Nee want ik hoorde net marciano tegen alicia zeggen dat ze havermout en nog wat dingen hadden. Maar Maddy vergeten is de yoghurt te bestellen. Marciano gaat de spullen op de kamer leggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep dat dat voor het boksgala was?
echt onmogelijk allemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia zei dat ze nog geld zat heeft
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclubquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
nopequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclub
Idd…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
wat sneu!!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Wat slimquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Ik heb bij sommige mensen ook “niet opnemen” er in staan. Want ex-stalkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Hoi Jeffreyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Kakadylo het volgende:
Wie geeft nou z'n stem voordat duidelijk is welke partijen er allemaal in de running zijn
er is net een nieuwequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
je zei geheugenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Waar je jezelf maar mee bezig kan houden..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
Volgens mij heeft hij zelf al afgesproken om met Wanda te gaan praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
wat zei Kim D nu
na 3 x mic check voor Jeff
ga er nu heen
naar wanda
maw hij moet met wanda babbelen verplicht?
Alles wat wat iedereen doet in de loods heeft effect, het geroddel, jatten, ruzies, verliefdheid, autisme, gehoest van Moraina, lekkere hapjes van Rupert etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef engine het volgende:
"alles wat ik heb gedaan heeft effect op hier en nu"
Jeff
ja FEBO gesprekjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al afgesproken om met Wanda te gaan praten.
Sta jij er anders in dan?quote:
Nee. Maar je herhaalt precies wat er gisteren is gezegdquote:
Zal allemaal best maar zou het sowieso uit eigen beweging al zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar je herhaalt precies wat er gisteren is gezegd![]()
Ik maakte maar een grapje hèquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar zou het sowieso uit eigen beweging al zeggen
Dit ging dus niet om stalkersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige mensen ook “niet opnemen” er in staan. Want ex-stalkers.
Niks mis mee.
Mensen die ik gewoon niet meer wil spreken kan ik ook best een reminder aan toevoegen aan de naam. Niks mis mee wmb. Lekker zelf wetenquote:
ik vind het sowieso dom dat ze het uberhaupt doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hè![]()
Het is ook gewoon dom dat bijvoorbeeld Mirthe dat deed.
Gaf ik er een waardeoordeel over volgens jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die ik gewoon niet meer wil spreken kan ik ook best een reminder aan toevoegen aan de naam. Niks mis mee wmb. Lekker zelf weten
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het sowieso dom dat ze het uberhaupt doen
beloven op iemand te stemmen
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaf ik er een waardeoordeel over volgens jou?
Het is een vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niettjonge jonge
Ze willen een camper kopen en samen op avontuur, docu makenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef engine het volgende:
Het geld is weer verdeeld
Jeff, kim en jappie gaan de pot delen.
Gaat de vriend van Kim ook mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen een camper kopen en samen op avontuur, docu maken
Geen idee, ze zijn lekker aan het dromen en fantaseren wat ze na dit programma willen, maar dan samen. Ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen in hun leven zouden willen en waar ze van dromenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat de vriend van Kim ook mee?
Die denkt dat het na dit programma wel klaar is, maar dan gaat ze dus weer weg
Het is 10 x beter om naar te luisteren dan geroddel en geklaagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn lekker aan het dromen en fantaseren wat ze na dit programma willen, maar dan samen. Ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen in hun leven zouden willen en waar ze van dromen
was bij de lieferung nu ook eten?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef engine het volgende:
Het geld is weer verdeeld
Jeff, kim en jappie gaan de pot delen.
Ja ik ook, dromen over je toekomt en wensen hebben is altijd mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is 10 x beter om naar te luisteren dan geroddel en geklaag
Ja vooral eten. Ook de broodjes kroket van Janetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
was bij de lieferung nu ook eten?
Ik ben bang dat je geen broodzak bedoeltquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die Ruben die net lekker in zijn zak zat te graaien?
nope een kort filmpje, in dit of vorige topicquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je geen broodzak bedoelt
okequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vooral eten. Ook de broodjes kroket van Janet
Ik denk er nog even over naquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nope een kort filmpje, in dit of vorige topic
Over een half jaar is dat wel weer gezakt denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:28 schreef juul. het volgende:
Jef laat net doorschemeren dat de regie heeft los gelaten dat zijn elimenatieproef heel vet in beeld is gebracht en dat hij niet meer normaal de poort uit kan gaan
Toch maar even gekekenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nope een kort filmpje, in dit of vorige topic
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch maar even gekeken
[ afbeelding ]
Ik heb geen insta , kan het niet zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:29 schreef Hendrik83 het volgende:
De insta van ejvjl hint op erop dat kijkers een beetje mee mogen beslissen.
https://www.instagram.com/stories/eenjaarvanjeleven/2957670608295186320/
Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Nou ja alsof je die taferelen krijgt als bij BB 1, ik dacht het niet ( wat zijn de kijkcijfers eigenlijk) eerlijk gezegd zou ik ook niet kijken als ik niet ziek was geweest en aan bed gekluisterd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:28 schreef juul. het volgende:
Jef laat net doorschemeren dat de regie heeft los gelaten dat zijn elimenatieproef heel vet in beeld is gebracht en dat hij niet meer normaal de poort uit kan gaan
https://streamable.com/d8gx7fquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen insta , kan het niet zien.
Tja, hij is nu wellicht (hoeveel personen kijken deze serie) bekend, maar die scene is het publiek over een maand alweer vergeten. En hij is geen tiener....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:29 schreef patat het volgende:
[..]
Over een half jaar is dat wel weer gezakt denk ik
Er staan ook veel leuke filmpjesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik denk eerder dat hij hetkend wordt dor die tirade tegen Martin. "Je kan niets je wil niets en je bent niet gelukkig, laat je zelf helpen je bent ook nooit gelukkig geweest ga naar huis"quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Tja, hij is nu wellicht (hoeveel personen kijken deze serie) bekend, maar die scene is het publiek over een maand alweer vergeten. En hij is geen tiener....
Bah bahquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
Zet die livestream aan en Berend ligt in bed met Esther alsof het Sasha en Bern zijn
mesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Urk urk urk soep eet je met een ...
Kenzy is niet te vertrouwen en hooguit een extra stemquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi hing eerder ook steeds bij Jeffrey, Jasper en Kim D., mar die zie je er helemaal nooit meer bij
Ze lullen allemaal dingen doorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx elimineren heeft zij ook doorgeluld terwijl zelfs Ciano/Kim eerst hun mond hielden om via haar Jeffrey eruit te stemmen
Was wel grappig net ja : over ziek zijn en ongesteld zijn en hoe Marciano daar mee omgaat .quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Kim was fucking pissig op Marciano omdat hij had gezegd dat ie wel in zijn eigen bed zou gaan slapen toen ze ongesteld was
Wat een lul zegquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Kim was fucking pissig op Marciano omdat hij had gezegd dat ie wel in zijn eigen bed zou gaan slapen toen ze ongesteld was
Dan ben je idd een trieste kneus. Maar goed het zegt ook wat over haar dat zij op zo'n man valtquote:
ragout volgens mijquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn dat niet, daar doe je ardappelkroketten in brodje erin ?
sentiment op FB is aardig verschovenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij hetkend wordt dor die tirade tegen Martin. "Je kan niets je wil niets en je bent niet gelukkig, laat je zelf helpen je bent ook nooit gelukkig geweest ga naar huis"
had @chufi vannacht toch best een beetje gelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ben je idd een trieste kneus. Maar goed het zegt ook wat over haar dat zij op zo'n man valt
Zie post 97quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
had @:Chufi vannacht toch best een beetje gelijk
omdat ze ongesteld is nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat ze bij de kort 2sek. beelden gewiept hebben
om dat kim gist. avond zei ,hij will geen sex met me maar zo bijligen
om wcpapier boos zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
Kenzi beus
ze heeft nog geen of maar 1 rol van het nieuwe pak wc papier gehad
JW voelt zich als kamerhoofd niet verantwoordelijk voor het wc papier
blijkbaar hebben ze een wc monsterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
om wcpapier boos zijnze zollen de rollen ophangen punt
is dat bewijzen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze ongesteld is nu
die 2 seconden waren ze echt wel bezig mario
Is ze daar uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:00 schreef Sasoema het volgende:
Waarom is Wendy nu al weer weg uit de kookclub?
ja kijken naar die 2 secondenquote:
volgens mij wisselen ze afquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Is ze daar uit?
Ik vond het onder haar bewind nog het meest soepel en logisch lopen
Misschien moet je gewoon eens ophouden om je focus te houden op het wel seks /niet seks hebben van een deelnemer.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat ze bij de kort 2sek. beelden gewiept hebben
om dat kim gist. avond zei ,hij will geen sex met me maar zo bijligen
dan moet Mario zelf kokenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
had @:Chufi vannacht toch best een beetje gelijk
Zie Flory in JAA / [JAA COS #429] Isaac begrijpt er niks vanquote:
ik geloof bij ons gevt het geen zak met nurquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze in vredesnaam 1 kilo zakken aardappels
maar chuf had wel gelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Zie Flory in JAA / [JAA COS #429] Isaac begrijpt er niks van
Nouja hij sliep uiteindelijk wel bij haar.
Ja precies dat dacht ik ook iddquote:
Ho verkeerde knop bij aanpassen dubbele post excuusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook idd
Per dag die namen op het krijtbord in de keuken toch? Of zijn dat de corvee-ers
maar nur om datwegen dat zij zei zij is ongesteltquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens ophouden om je focus te houden op het wel seks /niet seks hebben van een deelnemer.
Het is goddomme een paar dagen geleden en jij hebt het er nog over.
Ja dus? Je bent niet een maand ongesteldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar nur om datwegen dat zij zei zij is ongestelt
Godzijdank nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dus? Je bent niet een maand ongesteld
ik dacht ook dat de namen er bij stonden jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Per dag die namen op het krijtbord in de keuken toch? Of zijn dat de corveeers
Hoorde bij het uitpakken vd boodschappen Maddy zeggen dat Wendy er uit was.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Per dag die namen op het krijtbord in de keuken toch? Of zijn dat de corveeers
huh!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoorde bij het uitpakken vd boodschappen Maddy zeggen dat Wendy er uit was.
Die zijn in de reclame en goedkoper dan bijv een zak van 5 kiloquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze in vredesnaam 1 kilo zakken aardappels
heel apartquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zijn in de reclame en goedkoper dan bijv een zak van 5 kilo
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh!
af en toe snap ik er niks meer van
wees maar blij jaquote:
Van deze gesprekken kun je tenminste nog iets oppikken cq lerenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
verplicht gesprekje Babette en Eric![]()
Als die zo doorgaat staan er geen vrouwen buiten de poort hem op te wachten maar een ambulance.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
Erik ging tijdens corona op date maar zij mocht uiteraard niet binnen anderhalve meter komen![]()
Echt iets zinnigs zeggen ze nog niet. Draaien beetje om elkaar heen.quote:
toch wel mooi gesprekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
Luister liever naar dit gesprek dan naar dat Wanda gezeik
Ook maar naar stream 2 gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
Luister liever naar dit gesprek dan naar dat Wanda gezeik
ja snap ik meestal zijn de grote zakken goedkoperquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De zakjes aard van 1 kilo zijn 1 euro dezelfde aard. Zak 3kg kost 4 euro en nog wat
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van deze gesprekken kun je tenminste nog iets oppikken cq leren
ook omdat ze elkaar beide 0,0 vertrouwen xDquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Echt iets zinnigs zeggen ze nog niet. Draaien beetje om elkaar heen.
eerste wat ze zo tegen kim gaat zeggen; die gast is echt niet te vertrouwenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog even en Wanda gaat Jeff leuk vinden. Vind het een leuk gesprek. Ze hebben elkaar zelden of nooit echt gesproken
Dat weet ik nog ze net nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
eerste wat ze zo tegen kim gaat zeggen; die gast is echt niet te vertrouwen
Actie euro weken bij Jumbo en vandaar dat die nu goedkoper zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja snap ik meestal zijn de grote zakken goedkoper
vandaar heel apart
Ja Hallo (daar moet je voor bij de) Jumbo zijn.😉quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar heel apart
Klopt maar de zakjes van 1 kilo aardappelen zijn bij de jumbo in de aanbieding dus maar 1 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar heel apart
hij zegt het tenminste wel IN de groep wat hij ervan vindt.. tov die meiden die het enkel op de slaapkamer uittenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:42 schreef pingu66 het volgende:
Wanda zegt wel rake dingen tegen Jeff. Over denigrerend zijn tegenover de groe.En nu krabbelt hij terug terwijl hij altijd zegt kut groep ,ze zijn te dom op te schijten,doen domme spelletjes , ik ben d er enige die hier met Jaspe iets bouwt.
zou zomaar kunnen dat hij tegen Alicia zegt dat hij op Ima gaat stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
Was het niet GJ die vanmorgen zei dat hij waarschijnlijk op imadiddin ging stemmen. Nu was het Jeff. Of heb ik het verkeerd onthouden?
Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. Ik moet zeggen dat ik hem iets beter te pruimen vind maar het is voor mij nog steeds een arrogant ventje, al moet ik ook wel om sommige dingen lachen die hij doet en zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Jeff zegt : sociaal ben IK helemaal geweldig. Maar het duurt wat langer voordat je me kent en het komt wat botter uit mijn strot dan ik bedoel 🤣
ja mooi hè, tegenpolen en overeenkomsten. Denk wel dat ze elkaar na dit gesprek wel beter begrijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Jeff
echte tegenpolen
en toch op veel vlakken denken ze hetzelfde
Klopt en dat was volgens mij in het gesprek met Nadier die zegt dat hij waarschijnlijk op Jeff gaat stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
Was het niet GJ die vanmorgen zei dat hij waarschijnlijk op imadiddin ging stemmen. Nu was het Jeff. Of heb ik het verkeerd onthouden?
Oja dat was het denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen dat hij tegen Alicia zegt dat hij op Ima gaat stemmen
die is toch anti Jeff
niet met je eens., Bij Jeff is het what you see is what you get, doet zich niet anders voorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. Ik moet zeggen dat ik hem iets beter te pruimen vind maar het is voor mij nog steeds een arrogant ventje, al moet ik ook wel om sommige dingen lachen die hij doet en zegt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vindt het fijn als mensen haar aardig vinden
Nee, dat bedoel ik juist. Hij zegt nu net dat hij op Jeff gaat stemmen tegen Nadir. Terwijl hij vanmorgen juist op imadiddin wilde steken zei die tegen iemandquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en dat was volgens mij in het gesprek met Nadier die zegt dat hij waarschijnlijk op Jeff gaat stemmen.
dit inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet met je eens., Bij Jeff is het what you see is what you get, doet zich niet anders voor
Hij doet zich nu al een gesprek lang anders voorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet met je eens., Bij Jeff is het what you see is what you get, doet zich niet anders voor
Smeerpijpquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast omdat Mattin er zo sexy bij zit
Precies, Jeff heeft een leidinggevende functie buiten (eigen bedrijf) en zegt ook, ik ben niets zonder de jongens en de jongens niets zonder mij. Je hebt elkaar nodig en moet het samen doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
Wanda geeft Jeff eigenlijk een groot compliment die verpakt is als een sneertje
Wij denken er anders overquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij doet zich nu al een gesprek lang anders voor
Ik zeg ook niet dat hij zich anders voor doet. Ik vind hem erg arrogant, neemt niet weg dat hij het regelmatig ook bij het juiste eind heeft maar voor mij kan het allemaal wat minder.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach zo bedoel je, dan heeft hij zich bedacht want ik begreep ook dat hij op Ima ging stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik juist. Hij zegt nu net dat hij op Jeff gaat stemmen tegen Nadir. Terwijl hij vanmorgen juist op imadiddin wilde steken zei die tegen iemand
Ik vind hem ook beter te pruimen maar laatst zij hij tegen iemand ( ik weet niet meer wie) " ik ben in de buitenwereld ook nog nooit terecht gewezen) daarom ben ik zoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. Ik moet zeggen dat ik hem iets beter te pruimen vind maar het is voor mij nog steeds een arrogant ventje, al moet ik ook wel om sommige dingen lachen die hij doet en zegt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een overdreven gepuf en gesteun van Martin bij het vastdraaien van een schroef. Wtf
Ja verbaasde mij ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther staat nog hoger dan Imadininini
mssn dat mensen leuk vinden om de dictatuur onder haar leuk om te zien en het jatten van Imadinini niet leuk vindenquote:
Ja Hallo (daar moet je voor bij de) Jumbo zijn.😉quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar heel apart
En daarom kunnen ze ook een jaar zonder hem, grapje 🤣quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, Jeff heeft een leidinggevende functie buiten (eigen bedrijf) en zegt ook, ik ben niets zonder de jongens en de jongens niets zonder mij. Je hebt elkaar nodig en moet het samen doen
Dat wat ik erboven mee schrijfquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
Martin is op z’n pik getrapt, hij loopt nu marciano en Isaac na te roepen. Hij zegt dat hij geen peloton kan leiden .
hij geilt echt op zichzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Martin staat z’n eigen spieren te checken in de keuken terwijl hij z’n fles vult.
Check!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat wat ik erboven mee schrijf
Ze doet me af en toe echt denken aan een opgevoerde caviaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:51 schreef lojanda het volgende:
Wanda kan altijd zo praten dat ze zoveel meer doet dan een ander. Ik doe vaak extra opruimen en ik doe vaak een keer extra afwassen…pfff rot toch op muts
🤣quote:
Het mooie is dat je weet wanneer Jeffrey bewust een beetje liegt of verdraaid omdat je ook de gesprekken met Jappie/Kim zietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:01 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wanda geeft Jeff veel meer informatie dan ze zou moeten geven, alleen heeft ze dit zelf niet door xD
Jill dan van BB? Was vooral in het begin net zo'n typetje Of heb je dat niet gevolgd?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
Snap best dat Zoe en Mexx erin zitten vanwege het maken van televisie maar denken zijzelf enige kans te maken? Je kunt nooit zeggen dat het onmogelijk is aangezien je nog steeds deelnemer bent maar de kans is dan 0,1% omdat die 0% niet kan.
Jill was tof, soms wel een kleuter ,maar wel leukquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:38 schreef juul. het volgende:
En
[..]
Jill dan van BB? Was vooral in het begin net zo'n typetje Of heb je dat niet gevolgd?
Nopequote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:38 schreef juul. het volgende:
En
[..]
Jill dan van BB? Was vooral in het begin net zo'n typetje Of heb je dat niet gevolgd?
Gewoon domquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Jill was wel van een hele andere orde. Zoe is gewoon dom, Jill ook maar een beetje normaal dom, Zoe is gewoon totaal iq-tje down the drain.
Het voordeel is wel dat KimK dan weer een paar beha's extra heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
Mexx haar beha's worden met de minuut kleiner
Geweldig woord.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
Martin is volle bak aan het epibreren en loopt maximaal in de weg bij de andere mannen met opzetten van dat ding. Net ging het door hem ook al fout maar Martin is eigenwijs en het moet op zijn manier per sé.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geweldig woord.Ik moest hem wel ff googlen
Wat?quote:
Vraag me af voor hoe lang. Duurt nog even voor het woensdag is....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is zolang ze niet roddelt een vermakelijke ouwehoer die dus nu de poster van Jeffrey boven haar bed heeft hangen
Haha, zit wat inquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Jill was wel van een hele andere orde. Zoe is gewoon dom, Jill ook maar een beetje normaal dom, Zoe is gewoon totaal iq-tje down the drain.
Stel je toch eens voor dat we inhoudelijke gesprekken te horen krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Babette zou mensen willen begeleiden die in de gevangenis zitten oid, Erik vraagt of ze dat als psycholoog in een gevangenis zou willen doen SL
Jammer jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat we inhoudelijke gesprekken te horen krijgen
Daar waren Jasper, Isaac, Jeffrey en Wendy waarna Kenzy kwam aangelopen en die gezichten gelijk op onweer vertrokkenquote:
Mexx 501 is blijkbaar net zo dom als Zoë.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx wil niets in die loods omdat mensen meekijken maar ligt wel met Tommy en Martin onder de lakens te klooien
Soort zoekt soort maar Zoe is tenminste grappigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mexx 501 is blijkbaar net zo dom als Zoë.
Ze zijn nu druk met die boxshow voor morgen, vanavond een persco. Dus ik verwacht geen opdracht meer deze week, of er moet morgen overdag nog iets komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:31 schreef Sociologica het volgende:
Ik hoopte toch ook nog wel op iets van actie vandaag. Maar dat is na de toeter van gisteren teveel gevraagd
kim zit in de wiebelstoel op 1quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx en Kim in de slaapkamer:
Mexx vraagt zich af of Martin wel kinderen wil omdat hij eerst een wereldreis wil maken. Mexx is niet meer van elke week uitgaan en wil alleen iets beginnen met een man die ook kan zeggen dat hij echt kinderen wil. Zeker wanneer die man 32 is. Dan zou hij dat toch wel moeten weten voor zichzelf.
En ze hebben boodschappen gehad, dus verhongeren doen ze niet lijkt me.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn nu druk met die boxshow voor morgen, vanavond een persco. Dus ik verwacht geen opdracht meer deze week, of er moet morgen overdag nog iets komen.
Ze teren toch nog steeds op die 1000 euro van vorige week? En ze hebben groente en fruit gewonnen gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ze hebben boodschappen gehad, dus verhongeren doen ze niet lijkt me.
Klopt ja, en 1,5u geleden of zo hadden ze boodschappen binnen gekregen. Dus volgens mij valt het wel mee met de honger daar. Ze hebben voor dit weekend ook de maaltijden al op het bord gezetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze teren toch nog steeds op die 1000 euro van vorige week? En ze hebben groente en fruit gewonnen gisteren.
1 kilo jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze teren toch nog steeds op die 1000 euro van vorige week? En ze hebben groente en fruit gewonnen gisteren.
Ik ben bang dat het niet grappig gaat wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil The Roast doen maar het zijn werkelijk altijd dezelfde mensen die uiteindelijk opdraven en zich kwetsbaar opstellen
Daarbij, wij kunnen het niet controleren of ze binnen het budget blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt ja, en 1,5u geleden of zo hadden ze boodschappen binnen gekregen. Dus volgens mij valt het wel mee met de honger daar. Ze hebben voor dit weekend ook de maaltijden al op het bord gezet
Martin ziet Mexx helemaal niet als een serieus iets dus waar heeft zij het überhaupt overquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx vraagt zich af of Martin wel kinderen wil omdat hij eerst een wereldreis wil maken. Mexx is niet meer van elke week uitgaan en wil alleen iets beginnen met een man die ook kan zeggen dat hij echt kinderen wil. Zeker wanneer die man 32 is. Dan zou hij dat toch wel moeten weten voor zichzelf.
Mijn post was helemaal niet fout! Dat was daarvoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? de 2 zitten in de loods in de
stoel om te praten
je post was fout
maar je bedoelte de kim dd?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn post was helemaal niet fout! Dat was daarvoor.
De vraag is eerder welke uitwerking het op zowel groep als individu zal hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet grappig gaat worden
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin ziet Mexx helemaal niet als een serieus iets dus waar heeft zij het überhaupt over
Dat denk ik ook. Mexx vertelde dat Martin ook wat afstand wilde omdat hij niet de hele dag met haar wil knuffelen op de bank. Kim K die zei tegen Mexx dat Martin haar wel echt leuk vind. Mexx zei dat Babette gister bij Martin lag maar daar niet jaloers op was. Martin zou tegen Mexx hebben gezegd dat hij afknapt op jaloerse vrouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin ziet Mexx helemaal niet als een serieus iets dus waar heeft zij het überhaupt over
Jeffrey kijkt er in ieder geval tevreden naarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Gefluister op stream 2. Niet te verstaan.
Nee Mario.quote:
Als je daar gaat zitten is het een moetjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Moeilijk moeilijk lastig lastig
[ afbeelding ]
Dat maakt het lastig jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarbij, wij kunnen het niet controleren of ze binnen het budget blijven.
Martin let beter een beetje op want voor ie het weet zit ie aan Mexx vast en betaalt ie alimentatiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx zegt het één en doet wat anders. Straks weer tegen het volgende vriendinnetje vertellen.
Moet dan van zijn zakgeld afquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin let beter een beetje op want voor ie het weet zit ie aan Mexx vast en betaalt ie alimentatie
Toen ze Tommie op het vizier had stortte ze zich volledig op hem , en ze 'kreeg; hem een soort van als 'maatje'quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx en Kim in de slaapkamer:
Zal ook wel mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten. Maar de stort zich wel direct op een persoon jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze Tommie op het vizier had stortte ze zich volledig op hem , en ze 'kreeg; hem een soort van als 'maatje'
Nu heeft ze met Martin gekust en zie je soortgelijks gebeuren bij haar: ze stort zich volledig op Martin en kan alleen nog maar over hem praten , doet bijna alsof ze wat met elkaar hebben en heeft compleet gebrek aan zelfreflectie
Ach ja 21 jaar.. ergens snap ik het ook wel , en toch ook niet
Martin heeft met Babette gesprekken die ie met Mexx niet eens kan hebben. Moest ie theoretisch één van beiden wegsturen dan zou de keuze sowieso op Mexx vallen. Voor de een voelt ie de nodige fysieke aantrekking en bij de ander intellectuele.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mexx vertelde dat Martin ook wat afstand wilde omdat hij niet de hele dag met haar wil knuffelen op de bank. Kim K die zei tegen Mexx dat Martin haar wel echt leuk vind. Mexx zei dat Babette gister bij Martin lag maar daar niet jaloers op was. Martin zou tegen Mexx hebben gezegd dat hij afknapt op jaloerse vrouwen.
21 met het gedrag van een puber.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze Tommie op het vizier had stortte ze zich volledig op hem , en ze 'kreeg; hem een soort van als 'maatje'
Nu heeft ze met Martin gekust en zie je soortgelijks gebeuren bij haar: ze stort zich volledig op Martin en kan alleen nog maar over hem praten , doet bijna alsof ze wat met elkaar hebben en heeft compleet gebrek aan zelfreflectie
Ach ja 21 jaar.. ergens snap ik het ook wel , en toch ook niet
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin heeft met Babette gesprekken die ie met Mexx niet eens kan hebben. Moest ie theoretisch één van beiden wegsturen dan zou de keuze sowieso op Mexx vallen. Voor de een voelt ie de nodige fysieke aantrekking en bij de ander intellectuele.
Gyazo is sowieso traag ,ook als je capjes en gifs maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:04 schreef Benny het volgende:
Afbeeldingen van gyazo worden weer traag geladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |