SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu de rest nogquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:44 schreef Ferdii het volgende:
Pushbericht van nu.nl dat mo terug gestuurd wordt naar Italië![]()
Dit vooral maar snap Ajax ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:47 schreef Heeinz het volgende:
Zo zonde dat die gast er niks van gemaakt heeft, wat een verloren talent![]()
Vooral dat aanschuren tegen het criminele wereldje. Moet je niet willen als club.quote:
Maar eeuwig, eeuwig, eeuwig zonde van het talent van dat jong. Ik hoop tegen beter weten in nog steeds dat het een keertje goed gaat komen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Allemaal de schuld van Schmidt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral dat aanschuren tegen het criminele wereldje. Moet je niet willen als club.
Maar eeuwig, eeuwig, eeuwig zonde van het talent van dat jong. Ik hoop tegen beter weten in nog steeds dat het een keertje goed gaat komen![]()
Ik had tijdens de voorbereiding nog wel hoop dat het goed zou komen maar kennelijk is ie daarna of eerder al? toch dieper criminele wereld in gedoken.![]()
Dat was ie al een week na de voorbereidingquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
De carrière van Mo is wel gespeeld.hardcoholic![]()
Grootste probleem is dat hij niet meer kwam trainen, hij is echt niet de eerste voetballer die met criminelen omgaat of er een stel kent.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had tijdens de voorbereiding nog wel hoop dat het goed zou komen maar kennelijk is ie daarna of eerder al? toch dieper criminele wereld in gedoken.![]()
Einde oefening en hoezo terug gestuurd. Hij gaat niet meer aan spelen toekomen, dat moge duidelijk zijn. En als het toch gebeurd en hij speelt de sterren van de hemel was het gewoon een PisVee trol, dan wilde hij helemaal niet bij Ajax spelen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het begon toch dat hij niet meer mocht trainen? Uit bescherming voor zichzelf i.v.m. die dreiging vanuit de Mocromaffia. Toen veranderde het narratief richting zijn vriendin en Zakaria Aboukhlal en uiteindelijk is dus concreet ook zijn werk auto gebruikt door lieden van de Mocromaffia in het Marengo proces, zijn werk auto, privé auto en auto van zijn broer uitgebrand waarna hij op Instagram aangaf dat Jaloezie voor hater is oid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat hij niet meer kwam trainen, hij is echt niet de eerste voetballer die met criminelen omgaat of er een stel kent.![]()
Die heeft inderdaad het eerste zetje gegeven.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Schmidt.![]()
Erg vreemd dat Ajax zo’n toptalent de kans niet heeft gegund.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik vind het sneu voor Vanenburg..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.Allemaal cabaretteketet!![]()
Misschien kan Antwerpen hem oppikken, daar houden ze wel van mensen met een krasje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Die duikt over een paar maanden op bij Utrecht![]()
Het is alweer een tijdje terug maar ik dacht dat hij op een gegeven moment niet meer op kwam dagen, al in z'n PSV tijd was er een (prive) auto van hem gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het begon toch dat hij niet meer mocht trainen? Uit bescherming voor zichzelf i.v.m. die dreiging vanuit de Mocromaffia. Toen veranderde het narratief richting zijn vriendin en Zakaria Aboukhlal en uiteindelijk is dus concreet ook zijn werk auto gebruikt door lieden van de Mocromaffia in het Marengo proces, zijn werk auto, privé auto en auto van zijn broer uitgebrand waarna hij op Instagram aangaf dat Jaloezie voor hater is oid.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad het eerste zetje gegeven.![]()
![]()
![]()
Zonder CL wordt die kans vrij klein denk ik. Maargoed, beter dan op voor je uit staren op de bank.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.![]()
Over -tig jaar aan het einde van Studio Voetbal, dat stukje van Frank Heinen over de -vergeten- voetballers van weleer : Mohamed Ihattaren.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.What can change the nature of a man?![]()
Misschien is hij relatief nieuw op VBL.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen, godverdomme zeg.What can change the nature of a man?![]()
Bij zijn matties in kanalen eiland jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Die duikt over een paar maanden op bij Utrechthardcoholic![]()
Nee dat kan nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien is hij relatief nieuw op VBL.![]()
![]()
Wat een onzin gast. Overigens Brobbey nog een vraagteken voor morgen...fysiek nog niet in orde na vorige week woensdag....Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja das wel een dingetje, Brobbey kan blijkbaar geen 90 minuten, laat staan 2 of zelfs 3x in een weekquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onzin gast. Overigens Brobbey nog een vraagteken voor morgen...fysiek nog niet in orde na vorige week woensdag....![]()
Wel raar voor zo’n BEESTquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja das wel een dingetje, Brobbey kan blijkbaar geen 90 minuten, laat staan 2 of zelfs 3x in een weekVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die nummer 9 van Jong, wat een sufkut is dat.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bij Mark en Marc.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Die duikt over een paar maanden op bij UtrechtOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zo komen we nooit van Schreuder af he.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik denk dat het een zware pot wordt, heel snel de 1-0 en 2-0 om de oren (binnen 30 minuten).
Uiteindelijk een klein verlies, 2-1.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als dat gebeurt, een snelle 1-0 en erger nog 2-0 dan gaat het nog spannend worden ook. Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat het een zware pot wordt, heel snel de 1-0 en 2-0 om de oren (binnen 30 minuten).
Uiteindelijk een klein verlies, 2-1.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Rangers gaat sowieso va banque spelen en weten ook dat ze heel snel die 1-0 moeten forceren. Je moet dan hopen dat je niet te snel in het mes loopt en/of via een counter gewoon een snel tegendoelpunt kan maken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:05 schreef manny het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, een snelle 1-0 en erger nog 2-0 dan gaat het nog spannend worden ook. Dat trek ik niet.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
kon ie in Leipzig ook niet. sterk ja, maar veel te snel opgebrand. duurtraining ipv krachthonk?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja das wel een dingetje, Brobbey kan blijkbaar geen 90 minuten, laat staan 2 of zelfs 3x in een week"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Pantelic podcast claimt dat het een verrassende opstelling wordt... voor wat het waard is; en zonder dat ze concreet worden.proberen is de eerste stap naar falen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:34 schreef manny het volgende:
Pantelic podcast claimt dat het een verrassende opstelling wordt... voor wat het waard is; en zonder dat ze concreet worden.![]()
Kudus op 10, Bergwijn in de spits.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:34 schreef manny het volgende:
Pantelic podcast claimt dat het een verrassende opstelling wordt... voor wat het waard is; en zonder dat ze concreet worden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Thank me later.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Tadic op rechts, omdat het tot nu toe nog nooit heeft gewerkt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Tadic spits, Kudus 10 Bergwijn links, Berghuis rechtsquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:34 schreef manny het volgende:
Pantelic podcast claimt dat het een verrassende opstelling wordt... voor wat het waard is; en zonder dat ze concreet worden.![]()
Ja maar brobbey moet basis!!!quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onzin gast. Overigens Brobbey nog een vraagteken voor morgen...fysiek nog niet in orde na vorige week woensdag....
Vent kan niet eens een wedstrijdje tegen RKC vol maken hou op hoor![]()
![]()
Dit dat zus zo, Roystonquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:31 schreef Scorpie het volgende:
5-3 voor de Rangers
Knotsgekke wedstrijd dit dat allesHallo![]()
4-0 bij rust, denk effe..quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:31 schreef Scorpie het volgende:
5-3 voor de Rangers
Knotsgekke wedstrijd dit dat alles
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
CR7 celebrationquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef Oriente het volgende:
Onder 19 geeft het goede voorbeeld.
https://www.reddit.com/r/(...)_great_goal_against/.
Erg jammer dat een Alan Shearer of een Paolo Di Canio van de velden verdwenen zijn .quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet eens zo gek als brobbey niet kan spelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic spits, Kudus 10 Bergwijn links, Berghuis rechts![]()
Ja inderdaad het voetbal kan wel een Hitlergroet op zn tijd gebruikenquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erg jammer dat een Alan Shearer of een Paolo Di Canio van de velden verdwenen zijn .![]()
Opstelling Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Bassey, Wijndal; Álvarez, Berghuis, Taylor; Bergwijn, Kudus, Tadic![]()
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:09 schreef Malavita het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Bassey, Wijndal; Álvarez, Berghuis, Taylor; Bergwijn, Kudus, Tadic![]()
Het zoontje van de assistent bondscoach op de bank ja? Dat dit kan zegVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Deze slaan we maar mooi overquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:09 schreef Malavita het volgende:
Brobbey nog steeds niet fit na dat halve wedstrijdje van vorige week en een weekend rust? Is dat ook niet wat zorgwekkend?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ze sparen hem voor psv natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef dimmak het volgende:
Brobbey nog steeds niet fit na dat halve wedstrijdje van vorige week en een weekend rust? Is dat ook niet wat zorgwekkend?![]()
Dat is toch echt al heel lang?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dat gefluit tijdens de CL hymne de laatste tijd?![]()
anti uefa dacht ik. Uefa maffia, dat soort dingen dacht ikquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mij nooit opgevallen
Maar waarom is dat?![]()
Valt wel mee zo te zienquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk zeg , een blessure voor Berghuis![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:07 schreef wimderon het volgende:
Die assist geeft Alfred weer munitie om Kudus de komende 10 wedstrijden in de spits te zetten.![]()
Ajax ook niet met de ruimte die ze krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rangers bakt er helemaal niets van![]()
welke mof?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Gooi Fitzie Jim of die Mof er maar in . Balans is er toch niet![]()
Het is dat Rangers echt heel, heel, heel erg slecht is, want die verbloemen eigenlijk hoe matig Ajax aan de bal is.![]()
PSV zelf valt ook geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ligt echt bizar open achterin. PSV gaat er zo doorheen snijden.![]()
Niet op ideeën brengenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ligt echt bizar open achterin. PSV gaat er zo doorheen snijden.![]()
Ja hoor, Wijndal geblesseerd door die achterlijke greppelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Totaal debiel. Maar zeker noodzakelijk voor de afwatering, die greppel?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor, Wijndal geblesseerd door die achterlijke greppel![]()
Daar zou je toch als Ajax best een claim voor in mogen dienenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zodat de fans lager en dichterbij veld zitten...quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Totaal debiel. Maar zeker noodzakelijk voor de afwatering, die greppel?
FAN EXPERIENCE![]()
dit iddquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor, Wijndal geblesseerd door die achterlijke greppel![]()
![]()
Met deze stand zijn ze de slechtste ploeg ooit in de CLquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Het is dat Rangers echt heel, heel, heel erg slecht is, want die verbloemen eigenlijk hoe matig Ajax aan de bal is.![]()
Dan gaat het dus goedkomen tegen psvquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouja prima helft Ajax, tegen dit niveau tegenstanders gaat het wel aardig dit seizoen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee is dat echt de reden? Sneu voor Wijndal en Ajax wel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zodat de fans lager en dichterbij veld zitten...
FAN EXPERIENCE![]()
Ik had een kaart niet eens gek gevonden. Dit was gewoon smerig spel door op die plek met die snelheid een duw te geven, waardoor hij Wijndal de afgrond in dwingt. Vooral goed te zien op de herhaling vanuit de hoek waar de voorzet vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Daar zou je toch als Ajax best een claim voor in mogen dienen
[ Bericht 1% gewijzigd door NY_Giant op 01-11-2022 22:19:29 ]![]()
Yup. United begon ermee want op gelijke hoogte kijk je moeilijk over reclamebord heen. De stoelen op eerste rijen verkochten niet, dus moest het veld 'hoger' waardoor je een stukje schuine kant hebt. Daarna volgden er nog meer.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee is dat echt de reden? Sneu voor Wijndal en Ajax wel.![]()
En noodzakelijk voor de blessures zeker. Achterlijk!quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Totaal debiel. Maar zeker noodzakelijk voor de afwatering, die greppel?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat klopt. Hij kan nog prima de aspiratie hebbenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blessa genotquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rangers is ons lekker aan het blesseren![]()
Kudus en buitenspel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gelukkig gaat het nergens over, maar je zou hier dik van moeten kunnen winnen.
En Bergwijn weer slecht![]()
voetballenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat kan Taylor heel goed waardoor die wordt gezien als 'talent' ?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die is tactisch gewoon dom. Daarom verwacht ik ook dat hij nooit gaat slagen op het middenveld.quote:![]()
Nee, dat kan niet. Hij zit niet in de voorselectie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij kan nog prima de aspiratie hebben![]()
Concentratie enzo.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik ben Schreuder echt he-le-maal zat. Dit was de perfecte wedstrijd voor vooral Conceicao om veel minuten te malen, maar hij mag er pas in minuut 88 in. Verder kan Tadic gewoon niet meer. 15 keer balverlies en dan alsnog niet gewisseld worden.![]()
Kan Rangers niet effe 2-2 en 3-2 maken en dat morgen Schreuder weg is? Godsamme wat een wisselmomenten weer en wat speelt Ajax als een natte krant de tweede helft.![]()
Het is dat ie nu scoort, maar inderdaad, elke keer 5 minuutjes is geen serieuze kans geven.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef TheArt het volgende:
Ik ben Schreuder echt he-le-maal zat. Dit was de perfecte wedstrijd voor vooral Conceicao om veel minuten te malen, maar hij mag er pas in minuut 88 in. Verder kan Tadic gewoon niet meer. 15 keer balverlies en dan alsnog niet gewisseld worden.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Eens over Conceicao, maar Bergwijn is ook hemeltergend kut de laatste wekenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef TheArt het volgende:
Ik ben Schreuder echt he-le-maal zat. Dit was de perfecte wedstrijd voor vooral Conceicao om veel minuten te malen, maar hij mag er pas in minuut 88 in. Verder kan Tadic gewoon niet meer. 15 keer balverlies en dan alsnog niet gewisseld worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nou ja, wat puntjes en euro's gepakt. Nog een boel verbetering te gaan als ze in de EL een beetje mee willen doen.![]()
Geeft meer snelheid dan Tadic idd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
Zondag wil ik de tandem Conceicao - Brobbey - Berghuis en dan Kudus op tien erachter wel eens zien.![]()
Dan kan hij als nog die aspiratie hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Hij zit niet in de voorselectie.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kudus wel weer buitenspel anders had die 1-3 al veel eerder gemaakt kunnen worden. Kudus snapt de spelregels maar niet als het daarom gaat. Gebeurd me net iets te vaak met hem, erg pathetisch allemaal.Allemaal cabaretteketet!![]()
hij stond met nog geen halve schoen buitenspelquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Kudus wel weer buitenspel anders had die 1-3 al veel eerder gemaakt kunnen worden. Kudus snapt de spelregels maar niet als het daarom gaat. Gebeurd me net iets te vaak met hem, erg pathetisch allemaal.Deze kan je hem nou niet echt kwalijk nemen
Allereerst: zo veel beter speelden we niet. Het was nog steeds (deels) gatenkaas. Tis ook Rangers he...quote:Op woensdag 2 november 2022 00:11 schreef KingRoland het volgende:
Blind speelt niet en opeens spelen we beter
goh, alle fanboys stil nu
Ik weet niet of je je die grote kopkans van Rangers nog kan herinneren, waar die Rangers speler echt boven iedereen uittorende (uit torende, klopt dat ?), daar stond, als ik het goed zag, Wijndaheerlijk lucht te dekken en was compleet verrast. Leek net Daley dus.
Daarnaast was de kritiek op Blind vanuit alle hoeken stevig te horen, en hebben alleen wat "Fanboys" geroepen: aan de bal is iet nog steeds erg sterk. Wat niet onwaar is, maar naar mijn bescheiden mening is ie minder sterk aan de bal dan voorheen, dat wordt ook slordiger.
Anyway: altijd pijnlijk fase als de vedettes langzaam het team uitgespeeld worden.proberen is de eerste stap naar falen
Ajax was gisteren ook gewoon slecht. Maar dat Rangers is echt te triest voor woorden.. ongelofelijk dat PSV daarvan verloor over 2 wedstrijdenMaar je zult zien dat wij op de broek krijgen van PSV..
Anyway;
Schreuders wisselbeleid
ConceicaoDie had echt meer minuten moeten maken.
Bergwijn30 mio naar de maan
Wijndal![]()
Zonde van die blessure, zag er niet lekker uit.
Pasveer
Die aanvaller die dan voor open goal mist
Oh en Blind zal zondag wel weer in de basis staan..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zou Bergwijn in deze vorm echt gaan spelen op het WK? Man, wat speelt die jongen als een natte krant..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dan Brobbey weer na een uur wisselenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:05 schreef Ramboetan het volgende:
Zondag Kudus en Brobbey beide basis hopelijk. Lijkt me niet al te veel gevraagd.
20 miljoen voor iemand die 50% inzetbaar is![]()
![]()
De minste aanvaller gisteren, Tadic was ook niet geweldig, wat ik wel goed vond waren de positie wisselingen voorin.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Bergwijn in deze vorm echt gaan spelen op het WK? Man, wat speelt die jongen als een natte krant..![]()
> a.schreuder@ajax.nlquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
Zondag wil ik de tandem Conceicao - Brobbey - Berghuis en dan Kudus op tien erachter wel eens zien.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Tadic wel weer balvast en goede voorzetten, heb ik een tijdje niet gezien van 'm.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De minste aanvaller gisteren, Tadic was ook niet geweldig, wat ik wel goed vond waren de positie wisselingen voorin.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die jongen laat wat mij betreft precies zien waarom je nooit aan huurconstructies moet beginnen (tenzij het echt een noodsituatie is voor 1 specifieke positie).quote:Op woensdag 2 november 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
En die Ocampos, gaat hij terug naar Sevilla in de winterstop?
Als we hem gekocht hadden, had 'ie echt wel meer speeltijd gekregen en zou hij zich kunnen ontwikkelen en laten zien. Maar omdat het 'toch maar' een huurspeler is, wil je die investering niet doen. En terecht.
Compleet zinloos dus.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Maar wel een optie tot koop toch? Maar die zal vast te hoog liggen, beter halen ze een nieuwe Antony in Brazilië.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen laat wat mij betreft precies zien waarom je nooit aan huurconstructies moet beginnen (tenzij het echt een noodsituatie is voor 1 specifieke positie).
Als we hem gekocht hadden, had 'ie echt wel meer speeltijd gekregen en zou hij zich kunnen ontwikkelen en laten zien. Maar omdat het 'toch maar' een huurspeler is, wil je die investering niet doen. En terecht.
Compleet zinloos dus.![]()
Ja dat is waar inderdaad, optie tot koop van 16 mio meen ik. Dat verandert de zaak nog enigszins. Maar dat gaan we hopelijk nooit doenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel een optie tot koop toch? Maar die zal vast te hoog liggen, beter halen ze een nieuwe Antony in Brazilië.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja maar dan doet 'ie weer zijn best, dus dat is anders. Prototype speler die niet uit zichzelf met maximale intensiteit kan spelen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Bergwijn in deze vorm echt gaan spelen op het WK? Man, wat speelt die jongen als een natte krant..
Trouwens: Rensch had echt een heerlijke voorzet, met links, op Kudus. Hopelijk geen Daley zondag.![]()
Is al bekend hoe ernstig de blessure van Wijndal is?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Geef eerst die conceicao maar een serieuze kans toch ? Ik wil dat mannetje wel wat meer zien spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel een optie tot koop toch? Maar die zal vast te hoog liggen, beter halen ze een nieuwe Antony in Brazilië.proberen is de eerste stap naar falen
"Het was weer die enkel waarmee ik er al eerder lang uit ben geweest. Die enkel klapte even dubbel. Dan voel je direct dat eruit moet."quote:Op woensdag 2 november 2022 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Is al bekend hoe ernstig de blessure van Wijndal is?
"Het is nu dik. We hebben al veel geijsd, dus ik hoop dat de zwelling snel weg is. Hoe ernstig het is? Morgen gaan we een scan maken, dan weet ik meer.![]()
Hij viel goed in maar dan nog graag een tropische verrassing erbij, zeker als die Ocampos vertrekt.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:34 schreef manny het volgende:
[..]
Geef eerst die conceicao maar een serieuze kans toch ? Ik wil dat mannetje wel wat meer zien spelen eigenlijk.![]()
Bergwijn staat nu natuurlijk ook compleet op de verkeerde plaats. Hij begon het seizoen nog best goed als linksbuiten. Maar als je daar Tadic wilt laten staan, is het vooral een zeer onlogische transfer geweest. Zeker voor dat bedrag.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Bergwijn in deze vorm echt gaan spelen op het WK? Man, wat speelt die jongen als een natte krant..![]()
Mee eens wel, maar onafhankelijk van zijn positie zie ik 'm gewoon veel sloffen, minimale inzet tonen. Zijn grimas helpt ook niet mee. Het is net of het hem totaal niet boeit of Ajax nu wint of verliest.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bergwijn staat nu natuurlijk ook compleet op de verkeerde plaats. Hij begon het seizoen nog best goed als linksbuiten. Maar als je daar Tadic wilt laten staan, is het vooral een zeer onlogische transfer geweest. Zeker voor dat bedrag.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ben toch wel heel benieuwd wat er nu met Blind gaat gebeuren. Vond het opvallend dat gisteren Rensch erin kwam en niet Blind.
Altijd pijnlijk die teloorgang van vedettes..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik gok dat dat meer was omdat als blind er in komt en die ook de wedstrijd uitgeschopt wordt je tegen psv niemand meer over hebt. En deze wedstrijd ging nergens om.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:13 schreef Black-Death het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd wat er nu met Blind gaat gebeuren. Vond het opvallend dat gisteren Rensch erin kwam en niet Blind.
Altijd pijnlijk die teloorgang van vedettes..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom is dat pijnlijk? Blind loopt al jaren tegen dit soort (terechte) kritiek aan en het zou hem sieren als hij eens wat realistischer in de spiegel kijkt en toegeeft aan het feit dat hij het simpelweg niet meer kan belopen.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:13 schreef Black-Death het volgende:
Altijd pijnlijk die teloorgang van vedettes..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het feit dat Rensch daar invalt geeft denk ik wel aan dat we Blind in ieder geval niet als back gaan zien tegen PSV. Wat op zich ook slim is gezien de aanvalskracht en snelheid van PSV voorin met oa Madueke op rechts. Bassey heb je wel nodig voor de kopkracht in het midden bij Luuk de Jong.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan doet 'ie weer zijn best, dus dat is anders. Prototype speler die niet uit zichzelf met maximale intensiteit kan spelen.
Trouwens: Rensch had echt een heerlijke voorzet, met links, op Kudus. Hopelijk geen Daley zondag.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Even iets geks, zou Blind op 10 kunnen spelen?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
dat is idd wel gekquote:Op woensdag 2 november 2022 10:25 schreef Houniet het volgende:
Even iets geks, zou Blind op 10 kunnen spelen?![]()
Laten we maar gewoon ophouden om voor Blind ergens een plek te creëren, helaas voor Daley is ie niet meer de beste centrale verdediger en de beste back van deze selectie. Dat was ie vorig jaar eigenlijk al niet meer, maar toen kon ie Nico nog uit de basis houden. Om telkens maar te blijven schipperen om 'm te laten spelen is een doodsteek voor de geloofwaardigheid van Schreuder. Blind moet snappen dat als ie niet beter speelt ie gewoon op de bank komt te zitten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:25 schreef Houniet het volgende:
Even iets geks, zou Blind op 10 kunnen spelen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
Zondag wil ik de tandem Conceicao - Brobbey - Berghuis en dan Kudus op tien erachter wel eens zien.![]()
Dat is niet aan Blind, daar heb je de staf voor.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom is dat pijnlijk? Blind loopt al jaren tegen dit soort (terechte) kritiek aan en het zou hem sieren als hij eens wat realistischer in de spiegel kijkt en toegeeft aan het feit dat hij het simpelweg niet meer kan belopen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Er werd gisteren voldoende van positie gewisseld hoor dus je kan het niet alleen daar aan wijten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bergwijn staat nu natuurlijk ook compleet op de verkeerde plaats. Hij begon het seizoen nog best goed als linksbuiten. Maar als je daar Tadic wilt laten staan, is het vooral een zeer onlogische transfer geweest. Zeker voor dat bedrag.![]()
Hij heeft het nooit kunnen belopen, vorig seizoen met Martinez achter hem kon hij redelijk in een vrije rol spelen en dan heb je opbouwend wel wat aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom is dat pijnlijk? Blind loopt al jaren tegen dit soort (terechte) kritiek aan en het zou hem sieren als hij eens wat realistischer in de spiegel kijkt en toegeeft aan het feit dat hij het simpelweg niet meer kan belopen.
Voor hem is het probleem dubbel, geen Martinez meer als backup en voorin kan hij de ballen minder goed kwijt, dus meer balverlies.![]()
Nieuwe Antony is te duur tegenwoordig, vergeet niet dat dat Antony ook al 15-20 miljoen + een enorm doorverkooppercentage was, dat gaat nu richting de 30-40+ miljoen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel een optie tot koop toch? Maar die zal vast te hoog liggen, beter halen ze een nieuwe Antony in Brazilië.![]()
best goed? Je moet voor de grap dit topic eens terug lezen van zijn eerste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bergwijn staat nu natuurlijk ook compleet op de verkeerde plaats. Hij begon het seizoen nog best goed als linksbuiten.
Bergwijn is echt cheaten! Bergwijn is veel te goed voor de eredivisie etc etc.
Paar maandjes later en hij kan er opeens helemaal niks meer van
Wat is te duur, Antony was al te duur en heeft het dubbel en dwars opgeleverd, maar zo'n Ocampos die niet speelt is nog veel duurder, of Bergwijn die lijkt nu ook wat te duur.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nieuwe Antony is te duur tegenwoordig, vergeet niet dat dat Antony ook al 15-20 miljoen + een enorm doorverkooppercentage was, dat gaat nu richting de 30+ miljoen.![]()
Het zijn inderdaad uitersten, maar ik denk dat we kunnen concluderen dat Bergwijn prima aan het seizoen begon en er nu bij loopt alsof het hem allemaal niks boeit.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
best goed? Je moet voor de grap dit topic eens terug lezen van zijn eerste paar wedstrijden.
Paar maandjes later en hij kan er opeens helemaal niks meer vanEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja op rechts heb je weinig aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad uitersten, maar ik denk dat we kunnen concluderen dat Bergwijn prima aan het seizoen begon en er nu bij loopt alsof het hem allemaal niks boeit.
Maar dit topic is soms wel heel snel van spelers de beste ooit vinden naar deze spelers kan er geen kut van in een paar weken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je gelijk in.. Bergwijn in huidige vorm én op rechts is niet best.. in vorm op links super gevaarlijk..quote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja op rechts heb je weinig aan hem.
Maar dit topic is soms wel heel snel van spelers de beste ooit vinden naar deze spelers kan er geen kut van in een paar weken.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Eens, er wordt ook wat teveel naar het individu gekeken maar de beste 11 spelers zijn niet altijd het beste elftal, wat dat laatste betreft heeft Schreuder nog steeds de ideale samenstelling niet gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja op rechts heb je weinig aan hem.
Maar dit topic is soms wel heel snel van spelers de beste ooit vinden naar deze spelers kan er geen kut van in een paar weken.![]()
Qua verkoop ja, maar op Antony was het eerste jaar ook gewoon heel veel kritiek en uiteindelijk heeft die voor Ajax 1 jaar echt gepresteerd (wat ons uiteindelijk niets heeft opgeleverd sportief gezien, zonder Antony waren we vorig jaar ook wel kampioen geworden).quote:Op woensdag 2 november 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is te duur, Antony was al te duur en heeft het dubbel en dwars opgeleverd, maar zo'n Ocampos die niet speelt is nog veel duurder, of Bergwijn die lijkt nu ook wat te duur.![]()
Ik denk dat je daar toch z'n kwaliteiten onderschat en niets opgeleverd, dus met hem had je de CL moeten winnen?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Qua verkoop ja, maar op Antony was het eerste jaar ook gewoon heel veel kritiek en uiteindelijk heeft die voor Ajax 1 jaar echt gepresteerd (wat ons uiteindelijk niets heeft opgeleverd sportief gezien, zonder Antony waren we vorig jaar ook wel kampioen geworden).
Met Martinez is hij de speler die het meest gemist wordt.![]()
Onderschat je daarmee Mazraoui niet. Toen die vorig seizoen geblesseerd was ging het gelijk een stuk minder goed lopen.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch z'n kwaliteiten onderschat en niets opgeleverd, dus met hem had je de CL moeten winnen?
Met Martinez is hij de speler die het meest gemist wordt.![]()
Veel kritiek op Antony? Wat zever jijquote:Op woensdag 2 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Qua verkoop ja, maar op Antony was het eerste jaar ook gewoon heel veel kritiek en uiteindelijk heeft die voor Ajax 1 jaar echt gepresteerd (wat ons uiteindelijk niets heeft opgeleverd sportief gezien, zonder Antony waren we vorig jaar ook wel kampioen geworden).![]()
Het eerste jaar was er veel kritiek, te weinig rendement teveel gedoe zonder resultaat (beetje hetzelfde waar die nu kritiek mee heeft bij Man Utd).quote:Op woensdag 2 november 2022 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel kritiek op Antony? Wat zever jij![]()
komt vooral doordat ie als een uitgebluste veteraan op z'n elfendertigst over het veld sjokt met de kousen op de enkelsquote:Op woensdag 2 november 2022 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
best goed? Je moet voor de grap dit topic eens terug lezen van zijn eerste paar wedstrijden.
Paar maandjes later en hij kan er opeens helemaal niks meer van
De joie de vivre spat er niet bepaald meer vanaf. Al is dat misschien slechts beeldvorming.![]()
Heb hier nergens kritiek gelezen op Antony in zijn eerste jaar.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het eerste jaar was er veel kritiek, te weinig rendement teveel gedoe zonder resultaat (beetje hetzelfde waar die nu kritiek mee heeft bij Man Utd).![]()
Nergens? Was hier soms echt wel wat kritiek op hem hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hier nergens kritiek gelezen op Antony in zijn eerste jaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Soms wat kritiek en veel kritiek is wel weer wat anders. Zijn dezelfde mensen die nu elke week Tadic en Bassey afzeiken maar het grote deel doet dit niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nergens? Was hier soms echt wel wat kritiek op hem hoor![]()
Blind op 10, Alvarez op 6.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit kunnen belopen, vorig seizoen met Martinez achter hem kon hij redelijk in een vrije rol spelen en dan heb je opbouwend wel wat aan hem.
Voor hem is het probleem dubbel, geen Martinez meer als backup en voorin kan hij de ballen minder goed kwijt, dus meer balverlies.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft nooit uitgestraald alsof ie er echt zin in heeft, echter kan ik daar persoonlijk nooit zoveel mee. Dat zegt m.i. niks over hoe iemand zich daadwerkelijk inzet. Maar wat je beschrijft was ook de Bergwijn bij PSV. Had af en toe een opleving (voornamelijk tegen de kleintjes), maar schitterde vooral in rondsjokken en giga kansen missen tegen de grote(re) clubs. Wat dat betreft, in ieder geval niks veranderd.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
komt vooral doordat ie als een uitgebluste veteraan op z'n elfendertigst over het veld sjokt met de kousen op de enkels
De joie de vivre spat er niet bepaald meer vanaf. Al is dat misschien slechts beeldvorming.
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 02-11-2022 15:20:26 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Daar is hij echt te traag voor, een vrije rol voor de verdediging is eigenlijk zijn ideale plek, maar in het huidige voetbal zijn vrije rollen bijna niet meer te doen.quote:![]()
Oke, maar een goede nummer 10 laat de bal het werk doen tochquote:Op woensdag 2 november 2022 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is hij echt te traag voor, een vrije rol voor de verdediging is eigenlijk zijn ideale plek, maar in het huidige voetbal zijn vrije rollen bijna niet meer te doen..
Maar nergens zou betekenen dat er 0 kritiek was. En dat is niet waar.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soms wat kritiek en veel kritiek is wel weer wat anders. Zijn dezelfde mensen die nu elke week Tadic en Bassey afzeiken maar het grote deel doet dit niet.
Doet er van de rest niet heel veel toe. Want je hebt gelijk hoor. Veel kritiek was er niet. Ging vooral over dat hij niet heel veel doelpunten en assists had.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Op naar de topper. Thuis. Hunnie staan donderdag nog ergens op de Noordpool te rennen op kunstgras (trouwens zoek het eens op op de kaart, voor Noorse begrippen ligt Bodo niet eens zo Noordelijk (dat terzijde)).
Gelijkspel is al prima. Overwinning is een grote stap vooruit... maar met die koppers daar voorin en onze verdediging.... indekken kan beginnen.proberen is de eerste stap naar falen
Qua punten doet deze wedstrijd er niet eens zoveel toe maar deel je een forse klap uit of hou je ze in de race, plus het wordt wel tijd voor Schreuder om een topper te winnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:34 schreef manny het volgende:
Op naar de topper. Thuis. Hunnie staan donderdag nog ergens op de Noordpool te rennen op kunstgras (trouwens zoek het eens op op de kaart, voor Noorse begrippen ligt Bodo niet eens zo Noordelijk (dat terzijde)).
Gelijkspel is al prima. Overwinning is een grote stap vooruit... maar met die koppers daar voorin en onze verdediging.... indekken kan beginnen.![]()
Je gaat er gewoon kansloos vanaf aangezien Schreuder nog geen 1 topwedstrijd heeft gewonnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:34 schreef manny het volgende:
Gelijkspel is al prima. Overwinning is een grote stap vooruit... maar met die koppers daar voorin en onze verdediging.... indekken kan beginnen.![]()
Dat soort trauma's kun je een trainer aanpraten als je op driekwart van het seizoen bent, maar dat lijkt me nu iets te vroeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon kansloos vanaf aangezien Schreuder nog geen 1 topwedstrijd heeft gewonnen.proberen is de eerste stap naar falen
Het is voor Ajax wel echt een cruciale wedstrijd zo vlak voor het WK. Hier kan je het verschil maken.
Als je defensie ziet afgelopen dinsdag wordt het weer billenknijpen.![]()
Sowieso dat gehuilie huilie en indekken is doodvermoeiend.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:41 schreef manny het volgende:
[..]
Dat soort trauma's kun je een trainer aanpraten als je op driekwart van het seizoen bent, maar dat lijkt me nu iets te vroeg.![]()
Hebben we die gare Otampon en die lange Italiaanse slungel al teruggestuurd? Genoeg mensen op de club die pionnen kunnen uitzettenHallo![]()
GRATIS GELDquote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef dimmak het volgende:
PSV staat nog steeds op 4.35 op Unibet.![]()
Mo, JE BENT TE LAAT MET JE HARDLOPEN.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Winnaars geven nooit opquote:Op donderdag 3 november 2022 13:38 schreef Houniet het volgende:
Mo, JE BENT TE LAAT MET JE HARDLOPEN.![]()
quote:.
Ben benieuwd of Ali Dursun nog z'n zaakwaarnemer is, uiteindelijk was het zijn project en heeft Ajax op zijn verzoek Mo een kans gegeven.quote:![]()
Misschien moet Ajax maar elke dag social media gaan opzoeken en iets negatiefs zeggen over Mo, dan laat ie opeens wel van zich horen...![]()
Maakt nu niet zoveel meer uit, vond het wel een slechte timing dat persbericht vlak voor een CL wedstrijd, die ging wel bijna nergens meer om maar toch.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet Ajax maar elke dag social media gaan opzoeken en iets negatiefs zeggen over Mo, dan laat ie opeens wel van zich horen...![]()
Ik denk niet dat het had uitgemaakt. Voor de spelers is het allang een gesloten boek lijkt me. De trein is al vertrokken met Mo tientallen stations achter zich latend.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt nu niet zoveel meer uit, vond het wel een slechte timing dat persbericht vlak voor een CL wedstrijd, die ging wel bijna nergens meer om maar toch.![]()
Heeft denk ik ook met contracten etc te maken. Zo'n persbericht is ook gewoon voor de zakelijke afwikkeling.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt nu niet zoveel meer uit, vond het wel een slechte timing dat persbericht vlak voor een CL wedstrijd, die ging wel bijna nergens meer om maar toch.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
cruciaal? we zijn nog niet eens op de helftquote:Op donderdag 3 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is voor Ajax wel echt een cruciale wedstrijd zo vlak voor het WK. Hier kan je het verschil maken.
Als je defensie ziet afgelopen dinsdag wordt het weer billenknijpen.Is toch niet cruciaal te noemen.
In mathematisch opzicht is het inderdaad een gewone pot maar ik heb het idee dat er wel druk op zit. Schreuder zal zich moeten bewijzen nu. Anders krijg je weer hele WK gezeik en wordt er constant aan allerlei stoelpoten gezaagd. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
cruciaal? we zijn nog niet eens op de helftIs toch niet cruciaal te noemen.
![]()
Zondag winnen zou wel wat rust creeëren inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In mathematisch opzicht is het inderdaad een gewone pot maar ik heb het idee dat er wel druk op zit. Schreuder zal zich moeten bewijzen nu. Anders krijg je weer hele WK gezeik en wordt er constant aan allerlei stoelpoten gezaagd. Dat moet je niet willen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat is het meer inderdaad, je krijgt wat rust in de tent.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In mathematisch opzicht is het inderdaad een gewone pot maar ik heb het idee dat er wel druk op zit. Schreuder zal zich moeten bewijzen nu. Anders krijg je weer hele WK gezeik en wordt er constant aan allerlei stoelpoten gezaagd. Dat moet je niet willen.![]()
Zondag wordt echt bepaald door de waan en vorm van de dag.. PSV is ook zo instabiel als wat, dusja..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Voordeel voor PSV is dat ze vanavond niet meer hoeven, maar ze hebben wel een lange reis voor de boeg..quote:Op donderdag 3 november 2022 15:03 schreef Black-Death het volgende:
Zondag wordt echt bepaald door de waan en vorm van de dag.. PSV is ook zo instabiel als wat, dusja..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit, het is de lamme tegen de blinde, wat je wel kan krijgen is als Ajax wint zij het opgeven in de zin dat ze een topspeler al in de winterstop laten gaan, toch wat meer kans op een hoofdprijs dan aan het eind van seizoen maar voor 30 juni.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:03 schreef Black-Death het volgende:
Zondag wordt echt bepaald door de waan en vorm van de dag.. PSV is ook zo instabiel als wat, dusja..![]()
Oscampos weer retour afzender. Wat een soap.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
"Donny" Ocampos.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef Houniet het volgende:
Oscampos weer retour afzender. Wat een soap.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Vind jij dat of is dit een feit?quote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef Houniet het volgende:
Oscampos weer retour afzender. Wat een soap.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Misschien omdat Psv dit seizoen alleen uit bij Excelsior, Gae, heerenveen en zurich heeft gewonnen.quote:![]()
5 tegendoelpunten uit stilstaande situaties in de CL lees ik. Dat is toch wel erg matig ondanks het gebrek aan lengte in de ploeg.![]()
*Otamponquote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef Houniet het volgende:
Oscampos weer retour afzender. Wat een soap.![]()
Haller kopte er vorig jaar heel veel weg. Alleen dit is al reden genoeg om Brobbey in de basis te zetten want die kan achterin goed helpen in die situaties.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:36 schreef wimderon het volgende:
5 tegendoelpunten uit stilstaande situaties in de CL lees ik. Dat is toch wel erg matig ondanks het gebrek aan lengte in de ploeg.![]()
Het is ook gewoon een kwestie van neerzetten, want er zit al tijden weinig lengte/fysiek in de ploeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Haller kopte er vorig jaar heel veel weg. Alleen dit is al reden genoeg om Brobbey in de basis te zetten want die kan achterin goed helpen in die situaties.![]()
Nou erg overtuigend is Psv vandaag ook weer niet. Kan echt alle kanten op dit weekendDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Verrassend, met de 2 beste spelers op de bank.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:19 schreef over_hedge het volgende:
Nou erg overtuigend is Psv vandaag ook weer niet. Kan echt alle kanten op dit weekendXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
tegen het altijd moeilijke FK Bodø/Glimtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verrassend, met de 2 beste spelers op de bank.
Zegt genoeg dat je het dan hebt over Sangarequote:Op donderdag 3 november 2022 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verrassend, met de 2 beste spelers op de bank.![]()
Maar 6x meer schoten op doel op moment van schrijven, maar goed, doet er niets aan af dat je opmerking gewoon waar was natuurlijk, beide teams hebben al genoeg momenten van zwakte gehad. Maar om nou PSV aan te rekenen dat ze niet hun beste wedstrijd spelen met hun 2 beste spelers op de bank boven de poolcirkel, waar niets meer op het spel staat, is ook weer zoietsquote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tegen het altijd moeilijke FK Bodø/Glimt
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Die was ik eigenlijk vergetenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je het dan hebt over SangareHad het vooral over Gakpo en Simons. Misschien dus zelfs wel 3 beste spelers, al zou De Jong ook de 3de kunnen zijn.
ja zullen er zelfs nog wel 2 of 3 maken. Met hoe ze (bedoel FK Bodø/Glimt) blijven aanvallen. Maar goed is het niet of vind je van wel?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar 6x meer schoten op doel op moment van schrijven, maar goed, doet er niets aan af dat je opmerking gewoon waar was natuurlijk, beide teams hebben al genoeg momenten van zwakte gehad. Maar om nou PSV aan te rekenen dat ze niet hun beste wedstrijd spelen met hun 2 beste spelers op de bank boven de poolcirkel, waar niets meer op het spel staat, is ook weer zoiets
zeg alleen dat Ajax en psv alle 2 niet geweldig spelen dus het alle kanten op kan. Kan niet echt een favoriet kiezenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik denk dat psv het momentum heeft momenteelquote:Op donderdag 3 november 2022 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja zullen er zelfs nog wel 2 of 3 maken. Met hoe ze (bedoel FK Bodø/Glimt) blijven aanvallen. Maar goed is het niet of vind je van wel?
zeg alleen dat Ajax en psv alle 2 niet geweldig spelen dus het alle kanten op kan. Kan niet echt een favoriet kiezenGroot fan van User Wotte![]()
Verdedigend is het, zoals altijd, een zooitje. En verder slordig natuurlijk, maar dat komt ook wel door al die wisselingen denk ik. Het is altijd maar afwachten welk PSV aan de aftrap staat zondag, wie weet is het zoals tegen Arsenal, maar kan ook zomaar zijn hoe ze tegen Groningen of Cambuur aan de aftrap stondenquote:Op donderdag 3 november 2022 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja zullen er zelfs nog wel 2 of 3 maken. Met hoe ze (bedoel FK Bodø/Glimt) blijven aanvallen. Maar goed is het niet of vind je van wel?
zeg alleen dat Ajax en psv alle 2 niet geweldig spelen dus het alle kanten op kan. Kan niet echt een favoriet kiezenIk verwacht dan ook vrij weinig van zondag, beide teams hebben matige wedstrijden, en er staat veel spanning op. Zal dus wel een vrij matige pot worden.
Ach, anderhalve week geleden scoorde Groningen nog vier keer tegen hen. Die staan onder Excelsior en RKC, waar Ajax makkelijk van won.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat psv het momentum heeft momenteel
Zegt allemaal weinig voor zondag overigens. Enige waar ik bang voor ben is de counter en de lengte van PSV, maar als je hun verdediging aanpakt scoor je ook gewoon een paar keer.
Kortom, geen favoriet aan te wijzen, veel goals gegarandeerd. Hopelijk valt het onze kant op.![]()
Potentiële tegenstanders Ajax:
Manchester United (Engeland)
FC Midtjylland (Denemarken)
FC Nantes (Frankrijk)
AS Monaco (Frankrijk)
Stade Rennais (Frankrijk)
AS Roma (Italië)
Union Berlin (Duitsland)
Behoorlijke kans op Frankrijk dus. Maar het zal wel United of Mourinho worden.![]()
Ajax is voor PSV altijd de meest fijne tegenstander om tegen te spelen, omdat ze in de omschakeling en bij corners en vrije trappen Ajax pijn kunnen doen. PSV wordt een stuk minder als men zelf het spel moet maken, maar daar is tegen Ajax vrijwel nooit sprake van.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verdedigend is het, zoals altijd, een zooitje. En verder slordig natuurlijk, maar dat komt ook wel door al die wisselingen denk ik. Het is altijd maar afwachten welk PSV aan de aftrap staat zondag, wie weet is het zoals tegen Arsenal, maar kan ook zomaar zijn hoe ze tegen Groningen of Cambuur aan de aftrap stondenIk verwacht dan ook vrij weinig van zondag, beide teams hebben matige wedstrijden, en er staat veel spanning op. Zal dus wel een vrij matige pot worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Doe normaal man, vorig jaar won Ajax met 5-0 en 1-2.quote:Op vrijdag 4 november 2022 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax is voor PSV altijd de meest fijne tegenstander om tegen te spelen, omdat ze in de omschakeling en bij corners en vrije trappen Ajax pijn kunnen doen. PSV wordt een stuk minder als men zelf het spel moet maken, maar daar is tegen Ajax vrijwel nooit sprake van.
Zo'n wedstrijd heeft helemaal geen fuck met tactiek of wat dan ook te maken, maar puur met de vorm van de dag en of je het geluk een beetje aan je zijde hebt. Die ploegen kennen elkaar door en door.![]()
Ik hoop op Berlin, Nantes of Mietjeslandquote:Op donderdag 3 november 2022 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Potentiële tegenstanders Ajax:
Manchester United (Engeland)
FC Midtjylland (Denemarken)
FC Nantes (Frankrijk)
AS Monaco (Frankrijk)
Stade Rennais (Frankrijk)
AS Roma (Italië)
Union Berlin (Duitsland)
Behoorlijke kans op Frankrijk dus. Maar het zal wel United of Mourinho worden.![]()
Je ziet aan de tussenronde wel dat we te maken gaan hebben met een puik bezette EL dit jaar. PSV heeft helemaal grote kans op een zeer zware tussenronde.![]()
PSV zie ik het niet redden, Ajax moet met name Roma en Man Utd zien te ontlopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:55 schreef Bugno3 het volgende:
Je ziet aan de tussenronde wel dat we te maken gaan hebben met een puik bezette EL dit jaar. PSV heeft helemaal grote kans op een zeer zware tussenronde.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Feit, wordt straks bekend gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind jij dat of is dit een feit?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Vervangen door Ziyech in de winterstop?quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Feit, wordt straks bekend gemaakt.![]()
Ik denk dat we Hakim moeten loslaten. Die gaat echt niet komen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervangen door Ziyech in de winterstop?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik denk wel dat hij vertrekt bij Chelsea, ook bij deze coach speelt hij nauwelijks.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat we Hakim moeten loslaten. Die gaat echt niet komen.![]()
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:55 schreef Bugno3 het volgende:
Je ziet aan de tussenronde wel dat we te maken gaan hebben met een puik bezette EL dit jaar. PSV heeft helemaal grote kans op een zeer zware tussenronde.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)ik vind dat eigenlijk lulliger voor de #2 van de EL dan de #3 van de CL, zijn me wat teveel vangnetten als je de CL haalt
![]()
Dat is inderdaad iets dat het grote Feyenoord zich niet kan voorstellen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)![]()
1 ding is zeker, 0-0 gaat het niet worden aanstaande zondag. Ik verwacht eigenlijk wel spektakel en veel irritatie op het veld, de twee grootste ratjes Luuk en Tadic tegen elkaar.![]()
Kan maar zo 3-3 worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Simmertje het volgende:
1 ding is zeker, 0-0 gaat het niet worden aanstaande zondag. Ik verwacht eigenlijk wel spektakel en veel irritatie op het veld, de twee grootste ratjes Luuk en Tadic tegen elkaar.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Speel liever daar term dan Midgetlandquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
PSV zie ik het niet redden, Ajax moet met name Roma en Man Utd zien te ontlopen.![]()
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.quote:
Het is afwachten wat er in de winter gebeurt op de transfermarkt. Neem aan dat Ajax op zoek gaat naar een rechtsbuiten en een keeper.![]()
Ik zou eerder focussen op de verdediging, aanvallend zit het wel snor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.
Het is afwachten wat er in de winter gebeurt op de transfermarkt. Neem aan dat Ajax op zoek gaat naar een rechtsbuiten en een keeper.![]()
Ajax was dringend op zoek naar een rechtsbuiten en een keeper in de zomer, dus ik neem aan dat ze daarmee doorgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou eerder focussen op de verdediging, aanvallend zit het wel snor.
Verdediging zou ik ook versterken. We hebben geen back die voldoet. Ik mis Nico.
Ik denk dat Timber en Bassey centraal met backs als Nous en Nico echt meer dan prima is.
Verder kijken voor een paar goede middenvelders. Taylor en Klaassen ais echt armoede. Alvarez verkopen.![]()
Ook met 2 punten achter de winterstop in wordt Ajax gewoon nog kampioen, het is allemaal nog niet heel stabiel maar er wordt gedaan alsof PSV geen steken meer gaat laten vallen, die zijn nog een stuk wisselvalliger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.
Linksback en de plek van Passeer kan echt niet meer. Graag vervangen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax was dringend op zoek naar een rechtsbuiten en een keeper in de zomer, dus ik neem aan dat ze daarmee doorgaan.
Verdediging zou ik ook versterken. We hebben geen back die voldoet. Ik mis Nico.
Ik denk dat Timber en Bassey centraal met backs als Nous en Nico echt meer dan prima is.
Verder kijken voor een paar goede middenvelders. Taylor en Klaassen ais echt armoede. Alvarez verkopen.Groot fan van User Wotte![]()
Pasveer kan nog prima dit jaar je gaat grof geld betalen om nu een eerste keeper weg te halen, kampioen worden we ook met hem en de EL is toch kansloos.![]()
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pasveer kan nog prima dit jaar je gaat grof geld betalen om nu een eerste keeper weg te halen, kampioen worden we ook met hem en de EL is toch kansloos.![]()
Gewoon Flekken halen. Heb je tot in lengte van jaren een goede, rustige, betrouwbare keeper aan. Alleen nog een cursus Nederlands en klaar is kees.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Passeer kan echt niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pasveer kan nog prima dit jaar je gaat grof geld betalen om nu een eerste keeper weg te halen, kampioen worden we ook met hem en de EL is toch kansloos.Groot fan van User Wotte![]()
Als we Berghuis zondag missen hebben we wel een probleem denk ik. Wijndal zal sowieso wel weer op de bank zitten![]()
Ik denk dat Kudus op op tien zelfs beter is. Maargoed ik zou ze samen op het middenveld zetten met Alvaraz maar dat gaat nooit gebeuren. Stel Berghuis is geblesseerd sta ik er niet van te kijken als het een middenveld wordt met Alvarez, Grillitsch en Klaasen…quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:19 schreef Heeinz het volgende:
Als we Berghuis zondag missen hebben we wel een probleem denk ik. Wijndal zal sowieso wel weer op de bank zitten![]()
Eens hoor in de zomer moet er een goede komen maar neem nu maar de tijd om een goede te zoeken. Zoals ik zei ook met Pasveer worden we gewoon kampioen en de EL sja we hebben gezien hoe dat ging een niveau hogerquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.
Kudus kan niet op het middenveld is dat nu nog niet duidelijk? Het is niet voor niets dat Schreuder en Ten Hag hem daar niet opstelden.![]()
Iedere keer dat Kudus vanuit de spits terugzakt naar het middenveld voegt hij iets toe. Ik wil het wel een paar wedstrijden achter elkaar zienquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens hoor in de zomer moet er een goede komen maar neem nu maar de tijd om een goede te zoeken. Zoals ik zei ook met Pasveer worden we gewoon kampioen en de EL sja we hebben gezien hoe dat ging een niveau hoger
Kudus kan niet op het middenveld is dat nu nog niet duidelijk? Het is niet voor niets dat Schreuder en Ten Hag hem daar niet opstelden.![]()
Denken jullie echt dat Ajax kansloos is in de EL ja? Lijkt me nou juist wel een beetje het niveau waar ze momenteel kunnen concurreren
En voor de grappenmakers, daar schaar ik Feyenoord niet onderVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom niet? Ten hag kon hem niet opstellen ivm blessure en schreuder doet rare dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwaw, het verschil met napoli en liverpool was wel erg groot. Beloofd weinig goeds ondanks 1 niveautje lagerquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
Denken jullie echt dat Ajax kansloos is in de EL ja? Lijkt me nou juist wel een beetje het niveau waar ze momenteel kunnen concurreren
En voor de grappenmakers, daar schaar ik Feyenoord niet onder![]()
Benieuwd of Blind zondag speelt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Kudus is superbalvast, lijkt me juist als middenvelder echt heerlijk. Kan wegdraaien naar voren en twee man bezighouden, waardoor de voorhoede waarschijnlijk meer ruimte krijgt. Je hebt wel twee middenvelders nodig die meeverdedigen, dus Alvarez en Grillitsch misschien?
Al is Berghuis de laatste weken wel lekker op dreef, dus hopelijk speelt hij gewoon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: