Nee want ik hoorde net marciano tegen alicia zeggen dat ze havermout en nog wat dingen hadden. Maar Maddy vergeten is de yoghurt te bestellen. Marciano gaat de spullen op de kamer leggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep dat dat voor het boksgala was?
echt onmogelijk allemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia zei dat ze nog geld zat heeft
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclubquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
nopequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclub
Idd…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
wat sneu!!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Wat slimquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Ik heb bij sommige mensen ook “niet opnemen” er in staan. Want ex-stalkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Hoi Jeffreyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Kakadylo het volgende:
Wie geeft nou z'n stem voordat duidelijk is welke partijen er allemaal in de running zijn
er is net een nieuwequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
je zei geheugenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Waar je jezelf maar mee bezig kan houden..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
Volgens mij heeft hij zelf al afgesproken om met Wanda te gaan praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
wat zei Kim D nu
na 3 x mic check voor Jeff
ga er nu heen
naar wanda
maw hij moet met wanda babbelen verplicht?
Alles wat wat iedereen doet in de loods heeft effect, het geroddel, jatten, ruzies, verliefdheid, autisme, gehoest van Moraina, lekkere hapjes van Rupert etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef engine het volgende:
"alles wat ik heb gedaan heeft effect op hier en nu"
Jeff
ja FEBO gesprekjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf al afgesproken om met Wanda te gaan praten.
Sta jij er anders in dan?quote:
Nee. Maar je herhaalt precies wat er gisteren is gezegdquote:
Zal allemaal best maar zou het sowieso uit eigen beweging al zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Maar je herhaalt precies wat er gisteren is gezegd![]()
Ik maakte maar een grapje hèquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar zou het sowieso uit eigen beweging al zeggen
Dit ging dus niet om stalkersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige mensen ook “niet opnemen” er in staan. Want ex-stalkers.
Niks mis mee.
Mensen die ik gewoon niet meer wil spreken kan ik ook best een reminder aan toevoegen aan de naam. Niks mis mee wmb. Lekker zelf wetenquote:
ik vind het sowieso dom dat ze het uberhaupt doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hè![]()
Het is ook gewoon dom dat bijvoorbeeld Mirthe dat deed.
Gaf ik er een waardeoordeel over volgens jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die ik gewoon niet meer wil spreken kan ik ook best een reminder aan toevoegen aan de naam. Niks mis mee wmb. Lekker zelf weten
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het sowieso dom dat ze het uberhaupt doen
beloven op iemand te stemmen
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaf ik er een waardeoordeel over volgens jou?
Het is een vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niettjonge jonge
Ze willen een camper kopen en samen op avontuur, docu makenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef engine het volgende:
Het geld is weer verdeeld
Jeff, kim en jappie gaan de pot delen.
Gaat de vriend van Kim ook mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen een camper kopen en samen op avontuur, docu maken
Geen idee, ze zijn lekker aan het dromen en fantaseren wat ze na dit programma willen, maar dan samen. Ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen in hun leven zouden willen en waar ze van dromenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat de vriend van Kim ook mee?
Die denkt dat het na dit programma wel klaar is, maar dan gaat ze dus weer weg
Het is 10 x beter om naar te luisteren dan geroddel en geklaagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn lekker aan het dromen en fantaseren wat ze na dit programma willen, maar dan samen. Ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen in hun leven zouden willen en waar ze van dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |