De bijl gaat eindelijk echt gebruikt wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is waarschijnlijk nu lijfstraffen aan haar programma aan het toevoegen.
[ afbeelding ]
🤣quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is waarschijnlijk nu lijfstraffen aan haar programma aan het toevoegen.
[ afbeelding ]
In die setting zou ik het waarschijnlijk wel doenquote:
Loederquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Kenzy: negen keer gooien met een bal en dan ben je er van af.
Mexx is de hele dag alleen maar met Martin bezigquote:
lolquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx vertelt aan Martin dat ze iets te horen heeft gekregen van KimK.
Volgens mij zei KimK vrij expliciet dat Mexx niet aan Martin moest vertellen dat ze met haar gesproken had.
Gisteren avond zaten ze beide buiten en toen zat Alicia met een hele verliefde blik naar hem te kijken. Bijna alsof ze hem aanbidde en bewonderde...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Alicia doen weer hun oom/nichtje ding..
Café What's Loodsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
Mexx heeft nieuwe inzichten na haar gesprek in het 'café'
Kippetjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
'Mexx is gewoon een puber en daarmee uit' zou JW zeggen
hij moest eerst even bedenken hoe oud Mexx wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin: Als je jonger bent, onder de 25 voor vrouwen, en voor mannen onder de 27, dan ben je nog aan het groeien, en zijn je emoties heftiger.
Ik ben het met Martin eensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Martin gooit er 1 of ander lulverhaal in
Hij wist heus wel onder de 25.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moest eerst even bedenken hoe oud Mexx was![]()
wat spelen ze daar met de ball?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Iemand van 20 die iemand van 30 gaat corrigeren over het verschil in gevoel![]()
Schattig dat Mexx zo denkt.
Lekker potje kaartenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin gaat naar bed, en wil boven met Mexx kaarten.
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijnquote:
Slaan voor punten en mochten ze daarna prijzen uitkiezen. Ik weet niet wat het geworden is. Volgens mij sowieso een thaise maaltijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat spelen ze daar met de ball?
75?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijn
je mag 1 x raden welke leeftijd dit is
88?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan naar de leeftijd dat mannen daadwerkelijk volwassen zouden kunnen zijn
quote:
54quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk , alleen brengt hij het wat onhandig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Martin gooit er 1 of ander lulverhaal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |