Zover ik begrijp blijft er boodschappengeld over.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Raar plan, dan heb je een weekend met niks
Volgens maddy gaan ze dan zeuren dat niet iedereen evenveel heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Ebinas het volgende:
Kaasplakken, wat is er mis met een stuk.
Geen kaasschaaf of zo?
En dan zelf even vooruit schaven komt niet op in het breinquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens maddy gaan ze dan zeuren dat niet iedereen evenveel heeft.
Veeeeeel te veel werkquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan zelf even vooruit schaven komt niet op in het brein
Plakken kaas kan je beter jatten en verstoppen dan een blok.😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Ebinas het volgende:
Kaasplakken, wat is er mis met een stuk.
Geen kaasschaaf of zo?
het is wel Jeff he, die kan dat laten gebeuren.....quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn de ribben van Jeff magisch geheeld?
Laten we het erop houden, dat Jeff (en ook Nadir) geen professioneel wielrenner zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Soort van mini depressiequote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom ligt KimK eigenlijk in haar nest?? Heeft ie nachtdienst gehad ofzo??
Zit er ff helemaal doorheenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Slecht in haar vel, zorgen om haar zus, net claustrofobie en paniek in de autoquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Gekneusde ribben zijn enorm pijnlijk, dat merk je echt wel met bewegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepen
Als die ribben echt gekneusd zouden zijn, dan had hij vandaag toch echt nog wel last gehad en had je het kunnen zien aan zijn bewegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepen
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekneusde ribben zijn enorm pijnlijk, dat merk je echt wel met bewegen.
Het lijkt me toch aannemelijker dat hij niet zo zwaargewond was als in de Cos werd beschreven
Ooit gekneusde ribben gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?
Jappie heeft iets met zijn ribben en die zat in de autoquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft volgens mij het nooit over gekneusde ribben gehad ....
Alleen Nadirquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt! Die conclusie werd hier getrokken, er werd hier zelfs om een dokter geroepenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Doe niet zo frusti zeg, ik zeg alleen maar dat de verwondingen hier waarschijnlijk enorm werden overdrevenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Die conclusie werd hier getrokken, er werd hier zelfs om een dokter geroepen
Die heeft er nog wel last van inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie heeft iets met zijn ribben en die zat in de auto
Ja maar die heeft al pijn als men naar hem wijstquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alleen Nadir![]()
en die lag helemaal onderop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |