quote:
quote:
Als jij beweerd dat iemand van 30 dingen hetzelfde ervaart als iemand van 20 ben ik het daar gewoon niet mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
de hele ik ben zo volwassen kaart trekken van Martin is gewoon heel erg zwak
Gmtaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk , alleen brengt hij het wat onhandig.
Beter gaat hij nu wel 'afstand' nemen en houdt hij het bij die kusjes van afgelopen zondag.
nee ze kegelen, en eunice drummtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Slaan voor punten en mochten ze daarna prijzen uitkiezen. Ik weet niet wat het geworden is. Volgens mij sowieso een thaise maaltijd.
neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij beweerd dat iemand van 30 dingen hetzelfde ervaart als iemand van 20 ben ik het daar gewoon niet mee eens.
Oh ja dat is kegelen....gewoon voor de lolquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze kegelen, en eunice drummt
Vanmiddag ook al. Ze legt het er wel dik opquote:
Is zich bewust van de camera's waardoor ie anders handelt dan zonderquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Martin gooit er 1 of ander lulverhaal in
Oh zo....nouja ik zal niet beweren dat Martin zo volwassen is maar Mexx is gewoon een meid van 20. Dat zie je in haar gedrag ook duidelijk terug. Ook niks mis mee verder.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar Martin is zelf alles behalve volwassen
als je als 30 jarige je chick score moet noemen omdat dit zo stoer is ben je er ver ver ver vanaf
Ze zijn nog steeds aan het berekenen??quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijn
je mag 1 x raden welke leeftijd dit is
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al. Ze legt het er wel dik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |