crew  Jippie
pi_207500404
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En die was niet rationeel nog deugdelijk.
Noch deugdelijk?

Als je iets niet snapt kun je om een nadere uitleg vragen. Inmiddels is er in Brazilië al zoveel duidelijk geworden dat er sprake blijkt te zijn van een voorbereide terroristische aanval op het parlement. Dat jij meer moeite lijkt te hebben met het voorlezen aan kleuters door een drag queen is niet iets waar de policy op geschreven is.
pi_207500406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer.
-Knip- niet doen -

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 10-01-2023 18:24:29 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:23:06 #114
485843 crew  Jippie
pi_207500457
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wellicht heb je gelijk. Kwaliteit is immers ietwat subjectief. Ik kan me voorstellen dat de volgers van De Agenda bijzonder blij met jou zullen zijn. Zij die wat meer waarde hechten aan onafhankelijkheid en vrijheid, die zullen daar anders over denken.
Mijn agenda? Donderdag een bestuursvergadering en vrijdag een belafspraak met het Z-H, niet zo spannend hoor.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:23:32 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207500464
Ach ja, de leukigheid en animo om te posten is er op deze manier wel vanaf. Misschien is dit wel de bedoeling, wie zal het zeggen...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_207500484
En slachtofferrol ?
Bewijs alom dat je mij bande om redenen die je ergens anders lekker tolereert.
Had beter mijn topic erover toch geplaatst.
Nu kan het mij nimeer rotten, het is zielig
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:27:07 #117
485843 crew  Jippie
pi_207500512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja, de leukigheid en animo om te posten is er op deze manier wel vanaf. Misschien is dit wel de bedoeling, wie zal het zeggen...
Is het zo'n probleem om de policy enigzins te volgen? Ik snap dat echt niet. Op FOK! is er echt veel ruimte om je mening te delen, maar haatzaaien mag gewoon niet van de wet.
pi_207500523
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
-Knip- niet doen -
Heb dan tenminste het fatsoen om zijn persoonlijk getinte denigrerende opmerking jegens mij ook te knippen.
Maar nee …
je bevestigt hiermee al wat nu gezegd wordt.
pi_207500540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:

Er is geen ongelijke toepassing van de policy,
100% BNW opmerking :')
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:30:25 #120
pi_207500550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:24 schreef UncleScorp het volgende:
En slachtofferrol ?
Bewijs alom dat je mij bande om redenen die je ergens anders lekker tolereert.
Had beter mijn topic erover toch geplaatst.
Nu kan het mij nimeer rotten, het is zielig
Dit bedoel ik, grow a pair man. Je zit nog steeds te mekkeren over je ban en nu is het ook nog eens iets persoonlijks? Niet zo gek dat ik je dan maar een aansteller vindt want je blijft er maar mee door gaan kerel. Ik heb je persoonlijk benaderd, met je mee willen denken maar het enige wat je doet is verongelijkt zijn.

En dan is het voor mij een keer klaar, ja.
pi_207500566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit bedoel ik, grow a pair man. Je zit nog steeds te mekkeren over je ban en nu is het ook nog eens iets persoonlijks? Niet zo gek dat ik je dan maar een aansteller vindt want je blijft er maar mee door gaan kerel.
Sja heb je aan jezelf te danken.
Consequente moderatie is een oplossing
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:31:37 #122
485843 crew  Jippie
pi_207500569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb dan tenminste het fatsoen om zijn persoonlijk getinte denigrerende opmerking jegens mij ook te knippen.
Maar nee …
je bevestigt hiermee al wat nu gezegd wordt.
Ik snap echt niet dat er zo'n drama wordt gemaakt over het niet mogen posten van haatspraak en dan op de tenen getrapt bent als je een weerwoord krijgt.
pi_207500584
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:27 schreef Jippie het volgende:

maar haatzaaien mag gewoon niet van de wet.
Ow gebeurt nochtans volop in subforum iets verderop hoor.
Maar de kwijlende meute is zo groot dat men liever niet ingrijpt
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:34:16 #124
485843 crew  Jippie
pi_207500606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Onzin
pi_207500615
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik snap echt niet dat er zo'n drama wordt gemaakt over het niet mogen posten van haatspraak en dan op de tenen getrapt bent als je een weerwoord krijgt.
Klopt geheel. Waarom knip je mijn opmerking dan wel?
SC mag geen weerwoord krijgen?
pi_207500618
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik geloof toch echt dat je spoken ziet, ik streef de policy na om voor iedere user hier een fijne omgeving te creëren en te behouden. Kort gezegd met wederzijds respect discussiëren en geen gehaatzaai.

Waar kan ik niet tegen kritiek en waar dreig ik met een ban?
Was een tijdje terug in de woke topic geloof ik
Toen vroeg men waar kan ik in de polciy terugvinden dat kinderen verminken niet benoemd mag worden
Jij bleef maar wijzen naar de algemene policy zonder verder uit te leggen welke regels er nu verbroken worden
Zelfs na aandringen kon je de mensen niet vertellen hoe het nu echt in elkaar zat

Maar toch was tegen het fok beleid , hoe ? Geen idee. Opdat Jippie het zegt, daarom!

Vervolgens heb ik op een normale manier, zonder te schelden of denigrerend te doen. Een spiegel voorgehouden, later op de avond kreeg ik een dm van je dat je het niet fijn vond om tegengesproken te worden. En dat ik nu een paar notes bij heb gekregen ongetwijfeld voor ''chrewbashing''

Het woord crewbashing neem je wederom in de mond in dit topic : BNW / [Vraag aan BNW-users] Wat heeft LHBTI met BNW te maken?

Nadat men herhaaldelijk vraagt, noem een paar vb waaruit blijft dat we elke lgbt'er over een kan scheren
Die zijn er uiteraard niet dus moest je je beroepen op stropop
Maar dan ook echt de ene na de andere :')
Toen dat niet het gewenste effect had begon je te dreigen met dit is crewbashing
Niet veel later ging het topic dicht
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:35:16 #127
pi_207500619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maar de rest van het forum bashen is wel okee?
pi_207500623
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
Onzin
Tijd terug zou ik hier massa voorbeelden posten
Nu besef ik dat het zinloos is
Rede is ver te zoeken
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:36:11 #129
485843 crew  Jippie
pi_207500627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Klopt geheel. Waarom knip je mijn opmerking dan wel?
SC mag geen weerwoord krijgen?
Omdat ik crewbash sowieso verwijder.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:36:39 #130
pi_207500633
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Omdat ik crewbash sowieso verwijder.
Nou ja ik deelde uit dus ik mag ook best incasseren.
pi_207500637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar de rest van het forum bashen is wel okee?
Ginds mag er volop BNW gebashed worden, maar o wee als het omgekeerd gebeurt
Consequente moderatie?
Fok policy?
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:38:01 #132
pi_207500652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ginds mag er volop BNW gebashed worden, maar o wee als het omgekeerd gebeurt
Consequente moderatie?
Fok policy?
Dat mag niet en heeft nooit gemogen, sterker nog het is policy om dat te verwijderen. Iets wat ik regelmatig doe.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:40:19 #133
485843 crew  Jippie
pi_207500684
Nogmaals iedereen is welkom in BNW en er mag veel gezegd worden maar blijf weg van haatspraak. Met de juiste nuancering kan vrijwel alles in BNW gepost worden. Discussies blijven welkom BNW staat open voor iedere user.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:40:32 #134
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207500686
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
[..]

Kun je ook dit ook verder onderbouwen?

Wat bedoel je met 'extreme prietpraat'? En waar was er sprake van loze beschuldigingen en haatzaaien?
pi_207500687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat mag niet en heeft nooit gemogen, sterker nog het is policy om dat te verwijderen. Iets wat ik regelmatig doe.
Geeuw…mijn topic had een lijst van jewelste met BNW bashing
Vandaar mijn reacties hier,
Ik werd gestraft en daar werd gelachen
En dan krijg je gefrustreerde user he
pi_207500706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er is geen ongelijke toepassing van de policy, jij vindt het een ongelijke toepassing. Dat is iets anders.

Als we de definitie van terreur er bij pakken zie ik geen reden om daar aan te twijfelen trouwens.
Het is wel een ongelijke toepassing van de policy wanneer groomers groomers worden genoemd wanneer hun handelingen binnen de definitie van grooming vallen, en die posts worden verwijderd.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:43:17 #137
pi_207500721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Geeuw…mijn topic had een lijst van jewelste met BNW bashing
Vandaar mijn reacties hier,
Ik werd gestraft en daar werd gelachen
En dan krijg je gefrustreerde user he
Maar dan tuig je toch een spook op? Ik heb betreffend topic niet gezien. Nogmaals, wat jij hier zegt klopt gewoon niet, bnw bashen is niet de norm en ook niet toegestaan, dat dat wel gebeurt is jammer maar daar zijn dus mods voor.

En dat je gefrustreerd raakt snap ik in dat kader wel, maar dan moet je de boel hier ook niet gaan verstieren.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:43:41 #138
189978 controlaltdelete
pi_207500725
Weet nog met de demo's vorig jaar in een topic deur verderop, werden mensen steevast voor vanalles en nog wat uitgemaakt, wappies zus en zo en werden zelfs kakkerlakken genoemd. Dit kon allemaal en nog steeds.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:44:14 #139
pi_207500733
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is wel een ongelijke toepassing van de policy wanneer groomers groomers worden genoemd wanneer hun handelingen binnen de definitie van grooming vallen, en die posts worden verwijderd.
Dan heb je wel een erg vrije intrepetatie van grooming.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:45:39 #140
pi_207500746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet nog met de demo's vorig jaar in een topic deur verderop, werden mensen steevast voor vanalles en nog wat uitgemaakt, wappies zus en zo en werden zelfs kakkerlakken genoemd. Dit kon allemaal en nog steeds.
Ik zie wederom niets concreets.

Als we toch op die tour gaan, hier worden mensen uitgemaakt voor schaap, wef figuren, etc. Dat het niet mag betekent niet dat het niet gebeurt.
pi_207500751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan heb je wel een erg vrije intrepetatie van grooming.
Nee hoor, gewoon de definitie van wikipedia die door De Agenda wordt gehanteerd. Ook dat werd volledig juist in het Vraag het BNW'ers topic toegelicht.

Zelf ben ik meer van de ruimere originele engelstalige definitie, maar zells de beperkte Nederlandse definitie is toepasbaar.
pi_207500754
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je ook dit ook verder onderbouwen?

Wat bedoel je met 'extreme prietpraat'? En waar was er sprake van loze beschuldigingen en haatzaaien?
Ali met z’n eeuwige gekanker op joden bijvoorbeeld. Daar hoor ik je nooit over.

Kijk Howard, je kan altijd de vermoorde onschuld spelen en quasi-intelligente vraagjes stellen waarvan je meteen al wel weet dat niemand zin heeft om tientallen/honderden posts door te spitten om je vraagjes te beantwoorden. Het is gewoon kinderachtig.

Daarnaast is het ook hypocriet, want het minste of geringste is voor jou al aanleiding om anderen weg te zetten als links/progressief etc
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:47:07 #143
485843 crew  Jippie
pi_207500766
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
1.Kun je ook dit ook verder onderbouwen?

2Wat bedoel je met 'extreme prietpraat'?

3.En waar was er sprake van loze beschuldigingen en haatzaaien?
1 en 2.Ik zal dit later definiëren, nog even geduld.
3.In diverse topics, onder meer de woke topics, we zijn daar al eerder over in discussie geweest. Ik ga dat niet herhalen.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:48:36 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207500783
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie probeer je hier voor de gek te houden?
Je bent al sinds 2019/2020 bezig om de reeks gesloten te krijgen

En je zal ongetwijfeld een groot aandeel gehad hebben daar achter de schermen
Control freak dat je bent kan je het niet hebben dat de zieke progressieve geest op de kak wordt genomen
Dus moet het dicht

Of naar pol waar jij eindelijk aan de lopende band notes kan uitdelen. En de users waar je een diepte haat tegen koestert ( Howard en QuidProJo) eindelijk gebanned kan krijgen
Dit is mij allang duidelijk hoor. Ik durf te stellen dat ik redelijk goed heb door hoe bepaalde dingen hier in elkaar steken. En ik weet dat er een kliekje lurkers hier in BNW actief is, die weliswaar niet posten maar wel menig topic kapot proberen te TR'en. En daar zitten soms nog wel eens een lid van de FOK! crew bij. Het is vooral vrij sneu gedrag om op die manier censuur proberen te bewerkstelligen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:46 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ali met z’n eeuwige gekanker op joden bijvoorbeeld. Daar hoor ik je nooit over.

Kijk Howard, je kan altijd de vermoorde onschuld spelen en quasi-intelligente vraagjes stellen waarvan je meteen al wel weet dat niemand zin heeft om tientallen/honderden posts door te spitten om je vraagjes te beantwoorden.

Daarnaast is het ook hypocriet, want zelf is het minste of geringste voor jou al aanleiding om anderen weg te zetten als links/progressief etc
Wat heeft dit met het topic van de VS te maken? Ali is daar helemaal niet actief.
pi_207500786
Haatspraak bestaat niet. Dat is een Linkse term voor alles wat de gevoelens krenkt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:48:55 #146
485843 crew  Jippie
pi_207500789
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Voor het woord grooming hanteren we de Nederlandse betekenis. Als je iets anders dan dat bedoelt, omschrijf dat dan ook zo.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:50:15 #147
189978 controlaltdelete
pi_207500808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie wederom niets concreets.

Als we toch op die tour gaan, hier worden mensen uitgemaakt voor schaap, wef figuren, etc. Dat het niet mag betekent niet dat het niet gebeurt.
Nou dat zie ik toch echt haast niet meer en dan nog, ik vond het er heftig aan toegaan in dat demotopic. Als bloedhonden te wachten op lives, juichen als mensen in elkaar gebeukt worden en dan nog natrappen door het uitschot en zelfs kakkerlakken te noemen. Niemand die ingreep.
pi_207500809
Oh ffs gooi de hele fb topic dicht als je berichten gaat verwijderen die je niet aanstaan
pi_207500811
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Voor het woord grooming hanteren we de Nederlandse betekenis. Als je iets anders dan dat bedoelt, omschrijf dat dan ook zo.
En die Nederlandse betekenis is toepasbaar. Ook dat is jou uitgelegd in het Vraag het BNW'ers topic.

Voor iemand die zo graag een "fijne sfeer" wil ben jij ontzettend slecht in staat te luisteren. Alsof je een Agenda door wilt drukken in plaats van daadwerkelijk constructief wilt handelen.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:50:24 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207500812
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
1 en 2.Ik zal dit later definiëren, nog even geduld.
3.In diverse topics, onder meer de woke topics, we zijn daar al eerder over in discussie geweest. Ik ga dat niet herhalen.
Graag dan ook met voorbeelden, en het gaat mij hier vooral om het VS-topic. De rest is wel besproken, ik zag dat ook dat andere topic over LHBTI namelijk alweer gesloten was. Jammer, maar het was te voorspellen.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:50:59 #151
pi_207500825
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Oh ffs gooi de hele fb topic dicht als je berichten gaat verwijderen die je niet aanstaan
Je moet eens ophouden met je kruistocht tegen tijger en vooral het buiten hangen van de zgn vuile was.
pi_207500830
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Graag dan ook met voorbeelden, en het gaat mij hier vooral om het VS-topic. De rest is wel besproken, ik zag dat ook dat andere topic over LHBTI namelijk alweer gesloten was. Jammer, maar het was te voorspellen.
Daar kwam wel een paniekslotje toen de vraag in de OP voor de tweede keer werd beantwoord.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:51:40 #153
pi_207500838
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Haatspraak bestaat niet. Dat is een Linkse term voor alles wat de gevoelens krenkt.
Dit zegt eigenlijk wel alles.
pi_207500851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit zegt eigenlijk wel alles.
Tsja, ik ben nu eenmaal niet Marxistisch genoeg om daaraan mee te doen. Enkeltje gulag voor mij.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 18:57:23 #155
pi_207500909
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja, ik ben nu eenmaal niet Marxistisch genoeg om daaraan mee te doen. Enkeltje gulag voor mij.
Nee, het is schreeuwend hypocriet voor iemand die het volgende zegt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Policy is alleen policy als het jou uitkomt blijkbaar. Immers, volgens je eigen redenatie had ik die post moeten verwijderen en noten. Dit wist je toen je het postte.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 18:58:23 #156
485843 crew  Jippie
pi_207500922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Was een tijdje terug in de woke topic geloof ik
Toen vroeg men waar kan ik in de polciy terugvinden dat kinderen verminken niet benoemd mag worden
Jij bleef maar wijzen naar de algemene policy zonder verder uit te leggen welke regels er nu verbroken worden
Zelfs na aandringen kon je de mensen niet vertellen hoe het nu echt in elkaar zat

Maar toch was tegen het fok beleid , hoe ? Geen idee. Opdat Jippie het zegt, daarom!

Vervolgens heb ik op een normale manier, zonder te schelden of denigrerend te doen. Een spiegel voorgehouden, later op de avond kreeg ik een dm van je dat je het niet fijn vond om tegengesproken te worden. En dat ik nu een paar notes bij heb gekregen ongetwijfeld voor ''chrewbashing''

Het woord crewbashing neem je wederom in de mond in dit topic : BNW / [Vraag aan BNW-users] Wat heeft LHBTI met BNW te maken?

Nadat men herhaaldelijk vraagt, noem een paar vb waaruit blijft dat we elke lgbt'er over een kan scheren
Die zijn er uiteraard niet dus moest je je beroepen op stropop
Maar dan ook echt de ene na de andere :')
Toen dat niet het gewenste effect had begon je te dreigen met dit is crewbashing
Niet veel later ging het topic dicht
Ik heb tot in den treure uitgelegd waar dat wordt genoemd in de policy. En het mij als Mod instrueren wat er wel of niet in een topic-pointer moet staan is Pseudo modden, mij beschuldigen van vooringenomenheid en modereren naar eigen voorkeur ervaar ik als crewbash. Het topic ging dicht omdat er niet meer werd ingegaan op mijn vraag uit de OP. Het was trouwens ook bedoeld als kortlopend topic als inventarisatie zeg maar.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:59:44 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207500947
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hier ook nog even op reageren. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe crewleden hun best doen, maar momenteel is er voornamelijk veel onduidelijkheid gecreëerd. Er worden allerlei topics gesloten die hier tijdenlang actief waren en wordt aan de lopende band post aangepast en verwijderd waarbij het gewoon niet duidelijk is wat nu wel en wat niet kan.

Er is bijvoorbeeld door mij meermaals gevraagd om duidelijke richtlijnen, voorbeelden van wat wel en wat niet kan en dan blijft het stil. Het lijkt er er vooral op dat paraplutermen als 'haat', 'extreem', 'aanval' of 'bashen' worden gebruikt om bepaalde meningen/perspectieven de kop in te drukken. Misschien is het in dat geval beter om gewoon open kaart te spelen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:01:09 #158
485843 crew  Jippie
pi_207500971
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Hou eens op met die stemmingmakerij
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 19:02:30 #159
pi_207500994
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier ook nog even op reageren. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe crewleden hun best doen, maar momenteel is er voornamelijk veel onduidelijkheid gecreëerd. Er worden allerlei topics gesloten die hier tijdenlang actief waren en wordt aan de lopende band post aangepast en verwijderd waarbij het gewoon niet duidelijk is wat nu wel en wat niet kan.

Er is bijvoorbeeld door mij meermaals gevraagd om duidelijke richtlijnen, voorbeelden van wat wel en wat niet kan en dan blijft het stil. Het lijkt er er vooral op dat paraplutermen als 'haat', 'extreem', 'aanval' of 'bashen' worden gebruikt om bepaalde meningen/perspectieven de kop in te drukken. Misschien is het in dat geval beter om gewoon open kaart te spelen.
Niet om je antwoord plat te slaan met een drieregel antwoord ; maar de zaken die je aanhaalt mochten altijd al niet.

Alleen was er weinig handhaving. Wat in feite neerkwam op vrijstaat bnw. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dat zegt overigens weinig over bnw of de crew, waar dit ook speelt wordt het een bende.
pi_207500995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee, het is schreeuwend hypocriet voor iemand die het volgende zegt.
[..]
Policy is alleen policy als het jou uitkomt blijkbaar. Immers, volgens je eigen redenatie had ik die post moeten verwijderen en noten. Dit wist je toen je het postte.
Mijzelf niet Marxistisch genoeg noemen, mwah, mag je verwijderen en noten als je er blij van wordt. Daarentegen ben ik wel trots dat ik anderen geen Jan Slachtofferrol noem.

Om eerlijk te zijn, ik kan milde persoonlijke sneren wel waarderen. Ik kan geven en incasseren. Ik ram daarom ook niet op de TR-knop. Het probleem blijft echter dat op inhoudelijke posts de policy ongelijk wordt toegepast. En dat gebeurt vanwege ideologische redenen.

Zelf zie ik het liefste geen moderatie. Mijn ideologie is sterk genoeg om een constante stroom Linke Leugens weerstand te bieden. Dat is zo mooi aan de waarheid, die kan zichzelf verdedigen.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:02:47 #161
189978 controlaltdelete
pi_207501003
Ik vind het maar een raar topic, er wordt naar een bekende weg gevraagd waarom het bnw zou zijn, het lijkt wel een soort van uitlokken. Als men dan aangeeft grooming vanwege zus en zo dan wordt het neergesabeld en een user de oren gewassen want hate speech, mag niet zie policy. Hou dat topic dan maar op slot want het is compleet zinloos zo.
pi_207501005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je moet eens ophouden met je kruistocht tegen tijger en vooral het buiten hangen van de zgn vuile was.
Je weet was wel dat ik je hoog had zitten als FA
En dat ik, bij gebrek aan een beter woord, elke ''bevel'' blindelings heb opgevolgd. Ongeacht of ik het mee eens was of niet

Maar je kan niet verwachten dat ik lijdzaam toekijk hoe het forum voor mijn ogen gesloopt word zonder er iets van te zeggen

Terwijl ik dondersgoed weet wat er daar achter de schermen allemaal afspeelt. En wie de mensen in het blauw zijn die bnw kapot liever zien verdwijnen
pi_207501016
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb tot in den treure uitgelegd waar dat wordt genoemd in de policy. En het mij als Mod instrueren wat er wel of niet in een topic-pointer moet staan is Pseudo modden, mij beschuldigen van vooringenomenheid en modereren naar eigen voorkeur ervaar ik als crewbash. Het topic ging dicht omdat er niet meer werd ingegaan op mijn vraag uit de OP. Het was trouwens ook bedoeld als kortlopend topic als inventarisatie zeg maar.
En ik heb jou aangetoond dat jouw interpretatie onjuist is. En de enige logische conslusie is dat jij vanuit ideologie modereert. Prima, maar wees eerlijk.
pi_207501038
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het maar een raar topic, er wordt naar een bekende weg gevraagd waarom het bnw zou zijn, het lijkt wel een soort van uitlokken. Als men dan aangeeft grooming vanwege zus en zo dan wordt het neergesabeld en een user de oren gewassen want hate speech, mag niet zie policy. Hou dat topic dan maar op slot want het is compleet zinloos zo.
Is ook uitlokken. De vraag is een stropop gesteld door iemand die een hekel aan BNW heeft. Hoe had het anders kunnen lopen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:05:15 #165
485843 crew  Jippie
pi_207501050
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hier heb je een punt, dit ligt al een tijd in de planning maar ik zal er voor zorgen dat binnen een maand duidelijke BNW richtlijnen zullen zijn opgesteld. Een maand zodat iedere Mod, FA en Yvonne mee kan kijken en beslissen.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 19:05:25 #166
pi_207501053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En dat ik, bij gebrek aan een beter woord, elke ''bevel'' blindelings heb opgevolgd. Ongeacht of ik het mee eens was of niet

Maar je kan niet verwachten dat ik lijdzaam toekijk hoe het forum voor mijn ogen gesloopt word zonder er iets van te zeggen

Terwijl ik dondersgoed weet wat er daar achter de schermen allemaal afspeelt. En wie de mensen in het blauw zijn die bnw kapot liever zien verdwijnen
Je hebt alle ruimte, maar laat het bashen achterwege ajb..
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:06:59 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207501082
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet om je antwoord plat te slaan met een drieregel antwoord ; maar de zaken die je aanhaalt mochten altijd al niet.

Alleen was er weinig handhaving. Wat in feite neerkwam op vrijstaat bnw. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dat zegt overigens weinig over bnw of de crew, waar dit ook speelt wordt het een bende.
Je draait er nu omheen. WAAR waar er sprake van die dingen? Je zou als crewlid toen moeten kunnen aantonen:

Voorbeeldpost 1
Voorbeeldpost 2
Voorbeeldpost 3
Voorbeeldpost 4

'Dit zijn voorbeelden van haat/aanvallen/-fobie of extremiteit. Dat wil ik hier niet zien.'

Je zou dat soort dingen op die manier moeten kunnen onderbouwen. Anders wordt het namelijk heel makkelijk om dingen maar gewoon als 'haat' of dergelijke te gaan framen omdat de inhoud je niet bevalt. En van dit laatste lijkt momenteel sprake te zijn in BNW.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:08:28 #168
485843 crew  Jippie
pi_207501107
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En ik heb jou aangetoond dat jouw interpretatie onjuist is. En de enige logische conslusie is dat jij vanuit ideologie modereert. Prima, maar wees eerlijk.
Nogmaals, het feit dat jij mijn interpretatie niet wenst te accepteren zegt niets over hoe ik mijn mod taken vervul.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:09:08 #169
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207501125
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hier heb je een punt, dit ligt al een tijd in de planning maar ik zal er voor zorgen dat binnen een maand duidelijke BNW richtlijnen zullen zijn opgesteld. Een maand zodat iedere Mod, FA en Yvonne mee kan kijken en beslissen.
Dat begrijp ik. Maar het zou enorm veel helpen als je nu in elk geval dan kunt aantonen via voorbeelden wat wel en wat niet kan. Je framed constant dingen als 'haat', 'aanval', 'bashen', maar geeft geen voorbeelden van WAAR het zich zou bevinden. Dit wekt het idee dat je modereert vanuit ideologie in plaats van dat er daadwerkelijk sprake is waarvan jij beweert dat er sprake zou zijn.

(Zie ook post #167)
pi_207501130
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nogmaals, het feit dat jij mijn interpretatie niet wenst te accepteren zegt niets over hoe ik mijn mod taken vervul.
Best wel, aangezien de policy zo is geschreven dat die geen ruimte laat voor jouw interpretatie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:09:47 #171
485843 crew  Jippie
pi_207501137
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je draait er nu omheen. WAAR waar er sprake van die dingen? Je zou als crewlid toen moeten kunnen aantonen:

Voorbeeldpost 1
Voorbeeldpost 2
Voorbeeldpost 3
Voorbeeldpost 4

'Dit zijn voorbeelden van haat/aanvallen/-fobie of extremiteit. Dat wil ik hier niet zien.'

Je zou dat soort dingen op die manier moeten kunnen onderbouwen. Anders wordt het namelijk heel makkelijk om dingen maar gewoon als 'haat' of dergelijke te gaan framen omdat de inhoud je niet bevalt. En van dit laatste lijkt momenteel sprake te zijn in BNW.
Ik zal zorgen dat er voorbeelden komen, geef ons even de tijd.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 19:11:18 #172
pi_207501161
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nogmaals, dat is jouw bijzonder vrije interpretatie.

En dan komen we bij het volgende aan. Het is laster. Dit vanwege jouw zeer vrije interpretatie.
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Voorbeeldpost 1
Voorbeeldpost 2
Voorbeeldpost 3
Voorbeeldpost 4

Ah je wil er een meta discussie van maken, dat toont imo aan dat je dus heel goed weet waar de schoen knelde. Je deed er immers zelf aan mee.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:13:46 #173
485843 crew  Jippie
pi_207501210
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat begrijp ik. Maar het zou enorm veel helpen als je nu in elk geval dan kunt aantonen via voorbeelden wat wel en wat niet kan. Je framed constant dingen als 'haat', 'aanval', 'bashen', maar geeft geen voorbeelden van WAAR het zich zou bevinden. Dit wekt het idee dat je modereert vanuit ideologie in plaats van dat er daadwerkelijk sprake is waarvan jij beweert dat er sprake zou zijn.

(Zie ook post #167)
Het lijkt erop dat wij een afwijkend idee hebben wat bashen of haatspraak is, vraag mij af of het opnieuw benoemen duidelijkheid schept of de discussie van toen opnieuw doet oprakelen. Ik kom hier op terug met de eerder beloofde voorbeelden.
pi_207501224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:

En dan komen we bij het volgende aan. Het is laster. Dit vanwege jouw zeer vrije interpretatie.
Ik acht mijn positie prima verdedigbaar.
pi_207501258
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik acht mijn positie prima verdedigbaar.
Als jurist zie ik het als totale quatsch en zelfs voor een eerstejaars student HBO-Rechten die z’n eerste college heeft gevolgd en kneiterbrak is zijn de conclusies die je trekt uit een slechte vergelijking eenvoudig te weerleggen
pi_207501265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze wringen zich in alle bochten om het te proberen verbloemen.
NogMaals, had Yvonne niet zo achter BNW gestaan , had het hier al lang opgedoekt geweest.

Zie maar het oekraine topic. Continu wordt elke geposte letter gemonitord door een hongerige meute mods, want ze kunnen het niet verkroppen dat er mensen anders tegen het conflict aankijken.
Haatzaaierij tegen russen daarentegen is de norm geworden.
Kritiek op het westen/oekraine is desinformatie en moet aangepakt worden.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:17:25 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207501269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]
Ah je wil er een meta discussie van maken, dat toont imo aan dat je dus heel goed weet waar de schoen knelde. Je deed er immers zelf aan mee.
Metadiscussie :'). Ik vraag slechts om voorbeelden. En nee ik weet niet wat er wordt bedoelt omdat er naar mijn mening geen sprake was van alle aantijgingen die er zijn gedaan. En tevens gooi je nu nog maar weer even een nieuwe aantijging uit aan mijn adres, waarbij alle onderbouwing onderbreekt.
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat wij een afwijkend idee hebben wat bashen of haatspraak is, vraag mij af of het opnieuw benoemen duidelijkheid schept of de discussie van toen opnieuw doet oprakelen. Ik kom hier op terug met de eerder beloofde voorbeelden.
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zal zorgen dat er voorbeelden komen, geef ons even de tijd.
Okee, fijn dat er voorbeelden gaan komen. Hier houd ik je aan.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:19:02 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207501302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
NogMaals, had Yvonne niet zo achter BNW gestaan , had het hier al lang opgedoekt geweest.

Zie maar het oekraine topic. Continu wordt elke geposte letter gemonitord door een hongerige meute mods, want ze kunnen het niet verkroppen dat er mensen anders tegen het conflict aankijken.
Zoals al aangegeven, dat topic over de oorlog in Oekraïne is denk ik nog voor het eind van de maand dicht.

'Te veel 'haat' en 'misinformatie''
'Dit kan ook in OOR en NWS'
pi_207501315
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals al aangegeven, dat topic over de oorlog in Oekraïne is denk ik nog voor het eind van de maand dicht.

'Te veel "haat" en misinformatie'
'Dit kan ook in OOR en NWS'
Het is ook wel Klassiek Links te noemen.
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Om vervolgens naar BNW te gaan en het daar te verbannen. Want daar gaat het uiteindelijk om. Alles wat niet binnen De Agenda past moet weg.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:22:49 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207501358
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Om vervolgens naar BNW te gaan en het daar te verbannen. Want daar gaat het uiteindelijk om. Alles wat niet binnen De Agenda past moet weg.
Open er anders een topic over, wat die Agenda is en wil en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_207501379
quote:

[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Dit heeft weinig met links of rechts te maken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:25:05 #182
485843 crew  Jippie
pi_207501395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als ik niets met de BNW gedachte heb, had ik hier geen Mod willen zijn. Vind het juist mooi dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet alles voor zoete koek slikken. Dat zie ik ook terug in het commentaar op moderatie, maar er is wel een policy waar we rekening mee moeten houden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:26:03 #183
485843 crew  Jippie
pi_207501413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
_O_ O+
pi_207501436
quote:
82s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als ik niets met de BNW gedachte heb, had ik hier geen Mod willen zijn. Vind het juist mooi dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet alles voor zoete koek slikken. Dat zie ik ook terug in het commentaar op moderatie, maar er is wel een policy waar we rekening mee moeten houden.
Dit vind ik moeilijk om te geloven, kijkend naar het type nieuws dat jij op de frontpage plaatst en hoe het is geschreven. Alles 100% in lijn met De Agenda.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:29:22 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207501487
quote:

[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Om vervolgens naar BNW te gaan en het daar te verbannen.
Want daar gaat het uiteindelijk om. Alles wat niet binnen De Agenda past moet weg.
Dit dus. Je kunt dan beter gewoon eerlijk zijn.

'Als uitgesproken links en progressief georiënteerd persoon is het voor mij een hevige trigger om geregeld geconfronteerd te worden met meningen die niet pro-EU, pro-Covid-19 vaccins, pro-LHBT, pro-Oekraïne, pro-Democraten zijn of klimaatverandering in twijfel trekken. Daarom willen we dergelijke perspectieven zoveel mogelijk censureren'

Zoiets zou tenminste oprecht zijn. Hoef je ook niet met vage paraplutermen als 'haat', 'bashen' en 'aanval' te gaan spelen.
pi_207501490
quote:
82s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mooi van jou.
Beter dan een mod die ons verwijt dat we gewoon tegen willen zijn om het tegen-zijn an sich
pi_207501516
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is dan weer crewbashing en wordt gencensureerd :6
  dinsdag 10 januari 2023 @ 19:31:52 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207501545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hoezo?
Onikaan ni ov dovah
pi_207501606
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:16 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Als jurist zie ik het als totale quatsch en zelfs voor een eerstejaars student HBO-Rechten die z’n eerste college heeft gevolgd en kneiterbrak is zijn de conclusies die je trekt uit een slechte vergelijking eenvoudig te weerleggen
Jurist idd, veel woorden weinig inhoud :P
pi_207501631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoezo?
Te moeilijk ?
De Agenda heeft ook te maken met de moderatie.
Kritiek op moderatie = crewbashing = censuur
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:39:51 #191
485843 crew  Jippie
pi_207501701
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dit vind ik moeilijk om te geloven, kijkend naar het type nieuws dat jij op de frontpage plaatst en hoe het is geschreven. Alles 100% in lijn met De Agenda.
Lever dan eens een submit in met een tegengeluid! Voor de FP maken we gebruik van een aantal bronnen die deels herschreven /vertaald moeten worden en deels persberichten die zonder de tekst te veranderen geplaatst mogen worden. Ik kijk gewoon wat er in het nieuws is en wissel dat af met wat kleiner /lokaal nieuws. Ik volg hierbij geen agenda, maar kijk naar wat de users leuk zouden vinden en probeer variatie aan te brengen. Nu graag weer terug naar BNW ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:42:24 #192
485843 crew  Jippie
pi_207501755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooi van jou.
Beter dan een mod die ons verwijt dat we gewoon tegen willen zijn om het tegen-zijn an sich
Users die 'Nee om het nee' zeggen komen op heel FOK! Voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:43:58 #193
485843 crew  Jippie
pi_207501796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kun je niet iets over De Agenda uitleggen zonder crew daarbij te moeten betrekken?
pi_207501894
Belachelijke gang van zaken weer. Topics die al jaren lopen worden gesloten en de reden daarvoor gaan de mods eerst een maandje over nadenken ? Wat is dat voor manier van werken ?

Wat is überhaupt haatspraak ? zo'n loze term waar je met wat fantasie van alles onder kan scharen, of juist niet. Totale willekeur en desgevraagd kan er vreemd genoeg ook geen enkel voorbeeld overlegd worden. Daarvoor moet zo'n mod dan eerst gaan graven en nadenken, blijkbaar. Maar het topic is wel vast dicht want oh jee al die haatspraak daar is echt onacceptabel hoor !
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 19:53:59 #195
pi_207502008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
Belachelijke gang van zaken weer. Topics die al jaren lopen worden gesloten en de reden daarvoor gaan de mods eerst een maandje over nadenken ? Wat is dat voor manier van werken ?

Wat is überhaupt haatspraak ? zo'n loze term waar je met wat fantasie van alles onder kan scharen, of juist niet. Totale willekeur en desgevraagd kan er vreemd genoeg ook geen enkel voorbeeld overlegd worden. Daarvoor moet zo'n mod dan eerst gaan graven en nadenken, blijkbaar. Maar het topic is wel vast dicht want oh jee al die haatspraak daar is echt onacceptabel hoor !
Het is tijdelijk, geen maand. Al ga ik daar natuurlijk niet over.. Daarnaast is het beschuldigen van mensen van grooming of whatnot simpelweg laster en daar kunnen we als Fok een hoop gelazer mee krijgen.

Topic is in de recente geschiedenis meerdere malen dicht geweest, precies om die reden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:54:07 #196
485843 crew  Jippie
pi_207502014
quote:

Nee, regels /voorbeelden zijn er over een maand. Graag wel goed lezen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 19:55:23 #197
485843 crew  Jippie
pi_207502038
Is dit De Agenda?
pi_207502063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is tijdelijk, geen maand. Al ga ik daar natuurlijk niet over.. Daarnaast is het beschuldigen van mensen van grooming of whatnot simpelweg laster en daar kunnen we als Fok een hoop gelazer mee krijgen.

Topic is in de recente geschiedenis meerdere malen dicht geweest, precies om die reden.
En mensen beschuldigen van terrorisme? Is dat laster?
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 19:57:27 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207502086
de agenda??
pi_207502093
quote:

Haat tegen russen aanwakkeren en ze dood wensen is blijkbaar geen haatspraak.
Ik probeer het ook allemaal ergens te plaatsen , maar het is lastig :')
pi_207502134
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef sp3c het volgende:
de agenda??
Lekker BNW toch :7
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 19:59:52 #202
pi_207502143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Haat tegen russen aanwakkeren en ze dood wensen is blijkbaar geen haatspraak.
Ik probeer het ook allemaal ergens te plaatsen , maar het is lastig :')
Dan zou je eens moeten kijken hoe daar doorgaans op gereageerd wordt, want er zijn er zat die helemaal niet zitten te wachten op dat bloeddorstige gegeil.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:00:33 #203
pi_207502159
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je kunt dit er wel weer aan de haren bij slepen maar ook na de vierde keer is het ineens niet correct.
pi_207502172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kunt dit er wel weer aan de haren bij slepen maar ook na de vierde keer is het ineens wel correct.
Grappig. Je had gewoon kunnen zeggen dat het geen laster is.
pi_207502181
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:01:59 #206
pi_207502193
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Grappig. Je had gewoon kunnen zeggen dat het geen laster is.
Je bent helemaal niet uit op een inhoudelijk gesprek, weten we dat ook weer.
pi_207502265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan zou je eens moeten kijken hoe daar doorgaans op gereageerd wordt, want er zijn er zat die helemaal niet zitten te wachten op dat bloeddorstige gegeil.
En wordt er strikt gemodereerd tegen het haatzaaien ? Fok policy enzo ‘.. :P
Ik probeer er weg te blijven :*
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:06:20 #208
pi_207502307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En wordt er strikt gemodereerd tegen het haatzaaien ? Fok policy enzo ‘.. :P
Ik probeer er weg te blijven :*
Dat is je goed recht ;)

En er worden ook daar dingen verwijderd waar jij op doelt hoor. Sterker nog, redelijk genuanceerd zelfs. Users spreken er elkaar op aan
pi_207502448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is je goed recht ;)

En er worden ook daar dingen verwijderd waar jij op doelt hoor. Sterker nog, redelijk genuanceerd zelfs. Users spreken er elkaar op aan
Positieve evolutie dan die ik zeker goedkeur.
Was niet echt goed meer voor het niveau van Fok
pi_207502475
Dat gewijs naar zogenaamd groomen door lgbtq's doet me denken aan een apart katern in Breitbart destijds over zwarten die misdrijven plegen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:11:59 #211
pi_207502486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Positieve evolutie dan die ik zeker goedkeur.
Was niet echt goed meer voor het niveau van Fok
Dat ben ik helemaal met je eens. Snap je nu ook waarom "we" er hier zo op zitten? Niet in de laatste plaats omdat het een zeer Hot topic is.

En als we niets om bnw hadden gegeven hadden we er niet zoveel tijd en moeite in gestoken. Laat staan nieuwe crew aanwerven.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:15:07 #212
pi_207502576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat gewijs naar zogenaamd groomen door lgbtq's doet me denken aan een apart katern in Breitbart destijds over zwarten die misdrijven plegen.
Om in bnw termen te blijven, het heeft veel weg van een dog whistle.
pi_207502620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Snap je nu ook waarom "we" er hier zo op zitten? Niet in de laatste plaats omdat het een zeer Hot topic is.
Mja maar toch niet te vergelijken met de meute mods die bovenop het bnw oekr topic zitten, gewoon omdat er een andere kijk op het conflict besproken wordt.
“Daar” heb ik regelmatig blauwe users zien meedoen aan de “haatspraak”
Maar tot daar, ze doen maar, zolang ik ook mijn mening over het conflict mag uiten
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:18:32 #214
pi_207502660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja maar toch niet te vergelijken met de meute mods die bovenop het bnw oekr topic zitten, gewoon omdat er een andere kijk op het conflict besproken wordt.
“Daar” heb ik regelmatig blauwe users zien meedoen aan de “haatspraak”
Maar tot daar, ze doen maar, zolang ik ook mijn mening over het conflict mag uiten
Je moet niet vergeten dat dit leeft, bij de een wat meer dan de ander, maar vrijwel iedereen "merkt" er wat van de een kan er beter mee omgaan dan de ander.

En aangezien het een trekpleister is voor users moet daar best kort op gezeten worden. En wat je ook niet moet vergeten is dat het algemene beeld dat nu over de oorlog bestaat is dat de Russen de bad guys zijn.
pi_207502728
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er is hier verdorie geen harde bron eis. Je kunt dus al vrijwel alles zeggen en stellen wat je wil. Met die vrijheid komt ook verantwoordelijkheid, maar zodra er op dat laatste gewezen wordt trekt men een dikke lip
Er is wel een harde bron eis. Alles wat als niet goed bestempeld is in de ogen van het 'heilige' mediabiasfactcheck.com wordt per direct gerapporteerd en verwijderd door mods in POL. In NWS zijn ze doorgaans wat minder streng maar dat is niet echt een goede plek voor lang lopende algemene topics. Vandaar dat het VS topic al jaren loopt hier en mensen trekt die ook informatie willen vergaren/bespreken die buiten de goedkeuring van MBFC valt.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:23:20 #216
pi_207502761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Er is wel een harde bron eis. Alles wat als niet goed bestempeld is in de ogen van het 'heilige' mediabiasfactcheck.com wordt per direct gerapporteerd en verwijderd door mods in POL. In NWS zijn ze doorgaans wat minder streng maar dat is niet echt een goede plek voor lang lopende algemene topics. Vandaar dat het VS topic al jaren loopt hier en mensen trekt die ook informatie willen vergaren/bespreken die buiten de goedkeuring van MBFC valt.
Ik doelde daarmee op bnw, hier is die harde eis er niet omdat je anders nooit een discussie kan hebben over bnw zaken.

In feite dus wat je in het laatste deel van je post zegt.
pi_207502764
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je moet niet vergeten dat dit leeft, bij de een wat meer dan de ander, maar vrijwel iedereen "merkt" er wat van de een kan er beter mee omgaan dan de ander.

En aangezien het een trekpleister is voor users moet daar best kort op gezeten worden.
Ik begrijp dat dit een onmogelijke fulltime job wordt alzo.
Ik voelde me dan weer wel geviseerd dat het bij mij wel kort op de bal kon en was.
Maar tot daar … been there done that, carry on.
Kom hier sowieso veel minder.
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:24:41 #218
pi_207502785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik begrijp dat dit een onmogelijke fulltime job wordt alzo.
Ik voelde me dan weer wel geviseerd dat het bij mij wel kort op de bal kon en was.
Maar tot daar … been there done that, carry on.
Kom hier sowieso veel minder.
Je komt er ook wel een beetje met een gestrekt been in beste kameraad :P
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:26:17 #219
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207502814
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Daar kwam wel een paniekslotje toen de vraag in de OP voor de tweede keer werd beantwoord.
Dit was geen paniekslotje die ik plaatste, dit was duidelijk omdat het op dat moment uitliep op het bashen van een groep. En dat is gewoon onwenselijk, als jij dat anders leest in dat topic daar kan ik dan weer niks aan doen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 10 januari 2023 @ 20:26:34 #220
485843 crew  Jippie
pi_207502818
quote:

[..]
Denk dat SC doelt op 'hier in BNW'.
pi_207502839
quote:

[..]
Wat zijn nog “bronnen”?
Er is amper nog journalistiek in de media, die allen gewoon hetzelfde narratief lijken te publiceren.
Tegengeluid wordt dan weer wel ge”fact”checked
pi_207502848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je komt er ook wel een beetje met een gestrekt been in beste kameraad :P
Kutbelg he :9
pi_207502863
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik doelde daarmee op bnw, hier is die harde eis er niet omdat je anders nooit een discussie kan hebben over bnw zaken.

In feite dus wat je in het laatste deel van je post zegt.
Daarom snap ik de eindpost niet in het VS topic. Jij hebt het over grooming maar jippie heeft er over of het topic nog wel thuis hoort in BNW en niet in POL/NWS.

Als die grooming post een probleem waren (ik heb het niet gelezen dus geen idee waar het over gaat) dan kan dat gewoon weggemod worden en dan kan het topic weer open toch ? Wat heeft dat te maken met de insteek van @Jippie waaruit lijkt of het topic beter dicht kan omdat het niet BNW zou zijn en ook in NWS/POL kan ?

quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:17 schreef Jippie het volgende: Tijdelijk op slot ter beoordeling of de invulling van dit topic BNW-waardig is of dat het eigenlijk in POL of NWS thuishoort. Wordt vervolgd..
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:29:51 #224
pi_207502869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kutbelg he :9
Ach welnee man. Je bent helemaal geen verkeerde vent (ik ook niet ;)) want nu kan het allemaal wel op een normale toon
  Forum Admin dinsdag 10 januari 2023 @ 20:31:42 #225
pi_207502904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Daarom snap ik de eindpost niet in het VS topic. Jij hebt het over grooming maar jippie heeft er over of het topic nog wel thuis hoort in BNW en niet in POL/NWS.

Als die grooming post een probleem waren (ik heb het niet gelezen dus geen idee waar het over gaat) dan kan dat gewoon weggemod worden en dan kan het topic weer open toch ? Wat heeft dat te maken met de insteek van Jippie waaruit lijkt of het topic beter dicht kan omdat het niet BNW zou zijn en ook in NWS/POL kan ?
Als het in bnw blijft staan moet je dus ook over zaken kunnen babbelen die wat meer "off" zijn, maar het ging dus al gauw over op bovenstaand. Dan kunnen we beslissen het topic te verplaatsen naar een wat meer afgekaderd subforum maar dan is er helemaal geen ruimte meer voor bnw zaken.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:56:21 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207504380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Te moeilijk ?
De Agenda heeft ook te maken met de moderatie.
Kritiek op moderatie = crewbashing = censuur
Aah is het weer zo ver :) De mensen die anders denken zijn onderdeel van Het Complot.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 21:59:00 #227
236264 crew  capricia
pi_207504429
quote:

[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Je gebruikt dat woord nu zo vaak in zoveel posts. Het moet iets heel belangrijks zijn.
Wil je eens uitleggen wat De Agenda (met hoofdletter) is?
Lijkt me een interessant topic.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 14:36:28 #228
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_207511526
Even opgeschoond. Dit is FB.
Even niet op de man. Dat vecht je maar uit via de dm of zo.
pi_207511537

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 11-01-2023 14:40:47 (Maak of deel dit maar ff in een topic. Niet hier. ) ]
pi_207513568
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Je gebruikt dat woord nu zo vaak in zoveel posts. Het moet iets heel belangrijks zijn.
Wil je eens uitleggen wat De Agenda (met hoofdletter) is?
Lijkt me een interessant topic.
@QuidProJoe

Ben wel benieuwd
pi_207607030
-weg- (je mag haar bij haar forum naam noemen en je hoeft er geen toevoegingen aan te geven)

zeker trretje gehad van een teer zieltje? of je mag het over iedereen hebben behalve...

Je hebt mijn zeer interessante informatie die ik wil delen verwijderd...Edit: En ook de post van @controlaltdelete zie ik nu..tsss
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
Van een insider, user, iemand, whoever, die een reactie plaatst ergens.
Gaat om de inhoud erg interessant allemaal

zei het toch...er is geen virus, het bestaat niet...angstzaaien rulez...

Dream.Walker schrijft

-Knip-

zo jammer..waarom nou

alleen vanwege deze zin:
SPOILER

Als het Polen of Katholieken waren was er niets aan de hand..de rest van de zeer belangrijke doorziende info die hij ons wilt kennis geven verwijder je dan ook maar even voor het gemak.

zo is er hier geen reet meer aan

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 18-01-2023 21:43:29 ]
  woensdag 18 januari 2023 @ 08:59:48 #232
189978 controlaltdelete
pi_207607996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
knip knip jippie, who knows her not
zeker trretje gehad van een teer zieltje? of je mag het over iedereen hebben behalve...

Je hebt mijn zeer interessante informatie die ik wil delen verwijderd...Edit: En ook de post van @:controlaltdelete zie ik nu..tsss
[..]
zo jammer..waarom nou

alleen vanwege deze zin:
SPOILER
[ link | afbeelding ]
Als het Polen of Katholieken waren was er niets aan de hand..de rest van de zeer belangrijke doorziende info die hij ons wilt kennis geven verwijder je dan ook maar even voor het gemak.

Je hebt gelijk er is zo geen reet meer aan. Dat onderzoek wat ik postte toonde de verschillen aan tussen linkse en rechtse mensen waar rechtse mensen er beter vanaf kwamen (of mag ik dit ook niet tikken?), het onderzoek was inclusief bronnen waarop dit gebaseerd was.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 18 januari 2023 @ 13:41:15 #233
485843 crew  Jippie
pi_207611750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
knip knip jippie, who knows her not

Je hebt mijn zeer interessante informatie die ik wil delen verwijderd...Edit: En ook de post van @:controlaltdelete zie ik nu..tsss
[..]
zo jammer..waarom nou

alleen vanwege deze zin:
SPOILER
[ link | afbeelding ]

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je hebt gelijk er is zo geen reet meer aan. Dat onderzoek wat ik postte toonde de verschillen aan tussen linkse en rechtse mensen waar rechtse mensen er beter vanaf kwamen (of mag ik dit ook niet tikken?), het onderzoek was inclusief bronnen waarop dit gebaseerd was.
Het gedachtegoed achter BNW staat niet gelijk aan het beledigen van en/of haten op bevolkingsgroepen.

Je mag van mij joden of linkse mensen (of whatever) stom vinden, en de rariteiten of misdragingen van een individu in BNW bespreekbaar maken op basis van feiten. Maar we gaan geen groepen mensen als kwaadaardig/minderwaardig weg zetten op basis van hun religieuze of politieke voorkeuren.
pi_207624947
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Het gedachtegoed achter BNW staat niet gelijk aan het beledigen van en/of haten op bevolkingsgroepen.

Je mag van mij joden of linkse mensen (of whatever) stom vinden, en de rariteiten of misdragingen van een individu in BNW bespreekbaar maken op basis van feiten. Maar we gaan geen groepen mensen als kwaadaardig/minderwaardig weg zetten op basis van hun religieuze of politieke voorkeuren.
Dus als bijv. een politieke partij een vreemde beslissing neemt (ongeacht de politieke affiliatie) mag dit niet worden bekritiseerd? Immers, je zet dan een hele groep mensen op een negatieve manier weg. Heb je niet het idee dat je nu erg weinig beweegruimte creëert met betrekking tot het posten? Ook is het idee van posten 'op basis van feiten' een raar uitgangspunt voor BNW. Het is hier juist de bedoeling om dingen te kunnen bespreken die achter de façade van alledag liggen. Dit betreft dus vaak dingen die binnen de mainstream als niet feitelijk worden gezien. BNW is geen W&T, NWS of POL.

En ik vind het tevens erg bijzonder dat deze post onder andere wordt geliked door users die nog wel eens hun gal willen spuwen over 'domrechts' en 'conservatieven'. De insteek hier zal weer een dubbele standaard zijn.
pi_207624996
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

En ik vind het tevens erg bijzonder dat deze post onder andere wordt geliked door users die nog wel eens hun gal willen spuwen over 'domrechts' en 'conservatieven'. De insteek hier zal weer een dubbele standaard zijn.
Dan is de kliek die BNW liever afgevoerd ziet worden nog niet langs geweest :+
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 19 januari 2023 @ 13:04:35 #236
485843 crew  Jippie
pi_207625763
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
1.Dus als bijv. een politieke partij een vreemde beslissing neemt (ongeacht de politieke affiliatie) mag dit niet worden bekritiseerd? Immers, je zet dan een hele groep mensen op een negatieve manier weg. Heb je niet het idee dat je nu erg weinig beweegruimte creëert met betrekking tot het posten? 2.Ook is het idee van posten 'op basis van feiten' een raar uitgangspunt voor BNW. Het is hier juist de bedoeling om dingen te kunnen bespreken die achter de façade van alledag liggen. Dit betreft dus vaak dingen die binnen de mainstream als niet feitelijk worden gezien. BNW is geen W&T, NWS of POL.

3.En ik vind het tevens erg bijzonder dat deze post onder andere wordt geliked door users die nog wel eens hun gal willen spuwen over 'domrechts' en 'conservatieven'. De insteek hier zal weer een dubbele standaard zijn.
1. Nope, benoem de initiatiefnemers van de vreemde beslissing (feit) en bekritiseer die naar hartelust binnen de policy.
2. Het posten van eigen theorieën of onderbuikgevoelens is inderdaad lastig te onderbouwen met feiten, maar ik acht FOK!kers capabel genoeg om te omschrijven waarom ze een bepaalde mening of visie zijn toegedaan. Het kritiekloos nawauwelen van populisten op internet en hun posts naar BNW toekopieren is gewoon het klakkeloos aannemen van wat een ander (vaak met een verdienmodel) roept op het internet en niet het weergeven van een eigen mening/visie. Dat is de keuze van iedere user voor zich, zelf copy/paste ik ook naar hartelust, maar de inhoud van zo'n gekopieerde post moet wel voldoen aan onze policy waarin onder meer staat 'feiten zijn feiten' en kort gezegd 'geen haatspraak'. Natuurlijk is er in BNW enige rek mbt bewezen feiten, voor eigen visie en theorieën blijft echt voldoende ruimte maar complete copy/paste onzin kun je beter in ONZ kwijt.

Ik snap best dat het lastig is voor BNW-users om te ervaren dat bepaalde 'verworven vrijheden' onder de vorige Mod nu min of meer worden teruggedraaid. Jullie mogen mij dan ook best een stom wijf vinden maar ook in BNW moeten bepaalde regels gewoon worden gerespecteerd.

3. BNW staat gewoon open voor iedereen, haters op BNW worden aangepakt en hardnekkige BNW-haters worden geweerd. Dacht dat dat de laatste maanden wel effectief is aangepakt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 19 januari 2023 @ 13:06:28 #237
485843 crew  Jippie
pi_207625788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dan is de kliek die BNW liever afgevoerd ziet worden nog niet langs geweest :+
BNW zal niet, nooit, nimmer afgevoerd gaan worden, en zoals ik hierboven al aangaf BNW-haters worden stevig aangepakt.
pi_207628733
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
1. Nope, benoem de initiatiefnemers van de vreemde beslissing (feit) en bekritiseer die naar hartelust binnen de policy.
2. Het posten van eigen theorieën of onderbuikgevoelens is inderdaad lastig te onderbouwen met feiten, maar ik acht FOK!kers capabel genoeg om te omschrijven waarom ze een bepaalde mening of visie zijn toegedaan. Het kritiekloos nawauwelen van populisten op internet en hun posts naar BNW toekopieren is gewoon het klakkeloos aannemen van wat een ander (vaak met een verdienmodel) roept op het internet en niet het weergeven van een eigen mening/visie. Dat is de keuze van iedere user voor zich, zelf copy/paste ik ook naar hartelust, maar de inhoud van zo'n gekopieerde post moet wel voldoen aan onze policy waarin onder meer staat 'feiten zijn feiten' en kort gezegd 'geen haatspraak'. Natuurlijk is er in BNW enige rek mbt bewezen feiten, voor eigen visie en theorieën blijft echt voldoende ruimte maar complete copy/paste onzin kun je beter in ONZ kwijt.

Ik snap best dat het lastig is voor BNW-users om te ervaren dat bepaalde 'verworven vrijheden' onder de vorige Mod nu min of meer worden teruggedraaid. Jullie mogen mij dan ook best een stom wijf vinden maar ook in BNW moeten bepaalde regels gewoon worden gerespecteerd.

3. BNW staat gewoon open voor iedereen, haters op BNW worden aangepakt en hardnekkige BNW-haters worden geweerd. Dacht dat dat de laatste maanden wel effectief is aangepakt.
Ik denk niet dat je een 'stom wijf' bent hoor. Ik ben het niet altijd eens met bepaalde beslissingen die je neemt en heb ook het idee dat je daar je eigen (politieke/ideologische) overtuigingen een rol in laat spelen, maar dit betreft dus slechts een verschil van mening en visie.

En wie bedoel je verder met 'populisten'? Het zou fijn zijn als je daar concrete voorbeelden van kunnen worden gegeven. En ook blijf ik uitkijken naar het beloofde topic met verdere uitleg over 'haatspraak' waarbij er duidelijke voorbeelden worden gegeven van wat wel en wat niet kan. Als je namelijk tien users hebt die allemaal een andere interpretatie hebben van dit vage concepten, krijg je alleen maar onduidelijkheid wat voor meer frictie tussen users en crew zorgt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 19 januari 2023 @ 17:55:51 #239
485843 crew  Jippie
pi_207629254
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
1.Ik denk niet dat je een 'stom wijf' bent hoor. Ik ben het niet altijd eens met bepaalde beslissingen die je neemt en heb ook het idee dat je daar je eigen (politieke/ideologische) overtuigingen een rol in laat spelen, maar dit betreft dus slechts een verschil van mening en visie.

2.En wie bedoel je verder met 'populisten'? Het zou fijn zijn als je daar concrete voorbeelden van kunnen worden gegeven. En ook blijf ik uitkijken naar het beloofde topic met verdere uitleg over 'haatspraak' waarbij er duidelijke voorbeelden worden gegeven van wat wel en wat niet kan. Als je namelijk tien users hebt die allemaal een andere interpretatie hebben van dit vage concepten, krijg je alleen maar onduidelijkheid wat voor meer frictie tussen users en crew zorgt.
1. Geloof mij dat dat ik alleen kijk of een post past in de 'regels' eventueel naar context waar het is gepost. Wat ik als persoon ergens van vind of niet, is niet van belang. Modden hoort neutraal te zijn.

2. De voorbeelden komen nog. Beloofd is beloofd. Ik moet even nadenken hoe we dat zo bondig mogelijk kunnen omschrijven.

Naarmate de polarisatie is toegenomen, zie je het populisme groeien. Ik vind dat veel politici populistische uitspraken doen, zeker nu we binnenkort weer moeten stemmen voor de Provinciale Staten. Wat dat betreft durf ik Mark Rutte, Sigrid Kaag en Thierry Baudet wel in één adem te noemen met bijvoorbeeld een Alex Jones. ( Gradaties verschillen onderling, maar alles voor de stemmen/poen)
pi_207630413
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:55 schreef Jippie het volgende:Wat dat betreft durf ik Mark Rutte, Sigrid Kaag en Thierry Baudet wel in één adem te noemen met bijvoorbeeld een Alex Jones. ( Gradaties verschillen onderling, maar alles voor de stemmen/poen)
Een vergelijking die natuurlijk helemaal nergens slaat, maar goed, dat moet misschien in een ander topic worden besproken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 19 januari 2023 @ 19:39:39 #241
485843 crew  Jippie
pi_207630808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:18 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Een vergelijking die natuurlijk helemaal nergens slaat, maar goed, dat moet misschien in een ander topic worden besproken.
Mag ik ook iets vinden waar anderen het niet mee eens zijn? :P
De door mij genoemde personen zijn enorme draaikonten als het om stemmen/financieel gewin gaat. Gaf al aan dat de mate van 'het populist zijn' in gradatie verschilt.
  Forum Admin donderdag 19 januari 2023 @ 20:11:47 #242
pi_207631584
Best wel een interessant onderwerp ;)
pi_207751229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Best wel een interessant onderwerp ;)
Ik heb nu meerdere figuren: Tingo, Knak en Unclescorp antisemitische uitspraken zien doen. Mijn reacties daarop worden door loveyoulongtime weggehaald. Ik zou er eerder voor opteren om dit soort figuren van Fok te laten verdwijnen.
pi_207751247
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 19:54 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik heb nu meerdere figuren: Tingo, Knak en Unclescorp antisemitische uitspraken zien doen. Mijn reacties daarop worden door loveyoulongtime weggehaald. Ik zou er eerder voor opteren om dit soort figuren van Fok te laten verdwijnen.
Dit. Het is geen modereren maar eerder een hand boven het hoofd houden van deze antisemieten.
pi_207751374
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dit. Het is geen modereren maar eerder een hand boven het hoofd houden van deze antisemieten.
Gelukkig lokken jullie ook niks uit, en er zijn zat berichten verwijderd. Dus doei :)
Lach met een schone bips
pi_207751389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig lokken jullie ook niks uit, en er zijn zat berichten verwijderd. Dus doei :)
Echt waar??? Wtf!? Antisemitisme uitlokken? Gaat het nog goed met je??
pi_207751401
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Wij lokken antisemitische troep uit!? Hou toch op zeg
pi_207752267
Lol wat een kruistocht.
_O-
pi_207753036
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat een kruistocht.
_O-
Nee dan kun je inderdaad beter de Joden aanwijzen als de veroorzakers van deze Russische invasie :')
pi_207753254
Dit is FB en dus geen doorgang van een discussie... Laat het lekker hierbij :)
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 28 januari 2023 @ 21:23:02 #251
485843 crew  Jippie
pi_207753688
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hallo! Bij mijn weten wordt alles wat niet is toegestaan verwijderd, wijs maar berichten aan die verwijderd hadden moeten worden. Persoonlijke aanvallen zijn ook niet toegestaan vandaar dat deze ook worden verwijderd. Heeft niets te maken met hand boven het hoofd houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 28-01-2023 22:01:08 ]
pi_207754814
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Hallo! Bij mijn weten wordt alles wat niet is toegestaan verwijderd, wijs maar berichten aan die verwijderd hadden moeten worden. Persoonlijke aanvallen zijn ook niet toegestaan vandaar dat deze ook worden verwijderd. Heeft niets te maken met hond boven het hoofd houden.
Hond *O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 28 januari 2023 @ 22:02:18 #253
485843 crew  Jippie
pi_207754934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hond *O*
[ link | afbeelding ]
:@

lieve hont *O*
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 15:10:15 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207765720
quote:

[..]
Volgens mij was ik dat

Kreeg meer het gevoel dat het richting Amerikanen dan Joden gericht was
pi_207765762
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Volgens mij was ik dat

Kreeg meer het gevoel dat het richting Amerikanen dan Joden gericht was
Nee hoor, dat was het duidelijk niet.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 15:39:11 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207766237
ow ok
pi_207827061
@Jippie Waarom haal je mijn post weg? Feiten zijn feiten, en die aankaarten past gewoon binnen de policy.

twitter

twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 februari 2023 @ 23:09:53 #258
485843 crew  Jippie
pi_207827130
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:03 schreef QuidProJoe het volgende:
@:Jippie Waarom haal je mijn post weg? Feiten zijn feiten, en die aankaarten past gewoon binnen de policy.

[ twitter ]

[ twitter ]
Dat is A. klinkklare onzin (tweetje noem ik geen hard bewijs) en B. maakt een groep mensen belachelijk, dat zien we liever niet. Draagt niet bij aan een goede sfeer of aan de discussie.

BNW kent geen politieke kleur, iedereen is welkom. Of dat nou rechts, links, midden of a-politiek is, boeien.
pi_207827225
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat is A. klinkklare onzin (tweetje noem ik geen hard bewijs) en B. maakt een groep mensen belachelijk, dat zien we liever niet. Draagt niet bij aan een goede sfeer of aan de discussie.
Daar geloof jij zelf niet eens in, dat een tweetje onvoldoende is. Aangezien dat jou er niet van weerhoudt op de Frontpage te propaganderen. En een groep belachelijk maken valt binnen de policy, aangezien het niet om raciale zaken, seksuale voorkeuren enz gaat.
quote:
BNW kent geen politieke kleur, iedereen is welkom. Of dat nou rechts, links, midden of a-politiek is, boeien.
Okee. Irrelevant, maar goed.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 februari 2023 @ 23:30:21 #260
485843 crew  Jippie
pi_207827356
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Daar geloof jij zelf niet eens in, dat een tweetje onvoldoende is. Aangezien dat jou er niet van weerhoudt op de Frontpage te propaganderen. En een groep belachelijk maken valt binnen de policy, aangezien het niet om raciale zaken, seksuale voorkeuren enz gaat.
[..]
Okee. Irrelevant, maar goed.
Opmerkingen over de FP graag in Feedback voor de FP.

FOK! wordt bezocht door users met verschillende politieke voorkeuren, je maakt dus een groep mede-users belachelijk. Niet doen.
pi_207827447
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Opmerkingen over de FP graag in Feedback voor de FP.
Nee. Het is een opmerking over jouw hypocrisie. De befaamde dubbele standaard die je hanteert, hier in BNW, bij het verwijderen van mijn post. Past wel hier in feedback.
quote:
FOK! wordt bezocht door users met verschillende politieke voorkeuren, je maakt dus een groep mede-users belachelijk. Niet doen.
Het staat ze vrij om zichzelf als Links te identificeren en zich vervolgens beledigd te voelen. Maar dan moet je wel moedwillig vergeten dat het een specifieke reactie was op het bijzondere gedrag van de Democraten in die post. Er werd geen enkele mede-user aangevallen op het "Links" zijn. En feiten op zichzelf kunnen natuurlijk niet aanvallen. Je kan ze onvoldoende vinden, maar dat is dan een eigen mening en heeft verder geen invloed op de objectieve realiteit.

Ik verwijs graag nog eens naar de policy:
quote:
Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Er werden geen verwijten naar mede-users gemaakt, noch werden ze belachelijk gemaakt.

Wellicht dat je er zelf voor hebt gekozen om je beledigd of aangesproken te voelen, maar dat maakt het nog steeds geen overtreding van de policy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 februari 2023 @ 23:52:18 #262
485843 crew  Jippie
pi_207827551
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee. Het is een opmerking over jouw hypocrisie. De befaamde dubbele standaard die je hanteert, hier in BNW, bij het verwijderen van mijn post. Past wel hier in feedback.
[..]
Het staat ze vrij om zichzelf als Links te identificeren en zich vervolgens beledigd te voelen. Maar dan moet je wel moedwillig vergeten dat het een specifieke reactie was op het bijzondere gedrag van de Democraten in die post. Er werd geen enkele mede-user aangevallen op het "Links" zijn. En feiten op zichzelf kunnen natuurlijk niet aanvallen. Je kan ze onvoldoende vinden, maar dat is dan een eigen mening en heeft verder geen invloed op de objectieve realiteit.

[..]
Er werden geen verwijten naar mede-users gemaakt, noch werden ze belachelijk gemaakt.

Wellicht dat je er zelf voor hebt gekozen om je beledigd of aangesproken te voelen, maar dat maakt het nog steeds geen overtreding van de policy.
Sorry Quid, ik blijf bij mijn eerdere antwoorden.

Commentaar/opmerkingen/vragen over mijn activiteiten horen in Feedback voor de FP.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 00:03:27 #263
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207827635
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]

[..]

Je hebt je punt gemaakt, Jippie die van haar ook. Laat het even gaat en morgen kunnen we het er opnieuw over hebben? Of niet... :)

Laat zat nu :)
Lach met een schone bips
pi_207920206
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 9 februari 2023 @ 18:07:51 #265
485843 crew  Jippie
pi_207924988
quote:
Eens even kijken hoe dat ook alweer moest :)
pi_207925053
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Eens even kijken hoe dat ook alweer moest :)
Check de notes van capri als je het even niet meer weet ( daar staan instructies)
Zo deed ik het altijd :P O-)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 9 februari 2023 @ 18:51:07 #267
485843 crew  Jippie
pi_207925624
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Check de notes van capri als je het even niet meer weet ( daar staan instructies)
Zo deed ik het altijd :P O-)
Gelukt (hoop ik _O- )
pi_207941427
Hij is gelukt hoor: BNW / VS - Political wars #124 , In Idiocracy We Trust

En deze is voor jouw c_/

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 10 februari 2023 @ 22:11:03 #269
485843 crew  Jippie
pi_207942957
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Hij is gelukt hoor: BNW / VS - Political wars #124 , In Idiocracy We Trust

En deze is voor jouw c_/

[ afbeelding ]
Dank je :9
pi_207998016
Wie heeft mijn reactie in het Oekraïne-topic verwijderd en waarom? Nog voordat ik hem kon wijzigen of de like van @opgebaarde kon bekijken was het al verwijderd
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:02:29 #271
pi_207998205
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:53 schreef Raw85 het volgende:
Wie heeft mijn reactie in het Oekraïne-topic verwijderd en waarom? Nog voordat ik hem kon wijzigen of de like van @:opgebaarde kon bekijken was het al verwijderd
Ik, je mag van je mede users vinden wat je wil, maar niemand komt het topic lezen om gedoe tussen users te lezen.. Het was op de man. Nergens voor nodig.
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:03:59 #272
pi_207998227
En een verwijderde post terugplaatsen ben ik al helemaal niet van gediend.
pi_207998249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik, je mag van je mede users vinden wat je wil, maar niemand komt het topic lezen om gedoe tussen users te lezen.. Het was op de man. Nergens voor nodig.
Mwah niet helemaal mee eens. Ik vond ook niet per se iets dacht ik, maar vroeg vooral om een verklaring van de houding. Ik maakte hem niet uit voor iets oid
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:05:50 #274
pi_207998262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Mwah niet helemaal mee eens. Ik vond ook niet per se iets dacht ik, maar vroeg vooral om een verklaring van de houding. Ik maakte hem niet uit voor iets oid
Het voegt voor de discussie niets toe. Echt helemaal niets.

Snap wel waarom je het post, maar nee..
pi_207998265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En een verwijderde post terugplaatsen ben ik al helemaal niet van gediend.
Ik vraag gewoon wat aan hem. Gebaseerd op honderden posts de afgelopen maanden. Ik deed dit wat redelijker dan in m’n eerdere post. Als dat al niet mag
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:06:41 #276
pi_207998278
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik vraag gewoon wat aan hem. Gebaseerd op honderden posts de afgelopen maanden. Ik deed dit wat redelijker dan in m’n eerdere post. Als dat al niet mag
Het is niet het conflict tussen Raw85 en UncleScorp toch?
pi_207998309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is niet het conflict tussen Raw85 en UncleScorp toch?
Bij een discussieforum hoort toch gewoon dat je probeert te begrijpen welke standpunten anderen hebben en waarom zij deze hebben? Je doet nu net alsof ik hem beledig of uitscheld of iets
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:10:08 #278
pi_207998340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Bij een discussieforum hoort toch gewoon dat je probeert te begrijpen welke standpunten anderen hebben en waarom zij deze hebben? Je doet nu net alsof ik hem beledig of uitscheld of iets
Nogmaals, users komen het topic in om zaken en achtergronden over het conflict te lezen. Niet over wat een user van een andere user (zijn of haar beweegredenen) vindt.
pi_207998384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nogmaals, users komen het topic in om zaken en achtergronden over het conflict te lezen. Niet over wat een user van een andere user (zijn of haar beweegredenen) vindt.
Lijkt mij een vrij absurde kijkwijze op topics op een discussieforum. Maar goed, ik zal het er mee moeten doen.
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 20:14:33 #280
pi_207998415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Lijkt mij een vrij absurde kijkwijze op topics op een discussieforum. Maar goed, ik zal het er mee moeten doen.
Er is nuance, zeker. Maar dit viel daar niet onder ;)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 februari 2023 @ 21:17:37 #282
485843 crew  Jippie
pi_207999310
quote:
Deze vond ik off-topic, dat had je beter gelijk hier kunnen plaatsen ^O^
pi_207999474
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Deze vond ik off-topic, dat had je beter gelijk hier kunnen plaatsen ^O^
Hoezo?
Blijkbaar mag je niet je mening geven :{
Dat topic kan je toch niet serieus nemen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 februari 2023 @ 21:35:36 #284
485843 crew  Jippie
pi_207999591
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:28 schreef aloa het volgende:

[..]
Hoezo?
Blijkbaar mag je niet je mening geven :{
Dat topic kan je toch niet serieus nemen?
Het is de weergave van één van de vele theorieën over het verdwijnen van vlucht MH 370. Niet meer en niet minder. Ik vind het een 'aparte' theorie maar hij zal niet de eerste piloot zijn die een heel vliegtuig met inzittenden Op offert om zijn doel te bereiken. (Duitse piloot die enkele jaren geleden zelfmoord pleegde en dat ook besliste voor alle inzittenden in zijn vliegtuig) Je kunt je mening prima hier in Feedback geven in plaats van off topic te gaan over 'het promoten van BNW' Onder de theorie zelf.
pi_207999691
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is de weergave van één van de vele theorieën over het verdwijnen van vlucht MH 370. Niet meer en niet minder. Ik vind het een 'aparte' theorie maar hij zal niet de eerste piloot zijn die een heel vliegtuig met inzittenden Op offert om zijn doel te bereiken. (Duitse piloot die enkele jaren geleden zelfmoord pleegde en dat ook besliste voor alle inzittenden in zijn vliegtuig) Je kunt je mening prima hier in Feedback geven in plaats van off topic te gaan over 'het promoten van BNW' Onder de theorie zelf.
Jaja :{ ik geloof er helemaal niks van.
Dat dit zo'n plek krijgt op FOK! vind ik wel een dieptepunt.
pi_207999937
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef aloa het volgende:

[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet te reageren als het je niet aanstaat. We hebben het hier dan ook niet over MH17 waarvan we allemaal wel weten wat er gebeurt is.

Jippies topic is bedoelt als de liefde die mogelijk schuil gaat achter deze ramp. Ben je het er niet mee eens, ga er dan ook niet op in.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 februari 2023 @ 22:07:34 #287
485843 crew  Jippie
pi_207999987
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef aloa het volgende:

[..]
In één van de You Tubes eronder zie je dat een Australisch tv programma er ruim aandacht aan heeft besteed. BNW is de plaats voor dit soort theorieën, en heb het niet zelf verzonnen. Een journalist heeft verschillende theorieën gebundeld in 'The hunt for MH 370' En dit was een van zijn theorieën. En zoals je kan zien ook bij Bol.com te koop.
pi_208000078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet te reageren als het je niet aanstaat. We hebben het hier dan ook niet over MH17 waarvan we allemaal wel weten wat er gebeurt is.

Jippies topic is bedoelt als de liefde die mogelijk schuil gaat achter deze ramp. Ben je het er niet mee eens, ga er dan ook niet op in.
Alleen mensen die het er mee eens zijn mogen reageren? :o

Dit is een forum!!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 februari 2023 @ 22:17:35 #289
485843 crew  Jippie
pi_208000099
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef aloa het volgende:

[..]

Dit is een forum!!!
Je mag het een absurde theorie vinden en dat benoemen. Jij mopperde op het feit dat er aandacht voor BNW werd gegenereerd, dat is heel wat anders. Zelf vind ik het een creepy theorie, maar vond het wel een toepasselijk complot voor Valentijnsweek.
pi_208000115
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef aloa het volgende:

[..]

Dit is een forum!!!
Nope, dat is niet wat ik zeg.. Maar je kan ook het doel van het topic proberen te begrijpen :) En dat is de liefde, juist op Valentijnsdag :) En dat het in BNW is, dan prima toch om er bepaalde wendingen aan te kunnen geven? Maar als er posts van jou gewijzigd of verwijderd zijn in dat topic zal dat liggen aan jouw manier van reageren erop. Zie namelijk dat er nog genoeg andere posts staan die er ook een andere mening op na houden. (en nee ik heb jouw post niet eens gezien) Maar vertrouw wel genoeg op mijn mede mods dat het niet zomaar was. Kus voor Valentijn :*
Lach met een schone bips
pi_208000244
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je mag het een absurde theorie vinden en dat benoemen. Jij mopperde op het feit dat er aandacht voor BNW werd gegenereerd, dat is heel wat anders. Zelf vind ik het een creepy theorie, maar vond het wel een toepasselijk complot voor Valentijnsweek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nope, dat is niet wat ik zeg.. Maar je kan ook het doel van het topic proberen te begrijpen :) En dat is de liefde, juist op Valentijnsdag :) En dat het in BNW is, dan prima toch om er bepaalde wendingen aan te kunnen geven? Maar als er posts van jou gewijzigd of verwijderd zijn in dat topic zal dat liggen aan jouw manier van reageren erop. Zie namelijk dat er nog genoeg andere posts staan die er ook een andere mening op na houden. (en nee ik heb jouw post niet eens gezien) Maar vertrouw wel genoeg op mijn mede mods dat het niet zomaar was. Kus voor Valentijn :*
Het gaat mij er meer om dat BNW een duidelijk apart subforum is (reden lijkt me duidelijk) en dat je nu er niet om heen kan, omdat het bovenaan de index staat.
Hou het lekker in BNW, die rotzooi.
pi_208000268
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef aloa het volgende:

[..]
[..]
Het gaat mij er meer om dat BNW een duidelijk apart subforum is (reden lijkt me duidelijk) en dat je nu er niet om heen kan, omdat het bovenaan de index staat.
Hou het lekker in BNW, die rotzooi.
Jouw mening en prima ^O^ Let it go, let it go :)
Lach met een schone bips
pi_208000533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jouw mening en prima ^O^ Let it go, let it go :)
Tuurlijk, laat het maar doorsudderen...
pi_208000568
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:57 schreef aloa het volgende:

[..]
Tuurlijk, laat het maar doorsudderen...
Jij bent nu boos omdat er op een post van jou gemod is? Terwijl veel andere posts blijven staan? Ieder zijn mening over doorsudderen dan :)
Lach met een schone bips
pi_208000635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij bent nu boos omdat er op een post van jou gemod is? Terwijl veel andere posts blijven staan? Ieder zijn mening over doorsudderen dan :)
Ik ben niet boos hoor.
Ik maak me zorgen over de nutteloosheid van dit soort 'serieuze ' topics...
Zeg je er wat van, dan wordt je post gewist :N

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2023 23:08:47 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 15 februari 2023 @ 01:22:54 #296
485843 crew  Jippie
pi_208001480
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik ben niet boos hoor.
Ik maak me zorgen over de nutteloosheid van dit soort 'serieuze ' topics...
Zeg je er wat van, dan wordt je post gewist :N
Nogmaals, ik vond je kritiek op BNW off-topic onder het item en hier wordt je toch netjes te woord gestaan, zelfs door twee mods. In het ergste geval heb ik je post als meer off-topic gezien dan door jou was bedoeld, daarvoor dan een welgemeend sorry van mijn kant. :@ Doorsudderen doen we met riblappen, niet met users.

Zijn we nu weer vriendjes? :D
pi_208021336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En dit ook, heb je nu al meerdere malen gevraagd dit niet te doen.
Tuurlijk...
Geef es "BNW" in bij de zoekfunctie en klik es op de quotes in dat forum.
Dat is vele maken erger dan mijn opmerking af en toe. En zoals gezegd , daar wordt niets tegen gedaan.
Maar hier kom je streng optreden?
Vanwaar dit onderscheid vraag ik mij af?
  Forum Admin donderdag 16 februari 2023 @ 17:08:38 #298
pi_208021395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk...
Geef es "BNW" in bij de zoekfunctie en klik es op de quotes in dat forum.
Dat is vele maken erger dan mijn opmerking af en toe. En zoals gezegd , daar wordt niets tegen gedaan.
Maar hier kom je streng optreden?
Vanwaar dit onderscheid vraag ik mij af?
En daar is de slachtofferrol weer.

Je ziet niet eens wat ik doe. Ik heb talloze opmerkingen jegens jou verwijderd. Users die vinden dat jij een rusbot bent, genocide goedkeurt en dat soort narogheid. Net zoals dat ik gezeik over bnw weghaal. Iets wat gewoon policy is overigens. En ik heb letterlijk nog nooit een tr van je gezien over dit onderwerp.

Het enige wat ik van je verwacht is dat je je redelijk opstelt en aanwijzingen opvolgt, dat blijf je maar weigeren. En dan gek opkijken dat mijn geduld opraakt.
pi_208021448
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En daar is de slachtofferrol weer.

Je ziet niet eens wat ik doe. Ik heb talloze opmerkingen jegens jou verwijderd. Users die vinden dat jij een rusbot bent, genocide goedkeurt en dat soort narogheid. Net zoals dat ik gezeik over bnw weghaal. Iets wat gewoon policy is overigens. En ik heb letterlijk nog nooit een tr van je gezien over dit onderwerp.

Het enige wat ik van je verwacht is dat je je redelijk opstelt en aanwijzingen opvolgt, dat blijf je maar weigeren. En dan gek opkijken dat mijn geduld opraakt.
Wederom…dat zie of weet ik niet hé
Ik ondervind alleen steeds dat vingertje naar mij.
Well done dan
  Forum Admin donderdag 16 februari 2023 @ 17:17:32 #300
pi_208021497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wederom…dat zie of weet ik niet hé
Ik ondervind alleen steeds dat vingertje naar mij.
Well done dan
Dan zou het je sieren niet zo hoog van de toren te blazen, we proberen bnw nieuw leven in te blazen. Ook voor jou.
pi_208021679
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan zou het je sieren niet zo hoog van de toren te blazen, we proberen bnw nieuw leven in te blazen. Ook voor jou.
Gaat goed hoor
Alleen het oekr topic blijft een doorn in het oog, en dit puur vanwege de afwijkende standpunten.
Spijtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')