heeft Kim tegen haar gezegd toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:29 schreef puzziepie het volgende:
Mexx weet blijkbaar precies hoe Martin het tegen 'hun' heeft gezegd
Maar je hebt ook nog hoe mensen iets interpreteren , en daar gaat het vaak mis.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Kim tegen haar gezegd toch?
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog hoe mensen iets interpreteren , en daar gaat het vaak mis.
Ik kan jou tien dezelfde dingen vertellen die je allemaal anders zou kunnen interpreteren.
Die lag gewoon in zijn kastje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de hottub, that reminds me: heeft Nadir zijn zwembroek nou eigenlijk al terug???
ja lag achterin zijn lockerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zie de hottub, that reminds me: heeft Nadir zijn zwembroek nou eigenlijk al terug???
Over wie heeft hij het ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
Isaac
hoe meer hij praat
des te groter de hekel is die ik aan hem krijg
Beter vlucht Martin van Mexx met al die drama!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
man3 dat hele vluchten verhaal krijgt een heel eigen leven
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
KIM D. Thais is het zelde als chinees denk ik.
Mijn god, zij is ook niet het helderste lichtje in een kerstboom.
over Jappiequote:
Beiden zoeken aandacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
waarom ga je dan als Martin zijnde
nu op bed zitten kaarten met Mexx
zonder shirt aan
etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |