SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Misschien niet maar het blijft een beetje een soort zoeken naar een stok om een hond mee te slaan als je 6 jaar oude gegevens moet gebruiken om zo eoa punt te maken. Feitelijk is het ook gewoon een vorm van nepnieuws verspreiden waar oa jij altijd heel fel op bent.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:55 schreef ExTec het volgende:
Ik denk niet dat het wezenlijk veranderd is sinds die tijd, jij wel.
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Digi2 het volgende:
Rusland staat op de 2e plaats als wapenleverancier. Daar gaat nu flink de klad in komen vermoed ik. India en China ontwikkelen ondertussen zelf steeds meer en de performance op het slagveld is geen reclame voor het russische wapentuig om het maar zwak uit te drukken.
weapons-sales
Was geen sprake van zoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien niet maar het blijft een beetje een soort zoeken naar een stok om een hond mee te slaan als je 6 jaar oude gegevens moet gebruiken om zo eoa punt te maken. Feitelijk is het ook gewoon een vorm van nepnieuws verspreiden waar oa jij altijd heel fel op bent.
Afrikanen kopen dat soort bakken in de regel in Zuid Afrika waar ze er verstand van hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:17 schreef kibo het volgende:
[..]
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappen
Ik zeg ook niet dat specifiek jij daar naar zoekt, het is een opmerking in het algemeen.quote:
Ja en als je een beetje oplet had je kunnen zien dat deze grafiek stopt bij 2015.quote:Iemand agendeert dat wagner besmette mensen aanneemt, in een publicatie elders die daar ook over gaat, vind ik deze grafiek.
Ja, en zoals opgemerkt, draai je dat soort trends niet ff binnen een paar jaar om, dus is de kans zeer groot dat het er nog hetzelfde voor staat/erger/net iets minder erg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef AchJa het volgende:
Ja en als je een beetje oplet had je kunnen zien dat deze grafiek stopt bij 2015.
Er mag best gewezen worden op dingen van 6 jaar oud die gepost worden alsof ze nu nog heel relevant zijn. Jij bent er ook altijd als de kippen bij als er weer een wat ouder filmpje voorbijkomt...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef ExTec het volgende:
Ja, en zoals opgemerkt, draai je dat soort trends niet ff binnen een paar jaar om, dus is de kans zeer groot dat het er nog hetzelfde voor staat/erger/net iets minder erg.
Dus wat is je punt?
Verveel je je ofzo?
Inderdaad. Een notoir asociale bevolking zonder handhaving laten. Het beste wat er kan gebeuren is dat iedereen zich klem zuipt en niet meer in staat is tot moorden, roven en inbreken en zo...quote:
..."supposedly the Russians threw 8 human wave attacks of conscripts at the trenches around Bahkmut."quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ik zie berichten opduiken over een Oekraense artillerie aanval op zich verzamelende Russen met naar schatting zo'n 950 (!) doden tot gevolg. Weet iemand wat meer?
[ twitter ]
Ze zijn vooral goedkoper en ze kunnen ze zonder voorwaarden aanschaffen, itt westerse wapens.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:17 schreef kibo het volgende:
[..]
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappen
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:31 schreef ExTec het volgende:
Een HIMARS met meme-tanden. Life imitating art.
[ afbeelding ]
Ik las ergens iets over een bataljon dat zich ergens aan het groeperen/verzamelen/whatever was en dat de cordinaten door zijn gegeven. Maar of het zooitje getungsten-rained is of dat er een paar PZH2000's een demonstratie MRSI hebben gegeven is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
..."supposedly the Russians threw 8 human wave attacks of conscripts at the trenches around Bahkmut."
Las ik ergens. Of het waar is?
Hij doet het nog!!quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:31 schreef ExTec het volgende:
Een HIMARS met meme-tanden. Life imitating art.
[ afbeelding ]
quote:Maar waar de graandeal was bedoeld om vooral landen in Afrika en het Midden-Oosten van graan te voorzien, is de praktijk anders gebleken, zegt De Steenhuijsen Piters. "Zo'n 8 miljoen ton is vervoerd via Turkije. 5 miljoen daarvan was mais en zo'n 2,5 miljoen ton was tarwe. En dat mais is naar Spanje, Itali en Nederland gegaan voor veevoer. De tarwe is vooral in de schappen van West-Europa beland."
Uiteindelijk is het vooral bemiddelaar Turkije dat het grootste voordeel van de deal heeft gehad, zegt de onderzoeker. "Ze hebben zelf veel graan in Turkije gehouden en daarmee het brood in eigen land goedkoop kunnen houden in tijden van hoge inflatie."
De landen waarvoor het graan ook was bedoeld - bijvoorbeeld Somali, Afghanistan en Jemen - hebben van het World Food Program vijf scheepsladingen van 125.000 ton ontvangen. "En dat is maar een fractie van wat er uit Oekrane is gekomen", zegt De Steenhuijsen Piters.
Gewoon voor de photoshoot jonguhquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.
Voor heel wat mensen is het wel gewoon een spelletje hoor. Net zoals dat ME'ers het heerlijk vinden om burgers in elkaar te slaan, zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.
Cool storyquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is het wel gewoon een spelletje hoor. Net zoals dat ME'ers het heerlijk vinden om burgers in elkaar te slaan, zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |