Cutequote:
quote:
Laat het open als een logische mogelijkheid. Alleen GJ en Alies weten de waarheid zoals ie is.quote:
lichaamstaal verraad mensen eerder dan woorden doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat het open als een logische mogelijkheid. Alleen GJ en Alies weten de waarheid zoals ie is.
Dat is de grote vraag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Zou Babette het zeggen om hen te beschermen
of zou ze ook een ietsiepietsie jaloers zijn?
Heb hetzelfde gevoel als jullie maar dat maakt het geen feitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
lichaamstaal verraad mensen eerder dan woorden doen
Nou nou, niet overdrijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Marciano beveelt Wanda haar jasje uit te doen. Echt lazer eens op kerel
hallo het zijn “ringmeisjes”.. heb je wel eens een boxpartij gezien? xDquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Marciano beveelt Wanda haar jasje uit te doen. Echt lazer eens op kerel
Dat is de grote vraag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Zou Babette het zeggen om hen te beschermen
of zou ze ook een ietsiepietsie jaloers zijn?
Dat had ik gedaan maar dat lukte niet, je was me voor. Maar is oke hoor. Geeft niets.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
Pingu als je wel opent en een andere TT wil
geef dan even een gil
Die toon waaropquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven
Hij zegt dat zonder jasje beter staat. Het is ringmeisje, geen ringdirecteur
Wanda niet toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hallo het zijn “ringmeisjes”.. heb je wel eens een boxpartij gezien? xD
Babette zal zoiets altijd ontkennen zoals ook toen met Jeffreyquote:
Als die daar in burkha ringmeisje willen zijn dan heeft hij nog zijn klep te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hallo het zijn “ringmeisjes”.. heb je wel eens een boxpartij gezien? xD
Zijn manier van praten is altijd dwingend .. en dat was hier ook zeker het geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven
Hij zegt dat zonder jasje beter staat. Het is ringmeisje, geen ringdirecteur
D, wil hem vast met liefde aanpassenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag.
[..]
Dat had ik gedaan maar dat lukte niet, je was me voor. Maar is oke hoor. Geeft niets.
Ik walg daar dan ook altijd vanquote:
zoe en Djediquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
oh dat riep marciano wel :x
Waarin?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
D, wil hem vast met liefde aanpassen
en wat is haar functie wel dan precies xDquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe en Djedi
want Mexx en Kim wilden niet
alarm??quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
en wat is haar functie wel dan precies xD
*gaat aanpassen in 'PIngu???'quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
PIngu???
die had tenslotte Lapo
als je met leuk slang achterbaks mannetje bedoeltquote:
slaat ook nergens opquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Jasper, je hebt 3 partijen, hoe denk je dat je dat gaat doen?
Jasper : Ja ... niet ...
Ja, preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je met leuk slang achterbaks mannetje bedoelt
Ik ben gewoon niet zo snel.. maar het is goed. Ik ga niet huilen zoals Nadir.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
D, wil hem vast met liefde aanpassen
tenslotte had jij LP
maar duurde langer dan 2 min vandaar
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo snel.. maar het is goed. Ik ga niet huilen zoals Nadir.
Omdat iedereen afgehaakt heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaat ook nergens op
3 partijen
snap ikquote:
The human boksbal van 50 kgquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar om daar Jasper alle keren neer te zetten is ook een beetje overdreven
oh man ben nog an het verwerkenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar om daar Jasper alle keren neer te zetten is ook een beetje overdreven
Waarom doet isaac zelf eigenlijk niet mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat
zou Isaac hem stiekem haten?
omdat hij natuurlijk al jaren training heeft gehad bij de mariniersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom doet isaac zelf eigenlijk niet mee?
Is ook de bedoeling bij boksenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij natuurlijk al jaren training heeft gehad bij de mariniers
die slaat iemand stuk
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Ruben denk dat zijn wond nog wel open kan gaan tijdens de wedstrijd
om wat gaat het nu op de o podium?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Voorbereiding van het boksgala morgen. Beetje onzin eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
om wat gaat het nu op de o podium?
Maar hij gaat tenminste wel boksen, in tegenstelling tot Nadir die zelfs al vergeten om steeds naar zijn 'zeer pijnlijke plek' te grijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef engine het volgende:
oke ja niet boeiendquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Voorbereiding van het boksgala morgen. Beetje onzin eigenlijk.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij gaat tenminste wel boksen, in tegenstelling tot Nadir die zelfs al vergeten om steeds naar zijn 'zeer pijnlijke plek' te grijpen
met gasten? naomi?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Voorbereiding van het boksgala morgen. Beetje onzin eigenlijk.
kickboksenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
met gasten? naomi?ach nee de boxt kick
Alles kan kapot, huuushquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Kim en Marciano geven een showtjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:31 schreef D. het volgende:
Als er geen seks heeft plaatsgevonden in de loods zie je dat morgen terug in de ring
Tis maar goed dat Marciano niet moet boxenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Coach Isaac, wat zeg je .. sex voor de wedstrijd of sex na de wedstrijd?
Martin geeft Bern een flink klap op z'n schouders...
Kim had zich al afgemeld en Wanda naar voren geschovenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Kim en Marciano geven een showtje
laag bij de grond is bij een stare down erg normaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef pingu66 het volgende:
Dat van dat vluchten Ima was een beetje laag bij de grond van Jeff.
hij is in ieder geval niet meer afgevallenquote:
Wat een aanstelsterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila pislink over het vluchten .. 'Ik sla je in je gezicht .. met je vluchten...'
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila pislink over het vluchten .. 'Ik sla je in je gezicht .. met je vluchten...'
hoezo dan? hij zei toch; je hebt ervaring met vluchten dus misschien kan je die expertise gebruiken morgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het was ook wel een onhandige uitspraak.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze moeten wel in onderbroek
wegen zo is en verschill van 2 kilo
ja en neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... ik vond de uitspraak over het vluchten ook over het randje.
Een bewuste, en hij zei vanmiďag nog wel dat zijn socalial scills geweldig waren🙃quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het was ook wel een onhandige uitspraak.
Ach, het is bedoeling elkaar verbaal te raken, en Jeff deed een pogingquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... ik vond de uitspraak over het vluchten ook over het randje.
Ik snap het ook niet, je moet het zien als een roast.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo dan? hij zei toch; je hebt ervaring met vluchten dus misschien kan je die expertise gebruiken morgen?
Dat vind ik wat apart. Dat hij het van te voren bedacht heeft. Erg domme uitspraak, zeker als je het van te voren bedenkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een bewuste, en hij zei vanmiďag nog wel dat zijn socalial scills geweldig waren🙃
Maar Leila niet. Haar goed recht om daar boos over te worden.quote:
Als je overal iets achter wilt zoeken, dan welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Leila niet. Haar goed recht om daar boos over te worden.
Ah, het was een afgesproken grap. Wist ik nietquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als je overal iets achter wilt zoeken, dan wel
wat is dat nou weer voor rare opmerking van erik?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Hoe haal je het in je hoofd om tijdens de voorbereiding voor het boksgala verkiesbaar te stellen als manager. Wat neem je nou serieus .. boksen of manager?
Was semi-serieus ..geloof dat Erik een apart gevoel voor humor heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor rare opmerking van erik?
Denk dat er geen vluchtelingen mee gaan doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
Die roast van volgende week wordt nog een dingetje
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:49 schreef engine het volgende:
Is toch niks aan de hand? Domme uitspraak en hij zegt sorry. Leila accepteerde dat ook. Nou kan gebeuren toch.
Zou ze allemaal op het aanrecht zetten nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Zijn alle ovenschalen veilig verstopt???
Nu niet meer neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er geen vluchtelingen mee gaan doen
wat zei hij?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:49 schreef engine het volgende:
Is toch niks aan de hand? Domme uitspraak en hij zegt sorry. Leila accepteerde dat ook. Nou kan gebeuren toch.
ja maar echt.. als die een keer naar een daniel arends kijkt krijgt de een hartverzakkingquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
Leila hoef je ook het mee te nemen naar een avondje cabaret.
Dat Imading alleen goed is in vluchten.quote:
Maar daar kijken we nu toch niet naar? Dit is een boksgala.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar echt.. als die een keer naar een daniel arends kijkt krijgt de een hartverzakking
precies.. en dat is het gevaar van irrationele mensen. die horen wat ze horen willen en luisteren niet naar wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:51 schreef D. het volgende:
Daarnaast, hij zei ook geen 'vluchten is zwak', hij zei dat 'dat vluchten het enige was waar ie goed in is, dus dat ie dat vooral moet doen morgen'
Met afgesproken grappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar kijken we nu toch niet naar? Dit is een boksgala.
Ik zeg maar even niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was semi-serieus ..geloof dat Erik een apart gevoel voor humor heeft.
okequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Imading alleen goed is in vluchten.
Met de deelnemers. Leila wist hier niks van.quote:
Leila is ook amper op de streams te zienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ah Leila was ook geïrriteerd omdat ze niet gevraagd werd voor het boksgala.
Oké dat laatste had ik niet meegekregen, thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Met de deelnemers. Leila wist hier niks van.
Het is al uitgesproken dus moet ze er nu nog uren in blijven hangen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Leila zit er zo erg mee dat ze alweer keihard staat te lachen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al uitgesproken dus moet ze er nu nog uren in blijven hangen?
Het is Nadir niet.🤣quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zou de opmerking zelf ook niet gemaakt hebben en een andere leuke afslag hebben genomenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze niets toevoegt en het amper nut heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila is ook amper op de streams te zien
of die niet al lang een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Alsof er zoveel scholieren dit programma op streams kijken en gaan "napraten" op school
Ik ben het met je eens. Ik had van haar wel meer verwacht ,maar het is drie keer nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze niets toevoegt en het amper nut heeft
En zelfs die keren dat ze er wel "is" vind ik er totaal niets aanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik had van haar wel meer verwacht ,maar het is drie keer niets
nu klinkt het nog smerigerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Alicia doen weer hun oom/nichtje ding..
Het was een toneelstukje. Afgesproken met ima.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey had zo'n opmerking gewoon nooit moeten maken dus fout zit hij zeker wel
Wat een onzin.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey had zo'n opmerking gewoon nooit moeten maken dus fout zit hij zeker wel
misschien komt hij oprechter over dan de gymjuf?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Erik nu een betere spelleider dan Bern?
En toch denk ik dat Babette wel gelijk heeft en GertJan een beetje moet uitkijken. Kan wel zo laconiek er over doen maar toch klopt er iets nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey maakte diezelfde opmerking als eens eerder tegen KimD toen ze The Roast besprakenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was een toneelstukje. Afgesproken met ima.
Ze hadden misschien Leila moeten inlichten. Daar had hij niet aan gedacht zei die.
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Erik nu een betere spelleider dan Bern?
Logischquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey maakte diezelfde opmerking als eens eerder tegen KimD toen ze The Roast bespraken
De bijl gaat eindelijk echt gebruikt wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is waarschijnlijk nu lijfstraffen aan haar programma aan het toevoegen.
[ afbeelding ]
🤣quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is waarschijnlijk nu lijfstraffen aan haar programma aan het toevoegen.
[ afbeelding ]
In die setting zou ik het waarschijnlijk wel doenquote:
Loederquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Kenzy: negen keer gooien met een bal en dan ben je er van af.
Mexx is de hele dag alleen maar met Martin bezigquote:
lolquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vertelt aan Martin dat ze iets te horen heeft gekregen van KimK.
Volgens mij zei KimK vrij expliciet dat Mexx niet aan Martin moest vertellen dat ze met haar gesproken had.
Gisteren avond zaten ze beide buiten en toen zat Alicia met een hele verliefde blik naar hem te kijken. Bijna alsof ze hem aanbidde en bewonderde...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Café What's Loodsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
Mexx heeft nieuwe inzichten na haar gesprek in het 'café'
Kippetjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
'Mexx is gewoon een puber en daarmee uit' zou JW zeggen
hij moest eerst even bedenken hoe oud Mexx wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin: Als je jonger bent, onder de 25 voor vrouwen, en voor mannen onder de 27, dan ben je nog aan het groeien, en zijn je emoties heftiger.
Ik ben het met Martin eensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Martin gooit er 1 of ander lulverhaal in
Hij wist heus wel onder de 25.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moest eerst even bedenken hoe oud Mexx was![]()
wat spelen ze daar met de ball?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Iemand van 20 die iemand van 30 gaat corrigeren over het verschil in gevoel![]()
Schattig dat Mexx zo denkt.
Lekker potje kaartenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin gaat naar bed, en wil boven met Mexx kaarten.
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijnquote:
Slaan voor punten en mochten ze daarna prijzen uitkiezen. Ik weet niet wat het geworden is. Volgens mij sowieso een thaise maaltijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat spelen ze daar met de ball?
75?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijn
je mag 1 x raden welke leeftijd dit is
88?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijn
quote:
54quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk , alleen brengt hij het wat onhandig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
quote:
quote:
Als jij beweerd dat iemand van 30 dingen hetzelfde ervaart als iemand van 20 ben ik het daar gewoon niet mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
de hele ik ben zo volwassen kaart trekken van Martin is gewoon heel erg zwak
Gmtaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk , alleen brengt hij het wat onhandig.
Beter gaat hij nu wel 'afstand' nemen en houdt hij het bij die kusjes van afgelopen zondag.
nee ze kegelen, en eunice drummtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Slaan voor punten en mochten ze daarna prijzen uitkiezen. Ik weet niet wat het geworden is. Volgens mij sowieso een thaise maaltijd.
neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij beweerd dat iemand van 30 dingen hetzelfde ervaart als iemand van 20 ben ik het daar gewoon niet mee eens.
Oh ja dat is kegelen....gewoon voor de lolquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze kegelen, en eunice drummt
Vanmiddag ook al. Ze legt het er wel dik opquote:
Is zich bewust van de camera's waardoor ie anders handelt dan zonderquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Oh zo....nouja ik zal niet beweren dat Martin zo volwassen is maar Mexx is gewoon een meid van 20. Dat zie je in haar gedrag ook duidelijk terug. Ook niks mis mee verder.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar Martin is zelf alles behalve volwassen
als je als 30 jarige je chick score moet noemen omdat dit zo stoer is ben je er ver ver ver vanaf
Ze zijn nog steeds aan het berekenen??quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al. Ze legt het er wel dik op
heeft Kim tegen haar gezegd toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:29 schreef puzziepie het volgende:
Mexx weet blijkbaar precies hoe Martin het tegen 'hun' heeft gezegd
Maar je hebt ook nog hoe mensen iets interpreteren , en daar gaat het vaak mis.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Kim tegen haar gezegd toch?
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog hoe mensen iets interpreteren , en daar gaat het vaak mis.
Ik kan jou tien dezelfde dingen vertellen die je allemaal anders zou kunnen interpreteren.
Die lag gewoon in zijn kastje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de hottub, that reminds me: heeft Nadir zijn zwembroek nou eigenlijk al terug???
ja lag achterin zijn lockerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de hottub, that reminds me: heeft Nadir zijn zwembroek nou eigenlijk al terug???
Over wie heeft hij het ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
Isaac
hoe meer hij praat
des te groter de hekel is die ik aan hem krijg
Beter vlucht Martin van Mexx met al die drama!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
man3 dat hele vluchten verhaal krijgt een heel eigen leven
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
KIM D. Thais is het zelde als chinees denk ik.
Mijn god, zij is ook niet het helderste lichtje in een kerstboom.
over Jappiequote:
Beiden zoeken aandacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
waarom ga je dan als Martin zijnde
nu op bed zitten kaarten met Mexx
zonder shirt aan
etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |