Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
als de febo zegt : groepssessies dan zal Jeff niet weten hoe snel hij de groepssessies moet organiseren.
Ook jeff wordt straks een marionet van de febo.
Mario.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey (Johnny)
Maddy (ma Flodder)
Mexx (Tatjana)
Berend (Kees)
Nadir (Toet)
Jasper (Henkie)
Erik (Sjakie)
GJ (opa)hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef engine het volgende:
Maddy weer over Kenzi zeuren. Ze wordt echt een beetje gek van haar.
Maddy wordt door iedereen overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57
Dat doet ze zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy wordt door iedereen overlopen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey (Johnny)
Maddy (Ma Flodder)
Mexx (Tatjana)
Berend (Kees)
Nadir (Toet)
Jasper (Henkie)
Erik (Sjakie)
GJ (Opa)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ene was toch werner ?
Ik snap Kenzi wel,heb een gesprek gehoord op kantoor en Maddy bleef maar draaien.Ik zou ook boos zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan gewoon niet tegen Kenzi op , en dat is dan een volwassen vrouw van 57
Ik snap haar ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap Kenzi wel,heb een gesprek gehoord op kantoor en Maddy bleef maar draaien.Ik zou ook boos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |