Dat is wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Morgenavond verkiezingsdebat in de talkshow
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wanda heeft weer niets gezegd, zelfs niet bij de rondvraag. Zo'n grote bek over van alles en iedereen en dan stil zijn als een grijze muis tijdens centraal, ik vind er wat van.
quote:
Dat kan toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als Wanda niks zegt is het wel een ding?
ja, die is ziek heeft hij net verteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Berend er een beetje zielig bijzitten...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Weet ik...ik heb met hem te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die is ziek heeft hij net verteld.
Jij ook zus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.
Mexx kwam met JW op de proppen als zwakke speler. Natuurlijk gaat Jeffrey hem dan niet publiekelijk verdedigen. Op zulke momenten gaat het erom om dat je het verhaal doet en tussen neus en lippen door allerlei info en lichaamstaal tot je neemt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff zich daarin vergist
JW houd dat wel vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |