Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.quote:Op donderdag 3 november 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van onze discussie samen hierover weggehaald. Zou in feite niks bijdragen aan de discussie en was ook in bepaalde mate misschien wel pijnlijk voor de mensen die aan de ziekte lijden. En niks met Covid van doen. Dat snap jij ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?
quote:Op donderdag 3 november 2022 02:18 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.
Alles wat je hebt weggehaald wat ik schreef sta ik honderd procent achter. Waarom haal je het weg? als het echt zo erg is zou ik als ik jou was eerst met Yvonne overleggen wat ermee te doen.Deze zijn leesbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?Dus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mijn posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.
En ook niks gemeld omdat we het in goed gesprek deden. Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.Lach met een schone bips
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.quote:Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze zijn leesbaarDus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mij posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.
Ik laat de discussie hierover aan de FA'squote:Op donderdag 3 november 2022 02:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.
Moet kunnen hoor
En indirect heeft het wel met covid te maken.
nevermind, trustequote:Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom is mijn topic dicht
BNW / Mijn penis doet het niet. 5g?
Mooi gezegd, en duidelijkquote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef yvonne het volgende:
Jullie gesprek nagelezen, ik zal het aan het tijdstip wijten
Beide hebben een punt, maar bv in R&P hebben we regels over posten over medicatie, lastig te bepalen wat wel en wat niet, en waar FOK! last van kan krijgen.
Voorbeeld
Denk je eens in, dat je zegt dat je je medicatie niet moet nemen, iemand doet dat, doet rare dingen en geeft FOK! de schuld want daar stond het.
Tijden zijn jammer genoeg veranderd, vroeger haalde je de post weg en was het klaar, nu komen ze bij Danny aankloppen.
Snappu.
M'n voorbeeld is vast offtopic, maar ik probeer aan te geven waar we staan en waar we jammer genoeg rekening mee moeten houden,
Zie bv dit
R&P / Antidepressiva (NIET DOEN)
Nou, dat ging op slot ja.
Probeer discussies weer te laten lopen waar ze horen, in het juiste topic, en geef aan in je post dat het jouw mening is.
Jaquote:Zijn we er zo uit?
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Mooi gezegd, en duidelijk
[..]
Jaga je wel zeggen dat ik gewoon mijn mening geef, en blijf geven, hoe ik over het een en ander denk en weet.
Als het te ver of diep gaat hoor ik het wel en zal er dan rekening mee houden als het redelijk is
Ik denk het ook wel, omdat je redelijk bentquote:Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomen
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “quote:
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.quote:Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “
De “easy way” laat ons zeggen.
Jaja het BNW oekr topic ligt hier zeer gevoelig![]()
Een van de weinige Fok topics waar meer mods dan users opzitten.![]()
Ik blijf ondertussen wel vrijwillig weg.
Net als David Icke gebanned wordt in de EU, verwordt BNW tot een schim van zichzelf.
Maar censuur is toch echt typisch Rusland hoor![]()
PS : mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.
Veel plezier nog met de kleinkids
Lijkt me heerlijk de kinderlijke onschuld en vreugde opnieuw te mogen beleven
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...quote:Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.
Mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.
Kun je het er nog uitvissen, ben er erg benieuwd naar
Bedankt voor je reactiequote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...
Wie op Fok heeft daar nou nog boodschap aan? Ik alvast niet meer.
En anders vraag je maar aan Yvonne, het zit in haar inbox...
Wacht nu al 2 weken op die topic van jequote:Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
/
PS : mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.
Als je wil kun je het ook naar mij sturen Uncle, dan lees ik het door en als nodig overleg ik het met Yvonne. Yvonne kan ook niet alles lezen he?quote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...
Wie op Fok heeft daar nou nog boodschap aan? Ik alvast niet meer.
En anders vraag je maar aan Yvonne, het zit in haar inbox...
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?quote:Op maandag 7 november 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:
Nee ik stuur niets meer door, het kan me allemaal gestolen worden.
En calimero en tegen de muur praten ... ja tuurlijk lol.
Jij blijft het maar in mijn schoenen schuiven, maar ik kan gewoon bewijzen dat het een kwestie van inconsistente moderatie is.
En allemaal maar zwaaien met de Fok Policy , die mods niet eens zelf kunnen respecteren.
Dus wordt er maar gestrooid met notes en bans alsof ze sinterklaas zelf zijn.
Maar kijk, het heeft gewerkt.
Be proud
Het knipwerk van Jippie werpt zn vruchten af ja.quote:Op maandag 7 november 2022 12:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?
Ik vind vooral het verschil met de rest van het forum zeer opvallend. Je zou, ondanks het verschil in mensen, meer uniformiteit verwachten.quote:Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het knipwerk van Jippie werpt zn vruchten af ja.
Wie BNW wil komen belachelijk maken raakt op den duur gedemotiveerd als alle sneer- en trollgedrag steeds geknipt en verwijderd wordt.
We worden hier dan wel als kleuters behandeld maar als het zo uiteindelijk tot een verbetering kan komen, doe verder zou ik zeggen.
Zie mijn onderschrift. Rules for thee but not for me.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef DeMolay het volgende:
Die ban is dus ook toepasbaar op sp3c met zijn herhaaldelijk beledigen ...mischien word het een keer tijd een mod een ban te geven zodat "ze" eindelijk in de spiegel gaan kijken !!
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef DeMolay het volgende:
Die ban is dus ook toepasbaar op sp3c met zijn herhaaldelijk beledigen ...mischien word het een keer tijd een mod een ban te geven zodat "ze" eindelijk in de spiegel gaan kijken !!
?quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef DeMolay het volgende:
Beledigen of gewoon scherp commentaar geven. Het ziet ernaar uit dat je de 2 niet kan onderscheiden. Maakt niks uit,heb je vaker last van maar ga niet iemand beschuldigen van iets.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef DeMolay het volgende:
Ik moet toegeven dat het 'knipwerk' van @Jippie mij over het algemeen ook wel kan bekoren. Ze lijkt het best wel evenredig te doen (ongeacht mening of politieke affiliatie) en probeert posts verder zoveel mogelijk te laten staan. Uitstekend bezig dus. Ik ben wel zelf ook wel twee of drie usernotes rijker, maar tenminste niet vijftien in een maand zoals in andere subfora.quote:Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het knipwerk van Jippie werpt zn vruchten af ja.
Wie BNW wil komen belachelijk maken raakt op den duur gedemotiveerd als alle sneer- en trollgedrag steeds geknipt en verwijderd wordt.
We worden hier dan wel als kleuters behandeld maar als het zo uiteindelijk tot een verbetering kan komen, doe verder zou ik zeggen.
Niet bashen.quote:Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wacht nu al 2 weken op die topic van je
De kans dat Yvonne het leest is klein, kan je net zo goed in het openbaar gooien toch?
Ik zat al te kijken zit ik in nieuw forumquote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het nieuwe kleurtje leuk inc een apart subforum
Topic is op miraculeuze wijze verdwenenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:34 schreef DeMolay het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2665003
Niet normaal dat dit word toegelaten !
Gelukkig is iedereen zo wijs om er niet op te reageren !
Vanwege het veelvuldig bashen van bepaalde groeperingen is dat in overleg gesloten zie laatste posts :BNW / Woke War has begun : Woke/LGBTQ+ activisme #2quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:41 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom zit het 'Woke War has begun : Woke/LGBTQ+' activisme topic op slot? Ik wilde er iets posten, maar dat gaat nu niet.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege het veelvuldig bashen van bepaalde groeperingen is dat in overleg gesloten zie laatste posts :BNW / Woke War has begun : Woke/LGBTQ+ activisme #2
Voel je vrij om een nieuw BNW-waardig topic te openen. Liefst geen verzameltopic waarin men opnieuw verzandt in gebash in plaats van de specifieke BNW-theorieën met elkaar te bespreken.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik zou niet weten of het daar echt mee te maken heeft. Maar wel zijn er hier natuurlijk op FOK! enkele fans van haar actief, wellicht dat zij meer weten waarom deze documentaire het zo slecht doet ..
@:Kijkertje, @:Barbusse, @:SnertMetChoco, @:Knipoogje, @:Ulx
Vind je het goed als ik hier later op terug kom?quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het zou fijn zijn als er op de bovenstaande post nog een reactie zou komen.
En ook ben ik benieuwd waarom deze post in het VS topic is verwijderd:
[..]
Geen idee, maar bans worden ook niet besprokenquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:58 schreef Raw85 het volgende:
Is ome Etto hier geband omdat hij om bronnen vroeg?
Je had nog een reactie van mij tegoed, sorry dat dit zo lang heeft geduurdquote:Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie dat het nieuwe topic over woke-isme ook alweer is gesloten. Het zou toch prettig zijn als er over dit soort beslissingen meer uitleg kan komen. Ik had hier ook al eerder om gevraagd na het sluiten van het vorige topic en in het nieuwe topic meermaals aangegeven dat duidelijke richtlijnen heel handig zouden zijn zodat users weten wat kan en wat niet kan. Telkens werd dit genegeerd, jammer.
Waar het nu vooral op lijkt is dat bepaalde kritiek (vooral met betrekking tot de genderideologie) meteen wordt weggezet als 'de LHBTI gemeenschap bashen' of 'afzeiken' en zodat dergelijke meningen die meer kunnen worden geuit en vervolgens het topic snel kan worden gesloten. Dit is behoorlijk kort door de bocht. Ook vanuit mensen die zelf tot deze categorie kunnen worden gerekend is er geregeld flinke kritiek met betrekking tot het opdringen bij anderen van bepaalde woke gedachtegoed.
Bedankt voor deze uitgebreide reactie!quote:Op maandag 26 december 2022 15:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je had nog een reactie van mij tegoed, sorry dat dit zo lang heeft geduurd
In principe is er niets mis met een woke-topic, waar ook de cancel cultuur van verschillende groeperingen wordt besproken en de mogelijke achterliggende redenen om te cancelen. Wat we nu 2 keer zien gebeuren dat op een af andere manier woke-automatisch wordt gekoppeld aan de gehele LHBTI gemeenschap, waarbij de nadruk wordt gelegd op het voorlichten/contact inzake genderdysforie aan/met jonge kinderen.Als we verder kijken blijkt dan dat op sommige scholen uitleg wordt gegeven over genderdysforie op een leeftijd waarop seksuele voorlichting wordt gegeven. Dus niet aan 'jonge kinderen' maar aan (pre-)pubers. Je mag het hier uiteraard mee oneens zijn, maar weergeef wel de juiste feiten.
Geslachtsveranderende operaties zijn heftig en roepen bij een aantal mensen gevoelens van afkeer op. Ook dat is niet erg. Dit soort operaties willen verbieden om wat voor reden dan ook gaat echter weer te ver. Mensen met genderdysforie ervaren een enorme lijdensdruk door het zich niet thuisvoelen in hun eigen lichaam.
In Nederland is er een goede genderdysforie zorg, er wordt gedurende jaren gedegen onderzoek gedaan naar de aard van de genderdysforie bij een persoon, er wordt tijdig met puberteitsremmers gestart en een geslachtsveranderende operatie vind pas plaats nadat iemand 18 is geworden. (vaak later vanwege de wachttijden).
Van iedereen die zich in Nederland aanmeldt met genderdysforie komt lang niet iedereen in aanmerking voor verdergaande behandeling. Anno 2012 namen van jongens die zich aanmelden met genderdysforie uiteindelijk maar zo'n 20% een daadwerkelijk besluit tot een geslachtsveranderende operatie, zo'n 50% blijkt homoseksueel te zijn en zo'n 30% is heteroseksueel.
En zeker vind je onder woke-activisten mensen met een LHBTI-achtergrond, maar er zijn genoeg LHBTI'ers die niets moeten hebben van al dat Woke-gedoe.
De komende week open ik zelf een topic over Woke/cancel cultuur en hoop dat het dan ook echt over de uitwassen van Woke gaat met aandacht voor de cancel cultuur die zich afgelopen jaar ook over Nederland heeft uitgerold.
Kortom, er zou een behoorlijke ruimte voor kritiek en het geven van een mening moeten zijn. Terwijl we in het recente topic zagen dat dit topic al ontspoorde nadat er kritiek was op mastectomies voor minderjarigen. Dat deze ingrijpende procedure gepast is voor kinderen, ga je gewoon echt niet iedereen van overtuigen. Hoeveel studies je ook aan zult slepen. Hetzelfde geldt voor de genderideologie, ongeacht wat sommige onderzoeken zeggen, er zullen heel erg veel mensen blijven die zich niet kunnen vinden in dat controversiële gedachtegoed.quote:Dit zijn géén discriminerende uitingen.
Ook het vinden van het volgende is geen probleem.
• transseksualiteit is een afwijking/psychische aandoening
• homoseksualiteit is niet natuurlijk/vies
Dat zijn vormen van meningen en/of feiten en/of een combinatie daarvan en niet op de persoon gespeeld. Zolang er respectvol gediscussieerd wordt moet dit gewoon kunnen, uiteraard zoals bij alles binnen de context van het topic in kwestie.
quote:
Jij ook een hele fijne nieuwe jaar toegewenst, ouwe reusquote:
dank uquote:Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij ook een hele fijne nieuwe jaar toegewenst, ouwe reus
Ken je de geupdate versie uit 2021?quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide reactie!Ik was er door de feestdagen nog niet toe gekomen om te reageren.
Ik heb wel wat vragen bij jouw uiteenzetting. Waar heb je bijvoorbeeld het idee dat het woke-isme automatisch wordt gekoppeld aan de 'gehele LHBTI gemeenschap'? Ik heb zulke posts niet gezien eigenlijk. Er werd van alles besproken in die topics. Wat je wel ziet is dat het promoten van LHBTI symboliek en algemeen gedachtegoed over seksuele oriëntatie en geslacht geregeld lijkt terug te komen bij woke-isme. Daarom zal dat in een topic over woke ook naar voren komen.
Helemaal sinds een paar jaar waar het een ding is geworden om onderwerpen met betrekking tot deze onderwerpen ook zo vroeg mogelijk aan kinderen voor te schotelen. Sommigen zullen dit een goede ontwikkeling vinden, maar veel mensen ook niet. En er moet hier gewoon kritiek op kunnen zijn. En waar het vooral op lijkt is dat zulke kritiek nu direct wordt weggezet als een 'aanval' of het 'bashen' op de 'LHBTI gemeenschap' en vervolgens wordt het topic dan maar gesloten.
Maar dat is niet hoe het zou moeten werken. En mag ik je daarbij ook wijzen op de FOK! user policy:
[..]
Kortom, er zou een behoorlijke ruimte voor kritiek en het geven van een mening moeten zijn. Terwijl we in het recente topic zagen dat dit topic al ontspoorde nadat er kritiek was op mastectomies voor minderjarigen. Dat deze ingrijpende procedure gepast is voor kinderen, ga je gewoon echt niet iedereen van overtuigen. Hoeveel studies je ook aan zult slepen. Hetzelfde geldt voor de genderideologie, ongeacht wat sommige onderzoeken zeggen, er zullen heel erg veel mensen blijven die zich niet kunnen vinden in dat controversiële gedachtegoed.
Ik kijk uit naar het nieuwe topic en hoop ook dat hier duidelijk richtlijnen worden gesteld en tevens de FOK! user policy wat meer zal worden gehanteerd.
up 2 @sp3c dan hij kent het hele topicquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
@:loveyoulongtime
@:sp3c
Kunnen we het gesprek hier verder voortzetten?
Maar dan in een aparte topic met een andere insteek?
POL / Radicale teksten tijdens aftelmoment op Erasmusbrug #5
Ik vraag het even netjes aan de staf omdat ik weet dat het heftige emoties in mensen los kan maken
Zou je het wel toestaan dan heb je ook duidelijke richtlijnen nodig om te voorkomen dat het uit de hand loopt
Mijn idee voor het topic: Joodse bijdrages aan onze samenleving ( met een klein bnw angle)
Altijd genuanceerd, nooit zal ik de hele bevolkingsgroep over een kant scheren ectect
Wel belangrijk om dat erbij te vermelden
Ja echt een geweldig idee zegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn idee voor het topic: Joodse bijdrages aan onze samenleving ( met een klein bnw angle)
Was al afgekeurd door @sp3c dus waarom ga je erop door? Dit is FB geen discussie topic.quote:
Er was een tijde terug een artikel in een Joods magazinequote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:52 schreef sp3c het volgende:
Ik vind een discussie over neonazi's sowieso niet de plek voor joodse complotten
Sowieso niet
-Knip-quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom is het VS-topic gesloten? Dit loopt inmiddels al jaren in BNW.
BNW en De Agenda gaan niet samen. En alles moet wijken voor De Agenda.quote:
Tsja, het is niet verrassend. Immers, als je de waarheid spreekt, doen leugens je niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
Precies, of de reeks nu verplaatst, wordt naar POL of NWS maakt niet zoveel uit
Hij is ten dode opgeschreven
En zichzelf, maar schouderklopjes geven dat ze zo goed bezig zijn
Wat heeft - Knip- zoal ondernomen dan? Heb er niet echt wat van mee gekregen eigenlijkquote:
Het VS-topic is nota bene in BNW ontstaan omdat bepaalde dingen niet in NWS en vooral POL besproken mochten worden. En als dit werd wordt geprobeerd eindigde het keer op keer in gillen, schreeuwen, snikken, TR'en, usernotes en bans. Daarom bracht een topic hier de uitkomst, zo kon door een BNW-lens, aan de hand van alternatieve bronnen die elders niet geaccepteerd worden culturele en politieke zaken worden besproken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
Precies, of de reeks nu verplaatst, wordt naar POL of NWS maakt niet zoveel uit
Hij is ten dode opgeschreven
En zichzelf, maar schouderklopjes geven dat ze zo goed bezig zijn
De enige 3 topics die in mijn tijd echt actief waren. Was de Vs-. Oekriane- en Covid reeksquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het VS-topic is nota bene in BNW ontstaan omdat bepaalde dingen niet in NWS en vooral POL besproken mochten worden. En als dit werd wordt geprobeerd eindigde het keer op keer in gillen, schreeuwen, snikken, TR'en, usernotes en bans. Daarom bracht een topic hier de uitkomst, zo kon door een BNW-lens, aan de hand van alternatieve bronnen die elders niet geaccepteerd worden culturele en politieke zaken worden besproken.
Maar het is duidelijk dat er bepaalde individuen bezig zijn om BNW te zuiveren, in lijn het met eigen gewenste gedachtegoed. Ik neem aan dat het klimaattopic, het Covid-19 topic en het topic over de oorlog in Oekraïne de volgende zijn. Alle 'misinformatie' die daar wordt verspreid moet immers aan banden worden gelegd.
Prima, dan is er voor mij geen reden meer om hier te posten. En ik denk dat dit voor velen geldt. Hebben de links en progressieve MSM-adepten eindelijk hun zin.
De details die achter de schermen besproken worden, ga ik hier niet delen, dat snap je ook welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat heeft - Knip- zoal ondernomen dan? Heb er niet echt wat van mee gekregen eigenlijk
Voor de schermen gaan sneren over iets dat achter de schermen is besproken is niet erg netjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De details die achter de schermen besproken worden, ga ik hier niet delen, dat snap je ook wel
BNW is geen vergaarbak voor alles wat nergens anders past. Ik kom hier later op terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom is het VS-topic gesloten? Dit loopt inmiddels al jaren in BNW.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De details die achter de schermen besproken worden, ga ik hier niet delen, dat snap je ook wel
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het VS-topic is nota bene in BNW ontstaan omdat bepaalde dingen niet in NWS en vooral POL besproken mochten worden. En als dit werd wordt geprobeerd eindigde het keer op keer in gillen, schreeuwen, snikken, TR'en, usernotes en bans. Daarom bracht een topic hier de uitkomst, zo kon door een BNW-lens, aan de hand van alternatieve bronnen die elders niet geaccepteerd worden culturele en politieke zaken worden besproken.
Maar het is duidelijk dat er bepaalde individuen bezig zijn om BNW te zuiveren, in lijn het met eigen gewenste gedachtegoed. Ik neem aan dat het klimaattopic, het Covid-19 topic en het topic over de oorlog in Oekraïne de volgende zijn. Alle 'misinformatie' die daar wordt verspreid moet immers aan banden worden gelegd.
Prima, dan is er voor mij geen reden meer om hier te posten. En ik denk dat dit voor velen geldt. Hebben de links en progressieve MSM-adepten eindelijk hun zin.
BNW is niet bedoeld als verzamelplaats van extreme prietpraat.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Tsja, het is niet verrassend. Immers, als je de waarheid spreekt, doen leugens je niets.
Wanneer je echter liegt, dan doet niets meer pijn dan de waarheid. En in BNW doen we aan de waarheid, en daar kan De Agenda niet tegen. - Knip-
Ja het begint lichtjes op te vallenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
Same herequote:Prima, dan is er voor mij geen reden meer om hier te posten. En ik denk dat dit voor velen geldt. Hebben de links en progressieve MSM-adepten eindelijk hun zin.
Haha hou toch op man met je ‘De Agenda’. Je hebt niet door hoe @Jippie haar best doet om er nog wat van te maken hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel grappig dat uitgerekend jij dat nou zegt. Jij modereert immers naar of je gevoelens zijn gekrenkt of niet. Posts die binnen de policy vallen haal jij maar wat graag weg omdat ze tegen De Agenda in gaan. Dat hebben we samen in het vraag het aan BNW'ers topic kunnen concluderen. Tevens de dubbele standaard met betreft beschuldigingen. Wordt de groep beschermd door De Agenda, dan is er een veroordeling nodig. Is het een beschuldiging richting een onwelgevallige, dan mag alles.
Buitengewoon hypocriet.
Je bevestigt alleen maar wat er speelt. Daarnaast bekruipt mij het gevoel dat alleen de waarheid zoals die hier geïnterpreteerd wordt besproken mag worden want anders ben je hypocriet of een schaap.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel grappig dat uitgerekend jij dat nou zegt. Jij modereert immers naar of je gevoelens zijn gekrenkt of niet. Posts die binnen de policy vallen haal jij maar wat graag weg omdat ze tegen De Agenda in gaan. Dat hebben we samen in het vraag het aan BNW'ers topic kunnen concluderen. Tevens de dubbele standaard met betreft beschuldigingen. Wordt de groep beschermd door De Agenda, dan is er een veroordeling nodig. Is het een beschuldiging richting een onwelgevallige, dan mag alles.
Buitengewoon hypocriet.
Fok policy ?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
BNW is niet bedoeld als verzamelplaats van extreme prietpraat.
Complottheorieën en 'verder kijken dan de media ons toont' is geen vrijbrief om de FOK! Policy te negeren. Iedereen is welkom om hier zijn visie, gedachtes, ervaringen te posten maar zonder loze beschuldigingen en zonder haatzaaien.
Kwestie van de juiste nuanceringen maken.
Ja lol, en als je iets durft posten buiten bnw, word je massaal terug gefloten naar bnwquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar wat er speelt. Daarnaast bekruipt mij het gevoel dat alleen de waarheid zoals die hier geïnterpreteerd wordt besproken mag worden want anders ben je hypocriet of een schaap.
Dat is pas hypocriet. Geknetter over het al dan niet toestaan van een tegengeluid maar dan wel het tegengeluid dat precies in de pas loopt van het gewenste (bnw) narratief. En laat dat nou net zijn hoe we bnw niet willen zien.
Wat heeft dat te maken met moderatie die niet volgens de policy is maar volgens De Agenda en genkenkte gevoelens?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar wat er speelt. Daarnaast bekruipt mij het gevoel dat alleen de waarheid zoals die hier geïnterpreteerd wordt besproken mag worden want anders ben je hypocriet of een schaap.
Dat is pas hypocriet. Geknetter over het al dan niet toestaan van een tegengeluid maar dan wel het tegengeluid dat precies in de pas loopt van het gewenste (bnw) narratief. En laat dat nou net zijn hoe we bnw niet willen zien.
Recent zijn er nieuwe crewleden geworven die hun stinkende best doen en dan reageer jij zo. Je bent zo zelf een deel van het probleem.
Ik denk dat we inderdaad als mens verschillen. Als ik mij confirmeer aan een policy, dan respecteer ik deze.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Buitengewoon hypocriet.
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer. Ik kan er weinig aan doen dat juist bnw een bepaald clientèle aantrekt dat het normaal vindt om mensen uit te maken voor groomers, pedofielen of antichrist. Of geef het een naamquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Fok policy ?![]()
Je bedoelt de “policy” die enkel in bnw met ijzeren hand opgelegd wordt, terwijl andere subfora met rust gelaten worden , wegens het nablaten van het algemeen narratief waar alle blauwtjes zich goed bij voelen.
BNW wijkt juist af van de rest omdat hier wat vrijer wordt omgegaan met informatie/bronnen. En dan druk ik het zacht uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Fok policy ?![]()
Je bedoelt de “policy” die enkel in bnw met ijzeren hand opgelegd wordt, terwijl andere subfora met rust gelaten worden , wegens het nablaten van het algemeen narratief waar alle blauwtjes zich goed bij voelen.
Je kunt wel een holle tegenvraag stellen, maar ga eens in op de strekking van m'n post.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met moderatie die niet volgens de policy is maar volgens De Agenda en genkenkte gevoelens?
Er is hier verdorie geen harde bron eis. Je kunt dus al vrijwel alles zeggen en stellen wat je wil. Met die vrijheid komt ook verantwoordelijkheid, maar zodra er op dat laatste gewezen wordt trekt men een dikke lipquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
BNW wijkt juist af van de rest omdat hier wat vrijer wordt omgegaan met informatie/bronnen. En dan druk ik het zacht uit.
Hihi, anderen een probleem noemen en met zo'n persoonlijke sneer komen. Klassiek hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer. Ik kan er weinig aan doen dat juist bnw een bepaald clientèle aantrekt dat het normaal vindt om mensen uit te maken voor groomers, pedofielen of antichrist. Of geef het een naam
Handhaven doe je adhv gedraging en regels. De regels zijn duidelijk, dus dan zou het van binnenuit moeten komen.
Tweede keer, ga eens in op de strekking van mijn post ipv ruis te creëeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi, anderen een probleem noemen en met zo'n persoonlijke sneer komen. Klassiek hoor.
Onzin, de FOK! policy wordt overal nagestreefd. Er zal wel eens iets over het hoofd worden gezien omdat niet iedereen 24/7 aanwezig is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Fok policy ?![]()
Dat zijn toch de regels? Is dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol, en als je iets durft posten buiten bnw, word je massaal terug gefloten naar bnw
Hypocriet ?
Zie hier:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tweede keer, ga eens in op de strekking van mijn post ipv ruis te creëeren.
Hypocrisie ten top. Heeft niks met de policy handhaven te maken.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik wil hier even op terugkomen, en de policy die daarbij hoort.
Ik struinde de FP af en ik zag het volgende:
[..]
Zonder veroordeling wordt een hele groep mensen terroristen genoemd. Dat is nogal een beschuldiging. Jouw collega schijnt eenzelfde blik op de policy te hebben als ik, en dat dit acceptabel zou moeten zijn. Maar met jouw interpretatie van de policy, is dit onacceptabel. Is dit acceptabel of niet? En zo ja, zou je hier in BNW, in het VS culture wars topic, dat "Laten we mensen/groeperingen niet beschuldigen van grooming, incest of pedofilie als er geen veroordeling tegen ze is uitgesproken." kunnen verwijderen?
Dat klopt dus niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, de FOK! policy wordt overal nagestreefd. Er zal wel eens iets over het hoofd worden gezien omdat niet iedereen 24/7 aanwezig is.
Ik geloof toch echt dat je spoken ziet, ik streef de policy na om voor iedere user hier een fijne omgeving te creëren en te behouden. Kort gezegd met wederzijds respect discussiëren en geen gehaatzaai.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
Extreme prietpaat? Toe maar
Ik zie vooral een mod die op gevoel en ideologie mod
Heel slecht tegen kritiek kan en geen tegenspraak wenst
En begint te dreigen met een ban zodra je even een spiegel voorhoudt
Ten eerste, de fp is een hele andere tak van Fok waar ik geen crew ben en ten tweede is dit echt spijkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zie hier:
[..]
Hypocrisie ten top. Heeft niks met de policy handhaven te maken.
En jij zegt ruis creëren, ik zeg hypocrisie blootleggen. Neem toch gewoon verantwoordelijkheid.
Policy is policy.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ten eerste, de fp is een hele andere tak van Fok waar ik geen crew ben en ten tweede is dit echt spijkers op laag water zoeken.
Dat garandeert geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien beleef jij het anders, maar ik zie de crew overal hun stinkende best doen.
Je vergelijkt appels met peren.quote:
Hier heb ik je eerder al uitleg over gegeven. Het is niet mijn probleem dat je de ernst het bestormen van drie overheidsgebouwen niet lijkt te kunnen inschatten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zie hier:
[..]
Hypocrisie ten top. Heeft niks met de policy handhaven te maken.
En jij zegt ruis creëren, ik zeg hypocrisie blootleggen. Neem toch gewoon verantwoordelijkheid.
Ik dacht dat de policy voor iedereen geldt, op elk deel van Fok. Wellicht dat er uitzonderingen voor De Agenda zijn. Maar dat verstevigt enkel mijn punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren.
En die was niet rationeel nog deugdelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier heb ik je eerder al uitleg over gegeven. Het is niet mijn probleem dat je de ernst het bestormen van drie overheidsgebouwen niet lijkt te kunnen inschatten.
Wellicht heb je gelijk. Kwaliteit is immers ietwat subjectief. Ik kan me voorstellen dat de volgers van De Agenda bijzonder blij met jou zullen zijn. Zij die wat meer waarde hechten aan onafhankelijkheid en vrijheid, die zullen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Want dat is niet hoe ik mede-crew ervaar.
Het gaat uiteindelijk om (objectieve) informatie die raakvlakken heeft met BNW, maar natuurlijk wel binnen policy valt. En om inhoud en niet persoonlijke aanvallen. We willen toch samen dit subforum op level houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
Extreme prietpaat? Toe maar
Ik zie vooral een mod die op gevoel en ideologie mod
Heel slecht tegen kritiek kan en geen tegenspraak wenst
En begint te dreigen met een ban zodra je even een spiegel voorhoudt
Er is geen ongelijke toepassing van de policy, jij vindt het een ongelijke toepassing. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat de policy voor iedereen geldt, op elk deel van Fok. Wellicht dat er uitzonderingen voor De Agenda zijn. Maar dat verstevigt enkel mijn punt.
Verklaar jouw positie anders even, want voorlopig zie ik een ongelijke toepassing van de policy. En dat is enkel verklaarbaar wanneer er naar ideologie wordt gemodereerd in plaats van de policy. Prima hoor, doe alleen niet zo hypocriet.
Noch deugdelijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En die was niet rationeel nog deugdelijk.
-Knip- niet doen -quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je Jan Slachtofferrol ook weer.
Mijn agenda? Donderdag een bestuursvergadering en vrijdag een belafspraak met het Z-H, niet zo spannend hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk. Kwaliteit is immers ietwat subjectief. Ik kan me voorstellen dat de volgers van De Agenda bijzonder blij met jou zullen zijn. Zij die wat meer waarde hechten aan onafhankelijkheid en vrijheid, die zullen daar anders over denken.
Is het zo'n probleem om de policy enigzins te volgen? Ik snap dat echt niet. Op FOK! is er echt veel ruimte om je mening te delen, maar haatzaaien mag gewoon niet van de wet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja, de leukigheid en animo om te posten is er op deze manier wel vanaf. Misschien is dit wel de bedoeling, wie zal het zeggen...
Heb dan tenminste het fatsoen om zijn persoonlijk getinte denigrerende opmerking jegens mij ook te knippen.quote:
100% BNW opmerkingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is geen ongelijke toepassing van de policy,
Dit bedoel ik, grow a pair man. Je zit nog steeds te mekkeren over je ban en nu is het ook nog eens iets persoonlijks? Niet zo gek dat ik je dan maar een aansteller vindt want je blijft er maar mee door gaan kerel. Ik heb je persoonlijk benaderd, met je mee willen denken maar het enige wat je doet is verongelijkt zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:24 schreef UncleScorp het volgende:
En slachtofferrol ?
Bewijs alom dat je mij bande om redenen die je ergens anders lekker tolereert.
Had beter mijn topic erover toch geplaatst.
Nu kan het mij nimeer rotten, het is zielig
Sja heb je aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, grow a pair man. Je zit nog steeds te mekkeren over je ban en nu is het ook nog eens iets persoonlijks? Niet zo gek dat ik je dan maar een aansteller vindt want je blijft er maar mee door gaan kerel.
Ik snap echt niet dat er zo'n drama wordt gemaakt over het niet mogen posten van haatspraak en dan op de tenen getrapt bent als je een weerwoord krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb dan tenminste het fatsoen om zijn persoonlijk getinte denigrerende opmerking jegens mij ook te knippen.
Maar nee …
je bevestigt hiermee al wat nu gezegd wordt.
Ow gebeurt nochtans volop in subforum iets verderop hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:27 schreef Jippie het volgende:
maar haatzaaien mag gewoon niet van de wet.
Onzinquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow gebeurt nochtans volop in subforum iets verderop hoor.
Maar de kwijlende meute is zo groot dat men liever niet ingrijpt
Klopt geheel. Waarom knip je mijn opmerking dan wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er zo'n drama wordt gemaakt over het niet mogen posten van haatspraak en dan op de tenen getrapt bent als je een weerwoord krijgt.
Was een tijdje terug in de woke topic geloof ikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik geloof toch echt dat je spoken ziet, ik streef de policy na om voor iedere user hier een fijne omgeving te creëren en te behouden. Kort gezegd met wederzijds respect discussiëren en geen gehaatzaai.
Waar kan ik niet tegen kritiek en waar dreig ik met een ban?
Maar de rest van het forum bashen is wel okee?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow gebeurt nochtans volop in subforum iets verderop hoor.
Maar de kwijlende meute is zo groot dat men liever niet ingrijpt
Tijd terug zou ik hier massa voorbeelden postenquote:
Omdat ik crewbash sowieso verwijder.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klopt geheel. Waarom knip je mijn opmerking dan wel?
SC mag geen weerwoord krijgen?
Nou ja ik deelde uit dus ik mag ook best incasseren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat ik crewbash sowieso verwijder.
Ginds mag er volop BNW gebashed worden, maar o wee als het omgekeerd gebeurtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar de rest van het forum bashen is wel okee?
Dat mag niet en heeft nooit gemogen, sterker nog het is policy om dat te verwijderen. Iets wat ik regelmatig doe.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ginds mag er volop BNW gebashed worden, maar o wee als het omgekeerd gebeurt
Consequente moderatie?
Fok policy?
Kun je ook dit ook verder onderbouwen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
BNW is niet bedoeld als verzamelplaats van extreme prietpraat.
Complottheorieën en 'verder kijken dan de media ons toont' is geen vrijbrief om de FOK! Policy te negeren. Iedereen is welkom om hier zijn visie, gedachtes, ervaringen te posten maar zonder loze beschuldigingen en zonder haatzaaien.
Kwestie van de juiste nuanceringen maken.
Geeuw…mijn topic had een lijst van jewelste met BNW bashingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat mag niet en heeft nooit gemogen, sterker nog het is policy om dat te verwijderen. Iets wat ik regelmatig doe.
Het is wel een ongelijke toepassing van de policy wanneer groomers groomers worden genoemd wanneer hun handelingen binnen de definitie van grooming vallen, en die posts worden verwijderd.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is geen ongelijke toepassing van de policy, jij vindt het een ongelijke toepassing. Dat is iets anders.
Als we de definitie van terreur er bij pakken zie ik geen reden om daar aan te twijfelen trouwens.
Maar dan tuig je toch een spook op? Ik heb betreffend topic niet gezien. Nogmaals, wat jij hier zegt klopt gewoon niet, bnw bashen is niet de norm en ook niet toegestaan, dat dat wel gebeurt is jammer maar daar zijn dus mods voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geeuw…mijn topic had een lijst van jewelste met BNW bashing
Vandaar mijn reacties hier,
Ik werd gestraft en daar werd gelachen
En dan krijg je gefrustreerde user he
Dan heb je wel een erg vrije intrepetatie van grooming.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is wel een ongelijke toepassing van de policy wanneer groomers groomers worden genoemd wanneer hun handelingen binnen de definitie van grooming vallen, en die posts worden verwijderd.
Ik zie wederom niets concreets.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet nog met de demo's vorig jaar in een topic deur verderop, werden mensen steevast voor vanalles en nog wat uitgemaakt, wappies zus en zo en werden zelfs kakkerlakken genoemd. Dit kon allemaal en nog steeds.
Nee hoor, gewoon de definitie van wikipedia die door De Agenda wordt gehanteerd. Ook dat werd volledig juist in het Vraag het BNW'ers topic toegelicht.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg vrije intrepetatie van grooming.
Ali met z’n eeuwige gekanker op joden bijvoorbeeld. Daar hoor ik je nooit over.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je ook dit ook verder onderbouwen?
Wat bedoel je met 'extreme prietpraat'? En waar was er sprake van loze beschuldigingen en haatzaaien?
1 en 2.Ik zal dit later definiëren, nog even geduld.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
1.Kun je ook dit ook verder onderbouwen?
2Wat bedoel je met 'extreme prietpraat'?
3.En waar was er sprake van loze beschuldigingen en haatzaaien?
Dit is mij allang duidelijk hoor. Ik durf te stellen dat ik redelijk goed heb door hoe bepaalde dingen hier in elkaar steken. En ik weet dat er een kliekje lurkers hier in BNW actief is, die weliswaar niet posten maar wel menig topic kapot proberen te TR'en. En daar zitten soms nog wel eens een lid van de FOK! crew bij. Het is vooral vrij sneu gedrag om op die manier censuur proberen te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wie probeer je hier voor de gek te houden?
Je bent al sinds 2019/2020 bezig om de reeks gesloten te krijgen
En je zal ongetwijfeld een groot aandeel gehad hebben daar achter de schermen
Control freak dat je bent kan je het niet hebben dat de zieke progressieve geest op de kak wordt genomen
Dus moet het dicht
Of naar pol waar jij eindelijk aan de lopende band notes kan uitdelen. En de users waar je een diepte haat tegen koestert ( Howard en QuidProJo) eindelijk gebanned kan krijgen
Wat heeft dit met het topic van de VS te maken? Ali is daar helemaal niet actief.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ali met z’n eeuwige gekanker op joden bijvoorbeeld. Daar hoor ik je nooit over.
Kijk Howard, je kan altijd de vermoorde onschuld spelen en quasi-intelligente vraagjes stellen waarvan je meteen al wel weet dat niemand zin heeft om tientallen/honderden posts door te spitten om je vraagjes te beantwoorden.
Daarnaast is het ook hypocriet, want zelf is het minste of geringste voor jou al aanleiding om anderen weg te zetten als links/progressief etc
Voor het woord grooming hanteren we de Nederlandse betekenis. Als je iets anders dan dat bedoelt, omschrijf dat dan ook zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is wel een ongelijke toepassing van de policy wanneer groomers groomers worden genoemd wanneer hun handelingen binnen de definitie van grooming vallen, en die posts worden verwijderd.
Nou dat zie ik toch echt haast niet meer en dan nog, ik vond het er heftig aan toegaan in dat demotopic. Als bloedhonden te wachten op lives, juichen als mensen in elkaar gebeukt worden en dan nog natrappen door het uitschot en zelfs kakkerlakken te noemen. Niemand die ingreep.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie wederom niets concreets.
Als we toch op die tour gaan, hier worden mensen uitgemaakt voor schaap, wef figuren, etc. Dat het niet mag betekent niet dat het niet gebeurt.
En die Nederlandse betekenis is toepasbaar. Ook dat is jou uitgelegd in het Vraag het BNW'ers topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor het woord grooming hanteren we de Nederlandse betekenis. Als je iets anders dan dat bedoelt, omschrijf dat dan ook zo.
Graag dan ook met voorbeelden, en het gaat mij hier vooral om het VS-topic. De rest is wel besproken, ik zag dat ook dat andere topic over LHBTI namelijk alweer gesloten was. Jammer, maar het was te voorspellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
1 en 2.Ik zal dit later definiëren, nog even geduld.
3.In diverse topics, onder meer de woke topics, we zijn daar al eerder over in discussie geweest. Ik ga dat niet herhalen.
Je moet eens ophouden met je kruistocht tegen tijger en vooral het buiten hangen van de zgn vuile was.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Oh ffs gooi de hele fb topic dicht als je berichten gaat verwijderen die je niet aanstaan
Daar kwam wel een paniekslotje toen de vraag in de OP voor de tweede keer werd beantwoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Graag dan ook met voorbeelden, en het gaat mij hier vooral om het VS-topic. De rest is wel besproken, ik zag dat ook dat andere topic over LHBTI namelijk alweer gesloten was. Jammer, maar het was te voorspellen.
Dit zegt eigenlijk wel alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Haatspraak bestaat niet. Dat is een Linkse term voor alles wat de gevoelens krenkt.
Tsja, ik ben nu eenmaal niet Marxistisch genoeg om daaraan mee te doen. Enkeltje gulag voor mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zegt eigenlijk wel alles.
Nee, het is schreeuwend hypocriet voor iemand die het volgende zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:52 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nu eenmaal niet Marxistisch genoeg om daaraan mee te doen. Enkeltje gulag voor mij.
Policy is alleen policy als het jou uitkomt blijkbaar. Immers, volgens je eigen redenatie had ik die post moeten verwijderen en noten. Dit wist je toen je het postte.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met moderatie die niet volgens de policy is maar volgens De Agenda en genkenkte gevoelens?
Ik heb tot in den treure uitgelegd waar dat wordt genoemd in de policy. En het mij als Mod instrueren wat er wel of niet in een topic-pointer moet staan is Pseudo modden, mij beschuldigen van vooringenomenheid en modereren naar eigen voorkeur ervaar ik als crewbash. Het topic ging dicht omdat er niet meer werd ingegaan op mijn vraag uit de OP. Het was trouwens ook bedoeld als kortlopend topic als inventarisatie zeg maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was een tijdje terug in de woke topic geloof ik
Toen vroeg men waar kan ik in de polciy terugvinden dat kinderen verminken niet benoemd mag worden
Jij bleef maar wijzen naar de algemene policy zonder verder uit te leggen welke regels er nu verbroken worden
Zelfs na aandringen kon je de mensen niet vertellen hoe het nu echt in elkaar zat
Maar toch was tegen het fok beleid , hoe ? Geen idee. Opdat Jippie het zegt, daarom!
Vervolgens heb ik op een normale manier, zonder te schelden of denigrerend te doen. Een spiegel voorgehouden, later op de avond kreeg ik een dm van je dat je het niet fijn vond om tegengesproken te worden. En dat ik nu een paar notes bij heb gekregen ongetwijfeld voor ''chrewbashing''
Het woord crewbashing neem je wederom in de mond in dit topic : BNW / [Vraag aan BNW-users] Wat heeft LHBTI met BNW te maken?
Nadat men herhaaldelijk vraagt, noem een paar vb waaruit blijft dat we elke lgbt'er over een kan scheren
Die zijn er uiteraard niet dus moest je je beroepen op stropop
Maar dan ook echt de ene na de andere![]()
Toen dat niet het gewenste effect had begon je te dreigen met dit is crewbashing
Niet veel later ging het topic dicht
Hier ook nog even op reageren. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe crewleden hun best doen, maar momenteel is er voornamelijk veel onduidelijkheid gecreëerd. Er worden allerlei topics gesloten die hier tijdenlang actief waren en wordt aan de lopende band post aangepast en verwijderd waarbij het gewoon niet duidelijk is wat nu wel en wat niet kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Recent zijn er nieuwe crewleden geworven die hun stinkende best doen en dan reageer jij zo. Je bent zo zelf een deel van het probleem.
Hou eens op met die stemmingmakerijquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Oh ffs gooi de hele fb topic dicht als je berichten gaat verwijderen die je niet aanstaan
Niet om je antwoord plat te slaan met een drieregel antwoord ; maar de zaken die je aanhaalt mochten altijd al niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier ook nog even op reageren. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe crewleden hun best doen, maar momenteel is er voornamelijk veel onduidelijkheid gecreëerd. Er worden allerlei topics gesloten die hier tijdenlang actief waren en wordt aan de lopende band post aangepast en verwijderd waarbij het gewoon niet duidelijk is wat nu wel en wat niet kan.
Er is bijvoorbeeld door mij meermaals gevraagd om duidelijke richtlijnen, voorbeelden van wat wel en wat niet kan en dan blijft het stil. Het lijkt er er vooral op dat paraplutermen als 'haat', 'extreem', 'aanval' of 'bashen' worden gebruikt om bepaalde meningen/perspectieven de kop in te drukken. Misschien is het in dat geval beter om gewoon open kaart te spelen.
Mijzelf niet Marxistisch genoeg noemen, mwah, mag je verwijderen en noten als je er blij van wordt. Daarentegen ben ik wel trots dat ik anderen geen Jan Slachtofferrol noem.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, het is schreeuwend hypocriet voor iemand die het volgende zegt.
[..]
Policy is alleen policy als het jou uitkomt blijkbaar. Immers, volgens je eigen redenatie had ik die post moeten verwijderen en noten. Dit wist je toen je het postte.
Je weet was wel dat ik je hoog had zitten als FAquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met je kruistocht tegen tijger en vooral het buiten hangen van de zgn vuile was.
En ik heb jou aangetoond dat jouw interpretatie onjuist is. En de enige logische conslusie is dat jij vanuit ideologie modereert. Prima, maar wees eerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb tot in den treure uitgelegd waar dat wordt genoemd in de policy. En het mij als Mod instrueren wat er wel of niet in een topic-pointer moet staan is Pseudo modden, mij beschuldigen van vooringenomenheid en modereren naar eigen voorkeur ervaar ik als crewbash. Het topic ging dicht omdat er niet meer werd ingegaan op mijn vraag uit de OP. Het was trouwens ook bedoeld als kortlopend topic als inventarisatie zeg maar.
Is ook uitlokken. De vraag is een stropop gesteld door iemand die een hekel aan BNW heeft. Hoe had het anders kunnen lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het maar een raar topic, er wordt naar een bekende weg gevraagd waarom het bnw zou zijn, het lijkt wel een soort van uitlokken. Als men dan aangeeft grooming vanwege zus en zo dan wordt het neergesabeld en een user de oren gewassen want hate speech, mag niet zie policy. Hou dat topic dan maar op slot want het is compleet zinloos zo.
Hier heb je een punt, dit ligt al een tijd in de planning maar ik zal er voor zorgen dat binnen een maand duidelijke BNW richtlijnen zullen zijn opgesteld. Een maand zodat iedere Mod, FA en Yvonne mee kan kijken en beslissen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier ook nog even op reageren. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe crewleden hun best doen, maar momenteel is er voornamelijk veel onduidelijkheid gecreëerd. Er worden allerlei topics gesloten die hier tijdenlang actief waren en wordt aan de lopende band post aangepast en verwijderd waarbij het gewoon niet duidelijk is wat nu wel en wat niet kan.
Er is bijvoorbeeld door mij meermaals gevraagd om duidelijke richtlijnen, voorbeelden van wat wel en wat niet kan en dan blijft het stil. Het lijkt er er vooral op dat paraplutermen als 'haat', 'extreem', 'aanval' of 'bashen' worden gebruikt om bepaalde meningen/perspectieven de kop in te drukken. Misschien is het in dat geval beter om gewoon open kaart te spelen.
Je hebt alle ruimte, maar laat het bashen achterwege ajb..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je weet was wel dat ik je hoog had zitten als FA
En dat ik, bij gebrek aan een beter woord, elke ''bevel'' blindelings heb opgevolgd. Ongeacht of ik het mee eens was of niet
Maar je kan niet verwachten dat ik lijdzaam toekijk hoe het forum voor mijn ogen gesloopt word zonder er iets van te zeggen
Terwijl ik dondersgoed weet wat er daar achter de schermen allemaal afspeelt. En wie de mensen in het blauw zijn die bnw kapot liever zien verdwijnen
Je draait er nu omheen. WAAR waar er sprake van die dingen? Je zou als crewlid toen moeten kunnen aantonen:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet om je antwoord plat te slaan met een drieregel antwoord ; maar de zaken die je aanhaalt mochten altijd al niet.
Alleen was er weinig handhaving. Wat in feite neerkwam op vrijstaat bnw. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dat zegt overigens weinig over bnw of de crew, waar dit ook speelt wordt het een bende.
Nogmaals, het feit dat jij mijn interpretatie niet wenst te accepteren zegt niets over hoe ik mijn mod taken vervul.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En ik heb jou aangetoond dat jouw interpretatie onjuist is. En de enige logische conslusie is dat jij vanuit ideologie modereert. Prima, maar wees eerlijk.
Dat begrijp ik. Maar het zou enorm veel helpen als je nu in elk geval dan kunt aantonen via voorbeelden wat wel en wat niet kan. Je framed constant dingen als 'haat', 'aanval', 'bashen', maar geeft geen voorbeelden van WAAR het zich zou bevinden. Dit wekt het idee dat je modereert vanuit ideologie in plaats van dat er daadwerkelijk sprake is waarvan jij beweert dat er sprake zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier heb je een punt, dit ligt al een tijd in de planning maar ik zal er voor zorgen dat binnen een maand duidelijke BNW richtlijnen zullen zijn opgesteld. Een maand zodat iedere Mod, FA en Yvonne mee kan kijken en beslissen.
Best wel, aangezien de policy zo is geschreven dat die geen ruimte laat voor jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nogmaals, het feit dat jij mijn interpretatie niet wenst te accepteren zegt niets over hoe ik mijn mod taken vervul.
Ik zal zorgen dat er voorbeelden komen, geef ons even de tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait er nu omheen. WAAR waar er sprake van die dingen? Je zou als crewlid toen moeten kunnen aantonen:
Voorbeeldpost 1
Voorbeeldpost 2
Voorbeeldpost 3
Voorbeeldpost 4
'Dit zijn voorbeelden van haat/aanvallen/-fobie of extremiteit. Dat wil ik hier niet zien.'
Je zou dat soort dingen op die manier moeten kunnen onderbouwen. Anders wordt het namelijk heel makkelijk om dingen maar gewoon als 'haat' of dergelijke te gaan framen omdat de inhoud je niet bevalt. En van dit laatste lijkt momenteel sprake te zijn in BNW.
Nogmaals, dat is jouw bijzonder vrije interpretatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En ik heb jou aangetoond dat jouw interpretatie onjuist is. En de enige logische conslusie is dat jij vanuit ideologie modereert. Prima, maar wees eerlijk.
Ah je wil er een meta discussie van maken, dat toont imo aan dat je dus heel goed weet waar de schoen knelde. Je deed er immers zelf aan mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait er nu omheen. WAAR waar er sprake van die dingen? Je zou als crewlid toen moeten kunnen aantonen:
Voorbeeldpost 1
Voorbeeldpost 2
Voorbeeldpost 3
Voorbeeldpost 4
'Dit zijn voorbeelden van haat/aanvallen/-fobie of extremiteit. Dat wil ik hier niet zien.'
Je zou dat soort dingen op die manier moeten kunnen onderbouwen. Anders wordt het namelijk heel makkelijk om dingen maar gewoon als 'haat' of dergelijke te gaan framen omdat de inhoud je niet bevalt. En van dit laatste lijkt momenteel sprake te zijn in BNW.
Het lijkt erop dat wij een afwijkend idee hebben wat bashen of haatspraak is, vraag mij af of het opnieuw benoemen duidelijkheid schept of de discussie van toen opnieuw doet oprakelen. Ik kom hier op terug met de eerder beloofde voorbeelden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar het zou enorm veel helpen als je nu in elk geval dan kunt aantonen via voorbeelden wat wel en wat niet kan. Je framed constant dingen als 'haat', 'aanval', 'bashen', maar geeft geen voorbeelden van WAAR het zich zou bevinden. Dit wekt het idee dat je modereert vanuit ideologie in plaats van dat er daadwerkelijk sprake is waarvan jij beweert dat er sprake zou zijn.
(Zie ook post #167)
Ik acht mijn positie prima verdedigbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Nogmaals, dat is jouw bijzonder vrije interpretatie.
En dan komen we bij het volgende aan. Het is laster. Dit vanwege jouw zeer vrije interpretatie.
Als jurist zie ik het als totale quatsch en zelfs voor een eerstejaars student HBO-Rechten die z’n eerste college heeft gevolgd en kneiterbrak is zijn de conclusies die je trekt uit een slechte vergelijking eenvoudig te weerleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik acht mijn positie prima verdedigbaar.
Ze wringen zich in alle bochten om het te proberen verbloemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je weet was wel dat ik je hoog had zitten als FA
En dat ik, bij gebrek aan een beter woord, elke ''bevel'' blindelings heb opgevolgd. Ongeacht of ik het mee eens was of niet
Maar je kan niet verwachten dat ik lijdzaam toekijk hoe het forum voor mijn ogen gesloopt word zonder er iets van te zeggen
Terwijl ik dondersgoed weet wat er daar achter de schermen allemaal afspeelt. En wie de mensen in het blauw zijn die bnw kapot liever zien verdwijnen
Metadiscussiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is jouw bijzonder vrije interpretatie.
En dan komen we bij het volgende aan. Het is laster. Dit vanwege jouw zeer vrije interpretatie.
[..]
Ah je wil er een meta discussie van maken, dat toont imo aan dat je dus heel goed weet waar de schoen knelde. Je deed er immers zelf aan mee.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat wij een afwijkend idee hebben wat bashen of haatspraak is, vraag mij af of het opnieuw benoemen duidelijkheid schept of de discussie van toen opnieuw doet oprakelen. Ik kom hier op terug met de eerder beloofde voorbeelden.
Okee, fijn dat er voorbeelden gaan komen. Hier houd ik je aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er voorbeelden komen, geef ons even de tijd.
Zoals al aangegeven, dat topic over de oorlog in Oekraïne is denk ik nog voor het eind van de maand dicht.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze wringen zich in alle bochten om het te proberen verbloemen.
NogMaals, had Yvonne niet zo achter BNW gestaan , had het hier al lang opgedoekt geweest.
Zie maar het oekraine topic. Continu wordt elke geposte letter gemonitord door een hongerige meute mods, want ze kunnen het niet verkroppen dat er mensen anders tegen het conflict aankijken.
Haatzaaierij tegen russen daarentegen is de norm geworden.
Kritiek op het westen/oekraine is desinformatie en moet aangepakt worden.
Het is ook wel Klassiek Links te noemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven, dat topic over de oorlog in Oekraïne is denk ik nog voor het eind van de maand dicht.
'Te veel "haat" en misinformatie'
'Dit kan ook in OOR en NWS'
Open er anders een topic over, wat die Agenda is en wil en zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is ook wel Klassiek Links te noemen.
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Om vervolgens naar BNW te gaan en het daar te verbannen. Want daar gaat het uiteindelijk om. Alles wat niet binnen De Agenda past moet weg.
Dit heeft weinig met links of rechts te maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Om vervolgens naar BNW te gaan en het daar te verbannen. Want daar gaat het uiteindelijk om. Alles wat niet binnen De Agenda past moet weg.
Als ik niets met de BNW gedachte heb, had ik hier geen Mod willen zijn. Vind het juist mooi dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet alles voor zoete koek slikken. Dat zie ik ook terug in het commentaar op moderatie, maar er is wel een policy waar we rekening mee moeten houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze wringen zich in alle bochten om het te proberen verbloemen.
NogMaals, had Yvonne niet zo achter BNW gestaan , had het hier al lang opgedoekt geweest.
Zie maar het oekraine topic. Continu wordt elke geposte letter gemonitord door een hongerige meute mods, want ze kunnen het niet verkroppen dat er mensen anders tegen het conflict aankijken.
Haatzaaierij tegen russen daarentegen is de norm geworden.
Kritiek op het westen/oekraine is desinformatie en moet aangepakt worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Open er anders een topic over, wat die Agenda is en wil en zo.
Dit vind ik moeilijk om te geloven, kijkend naar het type nieuws dat jij op de frontpage plaatst en hoe het is geschreven. Alles 100% in lijn met De Agenda.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik niets met de BNW gedachte heb, had ik hier geen Mod willen zijn. Vind het juist mooi dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet alles voor zoete koek slikken. Dat zie ik ook terug in het commentaar op moderatie, maar er is wel een policy waar we rekening mee moeten houden.
Dit dus. Je kunt dan beter gewoon eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
Mooi van jou.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik niets met de BNW gedachte heb, had ik hier geen Mod willen zijn. Vind het juist mooi dat mensen verder kijken dan hun neus lang is en niet alles voor zoete koek slikken. Dat zie ik ook terug in het commentaar op moderatie, maar er is wel een policy waar we rekening mee moeten houden.
Dat is dan weer crewbashing en wordt gencensureerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Open er anders een topic over, wat die Agenda is en wil en zo.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is dan weer crewbashing en wordt gencensureerd![]()
Jurist idd, veel woorden weinig inhoudquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:16 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als jurist zie ik het als totale quatsch en zelfs voor een eerstejaars student HBO-Rechten die z’n eerste college heeft gevolgd en kneiterbrak is zijn de conclusies die je trekt uit een slechte vergelijking eenvoudig te weerleggen
Te moeilijk ?quote:
Lever dan eens een submit in met een tegengeluid! Voor de FP maken we gebruik van een aantal bronnen die deels herschreven /vertaald moeten worden en deels persberichten die zonder de tekst te veranderen geplaatst mogen worden. Ik kijk gewoon wat er in het nieuws is en wissel dat af met wat kleiner /lokaal nieuws. Ik volg hierbij geen agenda, maar kijk naar wat de users leuk zouden vinden en probeer variatie aan te brengen. Nu graag weer terug naar BNWquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dit vind ik moeilijk om te geloven, kijkend naar het type nieuws dat jij op de frontpage plaatst en hoe het is geschreven. Alles 100% in lijn met De Agenda.
Users die 'Nee om het nee' zeggen komen op heel FOK! Voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mooi van jou.
Beter dan een mod die ons verwijt dat we gewoon tegen willen zijn om het tegen-zijn an sich
Kun je niet iets over De Agenda uitleggen zonder crew daarbij te moeten betrekken?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is dan weer crewbashing en wordt gencensureerd![]()
Het is tijdelijk, geen maand. Al ga ik daar natuurlijk niet over.. Daarnaast is het beschuldigen van mensen van grooming of whatnot simpelweg laster en daar kunnen we als Fok een hoop gelazer mee krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
Belachelijke gang van zaken weer. Topics die al jaren lopen worden gesloten en de reden daarvoor gaan de mods eerst een maandje over nadenken ? Wat is dat voor manier van werken ?
Wat is überhaupt haatspraak ? zo'n loze term waar je met wat fantasie van alles onder kan scharen, of juist niet. Totale willekeur en desgevraagd kan er vreemd genoeg ook geen enkel voorbeeld overlegd worden. Daarvoor moet zo'n mod dan eerst gaan graven en nadenken, blijkbaar. Maar het topic is wel vast dicht want oh jee al die haatspraak daar is echt onacceptabel hoor !
Nee, regels /voorbeelden zijn er over een maand. Graag wel goed lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
Belachelijke gang van zaken weer. Topics die al jaren lopen worden gesloten en de reden daarvoor gaan de mods eerst een maandje over nadenken ? Wat is dat voor manier van werken ?
Wat is überhaupt haatspraak ? zo'n loze term waar je met wat fantasie van alles onder kan scharen, of juist niet. Totale willekeur en desgevraagd kan er vreemd genoeg ook geen enkel voorbeeld overlegd worden. Daarvoor moet zo'n mod dan eerst gaan graven en nadenken, blijkbaar. Maar het topic is wel vast dicht want oh jee al die haatspraak daar is echt onacceptabel hoor !
En mensen beschuldigen van terrorisme? Is dat laster?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is tijdelijk, geen maand. Al ga ik daar natuurlijk niet over.. Daarnaast is het beschuldigen van mensen van grooming of whatnot simpelweg laster en daar kunnen we als Fok een hoop gelazer mee krijgen.
Topic is in de recente geschiedenis meerdere malen dicht geweest, precies om die reden.
Haat tegen russen aanwakkeren en ze dood wensen is blijkbaar geen haatspraak.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
Lekker BNW tochquote:
Dan zou je eens moeten kijken hoe daar doorgaans op gereageerd wordt, want er zijn er zat die helemaal niet zitten te wachten op dat bloeddorstige gegeil.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Haat tegen russen aanwakkeren en ze dood wensen is blijkbaar geen haatspraak.
Ik probeer het ook allemaal ergens te plaatsen , maar het is lastig
Je kunt dit er wel weer aan de haren bij slepen maar ook na de vierde keer is het ineens niet correct.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En mensen beschuldigen van terrorisme? Is dat laster?
Grappig. Je had gewoon kunnen zeggen dat het geen laster is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kunt dit er wel weer aan de haren bij slepen maar ook na de vierde keer is het ineens wel correct.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En mensen beschuldigen van terrorisme? Is dat laster?
Je bent helemaal niet uit op een inhoudelijk gesprek, weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Grappig. Je had gewoon kunnen zeggen dat het geen laster is.
En wordt er strikt gemodereerd tegen het haatzaaien ? Fok policy enzo ‘..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten kijken hoe daar doorgaans op gereageerd wordt, want er zijn er zat die helemaal niet zitten te wachten op dat bloeddorstige gegeil.
Dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wordt er strikt gemodereerd tegen het haatzaaien ? Fok policy enzo ‘..![]()
Ik probeer er weg te blijven
Positieve evolutie dan die ik zeker goedkeur.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is je goed recht
En er worden ook daar dingen verwijderd waar jij op doelt hoor. Sterker nog, redelijk genuanceerd zelfs. Users spreken er elkaar op aan
Dat ben ik helemaal met je eens. Snap je nu ook waarom "we" er hier zo op zitten? Niet in de laatste plaats omdat het een zeer Hot topic is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Positieve evolutie dan die ik zeker goedkeur.
Was niet echt goed meer voor het niveau van Fok
Om in bnw termen te blijven, het heeft veel weg van een dog whistle.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat gewijs naar zogenaamd groomen door lgbtq's doet me denken aan een apart katern in Breitbart destijds over zwarten die misdrijven plegen.
Mja maar toch niet te vergelijken met de meute mods die bovenop het bnw oekr topic zitten, gewoon omdat er een andere kijk op het conflict besproken wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Snap je nu ook waarom "we" er hier zo op zitten? Niet in de laatste plaats omdat het een zeer Hot topic is.
Je moet niet vergeten dat dit leeft, bij de een wat meer dan de ander, maar vrijwel iedereen "merkt" er wat van de een kan er beter mee omgaan dan de ander.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja maar toch niet te vergelijken met de meute mods die bovenop het bnw oekr topic zitten, gewoon omdat er een andere kijk op het conflict besproken wordt.
“Daar” heb ik regelmatig blauwe users zien meedoen aan de “haatspraak”
Maar tot daar, ze doen maar, zolang ik ook mijn mening over het conflict mag uiten
Er is wel een harde bron eis. Alles wat als niet goed bestempeld is in de ogen van het 'heilige' mediabiasfactcheck.com wordt per direct gerapporteerd en verwijderd door mods in POL. In NWS zijn ze doorgaans wat minder streng maar dat is niet echt een goede plek voor lang lopende algemene topics. Vandaar dat het VS topic al jaren loopt hier en mensen trekt die ook informatie willen vergaren/bespreken die buiten de goedkeuring van MBFC valt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is hier verdorie geen harde bron eis. Je kunt dus al vrijwel alles zeggen en stellen wat je wil. Met die vrijheid komt ook verantwoordelijkheid, maar zodra er op dat laatste gewezen wordt trekt men een dikke lip
Ik doelde daarmee op bnw, hier is die harde eis er niet omdat je anders nooit een discussie kan hebben over bnw zaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Er is wel een harde bron eis. Alles wat als niet goed bestempeld is in de ogen van het 'heilige' mediabiasfactcheck.com wordt per direct gerapporteerd en verwijderd door mods in POL. In NWS zijn ze doorgaans wat minder streng maar dat is niet echt een goede plek voor lang lopende algemene topics. Vandaar dat het VS topic al jaren loopt hier en mensen trekt die ook informatie willen vergaren/bespreken die buiten de goedkeuring van MBFC valt.
Ik begrijp dat dit een onmogelijke fulltime job wordt alzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat dit leeft, bij de een wat meer dan de ander, maar vrijwel iedereen "merkt" er wat van de een kan er beter mee omgaan dan de ander.
En aangezien het een trekpleister is voor users moet daar best kort op gezeten worden.
Je komt er ook wel een beetje met een gestrekt been in beste kameraadquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een onmogelijke fulltime job wordt alzo.
Ik voelde me dan weer wel geviseerd dat het bij mij wel kort op de bal kon en was.
Maar tot daar … been there done that, carry on.
Kom hier sowieso veel minder.
Dit was geen paniekslotje die ik plaatste, dit was duidelijk omdat het op dat moment uitliep op het bashen van een groep. En dat is gewoon onwenselijk, als jij dat anders leest in dat topic daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Daar kwam wel een paniekslotje toen de vraag in de OP voor de tweede keer werd beantwoord.
Denk dat SC doelt op 'hier in BNW'.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Er is wel een harde bron eis. Alles wat als niet goed bestempeld is in de ogen van het 'heilige' mediabiasfactcheck.com wordt per direct gerapporteerd en verwijderd door mods in POL. In NWS zijn ze doorgaans wat minder streng maar dat is niet echt een goede plek voor lang lopende algemene topics. Vandaar dat het VS topic al jaren loopt hier en mensen trekt die ook informatie willen vergaren/bespreken die buiten de goedkeuring van MBFC valt.
Wat zijn nog “bronnen”?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kutbelg hequote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je komt er ook wel een beetje met een gestrekt been in beste kameraad
Daarom snap ik de eindpost niet in het VS topic. Jij hebt het over grooming maar jippie heeft er over of het topic nog wel thuis hoort in BNW en niet in POL/NWS.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op bnw, hier is die harde eis er niet omdat je anders nooit een discussie kan hebben over bnw zaken.
In feite dus wat je in het laatste deel van je post zegt.
quote:Op maandag 9 januari 2023 23:17 schreef Jippie het volgende: Tijdelijk op slot ter beoordeling of de invulling van dit topic BNW-waardig is of dat het eigenlijk in POL of NWS thuishoort. Wordt vervolgd..
Ach welnee man. Je bent helemaal geen verkeerde vent (ik ook nietquote:
Als het in bnw blijft staan moet je dus ook over zaken kunnen babbelen die wat meer "off" zijn, maar het ging dus al gauw over op bovenstaand. Dan kunnen we beslissen het topic te verplaatsen naar een wat meer afgekaderd subforum maar dan is er helemaal geen ruimte meer voor bnw zaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Daarom snap ik de eindpost niet in het VS topic. Jij hebt het over grooming maar jippie heeft er over of het topic nog wel thuis hoort in BNW en niet in POL/NWS.
Als die grooming post een probleem waren (ik heb het niet gelezen dus geen idee waar het over gaat) dan kan dat gewoon weggemod worden en dan kan het topic weer open toch ? Wat heeft dat te maken met de insteek van Jippie waaruit lijkt of het topic beter dicht kan omdat het niet BNW zou zijn en ook in NWS/POL kan ?
Aah is het weer zo verquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Te moeilijk ?
De Agenda heeft ook te maken met de moderatie.
Kritiek op moderatie = crewbashing = censuur
Je gebruikt dat woord nu zo vaak in zoveel posts. Het moet iets heel belangrijks zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
"Dat hoort in BNW!1!1!"
@QuidProJoequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gebruikt dat woord nu zo vaak in zoveel posts. Het moet iets heel belangrijks zijn.
Wil je eens uitleggen wat De Agenda (met hoofdletter) is?
Lijkt me een interessant topic.
zo jammer..waarom nouquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
Van een insider, user, iemand, whoever, die een reactie plaatst ergens.
Gaat om de inhoud erg interessant allemaal
zei het toch...er is geen virus, het bestaat niet...angstzaaien rulez...
Dream.Walker schrijft
-Knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Polen of Katholieken waren was er niets aan de hand..de rest van de zeer belangrijke doorziende info die hij ons wilt kennis geven verwijder je dan ook maar even voor het gemak.
zo is er hier geen reet meer aan
[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 18-01-2023 21:43:29 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
knip knip jippie, who knows her not
zeker trretje gehad van een teer zieltje? of je mag het over iedereen hebben behalve...
Je hebt mijn zeer interessante informatie die ik wil delen verwijderd...Edit: En ook de post van @:controlaltdelete zie ik nu..tsss
[..]
zo jammer..waarom nou
alleen vanwege deze zin:Je hebt gelijk er is zo geen reet meer aan. Dat onderzoek wat ik postte toonde de verschillen aan tussen linkse en rechtse mensen waar rechtse mensen er beter vanaf kwamen (of mag ik dit ook niet tikken?), het onderzoek was inclusief bronnen waarop dit gebaseerd was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Als het Polen of Katholieken waren was er niets aan de hand..de rest van de zeer belangrijke doorziende info die hij ons wilt kennis geven verwijder je dan ook maar even voor het gemak.
zo is er hier geen reet meer aanAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
knip knip jippie, who knows her not
zeker trretje gehad van een teer zieltje? of je mag het over iedereen hebben behalve...
Je hebt mijn zeer interessante informatie die ik wil delen verwijderd...Edit: En ook de post van @:controlaltdelete zie ik nu..tsss
[..]
zo jammer..waarom nou
alleen vanwege deze zin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
zo is er hier geen reet meer aanHet gedachtegoed achter BNW staat niet gelijk aan het beledigen van en/of haten op bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt gelijk er is zo geen reet meer aan. Dat onderzoek wat ik postte toonde de verschillen aan tussen linkse en rechtse mensen waar rechtse mensen er beter vanaf kwamen (of mag ik dit ook niet tikken?), het onderzoek was inclusief bronnen waarop dit gebaseerd was.
Je mag van mij joden of linkse mensen (of whatever) stom vinden, en de rariteiten of misdragingen van een individu in BNW bespreekbaar maken op basis van feiten. Maar we gaan geen groepen mensen als kwaadaardig/minderwaardig weg zetten op basis van hun religieuze of politieke voorkeuren.
Dus als bijv. een politieke partij een vreemde beslissing neemt (ongeacht de politieke affiliatie) mag dit niet worden bekritiseerd? Immers, je zet dan een hele groep mensen op een negatieve manier weg. Heb je niet het idee dat je nu erg weinig beweegruimte creëert met betrekking tot het posten? Ook is het idee van posten 'op basis van feiten' een raar uitgangspunt voor BNW. Het is hier juist de bedoeling om dingen te kunnen bespreken die achter de façade van alledag liggen. Dit betreft dus vaak dingen die binnen de mainstream als niet feitelijk worden gezien. BNW is geen W&T, NWS of POL.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Het gedachtegoed achter BNW staat niet gelijk aan het beledigen van en/of haten op bevolkingsgroepen.
Je mag van mij joden of linkse mensen (of whatever) stom vinden, en de rariteiten of misdragingen van een individu in BNW bespreekbaar maken op basis van feiten. Maar we gaan geen groepen mensen als kwaadaardig/minderwaardig weg zetten op basis van hun religieuze of politieke voorkeuren.
Dan is de kliek die BNW liever afgevoerd ziet worden nog niet langs geweestquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
En ik vind het tevens erg bijzonder dat deze post onder andere wordt geliked door users die nog wel eens hun gal willen spuwen over 'domrechts' en 'conservatieven'. De insteek hier zal weer een dubbele standaard zijn.
1. Nope, benoem de initiatiefnemers van de vreemde beslissing (feit) en bekritiseer die naar hartelust binnen de policy.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
1.Dus als bijv. een politieke partij een vreemde beslissing neemt (ongeacht de politieke affiliatie) mag dit niet worden bekritiseerd? Immers, je zet dan een hele groep mensen op een negatieve manier weg. Heb je niet het idee dat je nu erg weinig beweegruimte creëert met betrekking tot het posten? 2.Ook is het idee van posten 'op basis van feiten' een raar uitgangspunt voor BNW. Het is hier juist de bedoeling om dingen te kunnen bespreken die achter de façade van alledag liggen. Dit betreft dus vaak dingen die binnen de mainstream als niet feitelijk worden gezien. BNW is geen W&T, NWS of POL.
3.En ik vind het tevens erg bijzonder dat deze post onder andere wordt geliked door users die nog wel eens hun gal willen spuwen over 'domrechts' en 'conservatieven'. De insteek hier zal weer een dubbele standaard zijn.
BNW zal niet, nooit, nimmer afgevoerd gaan worden, en zoals ik hierboven al aangaf BNW-haters worden stevig aangepakt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan is de kliek die BNW liever afgevoerd ziet worden nog niet langs geweest
Ik denk niet dat je een 'stom wijf' bent hoor. Ik ben het niet altijd eens met bepaalde beslissingen die je neemt en heb ook het idee dat je daar je eigen (politieke/ideologische) overtuigingen een rol in laat spelen, maar dit betreft dus slechts een verschil van mening en visie.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
1. Nope, benoem de initiatiefnemers van de vreemde beslissing (feit) en bekritiseer die naar hartelust binnen de policy.
2. Het posten van eigen theorieën of onderbuikgevoelens is inderdaad lastig te onderbouwen met feiten, maar ik acht FOK!kers capabel genoeg om te omschrijven waarom ze een bepaalde mening of visie zijn toegedaan. Het kritiekloos nawauwelen van populisten op internet en hun posts naar BNW toekopieren is gewoon het klakkeloos aannemen van wat een ander (vaak met een verdienmodel) roept op het internet en niet het weergeven van een eigen mening/visie. Dat is de keuze van iedere user voor zich, zelf copy/paste ik ook naar hartelust, maar de inhoud van zo'n gekopieerde post moet wel voldoen aan onze policy waarin onder meer staat 'feiten zijn feiten' en kort gezegd 'geen haatspraak'. Natuurlijk is er in BNW enige rek mbt bewezen feiten, voor eigen visie en theorieën blijft echt voldoende ruimte maar complete copy/paste onzin kun je beter in ONZ kwijt.
Ik snap best dat het lastig is voor BNW-users om te ervaren dat bepaalde 'verworven vrijheden' onder de vorige Mod nu min of meer worden teruggedraaid. Jullie mogen mij dan ook best een stom wijf vinden maar ook in BNW moeten bepaalde regels gewoon worden gerespecteerd.
3. BNW staat gewoon open voor iedereen, haters op BNW worden aangepakt en hardnekkige BNW-haters worden geweerd. Dacht dat dat de laatste maanden wel effectief is aangepakt.
1. Geloof mij dat dat ik alleen kijk of een post past in de 'regels' eventueel naar context waar het is gepost. Wat ik als persoon ergens van vind of niet, is niet van belang. Modden hoort neutraal te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
1.Ik denk niet dat je een 'stom wijf' bent hoor. Ik ben het niet altijd eens met bepaalde beslissingen die je neemt en heb ook het idee dat je daar je eigen (politieke/ideologische) overtuigingen een rol in laat spelen, maar dit betreft dus slechts een verschil van mening en visie.
2.En wie bedoel je verder met 'populisten'? Het zou fijn zijn als je daar concrete voorbeelden van kunnen worden gegeven. En ook blijf ik uitkijken naar het beloofde topic met verdere uitleg over 'haatspraak' waarbij er duidelijke voorbeelden worden gegeven van wat wel en wat niet kan. Als je namelijk tien users hebt die allemaal een andere interpretatie hebben van dit vage concepten, krijg je alleen maar onduidelijkheid wat voor meer frictie tussen users en crew zorgt.
Een vergelijking die natuurlijk helemaal nergens slaat, maar goed, dat moet misschien in een ander topic worden besproken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:55 schreef Jippie het volgende:Wat dat betreft durf ik Mark Rutte, Sigrid Kaag en Thierry Baudet wel in één adem te noemen met bijvoorbeeld een Alex Jones. ( Gradaties verschillen onderling, maar alles voor de stemmen/poen)
Mag ik ook iets vinden waar anderen het niet mee eens zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een vergelijking die natuurlijk helemaal nergens slaat, maar goed, dat moet misschien in een ander topic worden besproken.
Ik heb nu meerdere figuren: Tingo, Knak en Unclescorp antisemitische uitspraken zien doen. Mijn reacties daarop worden door loveyoulongtime weggehaald. Ik zou er eerder voor opteren om dit soort figuren van Fok te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Best wel een interessant onderwerp
Dit. Het is geen modereren maar eerder een hand boven het hoofd houden van deze antisemieten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere figuren: Tingo, Knak en Unclescorp antisemitische uitspraken zien doen. Mijn reacties daarop worden door loveyoulongtime weggehaald. Ik zou er eerder voor opteren om dit soort figuren van Fok te laten verdwijnen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere figuren: Tingo, Knak en Unclescorp antisemitische uitspraken zien doen. Mijn reacties daarop worden door loveyoulongtime weggehaald. Ik zou er eerder voor opteren om dit soort figuren van Fok te laten verdwijnen.
Gelukkig lokken jullie ook niks uit, en er zijn zat berichten verwijderd. Dus doeiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit. Het is geen modereren maar eerder een hand boven het hoofd houden van deze antisemieten.
Echt waar??? Wtf!? Antisemitisme uitlokken? Gaat het nog goed met je??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig lokken jullie ook niks uit, en er zijn zat berichten verwijderd. Dus doei
Wij lokken antisemitische troep uit!? Hou toch op zegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig lokken jullie ook niks uit, en er zijn zat berichten verwijderd. Dus doei
Nee dan kun je inderdaad beter de Joden aanwijzen als de veroorzakers van deze Russische invasiequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Hallo! Bij mijn weten wordt alles wat niet is toegestaan verwijderd, wijs maar berichten aan die verwijderd hadden moeten worden. Persoonlijke aanvallen zijn ook niet toegestaan vandaar dat deze ook worden verwijderd. Heeft niets te maken met hand boven het hoofd houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit. Het is geen modereren maar eerder een hand boven het hoofd houden van deze antisemieten.
Hondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Hallo! Bij mijn weten wordt alles wat niet is toegestaan verwijderd, wijs maar berichten aan die verwijderd hadden moeten worden. Persoonlijke aanvallen zijn ook niet toegestaan vandaar dat deze ook worden verwijderd. Heeft niets te maken met hond boven het hoofd houden.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hond
[ link | afbeelding ]
Volgens mij was ik datquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het duidelijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat
Kreeg meer het gevoel dat het richting Amerikanen dan Joden gericht was
Dat is A. klinkklare onzin (tweetje noem ik geen hard bewijs) en B. maakt een groep mensen belachelijk, dat zien we liever niet. Draagt niet bij aan een goede sfeer of aan de discussie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:03 schreef QuidProJoe het volgende:
@:Jippie Waarom haal je mijn post weg? Feiten zijn feiten, en die aankaarten past gewoon binnen de policy.
[ twitter ]
[ twitter ]
Daar geloof jij zelf niet eens in, dat een tweetje onvoldoende is. Aangezien dat jou er niet van weerhoudt op de Frontpage te propaganderen. En een groep belachelijk maken valt binnen de policy, aangezien het niet om raciale zaken, seksuale voorkeuren enz gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is A. klinkklare onzin (tweetje noem ik geen hard bewijs) en B. maakt een groep mensen belachelijk, dat zien we liever niet. Draagt niet bij aan een goede sfeer of aan de discussie.
Okee. Irrelevant, maar goed.quote:BNW kent geen politieke kleur, iedereen is welkom. Of dat nou rechts, links, midden of a-politiek is, boeien.
Opmerkingen over de FP graag in Feedback voor de FP.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Daar geloof jij zelf niet eens in, dat een tweetje onvoldoende is. Aangezien dat jou er niet van weerhoudt op de Frontpage te propaganderen. En een groep belachelijk maken valt binnen de policy, aangezien het niet om raciale zaken, seksuale voorkeuren enz gaat.
[..]
Okee. Irrelevant, maar goed.
Nee. Het is een opmerking over jouw hypocrisie. De befaamde dubbele standaard die je hanteert, hier in BNW, bij het verwijderen van mijn post. Past wel hier in feedback.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Opmerkingen over de FP graag in Feedback voor de FP.
Het staat ze vrij om zichzelf als Links te identificeren en zich vervolgens beledigd te voelen. Maar dan moet je wel moedwillig vergeten dat het een specifieke reactie was op het bijzondere gedrag van de Democraten in die post. Er werd geen enkele mede-user aangevallen op het "Links" zijn. En feiten op zichzelf kunnen natuurlijk niet aanvallen. Je kan ze onvoldoende vinden, maar dat is dan een eigen mening en heeft verder geen invloed op de objectieve realiteit.quote:FOK! wordt bezocht door users met verschillende politieke voorkeuren, je maakt dus een groep mede-users belachelijk. Niet doen.
Er werden geen verwijten naar mede-users gemaakt, noch werden ze belachelijk gemaakt.quote:Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
Sorry Quid, ik blijf bij mijn eerdere antwoorden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee. Het is een opmerking over jouw hypocrisie. De befaamde dubbele standaard die je hanteert, hier in BNW, bij het verwijderen van mijn post. Past wel hier in feedback.
[..]
Het staat ze vrij om zichzelf als Links te identificeren en zich vervolgens beledigd te voelen. Maar dan moet je wel moedwillig vergeten dat het een specifieke reactie was op het bijzondere gedrag van de Democraten in die post. Er werd geen enkele mede-user aangevallen op het "Links" zijn. En feiten op zichzelf kunnen natuurlijk niet aanvallen. Je kan ze onvoldoende vinden, maar dat is dan een eigen mening en heeft verder geen invloed op de objectieve realiteit.
Ik verwijs graag nog eens naar de policy:
[..]
Er werden geen verwijten naar mede-users gemaakt, noch werden ze belachelijk gemaakt.
Wellicht dat je er zelf voor hebt gekozen om je beledigd of aangesproken te voelen, maar dat maakt het nog steeds geen overtreding van de policy.
Je hebt je punt gemaakt, Jippie die van haar ook. Laat het even gaat en morgen kunnen we het er opnieuw over hebben? Of niet...quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee. Het is een opmerking over jouw hypocrisie. De befaamde dubbele standaard die je hanteert, hier in BNW, bij het verwijderen van mijn post. Past wel hier in feedback.
[..]
Het staat ze vrij om zichzelf als Links te identificeren en zich vervolgens beledigd te voelen. Maar dan moet je wel moedwillig vergeten dat het een specifieke reactie was op het bijzondere gedrag van de Democraten in die post. Er werd geen enkele mede-user aangevallen op het "Links" zijn. En feiten op zichzelf kunnen natuurlijk niet aanvallen. Je kan ze onvoldoende vinden, maar dat is dan een eigen mening en heeft verder geen invloed op de objectieve realiteit.
Ik verwijs graag nog eens naar de policy:
[..]
Er werden geen verwijten naar mede-users gemaakt, noch werden ze belachelijk gemaakt.
Wellicht dat je er zelf voor hebt gekozen om je beledigd of aangesproken te voelen, maar dat maakt het nog steeds geen overtreding van de policy.
Eens even kijken hoe dat ook alweer moestquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:45 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze gereekst worden?
BNW / VS - Political wars, In Idiocracy We Trust
Check de notes van capri als je het even niet meer weet ( daar staan instructies)quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe dat ook alweer moest
Gelukt (hoop ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 18:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Check de notes van capri als je het even niet meer weet ( daar staan instructies)
Zo deed ik het altijd![]()
Dank jequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Hij is gelukt hoor: BNW / VS - Political wars #124 , In Idiocracy We Trust
En deze is voor jouw![]()
[ afbeelding ]
Ik, je mag van je mede users vinden wat je wil, maar niemand komt het topic lezen om gedoe tussen users te lezen.. Het was op de man. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:53 schreef Raw85 het volgende:
Wie heeft mijn reactie in het Oekraïne-topic verwijderd en waarom? Nog voordat ik hem kon wijzigen of de like van @:opgebaarde kon bekijken was het al verwijderd
Mwah niet helemaal mee eens. Ik vond ook niet per se iets dacht ik, maar vroeg vooral om een verklaring van de houding. Ik maakte hem niet uit voor iets oidquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik, je mag van je mede users vinden wat je wil, maar niemand komt het topic lezen om gedoe tussen users te lezen.. Het was op de man. Nergens voor nodig.
Het voegt voor de discussie niets toe. Echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Mwah niet helemaal mee eens. Ik vond ook niet per se iets dacht ik, maar vroeg vooral om een verklaring van de houding. Ik maakte hem niet uit voor iets oid
Ik vraag gewoon wat aan hem. Gebaseerd op honderden posts de afgelopen maanden. Ik deed dit wat redelijker dan in m’n eerdere post. Als dat al niet magquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En een verwijderde post terugplaatsen ben ik al helemaal niet van gediend.
Het is niet het conflict tussen Raw85 en UncleScorp toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat aan hem. Gebaseerd op honderden posts de afgelopen maanden. Ik deed dit wat redelijker dan in m’n eerdere post. Als dat al niet mag
Bij een discussieforum hoort toch gewoon dat je probeert te begrijpen welke standpunten anderen hebben en waarom zij deze hebben? Je doet nu net alsof ik hem beledig of uitscheld of ietsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet het conflict tussen Raw85 en UncleScorp toch?
Nogmaals, users komen het topic in om zaken en achtergronden over het conflict te lezen. Niet over wat een user van een andere user (zijn of haar beweegredenen) vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Bij een discussieforum hoort toch gewoon dat je probeert te begrijpen welke standpunten anderen hebben en waarom zij deze hebben? Je doet nu net alsof ik hem beledig of uitscheld of iets
Lijkt mij een vrij absurde kijkwijze op topics op een discussieforum. Maar goed, ik zal het er mee moeten doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogmaals, users komen het topic in om zaken en achtergronden over het conflict te lezen. Niet over wat een user van een andere user (zijn of haar beweegredenen) vindt.
Er is nuance, zeker. Maar dit viel daar niet onderquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij absurde kijkwijze op topics op een discussieforum. Maar goed, ik zal het er mee moeten doen.
Deze vond ik off-topic, dat had je beter gelijk hier kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef aloa het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
BNW / [Valentijnsweek] Was geheime liefdesrelatie oorzaak verdwijnen MH370?
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze vond ik off-topic, dat had je beter gelijk hier kunnen plaatsen
Het is de weergave van één van de vele theorieën over het verdwijnen van vlucht MH 370. Niet meer en niet minder. Ik vind het een 'aparte' theorie maar hij zal niet de eerste piloot zijn die een heel vliegtuig met inzittenden Op offert om zijn doel te bereiken. (Duitse piloot die enkele jaren geleden zelfmoord pleegde en dat ook besliste voor alle inzittenden in zijn vliegtuig) Je kunt je mening prima hier in Feedback geven in plaats van off topic te gaan over 'het promoten van BNW' Onder de theorie zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoezo?
Blijkbaar mag je niet je mening geven![]()
Dat topic kan je toch niet serieus nemen?
Jajaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is de weergave van één van de vele theorieën over het verdwijnen van vlucht MH 370. Niet meer en niet minder. Ik vind het een 'aparte' theorie maar hij zal niet de eerste piloot zijn die een heel vliegtuig met inzittenden Op offert om zijn doel te bereiken. (Duitse piloot die enkele jaren geleden zelfmoord pleegde en dat ook besliste voor alle inzittenden in zijn vliegtuig) Je kunt je mening prima hier in Feedback geven in plaats van off topic te gaan over 'het promoten van BNW' Onder de theorie zelf.
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet te reageren als het je niet aanstaat. We hebben het hier dan ook niet over MH17 waarvan we allemaal wel weten wat er gebeurt is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajaik geloof er helemaal niks van.
Dat dit zo'n plek krijgt op FOK! vind ik wel een dieptepunt.
In één van de You Tubes eronder zie je dat een Australisch tv programma er ruim aandacht aan heeft besteed. BNW is de plaats voor dit soort theorieën, en heb het niet zelf verzonnen. Een journalist heeft verschillende theorieën gebundeld in 'The hunt for MH 370' En dit was een van zijn theorieën. En zoals je kan zien ook bij Bol.com te koop.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Jajaik geloof er helemaal niks van.
Dat dit zo'n plek krijgt op FOK! vind ik wel een dieptepunt.
Alleen mensen die het er mee eens zijn mogen reageren?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet te reageren als het je niet aanstaat. We hebben het hier dan ook niet over MH17 waarvan we allemaal wel weten wat er gebeurt is.
Jippies topic is bedoelt als de liefde die mogelijk schuil gaat achter deze ramp. Ben je het er niet mee eens, ga er dan ook niet op in.
Je mag het een absurde theorie vinden en dat benoemen. Jij mopperde op het feit dat er aandacht voor BNW werd gegenereerd, dat is heel wat anders. Zelf vind ik het een creepy theorie, maar vond het wel een toepasselijk complot voor Valentijnsweek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen mensen die het er mee eens zijn mogen reageren?![]()
Dit is een forum!!!
Nope, dat is niet wat ik zeg.. Maar je kan ook het doel van het topic proberen te begrijpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen mensen die het er mee eens zijn mogen reageren?![]()
Dit is een forum!!!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je mag het een absurde theorie vinden en dat benoemen. Jij mopperde op het feit dat er aandacht voor BNW werd gegenereerd, dat is heel wat anders. Zelf vind ik het een creepy theorie, maar vond het wel een toepasselijk complot voor Valentijnsweek.
Het gaat mij er meer om dat BNW een duidelijk apart subforum is (reden lijkt me duidelijk) en dat je nu er niet om heen kan, omdat het bovenaan de index staat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope, dat is niet wat ik zeg.. Maar je kan ook het doel van het topic proberen te begrijpenEn dat is de liefde, juist op Valentijnsdag
En dat het in BNW is, dan prima toch om er bepaalde wendingen aan te kunnen geven? Maar als er posts van jou gewijzigd of verwijderd zijn in dat topic zal dat liggen aan jouw manier van reageren erop. Zie namelijk dat er nog genoeg andere posts staan die er ook een andere mening op na houden. (en nee ik heb jouw post niet eens gezien) Maar vertrouw wel genoeg op mijn mede mods dat het niet zomaar was. Kus voor Valentijn
Jouw mening en primaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:31 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Het gaat mij er meer om dat BNW een duidelijk apart subforum is (reden lijkt me duidelijk) en dat je nu er niet om heen kan, omdat het bovenaan de index staat.
Hou het lekker in BNW, die rotzooi.
Tuurlijk, laat het maar doorsudderen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw mening en primaLet it go, let it go
Jij bent nu boos omdat er op een post van jou gemod is? Terwijl veel andere posts blijven staan? Ieder zijn mening over doorsudderen danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat het maar doorsudderen...
Ik ben niet boos hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent nu boos omdat er op een post van jou gemod is? Terwijl veel andere posts blijven staan? Ieder zijn mening over doorsudderen dan
Nogmaals, ik vond je kritiek op BNW off-topic onder het item en hier wordt je toch netjes te woord gestaan, zelfs door twee mods. In het ergste geval heb ik je post als meer off-topic gezien dan door jou was bedoeld, daarvoor dan een welgemeend sorry van mijn kant.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor.
Ik maak me zorgen over de nutteloosheid van dit soort 'serieuze ' topics...
Zeg je er wat van, dan wordt je post gewist![]()
Tuurlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dit ook, heb je nu al meerdere malen gevraagd dit niet te doen.
En daar is de slachtofferrol weer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Geef es "BNW" in bij de zoekfunctie en klik es op de quotes in dat forum.
Dat is vele maken erger dan mijn opmerking af en toe. En zoals gezegd , daar wordt niets tegen gedaan.
Maar hier kom je streng optreden?
Vanwaar dit onderscheid vraag ik mij af?
Wederom…dat zie of weet ik niet héquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En daar is de slachtofferrol weer.
Je ziet niet eens wat ik doe. Ik heb talloze opmerkingen jegens jou verwijderd. Users die vinden dat jij een rusbot bent, genocide goedkeurt en dat soort narogheid. Net zoals dat ik gezeik over bnw weghaal. Iets wat gewoon policy is overigens. En ik heb letterlijk nog nooit een tr van je gezien over dit onderwerp.
Het enige wat ik van je verwacht is dat je je redelijk opstelt en aanwijzingen opvolgt, dat blijf je maar weigeren. En dan gek opkijken dat mijn geduld opraakt.
Dan zou het je sieren niet zo hoog van de toren te blazen, we proberen bnw nieuw leven in te blazen. Ook voor jou.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wederom…dat zie of weet ik niet hé
Ik ondervind alleen steeds dat vingertje naar mij.
Well done dan
Gaat goed hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan zou het je sieren niet zo hoog van de toren te blazen, we proberen bnw nieuw leven in te blazen. Ook voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |