Zover ik begrijp blijft er boodschappengeld over.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Raar plan, dan heb je een weekend met niks
Volgens maddy gaan ze dan zeuren dat niet iedereen evenveel heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Ebinas het volgende:
Kaasplakken, wat is er mis met een stuk.
Geen kaasschaaf of zo?
En dan zelf even vooruit schaven komt niet op in het breinquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens maddy gaan ze dan zeuren dat niet iedereen evenveel heeft.
Veeeeeel te veel werkquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan zelf even vooruit schaven komt niet op in het brein
Plakken kaas kan je beter jatten en verstoppen dan een blok.😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Ebinas het volgende:
Kaasplakken, wat is er mis met een stuk.
Geen kaasschaaf of zo?
het is wel Jeff he, die kan dat laten gebeuren.....quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn de ribben van Jeff magisch geheeld?
Laten we het erop houden, dat Jeff (en ook Nadir) geen professioneel wielrenner zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Soort van mini depressiequote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom ligt KimK eigenlijk in haar nest?? Heeft ie nachtdienst gehad ofzo??
Zit er ff helemaal doorheenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Slecht in haar vel, zorgen om haar zus, net claustrofobie en paniek in de autoquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
Gekneusde ribben zijn enorm pijnlijk, dat merk je echt wel met bewegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepen
Als die ribben echt gekneusd zouden zijn, dan had hij vandaag toch echt nog wel last gehad en had je het kunnen zien aan zijn bewegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag te janken en te piepen
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekneusde ribben zijn enorm pijnlijk, dat merk je echt wel met bewegen.
Het lijkt me toch aannemelijker dat hij niet zo zwaargewond was als in de Cos werd beschreven
Ooit gekneusde ribben gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?
Jappie heeft iets met zijn ribben en die zat in de autoquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft volgens mij het nooit over gekneusde ribben gehad ....
Alleen Nadirquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt! Die conclusie werd hier getrokken, er werd hier zelfs om een dokter geroepenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Doe niet zo frusti zeg, ik zeg alleen maar dat de verwondingen hier waarschijnlijk enorm werden overdrevenquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gebruiken pijnstillers en doen verder rustig aan, maar willen wel helpen om geld te verdienen. Wat moeten ze volgens jou anders doen dan?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Die conclusie werd hier getrokken, er werd hier zelfs om een dokter geroepen
Die heeft er nog wel last van inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie heeft iets met zijn ribben en die zat in de auto
Ja maar die heeft al pijn als men naar hem wijstquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alleen Nadir![]()
en die lag helemaal onderop
Heeft ze toch nog een leuke dag gehad....quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:01 schreef mootie het volgende:
Marciano lag standje 69 met Janet in de auto
Daar zou ik misschien wel claustrofobisch van wordenquote:
Heerlijk, geeft mij een veilig gevoelquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik misschien wel claustrofobisch van worden![]()
deken helemaal om je heen en over je hoofd enz.
Alles best maar mijn hoofd moet boven de dekens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik misschien wel claustrofobisch van worden![]()
deken helemaal om je heen en over je hoofd enz.
Ze mag van mij part.. de enige kapster met 31 verplichte vaste klantenquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:06 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw is weer op bed voorzien van eten
Een van de drie kapsters.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze mag van mij part.. de enige kapster met 31 verplichte vaste klanten
Nog ff een paar keer opjutten en ze loopt zo de poort uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:06 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw is weer op bed voorzien van eten
En weer liggen ze op het bankje commentaar te leveren op anderen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff een paar keer opjutten en ze loopt zo de poort uit
En wat doet de rest?quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
En weer liggen ze op het bankje commentaar te leveren op anderen.
Ik kan hem amper verstaan, praat zacht en zijn NL is nog niet heel goedquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:17 schreef Ireth het volgende:
Gj ook al janken??
Inimidini weer over zakgeld miepen..
Het komt er op neer dat hij wel wil maar ze heeft al een vriendquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
Vrienden hadden gezegd dat hij daar de vrouw van zijn dromen zou tegenkomen , maar daar zit GJ hier niet voor
Ik vind het toch maar een apart gesprek over Alies![]()
[ afbeelding ]
zo onschuldig lijkt me die alies niet, een bakvis die dweept met een man.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Denken GJ en Babet niet veel te ver door ? Alicia is een bakvis die dweept met GJ, betekent niet meteen dat ze hem in bed wil hebben of als een relatie ziet /
Ja precies! Maar omgekeerd zit daar ook meerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat hij wel wil maar ze heeft al een vriend
Dat denk ik dus ook... dies heel gehaaid!quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
zo onschuldig lijkt me die alies niet, een bakvis die dweept met een man.
ik heb zo het gevoel dat Alies heel goed weet waar ze mee bezig is. Het is een volwassen vrouw en lijkt mij niet echt naief, eerder heel berekenend
Ze doen allemaal hetzelfde. Ze hebben niets andersquote:
Wat een onzin weerquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekneusde ribben zijn enorm pijnlijk, dat merk je echt wel met bewegen.
Het lijkt me toch aannemelijker dat hij niet zo zwaargewond was als in de Cos werd beschreven
Nou .. er speelt wel meerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Denken GJ en Babet niet veel te ver door ? Alicia is een bakvis die dweept met GJ, betekent niet meteen dat ze hem in bed wil hebben of als een relatie ziet /
quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Ik begrijp dat de vriend van Alicia van zich heeft laten horen
Jep gisterochtendquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Ik begrijp dat de vriend van Alicia van zich heeft laten horen
Stoerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft de 1+1 macaroni van zaterdag uit principe niet opgegeten zegt ze. JW heeft het voor haar opgegeten.....
Dan had ze het aan iemand moeten geven die er een dubbel voor terug wilde en niet aan JWquote:
Het is de verantwoording van Alice en haar vriend kan zo wel zien of ze wel of niet betrouwbaar is. Haar naar huis halen, zal niets veranderen aan haar karakter of daden als hij er niet isquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik vraag me af wat GJ had gedaan als hij de vriend van alies was.
Meen je 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Die conclusie werd hier getrokken, er werd hier zelfs om een dokter geroepen
Ik heb bij Mirthe altijd het idee dat ze eigenlijk een veel luidere stem heeft maar zich inhoudt met praten, heel raarquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? Wâh? ff dichterbij zitten... maar Mirtje konkelde wel erg zacht![]()
[ [url=64ad4858367ef92791cf632170468949]afbeelding[/url] ]
er werd zelfs gezegd dat Ima onverantwoord lang was doorgegaan, dat hij had moeten stoppen en dat de coaches de handdoek in de ring hadden moeten gooien ( en nog wel meerquote:
Als ze het over anderen heeft doet ze wat iedereen doet daar, zachter pratenquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb bij Mirthe altijd het idee dat ze eigenlijk een veel luidere stem heeft maar zich inhoudt met praten, heel raar
Ach jee nou als ik hem zo zie fietsen valt het allemaal wel mee. Dat doe je niet met gekneusde ribben. Dan doet ademhalen nog pijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
er werd zelfs gezegd dat Ima onverantwoord lang was doorgegaan, dat hij had moeten stoppen en dat de coaches de handdoek in de ring hadden moeten gooien ( en nog wel meer)
quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:01 schreef mootie het volgende:
Marciano lag standje 69 met Janet in de auto
Estertje wist ook niet of de chokoladekoekjes die hij meenam van 'm zelf waren of niet... Estertje lult dus ook maar wat in de ruimtequote:Op maandag 31 oktober 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther vertelt aan Mirthe dat Rupert jat ... Er gaat een wereld voor Mirthe over, alhoewel ze wel zegt dat ze al vermoedens had.
Esther : De hele kamer profiteert mee..
Maar blijf vooral op Ima stemmen Mirthe.
Dat geloof ik ook directquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:40 schreef juul. het volgende:
Volgens Esther zijn Ima en Rupert beiden 2,5 kilo aangekomen
Ik heb hem er 1 keer over gehoord. iemand vroeg (volgens mij was het isaac) waarom hij steeds naar zijn rechterborst greep, of hij last had van zijn ribben. Jeff zei toen nee, het is iets anders. Volgens mij wist hij het zelf ook niet. Je zag hem inderdaad regelmatig naar dezelfde plek grijpen, maar heeft er volgens mij niet veel over gepiept. jammer dat hier dingen af en toe enorm worden opgeblazen en zelfs voor waar worden aangenomen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ima zit bijna aan Rupert reet geplakt, waar Rupert is, is Ima. Ima is net de schaduw van Rupertquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook direct![]()
Die jatten alles
Ze is sprakeloos..quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Mirthe even wat informatie moet verwerken...
Ik snap dat welquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Mirthe even wat informatie moet verwerken...
Ik hoop dat haar gevoel voor rechtvaardigheid overheerstquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat Mirthe nu gaat doen. Ze heeft haar woord gegeven aan Ima, maar haar rechtvaardigheidsgevoel van eerlijk delen is ook heel sterk....
Rupert en Ima zekerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vraagt aan Esther of ze haar wil elimineren, dat had ze van 2 personen gehoord.
Esther moet hier hartelijk om lachen, ze zegt dat Mirthe haar niet in de weg staat en dat ze hele andere prioriteiten heeft om weg te stemmen.
24 uur snel om gelukkig, Alies haar 2e chantage? bluf? poging om weg te komen..quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Febo weet niet op wie ze moeten switchen. Bijna iedereen heeft het over Alicia.
Ze helpt Zoe wel om af te vallenquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:51 schreef pingu66 het volgende:
KimD. Die voedings en sport adviezen aan Zoë gaat geven. Dadelijk ligt er weer een op apengapen.
Ze is dol op Zoë tot Kim D hoort dat ze Jef heeft genomineerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze helpt Zoe wel om af te vallen
Ze heeft het net 40 sec volgehoudenquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk die Zoe eens planken (zal ze wel niet echt proberen)
[ afbeelding ]
KimKraak is al ingepakt.. blijft weinig overquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Zoe wordt met de minuut verliefder.
Bern : Ze wordt ingepakt.
Wanda : Ja, zij wordt ingepakt, maar haar gevoel is verliefd. Ze weet alleen niet dat ze wordt ingepakt. Ze is echt helemaal hoteldebotel op.....
Bedoelen ze KimD??? Jeff?
Zoe verliefd? Op wiequote:Op maandag 31 oktober 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Zoe wordt met de minuut verliefder.
Bern : Ze wordt ingepakt.
Wanda : Ja, zij wordt ingepakt, maar haar gevoel is verliefd. Ze weet alleen niet dat ze wordt ingepakt. Ze is echt helemaal hoteldebotel op.....
Bedoelen ze KimD??? Jeff? Ik denk Jeff.
Is het al zeker dat Alcia naar huis gaat?quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD met wat open deuren richting GJ over Alicia.
Wanda vindt blijkbaar Jeff. Maar ze zei hem niet bij naam. Maar Zoe was aan het sporten met Jeff en KimD en daar keken Wanda en Bern naar.quote:
Nee, ze heeft zich al eens eerder bedacht. Ze heeft wel haar 24 uur aangevraagd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Alcia naar huis gaat?
Wanda kan zich beter bezighouden met zichzelfquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanda vindt blijkbaar Jeff. Maar ze zei hem niet bij naam. Maar Zoe was aan het sporten met Jeff en KimD en daar keken Wanda en Bern naar.
de hebben geloof ikquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de loods, hebben ze vast gestolen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Af en toe een beetje te vol van zichzelf, maar dit doet hij wel weer heel goed ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey troost Kim - 31 oktober 2022.dat is kim k de van marcianoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze deed het niet expres, schuld van de regiequote:Op maandag 31 oktober 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
also van Sasha de Tiet te zien had ik ook niet verwacht
om dat zij meestal zo versloten is
ja zou kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze deed het niet expres, schuld van de regie
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Berend heeft last van aanstelleritis volgens Kim D
vandaag zou bloed worden geprikt , ik denk dat Berend zich niet aansteltquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat weten we niet, aanstellerij is zich zieker te verklaren dan hij is.
Zal best zo zijn, maar ik gaf gewoon wat uitleg, is niet mijn meningquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
vandaag zou bloed worden geprikt , ik denk dat Berend zich niet aanstelt
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal best zo zijn, maar ik gaf gewoon wat uitleg, is niet mijn mening
300 %quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Isaac is het weer grondig met Jeff eens. Over een uurtje is Isaac het weer grondig eens met Esther en het uur er na is hij het weer grondig eens met Ima....zo rolt Isaac.
Niet alleen van Jeff, dus waarom dure nieuwe cams buiten i.p.v. decent mics?! Ik zie het verschil niet, maar die microfoons zijn een drama.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alleen van Jeff, dus waarom dure nieuwe cams buiten i.p.v. decent mics?! Ik zie het verschil niet, maar die microfoons zijn een drama.
Zijn er nieuwe camera's buiten geplaatst ?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alleen van Jeff, dus waarom dure nieuwe cams buiten i.p.v. decent mics?! Ik zie het verschil niet, maar die microfoons zijn een drama.
Ja, ik denk dat binnen ook binnenkort aan de beurt is. Ze hebben eerst buiten gedaan. Of het moeten speciale buiten cams zijn. Heeft iemand een idee welk merk dit is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe camera's buiten geplaatst ?
Pietjes/Zakratjesquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie ''jeukt'' had
Ah ok, zou best kunnen dat in de avond nu beter beeld hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat binnen ook binnenkort aan de beurt is. Ze hebben eerst buiten gedaan. Of het moeten speciale buiten cams zijn.
Buiten zijn camera's met zonneklepjesquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat binnen ook binnenkort aan de beurt is. Ze hebben eerst buiten gedaan. Of het moeten speciale buiten cams zijn.
djiezuskreistquote:
quote:
Ik hoop dat zij manager wordtquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:52 schreef engine het volgende:
Rupert mag bij Esther niet meer in de keuken
Yep, keihard.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mwahaha ... vertelt hij dat aan Esther?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:52 schreef engine het volgende:
Rupert mag bij Esther niet meer in de keuken
echt nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh je wilde wel ff helpen, toch?
lolquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het zelf van mijn video geplukt
Ik heb ze gisteren toevallig allebei gepost op het moment dat het gebeurdequote:Op maandag 31 oktober 2022 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier nog een moment
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier nog een moment
[ afbeelding ]
LOL. moet ik nu de video posten als bewijs?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren toevallig allebei gepost op het moment dat het gebeurde
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:14 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Je stream loopt een beetje achter
Vermoeiend jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:14 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
de had ik nog evenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:14 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Het is een klein wereldje die kaartenbak van Talpa/Endemol....quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx was op stap met Mike van BB? En ze kwamen Jill en Leroy tegen.
zou alles kunnen de treffen zich alle bij feboquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike de worstenbroodjes man denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Mike de worstenbroodjes man denk ikVolgens mij heette die Mike.
Zakgeld moet opquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:13 schreef spapaars het volgende:
Alicia doet gewoon haar bestelling dus zal toch blijven vermoed ik
Brabo, de keukenverkoper. Heeft ook nog in LLDL wat geprobeerd...je verwacht het niet...quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Mike de worstenbroodjes man denk ikVolgens mij heette die Mike.
Maar ze had het er ook over dat ze graag even wou roken op dit moment .. bestelling komt niet voor morgenavond.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze had het er ook over dat ze graag even wou roken op dit moment .. bestelling komt niet voor morgenavond.
Ze zullen wel eerder zich hebben gemeld voor een RLS daar.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een klein wereldje die kaartenbak van Talpa/Endemol....
Daar begint het een beetje op te lijken ... en al de 2e keer dan hequote:Op maandag 31 oktober 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus weer een heel drama voor nop
Ze pakte de medaille die daar ligt even vastquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Wat is Alies stiekem aan het doen ,net op de kamer van GJ
Echt sneu als je dat doetquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar begint het een beetje op te lijken ... en al de 2e keer dan he
Ze pakte wel iets , kon niet zien wat, maar de medaille van GJ pakte ze vast?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze pakte de medaille die daar ligt even vast
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze pakte wel iets , kon niet zien wat, maar de medaille van GJ pakte ze vast?
Ik vind het allemaal maar raar
Die klok die ze had gemaakt? Die stond al in het kozijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
i
Even teruggekeken. Ze zette die 'staander' en die medaille erneer.
tis ook een "raar meisje"quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
Djedi
Marciano heeft een raar gevoeletje bij haar
De jongens uit Vught.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij daar de "akka" van KimK mee
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die klok die ze had gemaakt? Die stond al in het kozijn
haal er 1 weg en het zootje valt in elkaar, bijv. Wanda naar huis of Marcianoquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haal er 1 weg en het zootje valt in elkaar, bijv. Wanda naar huis of Marciano
Had haar "vriendje" bij het hek staan schreeuwen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
Gj en alicia nu planken
Snapt dat kind zichzelf wel
Ze is ook erg vreemdquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vreemd gedrag vertoont
Misschien juist heel goed, er is niets gebeurd, ze kan gewoon goed met hem opschieten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
Gj en alicia nu planken
Snapt dat kind zichzelf wel
Was ik al nu nog meerquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben helemaal klaar met dat kind
Ik ben er ook al een tijd klaar mee, maar de ergernis wordt steeds groterquote:
In het begin vond ik haar veelbelovend.quote:
In gesprek met die andere.quote:
kann toch bijna niet,werden weer beleugenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
Die heeft vast bericht van thuis gehad mogen we niet horen
Babs fladdert van het ene naarhet andere groepje en eindigt de dag met Alies op schoot of in bed🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |