abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206463737
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206463740
jongons dit is mijn 2e op ooit hopelijk zijn jullie vervuld met trots na deze schitterend slechte woordgrap.

excuus alvast.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:14:29 #3
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206464098
Dit gaat niet meer goed komen vanavond vrees ik.
Makkelijk eerste
pi_206464200
Dat Sturm Graz moet je toch kunnen pakken man.

Hoop wel dat het AD ouderwets ernaast zit met die opstelling. Ik kan niet vanaf de aftrap het vreselijke non voetbal duo van Danilo en Dilrosun aan.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:30:03 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206464236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het Feijenoordtopic #2710: Sturm in een Graz water
_O_
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:07:00 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206464580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:26 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Sturm Graz moet je toch kunnen pakken man.
Dat dachten we over NEC, Midgetland en Fortuna ook.

Maar eens, als het gaat om kwaliteit moet je ze pakken. Zou ook wel lekker zijn want dan is overwintering zeker.
pi_206464598
Als de meisjes weer zo'n kutinstelling hebben gaan we er hard vanaf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:16:40 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_206464700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:07 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat dachten we over NEC, Midgetland en Fortuna ook.

Maar eens, als het gaat om kwaliteit moet je ze pakken. Zou ook wel lekker zijn want dan is overwintering zeker.
NEC en de Midgets lagen ons totaal niet, dat kunnen we van Sturm niet zeggen. Tussendoor winnen we dan weer met weinig moeite van Twente, AZ en Sparta. Ik ga van het beste uit deze keer, wat bij Europese uitwedstrijden gedurfd is maar goed. Ik hoop wel dat Slot met de aanvallende formatie durft te spelen (dus Geert op rechtsback).
Makkelijk eerste
pi_206464831
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Als de meisjes weer zo'n kutinstelling hebben gaan we er hard vanaf.
Met name Kutje.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:35:24 #10
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206464848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:33 schreef Oriente het volgende:

[..]
Met name Kutje.
Zeg gewoon Kokcu, idioot.

Verder is dat de beste man van het veld de afgelopen wedstrijden, dus je post slaat helemaal nergens op.
pi_206464869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeg gewoon Kokcu, idioot.

Verder is dat de beste man van het veld de afgelopen wedstrijden, dus je post slaat helemaal nergens op.
Niet mijn schuld dat die commentator het zo overdreven uitspreekt waardoor het als Kutje klinkt.

Dan is dit het moment voor hem om Feyenoord erdoorheen te slepen tegen Graz en Lazio.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 14:53:16 #12
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206466512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
Niet mijn schuld dat die commentator het zo overdreven uitspreekt waardoor het als Kutje klinkt.

Dit lijkt me meer iets dat je gewoon graag wil horen, ik heb hier verder niemand anders over gehoord.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_206466523
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:53 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Dit lijkt me meer iets dat je gewoon graag wil horen, ik heb hier verder niemand anders over gehoord.
waar het hart vol van is stroomt de mond van over
pi_206466745
Volgens Slot steken er een stuk of 2 spelers bovenuit bij Feyenoord, en zit Szymanski daar niet bij. Ook ziet Slot hem als een echte vleugelspeler.

Slot snapt er niet zo veel van.

@DombohetOlifantje1
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:35:27 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466798
Een dergelijke palmares hebben aan ontiegelijk domme voorspellingen ieder seizoen en dan nog het lef hebben om te zeggen dat Slot degene is die er niet veel van snapt :D
Makkelijk eerste
pi_206466848
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:26 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Slot steken er een stuk of 2 spelers bovenuit bij Feyenoord, en zit Szymanski daar niet bij. Ook ziet Slot hem als een echte vleugelspeler.

@:DombohetOlifantje1
Tja Szymanski heeft laten zien dat die exceptionele kwaliteiten heeft. Maar heeft ook laten zien dat het geen garantie is dat hij elke wedstrijd zijn optimale niveau haalt. Iets wat imo alleen Trauner, Hancko en Kökcü wel doen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:42:47 #17
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Tja Szymanski heeft laten zien dat die exceptionele kwaliteiten heeft. Maar heeft ook laten zien dat het geen garantie is dat hij elke wedstrijd zijn optimale niveau haalt. Iets wat imo alleen Trauner, Hancko en Kökcü wel doen.
Trauner naar mijn mening eigenlijk ook niet. Ik vind dat een heel goede speler maar wel met zijn beperkingen.

Hancko en Kokcu zijn wat dat betreft de enige twee die er echt bovenuit steken. Geert misschien ook als hij niet continu verschoven zou worden (maar dat geldt misschien ook voor Szymanski en Timber).
Makkelijk eerste
pi_206466899
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een dergelijke palmares hebben aan ontiegelijk domme voorspellingen ieder seizoen en dan nog het lef hebben om te zeggen dat Slot degene is die er niet veel van snapt :D
Dat voorspellingen niet uitkomen wil niet zeggen dat ze ontiegelijk dom zijn, Hans. En niet elke voorspelling moet je ook even serieus nemen.
Maar dan alsnog, wat dat uberhaupt te maken heeft met het lef hebben om te zeggen dat Slot er niks van kan is me een raadsel.

Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is. :)
pi_206466909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen vanavond vrees ik.
Stel je toch niet aan, zeg! Feyenoord is veel te goed voor die Oostenrijkse rommel. Ze moeten zich ka-pot schamen als ze niet winnen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:57:24 #20
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat voorspellingen niet uitkomen wil niet zeggen dat ze ontiegelijk dom zijn, Hans. En niet elke voorspelling moet je ook even serieus nemen.
Maar dan alsnog, wat dat uberhaupt te maken heeft met het lef hebben om te zeggen dat Slot er niks van kan is me een raadsel.

Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een vald fraud is. :)
Ik ben er gewoon goed klaar mee dat je in dit topic alleen maar over alles en iedereen (zowel users als spelers/staf) negatief loopt af te geven, zelden met een gefundeerde onderbouwing. Terwijl je zelf ieder seizoen meuk post dat het nooit meer goed gaat komen en dat we gaan degraderen en dat clubs als Sparta of Heracles betere selecties hebben, maar nooit neem je je belachelijke uitspraken terug. Als ik iets doms heb gepost heb ik tenminste nog het lef om toe te geven dat ik fout zat of lach ik mijzelf er over uit. Zodra jij wordt aangesproken op je negatieve kutgedrag schiet je weer de aanval in en ligt het allemaal aan anderen en nooit aan jezelf.

De enige spelers voor wie je nog wel in de bres springt spelers zijn die nog nauwelijks minuten hebben gemaakt, en zodra je hier een argument op terug krijgt ga je weer negatief afgeven. Zoals altijd. Het is harstikke vervelend en je verziekt de complete sfeer hier met je eindeloze uitstroom aan negatieve bagger. Ga nou eens een keer normaal doen, het is niet dat we hier allemaal kritiekloos moeten zijn en geen enkel tegengeluid mogen geven maar bij jou is de insteek echt altijd negatief en de nuance compleet zoek. Het zou fijn zijn als je een keer naar je eigen uitspraken kijkt en denkt 'goh, ik zit er toch wel vaak naast', en dat eens meeneemt als je anderen gaat beschuldigen dat ze er geen verstand van hebben. Zeker in het geval van Slot. Want wat je ook van hem vindt, het is verder voor iedereen duidelijk dat ie er meer van snapt dan jij.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:57:53 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:46 schreef GandhiHimself het volgende:

[..]
Stel je toch niet aan, zeg! Feyenoord is veel te goed voor die Oostenrijkse rommel. Ze moeten zich ka-pot schamen als ze niet winnen.
Was een geintje naar de slechte woordgrap in de TT van @ThePlaneteer ;)

Ik denk dat het vanavond goed gaat komen, 0-2 :)
Makkelijk eerste
pi_206467021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Trauner naar mijn mening eigenlijk ook niet. Ik vind dat een heel goede speler maar wel met zijn beperkingen.

Hancko en Kokcu zijn wat dat betreft de enige twee die er echt bovenuit steken. Geert misschien ook als hij niet continu verschoven zou worden (maar dat geldt misschien ook voor Szymanski en Timber).
Kökcu is duidelijk onze meest veelbelovende speler en hij heeft echt hele sterke wedstrijden gespeeld, maar er zijn ook zat momenten waar hij het verzaakte en onzichtbaar was. Trauner heeft ons nooit écht in de steek gelaten vind ik, is in elk geval zeker niet minder dan Hancko en Kökcu.
pi_206467029
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben er gewoon goed klaar mee dat je in dit topic alleen maar over alles en iedereen (zowel users als spelers/staf) negatief loopt af te geven, zelden met een gefundeerde onderbouwing. Terwijl je zelf ieder seizoen meuk post dat het nooit meer goed gaat komen en dat we gaan degraderen en dat clubs als Sparta of Heracles betere selecties hebben, maar nooit neem je je belachelijke uitspraken terug. Zodra je wordt aangesproken op je negatieve kutgedrag schiet je weer de aanval in en ligt het allemaal aan anderen en nooit aan jezelf.

De enige spelers voor wie je nog wel in de bres springt spelers zijn die nog nauwelijks minuten hebben gemaakt, en zodra je hier een argument op terug krijgt ga je weer negatief afgeven. Zoals altijd. Het is harstikke vervelend en je verziekt de complete sfeer hier met je eindeloze uitstroom aan negatieve bagger. Ga nou eens een keer normaal doen, het is niet dat we hier allemaal kritiekloos moeten zijn en geen enkel tegengeluid mogen geven maar bij jou is de insteek echt altijd negatief en de nuance compleet zoek. Het zou fijn zijn als je een keer naar je eigen uitspraken kijkt en denkt 'goh, ik zit er toch wel vaak naast', en dat eens meeneemt als je anderen gaat beschuldigen dat ze er geen verstand van hebben. Zeker in het geval van Slot. Want wat je ook van hem vindt, het is verder voor iedereen duidelijk dat ie er meer van snapt dan jij.
Sow, meltdown.

Verder een gigantisch jankverhaal, doen we helemaal niks mee. Als je mijn posts niet leuk vindt lees je ze toch lekker niet. Sowieso fascinerend hoe druk mensen zich kunnen maken om een internetforum als ik al die emotionele uitbarstingen zie die hier regelmatig voorbij komen. :D
pi_206467034
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is. :)
Dat de lofzangen best genuanceerder kunnen af en toe, mwoah, oké. Maar deze take :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:08:55 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206467053
quote:
Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is.
Hij is wel een goeie trainer maar geen wonderdokter, dat het vorig seizoen snel in en bij elkaar paste was mooi maar dat heb je gewoon niet zo vaak, plus dat er geen druk was en dat dat ligt nu gewoon anders.
pi_206467060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij is wel een goeie trainer maar geen wonderdokter, dat het vorig seizoen snel in en bij elkaar paste was mooi maar dat heb je gewoon niet zo vaak, plus dat er geen druk was en dat dat ligt nu gewoon anders.
Als je Aursnes verkoopt zonder een goede vervanger ervoor terug te halen, krijg je wat Ten Hag in 2019/20 bij Ajax had. Scheelde nauwelijks of hij was ontslagen.
pi_206467083
quote:

[..]
Dat voorspellingen niet uitkomen wil niet zeggen dat ze ontiegelijk dom zijn
Het toont niet aan dat de voorspelling dom zijn maar zegt wel iets over de user.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:16:09 #28
474254 GurneyIsBestOke
pi_206467096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het was echt heel knap hoe snel hij er een voetballend geheel van kreeg vorig seizoen alhoewel het na AZ-uit het seizoen daarvoor duidelijk was dat het enkel ontbrak aan een goede 6 en CV, en hij kreeg direct Trauner en Aursnes. Alhoewel eerstgenoemde zelf door Slot gescout was natuurlijk.

Dit seizoen is de selectie niet uitgebalanceerd en is er geen goede vervanger voor Sini en Aursnes, dan blijkt het inderdaad geen wonderdokter. Maar een gebalanceerd elftal die iedere week goed aanvallend voetbal speelt was met deze groep geen enkele trainer gelukt denk ik.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:19:57 #29
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206467122
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:10 schreef GandhiHimself het volgende:

[..]
Als je Aursnes verkoopt zonder een goede vervanger ervoor terug te halen, krijg je wat Ten Hag in 2019/20 bij Ajax had. Scheelde nauwelijks of hij was ontslagen.
Jij doelt toch niet op trutje Frenkie? @Oriente
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:22:57 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206467145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het was echt heel knap hoe snel hij er een voetballend geheel van kreeg vorig seizoen alhoewel het na AZ-uit het seizoen daarvoor duidelijk was dat het enkel ontbrak aan een goede 6 en CV, en hij kreeg direct Trauner en Aursnes. Alhoewel eerstgenoemde zelf door Slot gescout was natuurlijk.

Dit seizoen is de selectie niet uitgebalanceerd en is er geen goede vervanger voor Sini en Aursnes, dan blijkt het inderdaad geen wonderdokter. Maar een gebalanceerd elftal die iedere week goed aanvallend voetbal speelt was met deze groep geen enkele trainer gelukt denk ik.
Dat is toch wel het lot van een NL topclub trainer, als je het goed doet raak je veel spelers kwijt en kan je weer opnieuw beginnen.
pi_206467176
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:26 schreef Pistolero het volgende:

@:DombohetOlifantje1
Veruit de beste speler van je selectie. Mits je hem goed gebruikt. :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:28:55 #32
474254 GurneyIsBestOke
pi_206467189
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is toch wel het lot van een NL topclub trainer, als je het goed doet raak je veel spelers kwijt en kan je weer opnieuw beginnen.
Precies alhoewel ik blijf geloven dat de selectie veel potentie heeft en er kunnen altijd versterkingen gehaald worden, dus wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in de toekomst. Alhoewel het transferbeleid wel een stuk gestroomlijnder mag.

Wel jammer dat je precies zo'n opbouwjaar hebt in een seizoen waarin PSV en Ajax het niet op orde hebben. Daarvan had je kunnen profiteren (daarnaast leveren we ontzettend veel landencoefficient in).
Makkelijk eerste
pi_206467190
Gaat Slot nou ook al veren in zijn reet krijgen voor het aantrekken van Trauner, terwijl die in werkelijk gewoon nummer 4 op het lijstje van de scouting was..? _O-

Dat riedeltje dat de selectie niet in balans is en er geen goede vervangers zijn gehaald blijft ook doodvermoeiend. Als iedereen het maar blijft roepen gaan mensen er vanzelf nog in geloven ook.

De selectie is heel erg jong, maar verder prima uitgebalanceerd. Dat de opstelling vaak niet in balans is, tsja, dat is een ander verhaal..
pi_206467217
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:28 schreef Pistolero het volgende:
Dat riedeltje dat de selectie niet in balans is en er geen goede vervangers zijn gehaald blijft ook doodvermoeiend. Als iedereen het maar blijft roepen gaan mensen er vanzelf nog in geloven ook.
Als je niet begrijpt dat balansbewaker tevens regisseur, Frederik Aurnes, niet goed vervangen is.. God, het spijt me echt. Dan heb je er he-le-maal geen verstand van. Sorry dat ik dit moet zeggen.
pi_206467223
https://www.vi.nl/pro/fre(...)rd-bij-de-hand-neemt

Goed, @Pistolero zal waarschijnlijk dit niet lezen omdat hij in zijn feitenvrije hol blijft bleven.
pi_206467277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:32 schreef GandhiHimself het volgende:

[..]
Als je niet begrijpt dat balansbewaker tevens regisseur, Frederik Aurnes, niet goed vervangen is.. God, het spijt me echt. Dan heb je er he-le-maal geen verstand van. Sorry dat ik dit moet zeggen.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon dan? :D

Ik zeg ook helemaal niet dat Aursnes niet belangrijk was, je kan blijkbaar niet lezen. Aursnes was de beste speler van Feyenoord en het is jammer dat Zerrouki niet kwam. Je hebt met Wieffer en Dermane 2 spelers die (nog) niet zo goed zijn als Aursnes, maar verder prima zijn voor iig Eredivisieniveau. Ze worden alleen totaal genegeerd.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:49:03 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206467328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Precies alhoewel ik blijf geloven dat de selectie veel potentie heeft en er kunnen altijd versterkingen gehaald worden, dus wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in de toekomst. Alhoewel het transferbeleid wel een stuk gestroomlijnder mag.

Wel jammer dat je precies zo'n opbouwjaar hebt in een seizoen waarin PSV en Ajax het niet op orde hebben. Daarvan had je kunnen profiteren (daarnaast leveren we ontzettend veel landencoefficient in).
Ajax heeft hetzelfde probleem als Feyenoord, het is ook nog geen team maar individueel wel meer kwaliteit.
En PSV vind ik wel een geval apart, die zijn zo labiel, valt geen peil op te trekken.
pi_206467386
Zou Slot Danilo vanavond weer de voorkeur geven boven Gimenez.

Ik sluit het toch niet uit. :S
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:58:01 #39
474254 GurneyIsBestOke
pi_206467392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ajax heeft hetzelfde probleem als Feyenoord, het is ook nog geen team maar individueel wel meer kwaliteit.
En PSV vind ik wel een geval apart, die zijn zo labiel, valt geen peil op te trekken.
Wel redelijk alhoewel de problem bij Ajax dieper zitten, maar die spelersgroep heeft (nog) meer kwaliteit.

PSV vind ik daarentegen vrij makkelijk te verklaren, die achterhoede is gewoon niet goed. Hoe die ploeg goals cadeau blijft geven is echt niet normaal op dit niveau.
Makkelijk eerste
pi_206467402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Slot Danilo vanavond weer de voorkeur geven boven Gimenez.

Ik sluit het toch niet uit. :S
Volgens het AD speelt Danilo en zit Szymanski op de bank. Derhalve zullen Gimenez en Szymanski wel starten. :)

Mocht het AD het zowaar juist hebben dan is het weer tijd voor #SlotOut.
pi_206467412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:00 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Volgens het AD speelt Danilo en zit Szymanski op de bank. Derhalve zullen Gimenez en Szymanski wel starten. :)

Joo. Als Szymanski op de bank zit sta ik niet voor mezelf in en wil ik vast mijn excuses aanbieden.
pi_206467646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:00 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Weet niet of het aangepast is, maar ik zie die Pool gewoon linksbuiten en Santi in de spits.
pi_206468601
Lazio 0-1 achter, ik hoopte op een salonremise volgende week..

Trouwens weer die Isaksen, was die niet net zo duur als een Paixao?
#12 is not for sale!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 18:59:50 #44
474254 GurneyIsBestOke
pi_206468610
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef Haringkop het volgende:
Lazio 0-1 achter, ik hoopte op een salonremise volgende week..
Je gaat toch altijd voor plek 1?

Trouwens als we allebei op 8 zouden staan komen zowel Midtjylland als Sturm er vrijwel niet meer langs (en dan nog word ik liever derde dan tweede).
Makkelijk eerste
pi_206468752
Lazio gelijk zou niet best zijn.
pi_206468949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Midgets staan al 0-1 voor. Twee gelijke spelen warne zo slecht nog niet
pi_206468996
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Midgets staan al 0-1 voor. Twee gelijke spelen warne zo slecht nog niet
Je loopt beetje achter in dit topic. En die pot.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:25:44 #48
474254 GurneyIsBestOke
pi_206468998
quote:
Dat zou ik juist perfect vinden :)
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:28:17 #49
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206469044
quote:
Er zijn teveel variabelen om rekening te houden omdat alle teams gelijk staan, maar een gelijkspel bij Lazio en winst voor ons is zo'n beetje het best mogelijke scenario.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:31:50 #50
474254 GurneyIsBestOke
pi_206469150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er zijn teveel variabelen om rekening te houden omdat alle teams gelijk staan, maar een gelijkspel bij Lazio en winst voor ons is zo'n beetje het best mogelijke scenario.
Exact. En ik ga vanavond van winst uit. Niet omdat ik verwacht dat we zomaar dit klusje gaan klaren maar omdat ik vind dat Feyenoord het aan zichzelf verplicht is om weer te winnen van Sturm Graz.
Makkelijk eerste
pi_206469243
Een aanval met Danilo, Ali en Dilrosun.

Ik ben benieuwd. :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:39:48 #52
262211 hhh38
pi_206469318
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een aanval met Danilo, Ali en Dilrosun.

Ik ben benieuwd. :)
Geertruida rechtsback en Szymanski middenveld _O_
pi_206469447
Ik word echt totaal niet vrolijk van Danilo en Dilrosun naast elkaar. Ik begrijp niet zo goed wat Slot telkens in die twee ziet.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:47:33 #54
498282 Scrummie
pi_206469490
Santi eruit :')

#SlotOut
pi_206469491
Deze aanval, dat kan toch niet man. Hoe kan je nou wéér Walemark niet in de basis zeten en Ali en Dilrosun wel.
En Santi wordt wel echt heel vakkundig kapot gemaakt, chapeau hoor.
pi_206469649
Ook wel briljant dat Walemark de buitenspeler is met de beste voorzet en Santi de beste kopper. En wat doe je? Je laat ze nooit samen in de basis starten.
pi_206469784
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
.

Edit o wacht nee laat maar :+

[ Bericht 7% gewijzigd door ThePlaneteer op 27-10-2022 20:11:40 ]
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:32:05 #58
262211 hhh38
pi_206470322
Lazio staat voor. Als je zelf wint is die top 2 heel erg dichtbij.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:32:37 #59
498282 Scrummie
pi_206470326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:32 schreef hhh38 het volgende:
Lazio staat voor. Als je zelf wint is die top 2 heel erg dichtbij.
Als je verliest niet.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:33:32 #60
262211 hhh38
pi_206470333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Als je verliest niet.
Goed punt!
pi_206470639
Succes mannen
pi_206470687
Slot is een prima trainer, maar wat wisselt ie veel he?

Nu speel je opeens weer zonder zes.

Goed, we moeten winnen boys. Anders wordt het heel lastig. :{
pi_206470721
Graz begint met een boete.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:58:39 #64
262211 hhh38
pi_206470742
Hup.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:58:51 #65
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206470750
Succes mannen :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_206470755
Ik hou mijn hart vast
pi_206470764
Ik heb het gevoel dat we het altijd slecht doen met de witte broekjes. :{
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:59:41 #68
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206470767
Mistig
pi_206470770
Dit is gespeeld.
pi_206470784
Diep in de nacht.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:02:42 #71
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206470810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb het gevoel dat we het altijd slecht doen met de witte broekjes. :{
Deze zijn wel uitzonderlijk lelijk..
pi_206470832
Afgelasten, reglementair 0-3 en naar huis. Komt immers door hun vuurwerk dit.
pi_206470847
Lopez :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:04:46 #74
262211 hhh38
pi_206470855
Lopez :')
pi_206470856
Lopez begint weer als een ongelooflijke idioot. Draait de verkeerde kant op.

Dit lijkt mij bijna een gevalletje Pedersen, maar dan technisch begaafder. :{
pi_206470859
Lopez. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:06:50 #77
262211 hhh38
pi_206470892
OEH
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:07:56 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206470904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:04 schreef bbuddybb het volgende:
Lopez begint weer als een ongelooflijke idioot. Draait de verkeerde kant op.

Dit lijkt mij bijna een gevalletje Pedersen, maar dan technisch begaafder. :{
Hij heeft af en toe kortsluiting. Itt Pedersen waar alles op tilt lijkt te slaan als hij de bal krijgt.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:08:53 #79
498282 Scrummie
pi_206470912
Ik ben Dilrosun alweer zat.
pi_206470922
Trauner is een tank
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:10:37 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206470930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner is een tank
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:10:42 #82
474254 GurneyIsBestOke
pi_206470931
Naja

Zijn pleister heeft ie gelukkig al
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:11:26 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206470942
Preventief pleisters plakken heeft nut :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:11:34 #84
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206470944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja

Zijn pleister heeft ie gelukkig al
pi_206470947
Speel eens vooruit...
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:12:21 #86
262211 hhh38
pi_206470951
Dat was toch een overtreding :?
pi_206470957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jaloers. :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:13:20 #89
498282 Scrummie
pi_206470970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Dat was toch een overtreding :?
Nogal ja.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:17:06 #90
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206471018
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jaloers. :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:20:10 #91
262211 hhh38
pi_206471048
Gelukkig kan die Ajeti niet rennen
pi_206471105
Dilrosun, wat lomp.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:26:41 #93
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471126
Ik vind Feyenoord duidelijk beter.

Hancko lost wel veel op achterin.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:26:46 #94
262211 hhh38
pi_206471130
Genoeg ruimte om tot kansen te komen, maar de laatste pass ontbreekt nog helaas
pi_206471132
Feyenoord kijken is niet voor iedereen weggelegd.

Het kost me steeds meer moeite :')
pi_206471142
Die pass van Dilrosun _O-
pi_206471144
Altijd maar weer de drukte in.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:30:03 #98
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471164
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Genoeg ruimte om tot kansen te komen, maar de laatste pass ontbreekt nog helaas
De aanval vandaag is niet zo goed
Makkelijk eerste
pi_206471165
0-0 is ook een resultaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206471175
Deze aanval brengt zo ontzettend weinig.
pi_206471176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef Wicky15 het volgende:
Feyenoord kijken is niet voor iedereen weggelegd.

Het kost me steeds meer moeite :')
Na vandaag nog maar 4x dit jaar.

Ik geniet er gewoon nog maar even van. :)
pi_206471179
Vroeger werd daar nooit voor gefloten, mannensport.
pi_206471180
Al wordt het wel tijd dat er een vleugelspeler gaat en blijft presteren.
pi_206471188
Lekkere strakke pas van Traumer :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:33:39 #105
498282 Scrummie
pi_206471197
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:32 schreef raptorix het volgende:
Lekkere strakke pas van Traumer :')
Die was voor Jahanbakhsh en had Geertruida af moeten blijven.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:34:26 #106
262211 hhh38
pi_206471204
Ik vind Dilrosun niet slecht spelen
pi_206471216
De vloek van Trauner…mag niet scoren
#12 is not for sale!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:35:25 #108
498282 Scrummie
pi_206471218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:34 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft af en toe dreiging maar ik vind hem zo frustrerend slap in sommige duels en een slap balletje waardoor je zoveel balverlies krijgt.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:35:27 #109
262211 hhh38
pi_206471220
Trauner :{

Wanneer is hem nou eindelijk een goal gegund
pi_206471221
Trauner komt de laatste weken steeds dichterbij zijn eerste goal. :)
pi_206471222
Had Traunert bijna zijn eerste goal te pakken.
pi_206471224
Scheelde weinig.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:36:03 #113
262211 hhh38
pi_206471227
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Hij heeft af en toe dreiging maar ik vind hem zo frustrerend slap in sommige duels en een slap balletje waardoor je zoveel balverlies krijgt.
Dit schot was wel :')
pi_206471231
Het is een beetje Conference niveautje
pi_206471233
Dilrosun, manmanman.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:36:45 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471234
Kökcü verliest het duel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:37:23 #118
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206471237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel.
Waarom hebben ze zoveel spelers verkocht en hem niet?
pi_206471241
Danilo behoeft wat peper in den bips.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:37:51 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471244
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:37 schreef Sked het volgende:

[..]
Waarom hebben ze zoveel spelers verkocht en hem niet?
De vraag stellen is 'm beantwoorden :)
4045
onlogisch
pi_206471245
Danilo van Beukering
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:38:24 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471250
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:34 schreef hhh38 het volgende:
Zijn keuzes in de 16 :{

Ik kan daar niet tegen. Beetje gevalletje Pedersen, je ziet aan alles dat het geen slechte speler is maar ik erger mij er gewoon dood aan.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:38:41 #123
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel.
Is al weken onze beste speler.
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:39:08 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Is al weken onze beste speler.
Dat zegt alles over dit Feyenoord.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:39:53 #125
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Nee, Kökcü is gewoon duidelijk een erg goede voetballer.
Makkelijk eerste
pi_206471282
We spelen niet, we harken.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:41:10 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, Kökcü is gewoon duidelijk een erg goede voetballer.
Daarom werd Feyenoord grotendeels leeggekocht maar bleef hij.

@Sked
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:41:15 #128
262211 hhh38
pi_206471293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
:')
pi_206471297
Elke actie van die Dilrosun is echt bizar. Wat voor idee zit hier nu weer achter?
pi_206471298
Graz bakt er weinig van. Het Feyenoord van vorig seizoen had allang op voorsprong gestaan.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:41:37 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:')
Gebbetje maat. Gurley altijd meteen zo zuur.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:41:43 #132
498282 Scrummie
pi_206471300
@onlogisch is weer bezig met een matige act.
pi_206471303
Wel leuk dat de act-trainingen van GGMM aanslaan onder de mods. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 21:42:20 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_206471306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
We spelen niet, we harken.
Typisch Jan Boskamp en Feijenoord.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:42:36 #135
262211 hhh38
pi_206471309
Ik kom toch tot de conclusie dat Sturm Graz er heel weinig van kan.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 21:42:55 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_206471313
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:41 schreef Kerftminister het volgende:
Elke actie van die Dilrosun is echt bizar. Wat voor idee zit hier nu weer achter?
Typische Feijenoord voetballer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 21:43:38 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_206471325
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Kun je nagaan wat Feijenoord er van bakt.

donderdag 27 oktober 2022 @ 21:43:45 #138
498282 Scrummie
pi_206471326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Het is niet veel nee. Het is dat we aanvallend zo onmachtig zijn.
pi_206471327
Pffff…
#12 is not for sale!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:43:59 #140
262211 hhh38
pi_206471328
GODVER KIES GEWOON EEN HOEK UIT
pi_206471335
Had je nu maar Gimenez gehad.
pi_206471337
Dit soort kansen moeten er toch gewoon in.
#12 is not for sale!
pi_206471340
Wat een kans. Kut Danilo
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:44:34 #144
498282 Scrummie
pi_206471342
Gimenez had deze gemaakt. @Slot
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:44:41 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471345
Man man man
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 21:44:44 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_206471346
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Wie :?

pi_206471351
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Danilo eigenlijk wel, deze wedstrijd dan.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:45:11 #148
498282 Scrummie
pi_206471355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie :?

Donder eens op.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:46:46 #149
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206471376
Als we hier goffetomme niet winnen word ik wel erg chagrijnig hoor.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 21:47:02 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_206471380
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Donder eens op.
Ben al weg. Sorry. ;)

pi_206471385
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik begrijp de keuze voor Danilo eigenlijk wel, deze wedstrijd dan.
Ik niet. Kopt slecht, heeft geen sprintsnelheid, houterig en inefficiënt en heeft ook nog de dozen om zijn schoenen.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:47:43 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471388
Timber weet het niet meer.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:47:47 #153
262211 hhh38
pi_206471390
Ik zou in ieder geval Walemark inbrengen na rust
pi_206471405
Man man man

We missen een buitenspeler met een actie. Iemand die kan verrassen.

Nu wordt er alleen maar gepriegeld.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:30 #155
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471411
Goede actie van Dilrosun :)
4045
onlogisch
pi_206471413
Danilo is echt een slapjanus.

Gatverdamme.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:44 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471420
Wisselen aub.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:54 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471423
Geef ons Santi.
4045
onlogisch
pi_206471424
Haal die Danilo godverdomme eraf man.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:50:04 #160
498282 Scrummie
pi_206471428
Echt gvd Danilo.
pi_206471429
Feyenoord mist een type Brobbey.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:50:07 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_206471430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Danilo is echt een slapjanus.

Gatverdamme.
Ben er ook wel weer klaar mee. Man man man :')
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:50:30 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471434
2e helft vegen we ze op. 3keer Santi.
4045
onlogisch
pi_206471438
Het was een lastige kans, de afstand van het doel was zeker 2 meter 80
pi_206471444
Die Lopez die weet echt niet wat die met een bal moet :')
pi_206471452
Ik denk dat ik Danilo en Dilrosun nog kutter vind dan Diemers.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:51:52 #167
262211 hhh38
pi_206471456
Manmanman je moet hier gewoon 2/3-0 voor staan
pi_206471462
Hier moet je met gemak winnen.

Maar goed, dit blijft Feyenoord he. In de tweede helft zullen we het wel weer verkloten.
pi_206471470
Teveel zwakke schakels in dit elftal, met name het niveauloze zooitje aanvallers.
pi_206471471
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Dilrosun speelt toch prima? Niet dat ik hem zo'n geweldige aankoop vind vooralsnog. Maar waar komt die hetze tegen hem vandaan? :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:53:01 #171
474254 GurneyIsBestOke
pi_206471472
Wat een kansen. Pff.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:53:03 #172
262211 hhh38
pi_206471473
Kunnen we wat lucky goals van die 1e wedstrijd lenen?
pi_206471475
Voorin weer erg matig allemaal, er zit zo weinig gedachte in elke aanval.
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 21:53:28 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471479
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
@Caland
4045
onlogisch
pi_206471487
Zo kun je nog drie uur voetballen en niet scoren.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_206471488
Die Oostenrijkers kunnen er he-le-maal niks van, hier moet je makkelijk van kunnen winnen.
Met Gimenez en Walemark had je nu al minstens 2-0 voor gestaan.
pi_206471493
Sturm kan er niks van. We zullen in de tweede helft dus wel op een debiele manier op achterstand komen.
pi_206471497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef CR7 het volgende:

[..]
Dilrosun speelt toch prima? Niet dat ik hem zo'n geweldige aankoop vind vooralsnog. Maar waar komt die hetze tegen hem vandaan? :')
Loopt een paar keer een paar man voorbij, maar z'n spelvoortzettingen zijn toch om te huilen?

Dat moment dat hij na een combinatie randje 16 staat en met z'n favoriete been kan schieten, lang wacht en vervolgens besluit om iemand die 845684 meter buitenspel staat aan te spelen is wat mij betreft exemplarisch voor zijn spel.
pi_206471548
quote:

[..]
Rendement is om te janken, zowel in goals als assists.
pi_206471560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Rendement is om te janken, zowel in goals als assists.
Dit probleem heeft elke aanvaller van ons. Behalve Danilo overigens :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:00:44 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206471566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Daarom werd Feyenoord grotendeels leeggekocht maar bleef hij.

@:sked
Dat had volgens mij meer te maken met zijn eigen idee dat hij nog genoeg te leren en groeien had en niet zo nodig weg wilde.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:03:09 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat had volgens mij meer te maken met zijn eigen idee dat hij nog genoeg te leren en groeien had en niet zo nodig weg wilde.
Mooi verhaal. Maar als er een topclub voor hem was geweest, dan ging ie gewoon. Maarja, die topclub kwam niet. (goh)
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:06:54 #183
498282 Scrummie
pi_206471639
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Mooi verhaal. Maar als er een topclub voor hem was geweest, dan ging ie gewoon. Maarja, die topclub kwam niet. (goh)
Die kwam voor de rest ook niet.
pi_206471642
quote:

[..]
Brengt zo ontzettend weinig gevaar, elk schot is niet een beetje slecht, maar echt bizar slecht, heel veel balverlies, altijd naar binnen kappen, ik vind het echt een hele vermoeiende speler.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:08:22 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471644
Nog geen Santi -O-
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:09:14 #186
262211 hhh38
pi_206471653
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Nog geen Santi -O-
Nog geen Walemark -O-
pi_206471661
De Bak komt geen lantaarnpaal meer voorbij. :{
pi_206471671
Deed ie volgens mij niet bewust, maar was een prima actie van Alireza.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:11:01 #189
262211 hhh38
pi_206471674
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:09 schreef TweedeKlum het volgende:
De Bak komt geen lantaarnpaal meer voorbij. :{
Hij had een korte opleving begin dit seizoen, maar het is echt weer kommer en kwel..
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:13:16 #190
262211 hhh38
pi_206471706
Hij moet toch een keer goed vallen
pi_206471708
Die laatste pass de hele tijd :')
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:13:48 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471712
Trauner zit mis.
4045
onlogisch
pi_206471738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:13 schreef hhh38 het volgende:
Hij moet toch een keer goed vallen
Dat zal dan wel aan de andere kant zijn...

Tis nu meer dit:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Zo kun je nog drie uur voetballen en niet scoren.
pi_206471741
Dilrosun speelt echt zijn beste wedstrijd tot nu toe. :D :')
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:17:06 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471747
Timber schiet.
Klein beetje over.
4045
onlogisch
pi_206471755
Nog weinig verbetering voorin..
#12 is not for sale!
pi_206471769
Wissel nou eens.
pi_206471776
Lopes is zo slecht man. Ik wil Hartman weer zien eerlijk gezegd.
pi_206471778
Lopez is echt een debiel.
pi_206471789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Timber schiet.
Klein beetje over.
Klein beetje over is ook over.
graag op anoniem
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:21:25 #201
262211 hhh38
pi_206471795
Dit lijkt mij een goed moment om Walemark in te brengen :)
pi_206471808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:21 schreef hhh38 het volgende:
*O*
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:22:23 #203
262211 hhh38
pi_206471810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:21 schreef hhh38 het volgende:
Slot leest mee!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:24:28 #204
498282 Scrummie
pi_206471838
Tijd voor Gimenez.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:24:49 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471847
Kökcü moet hands maken om de aanval eruit te halen.
4045
onlogisch
pi_206471851
Slim van Orrie.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:25:25 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Slim van Orrie.
Zeker. Anders was ie gezien.
4045
onlogisch
pi_206471862
Lekkere kaats Danilo :') En dan maar weglopen.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:25:48 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471865
Feyenoord ontsnapt.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:26:03 #210
262211 hhh38
pi_206471869
Ik begin het geloof te verliezen dat we nog gaan scoren vandaag :{
pi_206471871
Zo’n Dilrosun ook joh, win dat duel eens…
#12 is not for sale!
pi_206471886
Breed en terug, speel vooruit....
pi_206471897
Pedersen :')
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:28:52 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471904
Wat een mazzel zeg. Daar was echt niets aan de hand.
4045
onlogisch
pi_206471909
Topwissel :')
#12 is not for sale!
pi_206471910
Szymanski OUT
Pedersen IN

#SlotOUT
pi_206471913
Wat is dit voor wissel _O-
pi_206471915
Pedersen :') , dan wil je niet winnen.
pi_206471919
Pleur eens een nieuwe spits er in.
#12 is not for sale!
pi_206471920
Wat een extreem domme wissel. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:29:46 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471921
WAAR BLIJFT SANTI GVD
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:29:56 #222
498282 Scrummie
pi_206471924
Logische wissel wel.
pi_206471928
Fantastische wissel...
pi_206471929
Slot hoort thuis in een gesloten inrichting, die man is gek.
pi_206471930
Walemark loopt zich vast

Gras is groen
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:30:37 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471932
Walemark loopt zich vast.
4045
onlogisch
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:30:54 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_206471936
SLOT OUT.
pi_206471937
Godverdomme
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:31:33 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471943
Walemark _O-
4045
onlogisch
pi_206471945
Ik snap de Walemark dus absoluut niet. :)
pi_206471948
Bij Walemark mislukt alles.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:31:48 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471949
Timber komt tekort.

:G
4045
onlogisch
pi_206471951
WAAR BLIJFT GIMENEZ
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:32:10 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap de Walemark dus absoluut niet. :)
@hhh38 vond het een verstandige wissel.
4045
onlogisch
pi_206471956
is het nu zo moeilijk om een mannetje te passeren? :')
pi_206471957
Wat een statische zooitje. Nul beweging zonder de bal.
#12 is not for sale!
pi_206471960
:o
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:32:28 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471962
Open huis bij Feyenoord.
4045
onlogisch
pi_206471963
Walemark laat zijn man TOTAAL lopen
pi_206471964
Pffffff..
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:32:47 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471968
Walemark joh. WTF :D
4045
onlogisch
pi_206471977
Gooi Rasmussen er maar bij en ga voor 0-0. Tenminste Europese overwintering, waar dan ook
pi_206471983
Pedersen blind paard
blablablabla
pi_206471985
Wat een vreselijk niveau
pi_206471987
Het is schandelig slecht.
pi_206471988
Maak nou eens tempo…
#12 is not for sale!
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:35:11 #247
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_206471992
Gelukkig ben ik in de rust gaan gamen. Afgaande op het topic de goede keuze gemaakt
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:35:12 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206471993
SCHAAM JE KAPOT!!!!!!!!!

SCHAAM JE KAPOT!!!!!!!!!

SCHAAM JE KAPOT!!!!!!!!!
4045
onlogisch
pi_206471995
Szymanski eruit en elk beetje voetbal in dit team is verdwenen.

Ik zie een verband.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:35:15 #250
262211 hhh38
pi_206471996
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]
@:hhh38 vond het een verstandige wissel.
Hij is wel een speler die uit het niets een kans kan creëren. Ik sta er nog steeds achter
pi_206471999
Wat een verschil tussen de helften joh, ongelofelijk dat dat kan.
pi_206472003
Waar kijken we naar? Tering zeg
pi_206472008
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een verschil tussen de helften joh, ongelofelijk dat dat kan.
Vooral door die kut wissels
blablablabla
pi_206472012
Alles staat stil, je zou na 10 weken training toch eens wat meer voetbal verwachten.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:36:50 #256
262211 hhh38
pi_206472018
Dilrosun weet niet wanneer ie de bal af moet geven
pi_206472021
Man, man, man. :{ ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:37:19 #258
474254 GurneyIsBestOke
pi_206472023
Het is inmiddels echt slecht aan het worden.
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:38:38 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472033
Ze weten het niet meer in de verdediging.
4045
onlogisch
pi_206472034
Goede communicatie luitjes. :')
pi_206472037
Dit doet denken aan de trechteraids onder Gio.
blablablabla
pi_206472040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Ze weten het niet meer in de verdediging.
Vormen ze tenminste 1 team met de voorhoede :')
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:39:41 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472044
Dilrosun _O-
4045
onlogisch
pi_206472047
Bij een corner tegen sturen ze Pedersen wel uit de 16, dat is heel verstandig.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:40:01 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472051
Dit is echt heel slecht.
4045
onlogisch
pi_206472053
Walemark. :')

Wat een kutje
pi_206472055
Walemark is het echt totaal niet. Nooit geweest.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:40:19 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472056
Circus Walemark
4045
onlogisch
pi_206472057
Bijlow oogt wel weer een stuk zelfverzekerder.
blablablabla
pi_206472058
En maar janken naar de scheids, voetbal gewoon door debiel.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:40:46 #271
42184 crew  DaMart
pi_206472061
Wat een onsamenhangend zooitje in de tweede helft.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:40:48 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:40 schreef Elan het volgende:
Bijlow oogt wel weer een stuk zelfverzekerder.
Ja die heeft genoeg te doen.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:41:13 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206472064
Juffrouw Walemark.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206472066
Lekker voor hem
blablablabla
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:41:23 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472068
Schwalbe.

:G
4045
onlogisch
pi_206472073
Klamme handjes incoming
Moeten zij weten
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:41:57 #277
262211 hhh38
pi_206472077
Nog even oefenen op schwalbes
pi_206472079
Hopelijk begint iedereen te begrijpen waarom hij elke wedstrijd op de bank zit. :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:42:13 #279
474254 GurneyIsBestOke
pi_206472082
Waarom staat Danilo daar nou nog
Makkelijk eerste
pi_206472085
Wolmerk terug naar Zweduh. :W
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:42:40 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472086
De acties van Walemark zijn wel de belichaming van dit Feyenoord in de 2e helft zeg.
Waar zitten we naar te kijken. #Mokerslecht
4045
onlogisch
pi_206472093
Traint Feyenoord niet op voorzetten of wat is dit?
pi_206472095
Nul komma nul aansluiting, dit zootje wil niet winnen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:43:52 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206472104
Snak snak -> winterstop
pi_206472107
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk begint iedereen te begrijpen waarom hij elke wedstrijd op de bank zit. :)
Dat begreep ik altijd wel. Slap ventje..totaal geen Feyenoord voetballer
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:44:08 #286
474254 GurneyIsBestOke
pi_206472108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:42 schreef onlogisch het volgende:
De acties van Walemark zijn wel de belichaming van dit Feyenoord in de 2e helft zeg.
Waar zitten we naar te kijken. #Mokerslecht
Ik vond de eerste helft niet slecht eigenlijk, hooguit matig in de afronding.

Laatste halfuur is beroerd.
Makkelijk eerste
pi_206472112
Lekker zo'n spits die nooit op de 1e paal loopt.
pi_206472122
Pedersen Walemark is wel een prima koppeltje.
Voor bij Dordrecht.
blablablabla
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:45:04 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472123
_O-
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:45:14 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472126
Wat gebeurt hier? :D :'( :D
4045
onlogisch
pi_206472132
Wat een kutmentaliteit heeft deze groep.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:46:10 #292
262211 hhh38
pi_206472144
Dit doet denken aan de kutste wedstrijden onder Gio en Advocaat
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:46:10 #293
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_206472145
Slot weet ook gewoon niet hoe hij dit elftal aan het voetballen krijgt
pi_206472148
Oprotten Danilo
pi_206472150
Haha nu pas Gimenez brengen, man man wat doet Slot toch allemaal toch.
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:46:28 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472151
SANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
4045
onlogisch
pi_206472156
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:46 schreef Haringkop het volgende:
Haha nu pas Gimenez brengen, man man wat doet Slot toch allemaal toch.
Extra getergd. 0-1 incoming
pi_206472158
Tijdrekken voor een puntje. :')
pi_206472162
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijdrekken voor een puntjeEuropese overwintering. :')
Verstandig dus
  Forum Admin donderdag 27 oktober 2022 @ 22:47:51 #300
35723 crew  GGMM
pi_206472165
Dit is erg genant.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 22:48:32 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206472175
Feyenoord ontsnapt.

Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')