Maar ze staat wel open voor hulp!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De eerste 2 weken waren een trainwreck. Pas sinds vorige week loopt het beter. Sinds het moment dat ze Jeff om hulp heeft gevraagd.
Da's ronde 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Flikker op met deze complimentenparade.... kom op met de aantijgingen en ruzie
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat Maddie wel het goed doetIk had een ramp verwacht, maar ze is een leuke manager
Afgelopen week, de weken ervoor veel gekeken. En tjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)
Staatsgeheimquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh echt Febo ... we mogen het batterijwissel verhaal niet horen ... pfff...
Je kan niet ontkennen dat dit Centraal soepel verloopt Verida.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)
Omdat niemand iets zegt. Alle tijd onvrede wordt onderling besproken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat dit Centraal soepel verloopt Verida.
Zijn gewoon stomme zenders, beter die ze in BB haddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand z'n mic kraakt de hele tijd.. en het is gruwelijk irritant.
febo-molquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:27 schreef Thorelf het volgende:
wat zegt isaac vaak onnodige dingen.. valt in herhaling
Altijd heeft ze dat in haar mond of een potlood, ziet er niet uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat lepeltje in de mond van KimD ziet er niet slim uit
300%quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:27 schreef Thorelf het volgende:
wat zegt isaac vaak onnodige dingen.. valt in herhaling
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Morgenavond verkiezingsdebat in de talkshow
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wanda heeft weer niets gezegd, zelfs niet bij de rondvraag. Zo'n grote bek over van alles en iedereen en dan stil zijn als een grijze muis tijdens centraal, ik vind er wat van.
quote:
Dat kan toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als Wanda niks zegt is het wel een ding?
ja, die is ziek heeft hij net verteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Berend er een beetje zielig bijzitten...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Weet ik...ik heb met hem te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die is ziek heeft hij net verteld.
Jij ook zus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.
Mexx kwam met JW op de proppen als zwakke speler. Natuurlijk gaat Jeffrey hem dan niet publiekelijk verdedigen. Op zulke momenten gaat het erom om dat je het verhaal doet en tussen neus en lippen door allerlei info en lichaamstaal tot je neemt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff zich daarin vergist
JW houd dat wel vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |