KimD toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx kwam met JW op de proppen als zwakke speler. Natuurlijk gaat Jeffrey hem dan niet publiekelijk verdedigen. Op zulke momenten gaat het erom om dat je het verhaal doet en tussen neus en lippen door allerlei info en lichaamstaal tot je neemt.
Dat zegt Maddy net,irritatiefactor zeker? Toen kwam GJ binnen.quote:
Deze man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy liet even weten aan Zoe wat ze van Kenzy vindt
In principe is iedereen zwak want je bent feitelijk maar één stem (van de zoveel)quote:
Pfff laat maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe is iedereen zwak want je bent feitelijk maar één stem
Wilde ze zelf ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
Dit is ook niet zuiver van Maddy, achterhouden dat Jeff zich heeft aangemeld
Nee klopt geen hout van dat ze daar aan meedoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
Dit is ook niet zuiver van Maddy, achterhouden dat Jeff zich heeft aangemeld
Daar gaat het toch niet om?quote:
Jeff heeft haar gevraagd het geheim te houden, valt me al mee dat het haar enigszins lukt iets geheim te houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is manager, het werd haar gevraagd in centraal. Ik vind het discutabel
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?quote:
Jeff is toch haar baas niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff heeft haar gevraagd het geheim te houden, valt me al mee dat het haar enigszins lukt iets geheim te houden
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Je mag toch verwachten dat een manager eerlijk antwoord geeft in een Centraal? Anders heeft een centraal met het beantwoorden van vragen toch helemaal geen zin.
Dat geeft gewoon aan dat je als manager dus helemaal niet te vertrouwen bent.
blablablaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?
Nee, bespaar me dat in hemelsnaamquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gat eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
Nee, Jeff heeft zich ook opgegevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
omdat Jef dat geheim wilde houden. Maar maddy weet het wel, want hij heeft zich bij haar moeten melden met zijn 5 mensen die achter hem staanquote:
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?quote:
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat Jef dat geheim wilde houden. Maar maddy weet het wel, want hij heeft zich bij haar moeten melden met zijn 5 mensen die achter hem staan
Nee ze was niet eerlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
Dat is het punt toch helemaal niet of ze meer weet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.
Transparant was ze toch al nooit
Esther heeft zich terug getrokken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?
Nee.. de Febo doet de bekendmaking ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?
Dat is niet waar , als manager moet je wel transparant zijn over juist dat onderdeel : de managersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.
Transparant was ze toch al nooit
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet of ze meer weet.
Zij zit een centraal voor als zittende manager, er wordt haar een vraag gesteld, vrij direct, en ze liegt gewoon bij het antwoord geven.
Doet er ook niet toe verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de Febo doet de bekendmaking ..
ze heeft gewoon glashard gelogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.
Keihard gelogen, niks gedraaidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaanquote:
Nee,leg eens uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaan
Nee dank jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Eh, nee
Maar, let's agree to disagree
Als je de feiten niet eens op orde hebt hoe kun je dan überhaupt een goed gesprek verwachten dus dan liever hagelschietenquote:
Quincy kon het ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
Wel knap dat iemand die code heeft opgemerkt
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde machtquote:
Transparantie was nou net één van haar speerpuntenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Je mag toch verwachten dat een manager eerlijk antwoord geeft in een Centraal? Anders heeft een centraal met het beantwoorden van vragen toch helemaal geen zin.
Dat geeft gewoon aan dat je als manager dus helemaal niet te vertrouwen bent.
Ik zie niemand daar het kantoor kapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde macht
Het gaat om het gevoel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde macht
Ze laten hem ook maar aanklotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:02 schreef mootie het volgende:
Berend met zijn ziel onder zijn arm naast de tub.
ik welquote:
Janet ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
Esther heeft zich aangemeld
niet Janet
als je daar ziek van zou worden, zou de halve wereldbevolking ziek zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Berend zat ff lekker in zijn neus te graven en het op te eten (geen wonder dat hij ziek is)
Daar schijn je juist meer weerstand mee op te bouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Berend zat ff lekker in zijn neus te graven en het op te eten (geen wonder dat hij ziek is)
Dat maakt niet uit dat Maddy er dus over gelogen heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
En Isaac heeft navraag gedaan bij de FEBO of ze het geheim mochten houden tot de posters
Janet voor Esther toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Er zijn 4 mensen bij Maddie geweest om zich aan te melden waaronder Janet toch?
Esther en Imaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Er zijn 4 mensen bij Maddie geweest om zich aan te melden waaronder Janet toch?
En wat antwoordde mad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggeluisterd ...
Rupert : Is er al meer bekend over de huismeester verkiezing...
Dus al die andere aannames over dingen die hij gezegd zou hebben kloppen niet.
echt dat de Febo dat allemaal goed vindquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga in een RLS en ga kaarten met mezelf.
[ afbeelding ]
Maddy : Er zijn er 2 bekend, dat zijn Ima en Esther en verder ....quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:08 schreef mootie het volgende:
Ik zie Moraima zo door de stad scharrelen met een winkelwagentje vol troep, 5 lagen kleding, in zichzelf brabbelend en zingend.
Waarom zouden ze dat niet goed vinden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt dat de Febo dat allemaal goed vind
Dus Maddy liegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maddy : Er zijn er 2 bekend, dat zijn Ima en Esther en verder ....
Janet : Niemand ...
Maddy : Niemand...
Dat vind ik dus glashard liegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maddy : Er zijn er 2 bekend, dat zijn Ima en Esther en verder ....
Janet : Niemand ...
Maddy : Niemand...
Schoppend naar de duiven...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:08 schreef mootie het volgende:
Ik zie Moraima zo door de stad scharrelen met een winkelwagentje vol troep, 5 lagen kleding, in zichzelf brabbelend en zingend.
in vorige RLS-en waren spelletjes not donequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet goed vinden?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
Stream 2 stond ff op repeat met Erik die een fles schoonmaakte
Ze hebben afgelopen dagen genoeg tv-materiaal verzameldquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vorige RLS-en waren spelletjes not done
in de laatste BB's zag je het al wel meer maar enkel bepaalde dingen
Mensen die kaarten maken geen tv
Ik heb de note ontvangen.quote:
Voor mij wel.quote:
Geil schuren.quote:
Erik met de basketbal.quote:
Dat zou hij wel willenquote:
Je kan er zelfs ook een beetje mee spelen maar dan moet je wel weten wat je doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan had ze anders moeten antwoorden, moeten zeggen dat ze daar geen mededeling over kan/mag doen of iets dergelijks
Apart,ik zie KimD in vechttenue staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Kim D en Wanda stoppen Zoe vol met veren in haar reet
Het is eigenlijk heel aandoenlijk om te zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:17 schreef engine het volgende:
Erik heeft een nieuwe uitdaging. Met stuit.
Ik bedoelde Kquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Apart,ik zie KimD in vechttenue staan
Thema weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is van alles mis met goulashsoep uit blik Esther
JW zou eens moeten weten dat het uiteindelijk Jeff gaat wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben vandaag ook goulashsoep, ik zag Zoe met de blikken sjouwenquote:
Daar ben ik het wel mee eens. niets zo smerig als soep uit blik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
dan kan ze zich toch de volgende keer weer verkiesbaar stellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is er zo druk en zo serieus mee bezig, dat het eigenlijk wel zielig is als ze het niet wordt.
JW mag input leveren, maar alleen maar wat Esther wil horen.
Ja, maar ik denk dat ze het ook gaat afleggen tegen Isaac.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kan ze zich toch de volgende keer weer verkiesbaar stellen?
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:25 schreef Seattle het volgende:
Pfff dat boksen, ik word er gewoon chagrijnig van.
Als het Esther wordt, wordt het genieten ... die gaat een redelijk strak regime voeren, wat veel ergenis gaat opleveren denk ik in de loods.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Heb gemist waarom Janet zich niet weer verkiesbaar stelt. Stiekem hoop ik dat Jeff niet wordt gekozen als manager. Ima en Esther zie ik het ook niet (goed) doen. Maar Esther laat zich niet zo gek maken als Maddy.
Komt er van de winnende teams geen tweede ronde? Die week erna? Dacht dat ik zoiets hoorde of ik heb me vergistquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.
Binnen een paar dagen luistert er niemand meer naar haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het Esther wordt, wordt het genieten ... die gaat een redelijk strak regime voeren, wat veel ergenis gaat opleveren denk ik in de loods.
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Heb gemist waarom Janet zich niet weer verkiesbaar stelt. Stiekem hoop ik dat Jeff niet wordt gekozen als manager. Ima en Esther zie ik het ook niet (goed) doen. Maar Esther laat zich niet zo gek maken als Maddy.
Het enige pluspuntje is dat hij maar 1 keer voor manager kan gaan. Dus maar 1 maand niet eruit gestuurd kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnen
Dat gaat haar vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:33 schreef engine het volgende:
Esther denkt dat iedereen zomaar naar haar gaat luisteren.
Maddy is echt niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:32 schreef patat het volgende:
Is Maddy zich weer in haar eigen gedraai/gelieg aan het vastzetten?
Dat is het positievequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is dat hij maar 1 keer voor manager kan gaan. Dus maar 1 maand niet eruit gestuurd kan worden.
Daarna is het weer aan anderen en is hij zijn invloed weer kwijt.
Jupquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat haar vies tegenvallen.
Zodat hij het zelf niet hoeft te doenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Lijkt me leuk als Esther dan ook een politiepetje op doet.
Een knuppel heeft ze al (JW).quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Lijkt me leuk als Esther dan ook een politiepetje op doet.
Ja gelukkig wel. Of ze besluiten er een wekelijks iets van te maken, zoals de talkshow van GJquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.
Gaat prima toch.. Vanavond koken dezelfde mensen toch weer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een verschil met gisteren in de keuken.
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat prima toch.. Vanavond koken dezelfde mensen toch weer?
Die tettert overal waar ze ook isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.
Dacht dat ze er uit was geflikkerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.
Ik vind het wel een leuke plottwist. Maddy heeft echt totaal geen gevoel voor wat je wel en niet kunt maken als manager met haar transparantie en saamhorigheid. Jeff kan dit ook alleen met/bij haar doen. Ieder andere manager had gezegd: hier kan ik niet aan meedoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnen
Het is geen plottwist , het is mensen voorliegen als manager zijndequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke plottwist. Maddy heeft echt totaal geen gevoel voor wat je wel en niet kunt maken als manager met haar transparantie en saamhorigheid. Jeff kan dit ook alleen met/bij haar doen. Ieder andere manager had gezegd: hier kan ik niet aan meedoen
bah nare wandaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:44 schreef Sociologica het volgende:
Zoe: maar is dat met lactose want we moeten wel rekening houden met Eunice
Wanda: die vrouw kan ineens niets meer eten ik word helemaal gestoord van haar
Schandalig..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:44 schreef Sociologica het volgende:
Zoe: maar is dat met lactose want we moeten wel rekening houden met Eunice
Wanda: die vrouw kan ineens niets meer eten ik word helemaal gestoord van haar
Dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen plottwist , het is mensen voorliegen als manager zijnde
Eens!! Ongelofelijk hoe respectloos er met mensen wordt omgegaanquote:
ik moet zo lachen als ze ergens mee bezig isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:48 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja dan vind ik koken met Wendy een stuk prettigere keukenbeelden
dat gebijt op die lipquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Mexx woest op Zoë. Daarom zit ze afgezonderd bozig te wezen.
Haha ja ik ben ook maar gestopt met m’n vraagtekens bij de manier van opdienen/uitserveren. In plaats van een treintje waarbij ieder 1 ding op het bord legt, gaat men per product 32x een bord af voor het volgende erop gaat. Staat vaak een kwartier af te koelen voor het wordt opgediendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet zo lachen als ze ergens mee bezig is
dan mag je niks tegen haar zeggen
want ze kan 1 ding tegelijk
Nadirrrrrrquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Mexx kan hem zo de pan uitflippen. Eén slecht woord is genoeg.
Ik weet nog altijd niet waar ze boos over is.quote:
Dat Jeff van alles wil , snap ik nog ,maar dat de manager (Maddy dus) hier in meegaat is nog kwalijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus
En in principe zegt Jeff zelfs over zijn eigen manager baan dat hij naar behoeve de boel kan voorliegen.
en dan zijn er zoveel mensen die in de horeca of catering hebben gewerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook maar gestopt met m’n vraagtekens bij de manier van opdienen/uitserveren. In plaats van een treintje waarbij ieder 1 ding op het bord legt, gaat men per product 32x een bord af voor het volgende erop gaat. Staat vaak een kwartier af te koelen voor het wordt opgediend
Volgens mij niet? Of inmiddels wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
Heeft Jeff al aan Berend gevraagd waarom die stem?
Bah .. ik erger me kapot aan die zogenaamde oprechte ventquote:
ik snap echt niet dat dit allemaal moetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah .. ik erger me kapot aan die zogenaamde oprechte vent
Het is net Giorgio uit Utopia, maar dan net iets erger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
het wordt 1 grote GJ show als GJ constant overal een presentatie over wil maken
dat was ze toch al nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
Alles moet een verrassing blijven .. wat een TOP manager
Dat valt jou dus ook al op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
het wordt 1 grote GJ show als GJ constant overal een presentatie over wil maken
Ik ook hoor, hij is echt iemand die zichzelf zo goed vindt en wil dat ook aan iedereen laten zien hoe geweldig hij wel niet is en dan ook echt in alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah .. ik erger me kapot aan die zogenaamde oprechte vent
die was niet zo aanwezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is net Giorgio uit Utopia, maar dan net iets erger.
Is ook zo , maar dat zegt wel alles over Maddyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was ze toch al niet
past prima in haar straatje
Nu vinden ze het allemaal nog een soort van oké maar duurt niet lang meer dat ze hem uitkotsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat dit allemaal moet
echt een overkill
dat vond ik al eerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook zo , maar dat zegt wel alles over Maddy
Mssn is het wel in opdracht van de FEBO, we weten allemaal dat er geregisseerd wordt en niet alles aan de bewoners isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
Alles moet een verrassing blijven .. wat een TOP manager
Niet heel raar als je zelf niet eens weet wat het zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef Sociologica het volgende:
Kim K is in shock van het tietenlied
Te makkelijk deze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel raar als je zelf niet eens weet wat het zijn
Weet verder niet eens waar het over gaat aangezien ik zojuist pas even inschakeldequote:
Berend heeft het wel tegen Jappie gezegd , dus hij had ook wel kunnen weten dat alles uiteindelijk uitkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakt af en toe bruggetjes maar Berend hapt niet en blijft gewoon zwijgen over het stemmen
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijvoorbeeld niet meer te communiceren met zijn eigen hoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend heeft het wel tegen Jappie gezegd , dus hij had ook wel kunnen weten dat alles uiteindelijk uitkomt.
Daarom snap Berend in dit verhaal niet.
Berend is niet lekker, voelt zich beroerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijvoorbeeld niet meer te communiceren met zijn eigen hoek
Zojuist kon ie toch gewoon praten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Berend is niet lekker, voelt zich beroerd.
Omdat hij daar ook niet verder komt, ondanks arts die het ook niet weet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Hij is in contact met de arts .
(Sorry voor mijn late reactie) Het is ook voorliegen, zeker. Dat is Maddy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen plottwist , het is mensen voorliegen als manager zijnde
In principe ben je niemand verantwoording schuldig, maar in dit stuk vind ik het ook wel bedenkelijk allemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijv. niet meer te communiceren met zijn eigen hoek
Zijn eigen mensen gaan daardoor logischerwijs aan hem twijfelen en denken dat ie met anderen praatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe ben je niemand verantwoording schuldig, maar in dit stuk vind ik het ook wel bedenkelijk allemaal![]()
Ik snap wel dat hij zich niet heeft aangemeld als manager (te ziek en zwak nu) Hij is wel heel erg veranderd.
Jammer wel.
Geeft nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
(Sorry voor mijn late reactie) Het is ook voorliegen, zeker. Dat is Maddy.
Maar daar heb je wel meer middelen tot je beschikking om aan te sterken en je te laten onderzoeken....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij voelt zich thuis net zo beroerd hoor.
Bij McDonalds hebben ze helemaal geen serviesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : In de horeca hebben we dan een warmhoudkast waar de bordjes en kommetjes instaan...
Wanda : Ja, maar die hebben we hier niet...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij McDonalds hebben ze helemaal geen servies
Ik ken een leuk verhaal over het koffie lepeltje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij McDonalds hebben ze helemaal geen servies
Top managerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Maddy schuift alle verantwoordelijkheid gewoon door naar jeff , want lekker makkelijk , een ander lost het voor haar op. Kan ze zich lekker daar achter verschuilen.
Als je wilt weten of het onweert dan hoef je alleen haar maar aan te kijkenquote:
als de febo zegt : groepssessies dan zal Jeff niet weten hoe snel hij de groepssessies moet organiseren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
Gelijke korte metten maken en er afstand van nemen zodat je er ver van wegblijft ipv die sneue groepssessies
Kenzy voelt zich sexy dus laat haar lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan dat kind zich niet eens aankleden
Dan sturen ze me toch weg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
als de febo zegt : groepssessies dan zal Jeff niet weten hoe snel hij de groepssessies moet organiseren.
Ook jeff wordt straks een marionet van de febo.
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
als de febo zegt : groepssessies dan zal Jeff niet weten hoe snel hij de groepssessies moet organiseren.
Ook jeff wordt straks een marionet van de febo.
Mario.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey (Johnny)
Maddy (ma Flodder)
Mexx (Tatjana)
Berend (Kees)
Nadir (Toet)
Jasper (Henkie)
Erik (Sjakie)
GJ (opa)hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef engine het volgende:
Maddy weer over Kenzi zeuren. Ze wordt echt een beetje gek van haar.
Maddy wordt door iedereen overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57
Dat doet ze zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy wordt door iedereen overlopen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey (Johnny)
Maddy (Ma Flodder)
Mexx (Tatjana)
Berend (Kees)
Nadir (Toet)
Jasper (Henkie)
Erik (Sjakie)
GJ (Opa)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ene was toch werner ?
Ik snap Kenzi wel,heb een gesprek gehoord op kantoor en Maddy bleef maar draaien.Ik zou ook boos zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57
Ik snap haar ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap Kenzi wel,heb een gesprek gehoord op kantoor en Maddy bleef maar draaien.Ik zou ook boos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |